Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. ápr. 25. 10h:11' EZ A 173. JÁTÉKHETED, 159. FORDULÓD 174. játékheted kezdete: ápr. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3934 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 363 57 79 | elmormolod a 363. varázslatot az 57. varázslatot a 79. varázslatot |
vv 26 182 224 | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 8 78 364 | elmormolod a 8. varázslatot a 78. varázslatot a 364. varázslatot |
hh 1100 1618 1629 | használod az 1100. tárgyat az 1618. tárgyat az 1629. tárgyat |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
kf 441 1628 1943 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1628. tárggyal az 1943. tárgyat |
h 949 10 0 | használod a 949. tárgyat |
hh 1225 313 1154 | használod az 1225. tárgyat a 313. tárgyat az 1154. tárgyat |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
e 16 0 0 | élelemszerzés 16 pontért |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal oldalát. (7 támadással 204 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel felnyársalod az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mocsári penke és 4 gyöngymangó. 2 311 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 21, gyógyulás: 20, összesen: -1 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 154 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal oldalát. (7 támadással 222 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 8 madártoll és 2 sallank karom. 2 311 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 154, gyógyulás: 0, összesen: -154 ÉP}
* 2. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
tno 6 5 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kno 8 5 | képesség-növelés 8 |
ek 40 18 | t. energia kisütése: 40 18 |
kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
im 3 | imádkozol |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (7 támadással 118 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 74 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 8 ragasztót.) 2 698 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 24, gyógyulás: 149, összesen: +125 ÉP}
(Továbbmész...) [190,105] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Bufa hírnöke lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Az ellenfél néhány ubuk dobónyílat hajít feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 64 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Bufa hírnöke bal oldalát. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Sajnos nem sikerült a Bufa hírnöke minden csapását hárítanod. (6 támadástól 113 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Bufa hírnöke testét. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a Bufa hírnöke nehezen védhető csapásait. (6 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A Bufa hírnöke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc. Szereztél 2 ubuk dobónyílat. 4 173 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 322, gyógyulás: 126, összesen: -196 ÉP}
(Továbbmész...) [191,105] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy trikornis herceg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (45 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a halálos morf testét. (5 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A halálos morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A halálos morf megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel tökéletesen perforálod a halálos morf bal vállát. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A halálos morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A halálos morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 5 565 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 853, sebződés: 461, gyógyulás: 345, összesen: -116 ÉP}
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | |
103 | |
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
[364,67] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testét a Sötét Földön kockáztatni. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy tollaskígyó. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
m 2 | mozogsz keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. 406 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a mópat gigász gigászi lábát. (7 támadással 218 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel jól megszurkálod a mópat gigász ragyás masszáját. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. A mópat gigász patája súrolja a combodat. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a mópat gigász testét. (3 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Apró rúgást kapsz a mópat gigász patájától. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A mópat gigász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 445 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1345, sebződés: 155, gyógyulás: 293, összesen: +138 ÉP}
h 2452 2320 | használod a 2452. tárgyat |
h 2320 | használod a 2320. tárgyat |
m 4 6 8 | mozogsz délre, nyugatra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. 157 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az albinó küklopsz jobb lábát. (7 támadással 214 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (106 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod az albinó küklopsz testét. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 64 életpontot sebeztél. 64 életpontot gyógyultál. Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az albinó küklopsz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4 926 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 219, gyógyulás: 103, összesen: -116 ÉP}
(Továbbmész...) [364,68] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy.
(Továbbmész...) [364,67] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy éltető morf. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mocsári penkét. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy viharóriás barlangot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy gyilkos csalán van. Északra egy ősvortex van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [26 pontot használtál fel, van még 255.]
