Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 25. 12h:06' EZ A 111. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD 112. játékheted kezdete: júl. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1046 SZÁMLA : XXXX |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kno 3 1 | képesség-növelés 3 |
gyj 6 200 1 | felt. gyűjtés 6 200 1 |
fkt 6 1 1 | felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot) |
fkt 19 30 1 | felt. készítesz a 19. tárgyat (30 darabot) |
fkt 116 1 1 | felt. készítesz a 116. tárgyat (1 darabot) |
fkt 36 2 1 | felt. készítesz a 36. tárgyat (2 darabot) |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve az obszidián pengét a másikra támadsz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Kőkalapáccsal eltalálod a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Nem találtad el! Kőkalapáccsal megpöccinted a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [39,6] A sík vidéket bozótos váltja fel. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bíborgörény. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva az obszidián pengét ellenfeledre támadsz. Obszidián pengével alaposan megvágod a bíborgörény testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bíborgörény testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A bíborgörény fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 22 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [40,7] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pókvadász. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a pókvadász bal oldalát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét a másikra támadsz. Obszidián pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a pókvadász fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével egy hatalmas csapással felmetszed a pókvadász testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A pókvadász bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
kt 92 1 | elkészíted a 92. tárgyat (1 darabot) |
fkt 92 1 1 | felt. készítesz a 92. tárgyat (1 darabot) |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Obszidián pengével kilukasztod a grákó denevér testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a grákó denevér testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 4 életpontot vesztettél. A grákó denevér szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 grákóbőrt. (ld. enc.) 19 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 7.]
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
be 757 | bemész a 757. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
be 540 | bemész az 540. épületbe |
be 541 | bemész az 541. épületbe |
be 542 | bemész az 542. épületbe |
tf 2 30 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért |
PÓKVADÁSZ (59. SZÖRNY) Az erdőben árnyként mozgó, ló nagyságú rovar-ragadozó egyik kedvenc kajája a mérges pók. De ha mérges pók nincs (pl. kipusztítottad őket a mérgük miatt), akkor megteszi egy rágósabb, de kiadósabb falat kalandozó is. Bár van hat lába, a pókvadász gyakran vitorlázik a fák között fekete lebernyegével. Ha zsákmányt pillant meg, rátekeri nyelvét, és a félig megfojtott áldozatot elevenen, nyúlánk szívókájával szürcsöli fel, a légyéhez hasonló külső emésztéssel. Undorító, mi? Akkor döfd agyon egy szúrófegyverrel... |
MANILLA-FA (91. NÖVÉNY) A sűrű erdőkben gyakran találkozhatsz olyan részekkel, ahol a továbbjutást manilla-fák lelógó indái teszik még nehezebbé. Ezek az indák nagyon erősek, szívósak és rugalmasak, és emellett könnyűek! Igen, kitaláltad: vágni akarsz egyet kötélnek. Ehhez nem kell más a manilla-fán kívül, csak egy kőkés, no meg a KT 92 parancs, 6 pontért. Mire jó a kötél? Igen, nagyon sok dologra jó. Ha egy adott helyzetben kötelet használhatsz, erről mindig tájékoztatni fog az ENCYCLOPEDIA FANTASIA. |
GRÁKÓ DENEVÉR (25. SZÖRNY) A grákó denevér, ellentétben a normális denevérrel, nappal vadászik, és nemcsak barlangokban, hanem a szabadban is igen jól érzi magát, és kiválóan tud tájékozódni. Szívós támadók: ha lecsapnak valakire, elkezdik a vérét szívni, és addig nem hagyják abba, amíg jól nem laknak, vagy el nem pusztítják őket. |
GRÁKÓBŐR (41. TÁRGY) Legyőzve egy grákó denevért, és megnyúzva a késeddel, hozzájuthatsz a grákó vékony, de nagyon ellenálló, rugalmas bőréhez. Ezt a nagyon finom anyagot valószínűleg valamilyen kisebb tárgy készítésekor fogod tudni felhasználni. |
Erő: | 16 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 8 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 8 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/66 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 112/77 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 3 | ütőfegyverek: | 7 | lőfegyverek: | 6 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -); |
41,97 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 41 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 747 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 (+1) |
4. gyógyítás: | 9 (+1) | 5. vadászat: | 1 | 6. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 170, 171. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | |||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bunkósbot (#9) | 1 | csontszablya (#64) | 16 | kerek kő (#19) | |||
1 | * | kőkalapács (#13) | >1 | kőkés (#6) | 1 | * | obszidián penge (#2082) | |
1 | * | parittya (#18) | 1 | szöges bunkó (#8) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | 3 | kaja (#2) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 17 | krónika (#1725) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | + | kavadu iszák (#25) | [bennük 12 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 8] | |||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 58 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 2 | bordacsont (#16) | 12 | drótszőr (#37) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 1 | királygyík bőr (#44) | 8 | mandibulapenge (#125) | |||
2 | móri gyümölcs (#116) | 3 | ormánygőte csont (#21) | 3 | smirglilevél (#29) | |||
29 | sünmedve tüske (#14) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 10 | varányszem (#30) |
Összsúly: 35.55 kg | Megterheltség: 84% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 117 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 4 | kerek kő (#19) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | grákóbőr (#41) | 1 | kötél (#92) |
36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | |
3 | |
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|