Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. aug. 1. 9h:55' EZ A 16. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD 17. játékheted kezdete: aug. 3. A következő fordulódat legkorábban a 17. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 31 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1869 SZÁMLA : XXXX |
ba 5750 | nem támadod az 5750. kalandozót |
le 11 | leveszed/lerakod a 11. tárgyat |
kf 225 2 | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
kf 271 | kézbeveszed/felveszed a 271. tárgyat |
kf 714 | kézbeveszed/felveszed a 714. tárgyat |
f 33 | kísérletezel a 33. tárggyal |
f 21 | kísérletezel a 21. tárggyal |
kt 20 | elkészíted a 20. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kt 22 15 | elkészíted a 22. tárgyat (15 darabot) |
gyk 20 1 | gyakorolsz a 20. tárggyal 1 pontért |
le 18 | leveszed/lerakod a 18. tárgyat |
kf 20 | kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
kt 4 2 | elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot) |
fkt 22 15 1 | felt. készítesz a 22. tárgyat (15 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kaszabolósáska mandibuláját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a kaszabolósáska bal középső lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kaszabolósáska minden csapását hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [34,-3] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A távolban sakálok üvöltenek. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " E mákrózsát DORNODONNAK adta: Clark O'Phane, az úr hű papja. " Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy surranó kígyó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a surranó kígyó lapos fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a surranó kígyó bal oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A surranó kígyó megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 4 életpontot vesztettél. A surranó kígyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [35,-2] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gonyolék. Itt csata lesz.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a gonyolék jobb oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A gonyolék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 147 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 4 | élelemszerzés 4 pontért |
RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY) Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet. |
MANILLA-FA (91. NÖVÉNY) A sűrű erdőkben gyakran találkozhatsz olyan részekkel, ahol a továbbjutást manilla-fák lelógó indái teszik még nehezebbé. Ezek az indák nagyon erősek, szívósak és rugalmasak, és emellett könnyűek! Igen, kitaláltad: vágni akarsz egyet kötélnek. Ehhez nem kell más a manilla-fán kívül, csak egy kőkés, no meg a KT 92 parancs, 6 pontért. Mire jó a kötél? Igen, nagyon sok dologra jó. Ha egy adott helyzetben kötelet használhatsz, erről mindig tájékoztatni fog az ENCYCLOPEDIA FANTASIA. |
LAPOCKACSONT (33. TÁRGY) Ha sikerül legyűrnöd egy gorombillát, kivághatod széles, nagy, lapos lapockacsontját. |
ORMÁNYGŐTE CSONT (21. TÁRGY) Az ormánygőte ormánycsontját kivágva, egy hosszú, üreges csonthoz jutsz. Talán használható valamire. |
SZÜRKE BŐRKESZTYŰ (271. TÁRGY) Két purifikátor háj felhasználásával finom bőrkesztyűt készíthetsz magadnak. Az első pillantásra könnyen szakadó szürke kesztyű nem valami bizalomgerjesztő, de a purifikátor limitált mágikus képességeinek köszönhetően sokkal ellenállóbb, mint első pillantásra hinnéd - védettségedet kettővel növeli, ha a KF 271 paranccsal a kezedre húzod. Elkészítéséhez a KT 271 parancsot kell kiadnod, 25 TVP-ért. |
HEBRENCS CSAPDA (147. TÁRGY) Ha a hebrencs állkapcsot két drótszőrrel rögzíted, majd egy rugalmas magszimbelet kötsz rá, és kifeszíted, egy ugrásra kész szerkezetet kapsz, amely érintésre összecsapódik, akárcsak az egérfogó! Ezt a szuper csapdát a KT 147 paranccsal készítheted el a fenti komponensekből, 16 pontért. Ha akarod, táborozás előtt kikészítheted a H 147 paranccsal, 3 pontért. így némileg védve leszel azoktól a tolvajoktól, akik esetleg táborozás közben lopni próbálnak tőled - 2d4 életpontot sebez azon, aki belelép (és természetesen te is felfigyelsz a próbálkozására). |
ORGYILKOS TŐR (225. TÁRGY) A tyrgek által használt tőr valamilyen általad ismeretlen állat csontjából készült. Bár nagyon vékony, különösen ellenállónak és hegyesnek látszik. Ez a balkezes fegyverként is használható szúrófegyver 2d4+4 sebzésű, annak ellenére, hogy a tyrg méreg már rég lekopott róla. |
ÁSÓ (34. TÁRGY) Ha gondos munkával, egy smirglilevelet használva, letisztogatod a lapockacsontot, megélesíted az alsó két peremét, és kőkéssel lukat ütsz bele a tetején, kész egy ásó-fej. A felső lukba egy botot kell illeszteni, hogy egy kész szerszámod legyen. Az ásó készítése 24 pontba kerül. Ha gödröt akarsz valahol az új szerzeményeddel ásni, akkor a H 34 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. Tipp: Ezzel eleinte leginkább dombos és hegyes vidéken érdemes próbálkozni, hátha találsz valamit. |
FÚVÓCSŐ (20. TÁRGY) Ha az ormánygőte csontját megtisztítod és lecsiszolod kívülről-belülről egy smirglilevéllel, profi lőfegyvert kapsz, a fúvócsövet. Ehhez a KT 20 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Lövedékként bozótos terepen kell tüskéket gyűjtened, a KT 22 paranccsal, 1 pontért. Ezek d3 sebzésű lövedékek. Ki tudja, talán van jobb is... A fúvócső egy nagy előnye, hogy sokkal pontosabban lehet vele célozni, mint a parittyával (+2 támadás). |
CSAPDAKÉSZÍTÉS Na végre! Itt volt az ideje, hogy kiagyalj valamilyen megoldást a tolvajok elleni védekezésre. A legésszerűbb valamilyen csapdát készíteni! Az, hogy hogyan kell egy bizonyos csapdát felállítani, és milyen körülmények között lehet, mindig az adott tárgynál lesz leírva. Minél magasabb a csapdakészítés képességed, annál kisebb eséllyel kerülik el a csapdáidat. Ez a szakértelmed a csapdák felállításakor fejlődik. Ha túl alacsony hozzáértésű ember túl bonyolult csapdával próbálkozik, előfordulhat, hogy megsebesül. Az igazán komoly csapdák akár azonnali halált is okozhatnak. A csapdák egy másik csoportját szörnyek elfogására használhatod, ezekről majd akkor kapsz részletesebb információt, ha egy ilyet szereztél/készítettél. A csapdaállítás parancs még akkor is végrehajtódik, ha már nincs elég TVP-d: ilyenkor a következő körre kapott TVP-idből előlegezzük meg a dolgot. Vigyázat, a szakértelem mindig csak a forduló végén fejlődik, ezért értelmetlen egy körben többször lerakni a csapdát! |
Erő: | 13 | Szint: | 6 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 142/142 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 93/87 | Jellem: | gonosz (14) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 8 (9) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 4 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 2 |
lőfegyverek: | 6 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << bunkó (#5) << csontkés (#11) |
35,92 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 7 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 1 (+1) | 5. gyógyítás: | 6 | 6. vadászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
lopsz az emberektől (1) bármit, a törpéktől (3) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, az elfektől (2) bármit, az árnymanóktól (4) bármit |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Sheran hívők (#995), Silverlard (#5750) |
Összsúly: 37.04 kg | Megterheltség: 102% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | smirglilevél (#29) | 2 | víz (#27) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
3 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
15 | tüske (#22) |