h 1755 400 | használod az 1755. tárgyat |
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
363 | 364 | 365 | 366 | |
66 | |
|
|
|
67 | |
|
|
|
68 | |
|
|
|
69 | |
|
|
|
[191,105] Sűrű erdőbe érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Utad során felfedezel egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gránátkaktuszt. Felfedeztél egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet őrzi, gyorsan összébb szedi a cuccaid. Mintha csak el akarnád lopni tőle! Sebaj, nem kell jóban lenned vele. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar nyakát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 fekete gyöngy. 1 923 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt nyakát. (7 támadással 127 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. 64 életpontot gyógyultál. Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 35 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 222 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 65, gyógyulás: 96, összesen: +31 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
ef 24 | energia fejlesztése 24 |
id 227 100 | idomítod a 227. szörnyet 9 pontért |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés -3 pontért |
HADROSZAURUSZ (162. SZÖRNY) Hát igen, ezeket a békés növényevő kacsacsőrű dinókat kissé túlzás szörnynek nevezni. Tehén módra legelésznek, és birka módra tűrik, hogy a tyrexek és raptorok nap, mint nap irtsák őket. Ha megtámadsz egyet, persze védi magát - ne felejtsd el azért, hogy a hadroszaurusz több tonnát nyom! - de valószínűleg így is könnyű dolgod lesz. Feltéve, ha elég türelmes vagy a hústorony hosszadalmas lemészárlásához. És feltéve, hogy nem egy mutáns hadroszauruszra bukkantál, amelynek diónyi agyát néhány pajkos kedvű mágus - felfoghatatlan technológiával - varázstudással ruházta fel! Persze az ilyen elég ritka, valószínűleg eggyel sem fogsz találkozni. |
NANDA (224. SZÖRNY) A nandának gyönyörű női arca van: de sajnos a teste további része egy ocsmány kígyótest. A nandák nagyhatalmú, palotákban székelő úrnők, csak kevés, még nagyobb hatalmú entitás tud nekik parancsolni. A nanda pillantása igéző: az elbűvölt áldozat örülhet, ha a nanda csak valami értékesebb tárgyát veszi el, és nem az életét. |
VARKAUDAR VARÁZSLÓ (271. SZÖRNY) A varkaudarok közismerten járatosak a mágiában, de legnagyobb hatalmú varázslóik sosem mozdulnak ki a sötét járatok mélyén levő laboratóriumaikból, így nem csoda, ha az átlag kalandozó lebecsüli a varkaudar nép varázstudását a mágusaik és nekromantáik láttán. Nos, aki egy látványos, dinamikus varázspárviadalra vágyik, az örömmel fogja üdvözölni a varkaudar varázsló kihívását. Aki azonban a krematóriumi hamvasztáshoz hasonló végzet helyett inkább egy szebb jövőt választana, az maradjon a gnóm boltosok és öreg varázslók molesztálásánál. |
GROXMATI VARÁZSTUDÓ (560. SZÖRNY) A groxmati varázstudó otthona a magashegységek eldugott fennsíkja, ahol mindennapjaiban remeteszerű életmódot folytat. Groxmat egy kyorg város volt, ami elsőként vált az elszabadult triklem drakolderek célpontjává. A több éves kyorg befolyás elmúltával öntudatra ébredt szörnyetegek egyetlen élő lelket sem hagytak hátra maguk mögött, miközben eltörölték Groxmat fölényes gazdagsággal díszített föld alatti járatait. A kínhalált halt kyorg mágusok kóborló lelke koncentrált mágia formájában új alakot öltött, majd a hegyekbe vándorolt, hogy ráleljen a végső nyugalomra. Ha megközelítesz egy groxmati varázstudót, meg fogja érezni jelenléted, kár is lenne BA paranccsal próbálkozni. Csak a mágikus fegyver fog élettelen testükön. Ha szúrófegyvert használsz, elképedve fogod tapasztalni: lándzsád hegye akadálytalanul hatol keresztül a groxmati varázstudó testén, úgy, hogy közben semmilyen fájdalmat nem okoz vele. A vámpirizációra immúnis. |
VÉRCÁPA SÁMÁN (281. SZÖRNY) Nyilvánvaló, hogy a vércápák mérhetetlenül buta, értelem nélküli ragadozók. Vagy legalábbis nyilvánvaló volt eddig, amíg meg nem pillantottad az első mágiahasználó vércápát. Hogyan képes rá, amikor hangot kiadni nem tud, és nincsenek végtagjai? Hogyan fér a mágia parányi agyába? Bár számodra felfoghatatlan, de itt van végre a régóta várt vércápa sámán! Ideje közelebbi ismeretséget kötni vele. Csak az FT 281 parancs kiadása után fogod őket megtámadni. |
