Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. márc. 13. 1h:24' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: márc. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3083 SZÁMLA : XXXX |
ba 140 | nem támadod a 140. szörnyet |
kno 3 2 | képesség-növelés 3 |
f 47 | kísérletezel a 47. tárggyal |
kt 3 | elkészíted a 3. tárgyat |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az evaporőr testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csontszuronnyal felnyársalod az evaporőr testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [60,-20] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy szárnyas gömböc. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a szárnyas gömböc fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szárnyas gömböc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a mérges nyukmár testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a mérges nyukmár fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Karmával néhányszor a mérges nyukmár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a mérges nyukmár fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A mérges nyukmár néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tigroszlán testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a tigroszlán testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tigroszlán néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tigroszlán, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Meglengetve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a bo-skorpió testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [59,-22] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy evaporőr közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az evaporőr testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az evaporőr bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az evaporőr testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a bolhakutya testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a bolhakutya jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bolhakutya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 1 8 1 | mozogsz északkeletre, északra, északkeletre |
Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az evaporőr bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [60,-24] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő tintacsiga nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [18 pontot használtál fel, van még 7.]
m 8 | mozogsz északra |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
BŐRSISAK (57. TÁRGY) Wow! Végre kiókumuláltad, hogy hogyan védhetnéd a kopasz kobakodat attól, hogy keménymancsú szörnyek és még keményebb bunkójú kalandozók beverjék. A megoldás természetesen egy sityak. Addig is, amíg nem találsz ki valami jobbat, be kell érned a két surranó kígyó bőréből készíthető bőrsisakkal. Készítése 16 pontba kerül. Ha viseled, eggyel jobb lesz a védettséged. |
RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY) A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért. |
VÁNDORCIRKUSZ Ghalla hétköznapi életét merőben felborította az első vándorcirkusz megjelenése. Az ötlet, hogy a népet ilyen módon is szórakoztatni lehet, vidám és kreatív emberkék (plusz törpék, alakváltók, árnymanók) fejéből pattant ki, és a megvalósítás nem váratott sokáig magára. A cirkusz természetesen nem hajlandó a Sötét Földön járni, valamint túlságosan nyugatra sem megy, csak a 60-as koordinátátig. A cirkusz több kisebb-nagyobb méretű sátorból áll, mindegyikben egy, vagy több feladat megoldása vár rád, sikereid persze nem maradnak meghálálatlanul. Sajnos nem ingyenes a dolog, minden egyes belépés 20 aranyba kerül. Ennek kifizetése után bármennyi próbán részt vehetsz, ha több megmérettetésre vállalkozol, akkor is csak egyszer kell megválnod ettől az összegtől. Ezenkívül, ha a kártyázás során sikertelen vagy, további aranyat veszthetsz. A vándorcirkusz látogatásakor egy új szakértelmed, a versengés fejlődik, ebben való jártasságod a próbák során komoly segítséget jelenthet. Ezenkívül természetesen más területeken szerzett tapasztalataid is fontosak lehetnek, pl. a kaszinózás során nyert pénzösszeg mértéke nagy mértékben befolyásolhatja a kártyacsata kimenetelét. Hatféle sátor van. A céllövöldében egy szörnnyel mérkőzhetsz meg, az ötpróbán az egyes szakterületeken való jártasságodat tesztelheted, a kuruzsló eldugott sátrában egy "hozz tárgyakat" küldetést kapsz, a kártyázás során egy profi árnymanóval pókerezhetsz, a szirén labirintusában pedig egy