TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2020. dec. 5. 0h:16'
EZ A 115. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
116. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2244
SZÁMLA : XXXX
|
SOUTHERN SPECIAL KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,-2] koordinátán.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.)
d 7 1 |
eldobod a 7. tárgyat (1 darabot) |
Elhajítasz 1 kőhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 155.]
d 6 3 |
eldobod a 6. tárgyat (3 darabot) |
Elhajítasz 3 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 155.]
kf 49 |
kézbeveszed/felveszed a 49. tárgyat |
Felhúzod a kezedre a kígyóbőr kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 155.]
[44,-1] Amerre csak a szem ellát, dombok. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy spagulár lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a spagulár bal vállát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a spagulár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A spagulár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 146.]
h 34 |
használod a 34. tárgyat |
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 138.]
m 4 4 4 |
mozogsz délre, délre, délre |
[44,0] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy gorombilla. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Marokra fogva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a gorombilla testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gorombilla bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A gorombilla még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra.
(Továbbmész...) [44,1] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rájanyék. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Elszántan a másikra ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rájanyék testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A rájanyék csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A rájanyék csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes általad nem ismert nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [44,2] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bo-skorpió került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a bo-skorpió jobb első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a bo-skorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északkeletről folyik (Eldobott tárgyak:. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) nem felismerhető nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 111.]
Leülsz a haldokló mellé, és mosolyogva mesélsz neki jéghideg, hűsítő, buborékoktól pezsgő kóláról, habzó, a poharat vékony páraréteggel bevonó Holstein sörről. Mire a meséd végére érsz, beállt a halál. Átkutatod a tetemet, de még egy üres vizestömlőt sem találsz. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 101.]
gy 25 |
gyógyítás 25 pontért |
Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+7 életerő.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) nem felismerhető nyomok vezetnek délre. [25 pontot használtál fel, van még 76.]
m 4 4 4 |
mozogsz délre, délre, délre |
[44,3] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Látsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vizet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy trappoló dinymák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Ez mellément. A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal megbököd a trappoló dinymák bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor megkarcolod a trappoló dinymák bal első lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss ismeretlen nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [44,4] Épületek tűnnek fel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal megdöfködöd az útonálló jobb lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az útonálló fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az útonálló támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az útonálló jobb karját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az útonálló testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Észreveszel egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Továbbmész...) [44,5] Továbbmész a város utcáján. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A következő épületeket látod: egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Összefutsz Vidám Gorkával. Fairlight híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Utad során felfedezed egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi táborát. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea ékesíti. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Egyszercsak megpillantod egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, harcsabajszos troll férfi táborát. Bőre színe zöld. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya szimbólumot visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 49.]
be 540 |
bemész az 540. épületbe |
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben.
- Gratulálok! - mondja, és melegen kezet fog veled. Látom, egész jól megy a dolog. Tudunk egyéb feladatot is adni! [50 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 10 arany.] Városunk egyik hagyománya egy állítólagos kincsesbarlang térképe. Még senki sem tért vissza onnét sikerrel, de ez persze nem jelenti azt, hogy neked nem fog sikerülni. Fogadd ezt jutalmul eddigi szolgálataidért. Egy írnok jön elő, és lemásolja számodra a térképet.
|
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
|
Ez a 9. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 15, délre 42 mérföldre található.
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 44.]
ea 51 1 |
eladod az 51. tárgyat 1 |
Eladtál 1 bőrpáncélt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 44.]
ea 95 6 |
eladod a 95. tárgyat 6 |
Eladtál 2 bakkura bőrt. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 44.]
ea 64 3 |
eladod a 64. tárgyat 3 |
Eladtál 3 csontszablyát. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 44.]
ea 30 4 |
eladod a 30. tárgyat 4 |
Eladtál 4 varányszemet. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 44.]
ea 105 5 |
eladod a 105. tárgyat 5 |
Eladtál 1 evaporőr hájat. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 44.]
ea 33 4 |
eladod a 33. tárgyat 4 |
Eladtál 3 lapockacsontot. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 44.]
ea 47 3 |
eladod a 47. tárgyat 3 |
Eladtál 1 surranó kígyó bőrt. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 44.]
m 3 3 2 |
mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
[45,6] A sík vidéket bozótos váltja fel.
Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy bronzsisakot és egy rőtmanó kacagányt visel. Fegyverzetét egy piromenyét trófea, egy púpos burástya trófea és egy alpesi tehén trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kyb. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
(Továbbmész...) [46,7] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes ismeretlen nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Továbbmész...) [47,7] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gitonga. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a gitonga testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a gitonga csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gitonga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. (ld. enc.) 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Felfedeztél egy hóhérbimbót. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) általad nem ismert nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes nem felismerhető nyomokat, amelyek délre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 17.]
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Testem nincsen, de látsz, noha
Napsugár sem érhet soha.