TISSIAN SÁMÁNÚR (501. SZÖRNY) Évezredekkel ezelőtt, amikor még bo'adhun barbárok lakták a jelenleg lakatlan vidéket, hierarchikus közösségeik élén a varázstudó sámánok álltak. Szükség is volt rájuk, hiszen a rakshallion papok és a nagyon erős kyorgok ellen vívott háborúban a mágia volt az egyetlen dolog, amiben bízhattak. Tissian is egy volt a bo'adhun sámánok közül, de a mendemondák szerint történt valami, amely kiragadta őt a névtelenségből. Manapság már cáfolják, hogy bármiféle valóságtartalma lehetett az akkoriban szárnyra kapott híreknek: Tissian legyőzött egy triklem drakoldert. A sámánúr a kolosszussal vívott küzdelemben távozott az élők sorából, de a felszabaduló mágikus energia visszarángatta őt a nemlétből. Azóta is élőholt szellemként bolyong Ghallán, és a bo'adhun nép egyesítésén munkálkodik. |
AGYFRÖCCSENTŐ (666. SZÖRNY) Iszonyodva hátrálsz, ahogy ez a gyorsan terjedő, nyálkás matéria kibontakozik előtted. Mintha a levegőben láthatatlan kampók lennének, és azokba kapaszkodna, úgy nyújtózkodik előtted ki, a föld felett lebegve, óriásira nőve. Mindössze istenedhez imádkoztál... Hogy teremhetett itt ez az iszonyat? - A túlbuzgóságnak is megvan a határa. Ha túl sokat zaklatod istenedet kéréseiddel, azzal már nem elhivatottságodat, hanem kapzsiságodat bizonyítod - a hang a fejedben dübörögve visszhangzik. Mi? Csak nem haragudott meg rád istened? Most nincs időd a gondolkodásra, védekezned kell ezzel szemben a megelevenedett borzalommal szemben! Magától értetődő, hogy az agyfröccsentővel csakis akkor bocsátkozol harcba, ha külön FT-t adsz ki rá. |
NATEILENA SÁRKÁNY ÚRNŐ (404. SZÖRNY) Tátott szájjal lépsz hátra, ahogy megpillantod ezt az óriásira nőtt zafír sárkányt. Legalább kétszer akkora, mint a legnagyobb zafír sárkány, amivel találkoztál! Semmi kétség, ez Nateilena úrnő, a a zafír sárkányok uralkodója. Most már nem tehetsz semmit - szorítsd erősen a deus ex machinádat, mert szükséged lesz rá hamarosan! |
VARKAUDAR HADÚR (270. SZÖRNY) Tomboló, toronymagas varkaudar óriás, borzalmas varkaudar testőrök gyűrűjében: nyilvánvaló volt, hogy Sistergő Pumpa bukása után előbb-utóbb felbukkannak a törzsi vezetők, akik megpróbálják a hatalmat magukhoz ragadni. A varkaudar harcosok nemcsak a törzs legjobb harcosai, hanem végtelenül ravaszak, még a papi mágiához is konyítanak valamelyest. Jaj neked, ha egy hadúr fegyvere elé kerülsz! |
VARKAUDAR ŐSLICH (402. SZÖRNY) Közismert, hogy a varkaudarok között mindig is élt néhány varázstudó. A varkaudar őslichek a múlt árnyékos évszázadaiban létezett ősi mágia mesterei, akiknek szinte minden a kisujjában volt, amit a varázslatokról tudni lehet. Éppen félelmetes hatalmuk okozta vesztüket, hiszen őrjítő tudásuk sokak szemében volt tüske. Vajon mi lehetett, ami ezeket a mindentudó varázslókat az élőholt kísértetek elkárhozott életébe kényszerítette, és megfosztotta az akár hegyeket elmozdító hatalom birtoklásától? Egy biztos, a varkaudar őslich a legtöbb hús-vér kalandozó számára még most is aggasztóan erős ellenfél lehet. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
TÜSKECSAPDA (242. TÁRGY) Ez talán a legprimitívebb csapda, amelyet a tolvajok elleni védekezésképp készíthetsz. Nem kell hozzá más, csak egy lapkorong, és öt sünmedve tüske, amelyet a lapkorongba szúrsz. Ehhez a KT 242 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Ettől kezdve a tüskecsapdát minden körben, az utolsó mozgás parancsod után használhatod, a H 242 paranccsal, 1 TVP-ért. Ilyenkor a tüskecsapdát elhelyezed a motyód közelében, és beszórod némi porral. Ha szerencséd van, a közeledbe settenkedő tolvaj pont belelép, és veszít 1d4 életpontot. |
SZENT KULACS (285. TÁRGY) Eme ritka relikviát manapság már szinte sehol sem lehet megtalálni. A legendák szerint Sheran főpapjai készítették, még istenük hatalmának csúcsán. A Szent Kulacs egy tökéletesen fehér, soha be nem szennyeződő, ismeretlen anyagból készített palack. Hozzáértő, kellőképpen intelligens személy elkészítheti benne Sheran Főzetét, egy varázslatos italt, amelyből összesen tíz csepp fér a kulacsba. |