útvesztőben oldhatsz meg feladatokat. A hatodik sátor a szellemkastély nevet viseli, ez az igazán sikeres (és bátor) kalandozók számára tartogat meglepetéseket, akik az előző öt helyszínen már bizonyították rátermettségüket. Hogyan viselkedjen karaktered, ha cirkusszal találkozik? Mindezt egyetlen feltételes parancs beállításával változtathatod. A CIR parancs paramétereként egy pozitív számot kell megadnod, amit a következőképpen számolhatsz ki: Céllövölde - 1 Ötpróba - 2 Küldetés - 4 Kártyacsata - 8 Labirintus - 16 Szellemkastély - 32 Add össze azokat a számokat, melyekben részt akarsz venni. Példa: Ha azt akarod, hogy a karaktered legközelebb az ötpróbán, a kártyázásban és a labirintusban próbálkozzon, a CIR 26 parancsot (ez a 2+8+16 -ból jött) kell kiadnod. Ha egy sátorban megkaptad már a főnyereményt, ott nem próbálkozhatsz, amíg az a tárgy nálad van. A szellemkastélyt hiába állítod be, amíg nem teljesítetted az öt alapfeladatot. A kastélyba való belépés alapfeltétele az előző helyeken nyert öt tárgy leadása. Ha a CIR parancsban megadod a szellemkastélyt is, ez automatikusan megtörténik, amint azok meglesznek. A parancs addig marad érvényben, míg egy következő CIR paranccsal felül nem írod. Minden egyes cirkuszi próbán való részvétel 10 TVP-be kerül, tehát ha mind az öt alappróbán részt veszel, az 50 TVP. Néhány megjegyzés: az egyes szakértelem és tulajdonságpróbák az adott szakértelmet ill. tulajdonságot fejlesztik. Ha leadod az öt nyereményt a CIR 32-vel, akkor a szellemkastély mellett újra csinálhatod a többi próbát, tehát a főnyeremény mellett újra összegyűjtheted a díjakat. Ha pedig annyira kitartó vagy, hogy sikerült mindhárom nagyhatalmú fődíjat összegyűjteni, a CIR 64 paranccsal beválthatod őket egy olyan varázstárgyra, amelyhez hasonlóról sem mertél még álmodni se - és a maximalisták ezután még újra összegyűjthetik az összes fődíjat és próbadíjat... |
MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY) A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb. |
TOPRÁNYPOLIP (86. SZÖRNY) Ne lepődj meg (nagyon) ha a föld alatt egy sötét üregből egyszercsak hatalmas fekete csápok nyúlnak feléd. A mozgásra képtelen, a sziklafalra tapadva élő szárazföldi puhatestű félelmetes erővel tudja áldozatát fojtogatni. Mielőtt észbekapnál, máris csápok tekeredtek rád, aztán már csak a csontok ropogása hallatszik... ínyencek számára ajánlatunk: topránypolip saláta zagmózium gombával. |
FELTÉTELES MÁSZÁS A homlokodra csapsz: hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Ahányszor megpillantasz valami másznivalót, nosza, rajta, megmászod! Ehhez az FM <TVP> parancsot kell kiadnod. Egy körben max. <TVP>-t fogsz mászásra szánni, és mindig automatikusan mászol, külön parancs kiadása nélkül. Persze feltétel, hogy mászás szakértelmed megfelelő legyen, és birtokodban legyen a mászáshoz szükséges tárgy. Egy körben nem fogsz kétszer ugyanoda felmászni Feltételes Mászással (hiszen másodjára már úgysem találnál semmit). |
Erő: | 11 | Szint: | 7 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 103/32 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 8 (+1) | ütőfegyverek: | 2 |
60,77 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 184 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 3 (+2) |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. gyógyítás: | 9 | 6. zárnyitás: | 1 |
7. vadászat: | 1 | 8. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
kaffogó hebrencs (#88), acéldarázs (#140) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 1. Szerzett pont: 100. Beállított erő: 0 Összpont: 100 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | * | csontkés (#11) | 1 | * | csontszurony (#12) | |
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 3 | fáklya (#36) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
10 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | 3 | kavadu lebeny (#24) | |||
3 | ormánygőte csont (#21) | 1 | rézdarab (#70) | 5 | smirglilevél (#29) | |||
11 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
8 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tükör (#43) | 4 | varányszem (#30) |
Összsúly: 23.74 kg | Megterheltség: 56% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 141 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | evaporőr háj (#105) | 8 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | vizestömlő (#3) |
57 | 58 | 59 | 60 | 61 | |
-25 | |
|
|
|
|
-24 | |
|
|
|
|
-23 | |
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|
-18 | |
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|