[5 pontot használtál fel, van még 12.]
h 34 |
használod a 34. tárgyat |
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! (ld. enc.) [8 pontot használtál fel, van még 4.]
Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 156 pontot. A következő körben tehát 160 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TRAPPOLÓ DINYMÁK (118. SZÖRNY)
A trappoló dinymák hosszú és vastag lábú, hosszú és fekete testű szarvas lény. Leginkább egy belakkozott giliszta és egy orrszarvú keresztezésére emlékeztet. Nem egy agresszív szörny, de ha megtámadják, védi magát. Technikája többnyire az, hogy letapossa ellenfelét. Másik veszedelmes képessége a tintacsigáéhoz hasonló: nyúlós, fekete folyadékot tud ellenfelére köpni, rövid időre elvakítva azt. Megállítására egy szúrófegyver legalkalmasabb, de az se rossz taktika, ha ütőfegyverrel elkaszálod a hosszú lábait. |
GITONGA (76. SZÖRNY)
A gitongák békés, hosszú nyakú tollas lények, a dombvidék göröngyös sziklái között fészkelnek. Az állandó harc a nagyobb ragadozókkal rákényszerítette őket arra, hogy megtanuljanak harcolni: hosszú, hegyes, kemény csőrük sokszor még egy rőtmanót is meghátrálásra kényszerít. |
MADÁRTOLL (112. TÁRGY)
Sok madárszerű lényről szerezhetsz tollakat. Ha párnatömésre nem is, esetleg nyílvessző-tollnak jók lesznek. |
RÉZDARAB (70. TÁRGY)
Gyakran lehet a földben ásva furcsa, sárga színű, kemény anyagot találni. Ezt a bölcsek réznek nevezik, és állítólag abból az időből maradtak itt darabjai, amikor a fémek még gyakoribbak voltak. Bár a réz elég gyakori, és nem annyira értékes, mint más fémek, sok dologra használhatod, amíg nem találsz valami jobbat. Megmunkálásához elengedhetetlenül szükséges a kőkalapács. |
KARAKTERLAP
Southern Special, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 16. fordulód.
Erő: |
15 |
Szint: |
7 |
Merészség: |
7/7 |
Magasság: |
181 cm |
IQ: |
16 |
Támadás: |
6 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
77 kg |
Ügyesség: |
10 |
Védekezés: |
5 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
32/32 év |
Egészség: |
13 |
Életpont: |
102/77 |
Jellem: |
semleges (-11) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
12 |
Varázspont: |
0/0 |
Pénz: |
74 arany |
Kép. pont: |
3 |
Eddig összesen 102 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
420 TP-t kaptál. Jelenleg
3 819 TP-d van. A következő szinthez még
181 TP szükséges. Trófeáid:
tintacsiga,
szőrös pók. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.
HARCI ISMERETEK |
szúrófegyverek: |
8 |
ütőfegyverek: |
1 |
lőfegyverek: |
4 |
dobófegyverek: |
2 |
|
|
|
|
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
47,100 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 47 |
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 195 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
1 |
2. nyomkövetés: |
6 (+1) |
3. csapdaészlelés: |
1 |
4. gyógyítás: |
11 |
5. titkosírás: |
1 |
6. felderítés: |
1 |
7. vadászat: |
1 |
8. bányászat: |
1 |
|
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Papi varázslataid |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
|
|
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20. |
Összsúly: 28.88 kg |
Megterheltség: 57% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 118 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
-3 |
|
|
|
|
|
|
-2 |
|
|
|
|
|
|
-1 |
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
(44,-1) spagulár (#82)
(44,0) gorombilla (#38)
(44,1) rájanyék (#58)
(44,2) bo-skorpió (#54), Raia rúnaköve, patak, 6. jellempróba
(44,3) olvasztókemence (#86), nekrofun (#173), víz (#27), oltár, trappoló dinymák (#118)
(44,4) útonálló (#130), Raia rúnaköve, mély kút (#93)
(44,5) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, Vidám Gorka (6109. kalandozó), egy kobudera férfi, egy troll férfi
(45,-2) a 20. labirintus bejárata
(45,6) 17. jellempróba, Kyb (1262. kalandozó)
(46,7) mély kút (#93), 2. jellempróba
(47,7) gitonga (#76), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), 28. jellempróba, phua-kúp (#372), tavacska
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* - E, TF és GYK parancsra bizonyos esetekben a szándékosnál kisebb eséllyel jött szörny (néha egyáltalán nem), ha nem volt rajtad vadászat varázslat, ill. nem teljesültek más feltételek. Ezt megváltoztattuk, ezekre a parancsokra tárgyaktól, varázslatoktól és KT képességektől függetlenül mindig ugyanakkora eséllyel jön szörny.
* - Megszűntettük azt, hogy a vadászat leesik a csatamezőktől.