PUKKANÓ TŰCSAPDA (336. TÁRGY) Kavadulebenyből és madártollból mirgtojásnyi lufit lehet készíteni. Ha a tollszelepbe beillesztesz egy acéltűt, az enyhe nyomásra kirepül. A toll és a tű rögzítésére használd a gumifa gyorsan száradó nedvét. Ugh méreggel kend be a tűt, és az így elkészített tűcsapdát heggyel felfelé ásd be a tolvaj várható útjába. Ha a tolvaj rálép, a tű kilazul, és a légnyomás a tolvaj talpába lövi a tűt. Még egyszer a hozzávalók: kavadulebeny, madártoll, acéltű, cseppnyi ugh méreg, és egy gumifa. Elkészítése a KT 336 paranccsal történik, 10 TVP-ért, használata a többi csapdához hasonlóan a H 336 paranccsal. Itt azonban megadhatsz egy második, <mennyiség> paramétert is, aminek maximális értéke 10. Minél több tűcsapdát raksz ki, a csapda annál hatékonyabb (annál nagyobb az esélye, hogy a tolvaj felsül). Egy tűcsapda felállítása 1 TVP-be kerül. Négy tűcsapda már körülbelül a nyílcsapdával egyenrangú védelmet jelent, 8-10 tűcsapdán pedig még a legrafináltabb tolvajok sem igen jutnak át. Az okozott sebzés 3-4 életpont. |
RÁJABŐR ÚSZÓGATYA (405. TÁRGY) Hahó! Micsoda felfedezés! Hat rájabőrt a tökéletes precizitású aranytűvel összevarrva, 20 TVP árán divatos és kényelmes úszónadrágot készíthetsz magadnak. A nadrágot a szárazon is viselheted, de így legfeljebb kiröhög a többi kalandozó, más hatása azonban nem lesz. Ha azonban vízbe mész, az úszógatyát automatikusan viseled, és ezáltal a fürdés időtartamára kettővel megnő a védettséged! Micsoda pazar viselet! |
STUKILÖVEDÉK (414. TÁRGY) A stukilövedék elkészítése hasonló a rézgolyóéhoz: egy kőkalapácsra, egy olvasztókemencére, egy rézdarabra és 2 TVP-re van szükséged. A különbség csak annyi, hogy a stukilövedéket henger alakúra kell formálnod, és a végén kell egy nyílás, amelybe a kovafű reszeléket öntöd. A kovafű reszeléket nem kell külön gyűjtened, feltesszük, hogy mindig van valamennyi nálad, automatikusan. Ezenkívül a stukilövedék elkészítésekor MINDENKOR szükséges, hogy a moa stuki a birtokodban legyen: ha ugyanis a lövedéket nem pont akkorára csinálod, mint a "tartóka", a stukilövedéket nem tudod kilőni. A stukilövedék sebzése 2D6+3. Arra, hogy a harc után ismét lehet használni, nem túl nagy az esély. |
LÓTUSZFŐZET (448. TÁRGY) A lótuszfőzet egy olyan varázsital, amely behörpintésével semlegesítheted a szervezetedben levő összes mérget. Különösen akkor hasznos, ha nem ismered a jóval kényelmesebben használható méregsemlegesítés varázslatot. A lótuszfőzet elkészítéséhez szükséges a varázsital főzése varázslat, egy lótuszvirág, 5 csepp víz, egy mákrózsa, és néhány speciális fű, amely csak sűrű erdőben megtalálható (ezért a főzet csak sűrű erdőben készíthető el). A főzéshez a KT 448 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért, nincs szükség különleges edényre. A lótuszfőzetet kör végén automatikusan elhasználod, ha méreg van a szervezetedben, külön H parancsot nem kell kiadnod. |
OLIMPIAI FÁKLYA (1823. TÁRGY) Az olimpiai hírnök ezúttal nem az olimpiai felhívással érkezik, szokatlan dolgot veszel észre nála. Egy fáklyát tart a kezében! Furcsa, zöldes-kék színnel ég, és émelyítő illata is arról árulkodik, hogy mágia szítja azt, és nem olaj, vagy más, éghető anyag táplálja. Rákérdezel, hogy minek cipeli magával fényes nappal a lobogó fáklyát, mire ezt a választ kapod: - Őfelsége, VI. Borax Király elrendelte, hogy mostantól ez a jelkép járjon kézről-kézre, a kalandozók között, hirdetve a Királyság erejét, és az Olimpiai Játékok dicsőségét, mindörökké! Ha a követ átadta neked a fáklyát, akkor nyilván méltónak talált téged a hordozására. [A fáklyát sosem kell meggyújtanod, vagy másként használnod, de nem is helyettesít semmilyen más tárgyat. Ha elteszed a zsákodba, magától kialszik, ha pedig előveszed onnan világítani fog! Minden alkalommal, ha találkozol egy másik kalandozóval, akkor átadhatod neki a Fáklyát. A Lángot A paranccsal, és tudatkinézissel is tovább adhatod, de nem fogod sem eldobni, sem eladni (és más módon sem lehet lemondani róla). Egy kalandozónál egyszerre csak egy fáklya lehet, de ha tovább adta, akkor kaphat másik fáklyát. S, hogy mi haszna van a Lángnak? Minden Láng pontosan "emlékszik" a hordozóira, és számon