Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 20. 15h:22' EZ A 34. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD 35. játékheted kezdete: febr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3636 SZÁMLA : XXXX |
m 3 4 7 | mozogsz délkeletre, délre, északnyugatra |
Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a gorombilla bal vállát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod a gorombilla testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [52,103] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy színes dözmöng közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a színes dözmöng egyik csápját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod a színes dözmöng testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A színes dözmöng csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A színes dözmöng összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dözmöng szivet. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [51,102] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy Szivárvány. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Szivárvány bolyhos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod a Szivárvány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a Szivárvány. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A Szivárvány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 szivárványszív (ld. enc.). 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [49,100] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy garokk lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a garokk testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a garokk testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a garokk nyakát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a garokk testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a garokk agyarával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [49,99] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 rézkulcsot. (ld. enc.) Miután kijöttél, elrakod a kötelet.
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Ez mellément. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a topránypolip egyik csápját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kilukasztod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod a topránypolip testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a topránypolip száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [47,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos sallank. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigmetszed a gyilkos sallank testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gyilkos sallank meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. (ld. enc.) 156 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a woor-antilop testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a woor-antilop testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod a woor-antilop jobb hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a woor-antilop öklelő szarvai elől. A woor-antilop még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod a csontlepke testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a csontlepke, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
f 48 | kísérletezel a 48. tárggyal |
f 16 | kísérletezel a 16. tárggyal |
SZIVÁRVÁNY (955. SZÖRNY) Szivárvány egy legenda. Mesélik, hogy valahol egy erdő mélyén - hogy merre, senki sem tudja -, létezik egy kis tó, ahol a színes dözmöngök egész kis közössége él. Ennek a közösségnek a vezetője Szivárvány, minden dözmöngök ura. Állítólag olyan tökéletesen ért a rejtőzködéshez, hogy senki nem képes megpillantani, akit ő nem akar, és csodálatos színekben vibráló teste olyan gyönyörű, hogy aki megpillantja, az sóbálvánnyá dermed az ámulattól. Mérete egy normál dözmöngnek négy-ötszöröse is lehet, és csápjai is jóval erősebbek, ám ezek használatára nagyon ritkán van szüksége. Szivárvány békés uralkodó, aki emberi szintű bölcsességgel és belátással kormányozza kis népét. Mondják azt is, hogy lehetséges, több ilyen közösség létezik, és mindegyik kitermeli a maga Szivárványát, de... Öhm... Hahó! Jó reggelt! Ne bámulj már úgy a közeledő dözmöngre, hanem csinálj már valamit. Hahóóóó! |
SZIVÁRVÁNYSZÍV (1529. TÁRGY) Nagyon nem helyes, amit tettél, ezt valahol mélyen te is érzed. No de sebaj, nyomta már ennél nagyobb teher is a lelkiismereted, a kis dözmöngök meg majd csak találnak maguknak új főnököt! Imígyen megnyugtatva magad, neki is látsz, hogy kinyerd Szivárvány szívét ugyanúgy, ahogy a többi dözmönggel is szoktad tenni. Öklömnyi, csillogó, vibráló tárgy ez, amelyből csak úgy süt a mágia - így örömmel teszed el, bár hogy mire jó, azt még jópár napig nem sikerül kitalálnod. Egyszer azonban valahogy a kajád mellé keveredik a hátizsákodban, és az esti szortírozáskor meglepődve veszed észre, hogy a janóla, amelyik már két napja is enyhén büdösödött, most újra tökéletesen friss. Kísérletet teszel még pár gyorsan romló étellel, és mindnél ugyanezt tapasztalod: a szív mágikus tartósító hatása mindent folyamatosan frissen tart. Némi töprengés után arra is rájössz, hogy ennek a kulináris élvezeteken kívül hol vehetnéd hasznát: a szörnykomponensek tartósításánál is jól jöhet egy ilyen csoda. És igen! Működik! Vidáman fütyörészve indulsz tovább, és már előre tervezgeted, hogy mennyi pénzt spórolsz majd meg a spirituszon csak azért, hogy valami más haszontalanságra eltapsolhasd... |
RÉZKULCS (75. TÁRGY) Ki az az őrült, aki kulcsokat farigcsál a drága rézből ahelyett, hogy páncélt kovácsolna belőle? Talán nem volt nála elég réz. Sebaj, sok zárat ki lehet nyitni a rézkulccsal. |
GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY) A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé. |
SALLANK KAROM (128. TÁRGY) Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd. |
BŐRPÁNCÉL (51. TÁRGY) Megtudtad, hogy hogyan készíthetsz magadnak páncélt! Ez egy igen komoly lépés életben maradásod minimális esélyének megnövelése céljából. A dologhoz nem kell természetesen más, mint egy antilopbőr, és 30 pont (a dolog egy kicsit munkaigényes...). Ha viseled, kettővel jobb lesz a védettséged. Sok, nagyobb védettséget nyújtó páncél készítéséhez kiinduló alap a bőrpáncél. Ezért nem árt, ha mindig van nálad egy ilyen, akkor is, ha van már jobb páncélod. |
CSONTKÉS (11. TÁRGY) A bolhakutya hosszú és éles bordacsontjából egy igen hatékony szúrófegyvert készíthetsz, a csontkést, amely balkezes fegyverként is használható. Sebzése d4+3, elkészítése a KT 11 paranccsal, 4 pontért történik. |
Erő: | 13 | Szint: | 8 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 13 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 168/168 év |
Egészség: | 10 | Életpont: | 101/69 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 23 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 7 (+1) | ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 3 (+1) |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 7 (+1) | 3. mászás: | 3 |
4. gyógyítás: | 4 | 5. vadászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért |
mászol max. 40 TVP-ért |
Összsúly: 39.34 kg | Megterheltség: 109% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 111 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kerek kő (#19) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | arany (#50) | 1 | antilopbőr (#48) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
5 | sallank karom (#128) | 1 | szivárványszív (#1529) |