tartja azokat. Mindenki, aki részt vesz a Láng hordozásában (azaz legalább az egyik olimpiai fáklya járt nála), jutalmat kap a XV. Alanori Mini Olimpián. A jutalom nagysága attól függ, hogy az olimpiai fáklyák összesen hány kalandozónál jártak. Minden láng "hosszába" egy kalandozó csak egyszer számolódhat bele, de ugyanaz a kalandozó mind a nyolc láng "hosszába" beleszámíthat, ha járt nála mind a nyolc fáklya. Hogy pontosan milyen jutalomról van szó, az csak a Mini Olimpiai megnyitón derül ki. Ekkor az Olimpiai Láng, bárhol legyen is, magától kialszik, és a fáklyája is semmivé foszlik, tehát eltűnik az épp aktuális hordozó tárgylistájából. Az olimpiai fáklya átadható az Alanori Csatornán nyugati irányba is!] |
HRO FORMÁLÓ MINTA (601. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, türkizszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy lábat formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Hro formázó minta. A Hro a csizmát jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok csizma alakúra formázni. |
MÓPAT GIGÁSZ (309. SZÖRNY) Az ősvortexek, ezek a döbbenetes furcsaságai a Sötét Földnek néha érdekes dolgokat művelnek: nagy ritkán például előfordul, hogy egy ősvortex közelébe keveredő, és azt túlélő mópat lárva növekedni kezd, óriási méretűre püffed, méretében sokszor túlhaladja még az óriásokét is. Persze, egy mópat gigász nem egy veszélyes ellenfél (hacsak nem véletlenül rád lép), de elpusztítása annyira körülményes és nehézkes, hogy legtöbbször még a Thargodanok is békén hagyják, és hagyják, hadd falja fel egy vadászó behemót vagy sárkány. |
LÁVATÓ (595. TEREPTÁRGY) A Sötét Földön gyakoriak a repedések, amelyeken keresztül izzó láva bugyog fel a mélyből. Nyilvánvalóan érdemes nagy ívben elkerülnöd ezt az izzóan forró tüneményt, különösen, mert a lávató környékén gyakran tartózkodnak Thargodanok, akik szórakozásból visítozó mópatokat vagy más rabszolgákat dobálnak a lávatóba, hogy röhögve szemléljék, amint áldozatuk elég. |
Erő: | 57 (66) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 26 (33) | Támadás: | 58 (61) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 21 (31) | Védekezés: | 69 (75) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/217 év |
Egészség: | 17 (25) | Életpont: | 1081/883 | Jellem: | gonosz (311) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 24 (55) | Varázspont: | 766/580 | Pénz: | 45662 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 78/5 | Pszi pont: | 122/135 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/56 | ökölvívás: | 5/25 | szúrófegyverek: | *34/100 (+7%) |
vágófegyverek: | 2/0 | ütőfegyverek: | 1/78 | lőfegyverek: | 29/67 (+7%) |
dobófegyverek: | 9/68 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); vashegyű nyíl (#176) (7 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
192,104 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 366 |
Legfeljebb 12 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1405 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 2. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/66 (+125%) | 2. nyomkövetés: | 20/23 (+20%) | 3. mászás: | 12/37 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 14/74 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 16/82 | 6. gyógyítás: | 11/84 |
7. titkosírás: | 2/65 | 8. felderítés: | 21/10 (+500%) | 9. szörnyidomítás: | 4/40 (+17%) |
10. teológia: | 43/99 (+30%) | 11. taumaturgia: | 45/22 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 2/0 |
13. versengés: | 9/48 | 14. zene: | 4/77 (+15%) | 15. szörnyismeret: | 14/79 (+5%) |
16. pszi: | 19/91 (+11%) | 17. zárnyitás: | 14/15 | 18. vadászat: | 9/85 (+16%) |
19. bányászat: | 13/69 (+25%) | 20. testépítés: | 45/62 | 21. úszás: | 2/24 |
22. csapatmunka: | 1/90 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 400 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 8 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod éjkornist (#228) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang, labirintus (26) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), kronokukac (#285), purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395), trikornis herceg (#261), Napsörény (#7004), tollaskígyó (#635) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9983,10) | feltámadás (#168) | Morgan rúnája (#363) | a lélek védelme (#57) |
tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | tolvajvér (#364) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | hangzatos melódia (#345) | láthatatlanság (#76) |
az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), agykorbács (#97), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
sötét halál (#45) | >> | 22. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
kultúrmasztodon (#227) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. Toborzóiroda (762): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 7, 15, 16, 21, 50, 53, 65, 67, 68, 72, 73, 193, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 11, 12, 20, 26, 33, 34, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 49, 52. |
Kész: 16, 47. |
HŐSTETTEID | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 214, az összesen kapott pontszám: 23696. (összesen ölhető: 438 ) Eddig 1 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 20 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. | ||
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 71174 | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 194. Szerzett pont: 27453. Beállított erő: 0 Összpont: 27453 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 363 57 79, vv 26 182 224, vv 8 78 364, hh 1100 1618 1629, h 211, kf 441 1628 1943, h 949 10, hh 1225 313 1154, p 65 2, e 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
a halál érintése (136) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
kasztrop.kitágulás (197) |
kihívás (206) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
sötét rúna (297) |
pszionikus védelem (307) |
sötét rúna II. (359) |
élőholt kísérők (360) |
tudati feketemágia (390) |
a mágia szeretete (393) |
szórd két kézzel (397) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5199 TU szükséges.) |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
20 | angolna szálka (#1465) | 2 | ezüsttőr (#322) | 1 | * | vámpírölő (#951) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | vadászkés (#1264) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
7 | bot (#4) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
7 | szögletes kő (#17) | |||||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | szigony (#389) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | 1 | moa stuki (#413) | 1 | parittya (#18) | ||
1 | rövid íj (#107) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
2 | ében nyílvessző (#848) | 15 | ezüsttollú nyíl (#363) | 13 | mérgezett tüske (#23) | |||
5 | mihlanil nyíl (#597) | 11 | tüske (#22) | 36 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | vortexvessző (#2331) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
10 | bogyógránát (#430) | 5 | esszenciakristály (#350) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | jégpasztilla (#1566) | 3 | mihlanil dobótőr (#599) | 21 | tolmokov-koktél (#351) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | díszes tunika (#1488) | 1 | tükörpáncél (#519) | ||||
Sisakok | ||||||||
3 | * | bozontfonat (#1563) | 1 | * | Khór maszkja (#1138) | 2 | királyi korona (#338) | |
1 | * | Krough fejdísze (#1570) | 1 | lidérckorona (#531) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | ||
4 | mentát korona (#1559) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 1 | * | ryuku kalózkendő (#1157) | ||
1 | ryuku sisak (#688) | |||||||
Köpenyek | ||||||||
2 | Jerome köpenye (#1527) | 1 | láthatatlan köpeny (#441) | 1 | * | nekromanta csuha (#1628) | ||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | ryuku köpeny (#693) | |||||
Vállvédők | ||||||||
2 | * | boszorkánykendő (#1697) | 1 | * | ryuku vállvédő (#1323) | 1 | * | tőrvető vállszíj (#1943) |
Kesztyűk | ||||||||
4 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||
1 | tankány karom (#237) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | * | fattylord deréköv (#1564) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | Dühöngő nadrágja (#1565) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | értépő sarkantyú (#1482) | 2 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | |||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
9 | borostyán függő (#162) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | mópat token (#585) | |||
7 | obszidián függő (#195) | 1 | * | ősplazma (#839) | 1 | * | rubin fülbevaló (#673) | |
1 | saválló fülbevaló (#1552) | 1 | tűztagadó (#1979) | |||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
3 | ametiszt medál (#275) | 4 | aranylánc (#191) | 1 | csontamulett (#711) | |||
15 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | gyöngysor (#192) | |||
3 | hősiesítő medál (#1558) | 2 | * | koponya szimbólum (#139) | 1 | korinthai talizmán (#814) | ||
1 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | * | Ovgun nyaklánca (#615) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |
6 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 2 | vortex amulettje (#607) | ||
2 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
5 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 5 | ezüst karkötő (#158) | |||
2 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | * | halálhozó karkötője (#816) | 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | ||
1 | mászó-karperec (#392) | 2 | mentát karkötő (#1551) | 4 | obszidián karkötő (#229) | |||
2 | réz papi karkötő (#307) | 1 | * | smaragd karkötő (#707) | 2 | umbatari karkötő (#278) | ||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
46 | angyalok gyűrűje (#529) | 18 | aranygyűrű (#193) | 3 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
8 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | háború gyűrűje (#722) | 1 | hoarián ujjkarika (#1347) | ||
1 | * | kráken gyűrű (#1165) | 2 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | zafír védőgyűrű (#532) | ||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | ezüst emlékérem (#2736) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | nodonrod kitűző (#1533) |
1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | * | hoarián nyereg (#1336) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 9 csepp tinta (#101), fér még: 51] | ||||||
16 | fűszertartó (#210) | [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 79] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [bennük 22 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 2] | ||||||
7 | kavadu iszák (#25) | [bennük 30 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 40] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
4 | sólyomcsőr (#1223) | [bennük 5 pondróvér (#1232), fér még: 43] | ||||||
11 | sullár hólyag (#168) | [bennük 118 csepp spiritusz (#170), fér még: 102] | ||||||
10 | szent kehely (#257) | [bennük 100 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
7 | térdeplő tülök (#1440) | [bennük 10 korty életvíz (#1500), fér még: 32] | ||||||
7 | uzbány csőr (#169) | [bennük 84 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 28 korty víz (#27), fér még: 12] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet erszénye (#2308) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 1 | acéltű (#334) | |||
2 | aenouth ködkürt (#1554) | 33 | áldott kő (#642) | 1 | aranyfaló ládikó (#1755) | |||
9 | aranytű (#272) | 1 | Aritma varázsgömbje (#2126) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | berzerker rablánc (#1865) | 1 | bőrkantár (#1125) | 3 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | célzóvíz (#1945) | 6 | csontkulcs (#74) | 3 | destabilizátor (#1275) | |||
6 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | ||
6 | ezüst kulcs (#184) | 6 | Fairlight szütyője (#2108) | 2 | fáklya (#36) | |||
10 | fenőkő (#1618) | 9 | fiatalság itala (#473) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
3 | furulya (#233) | 41 | gyakorlómedál (#2729) | 76 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 7 | íjászkence (#1225) | 13 | kaja (#2) | ||
1 | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | koboldkorona (#1629) | 3 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | |||
10 | kristályfolyadék (#449) | 3 | kristálygömb (#265) | 9 | krónika (#1725) | |||
1 | kronokristály (#1636) | 1 | Leah tekercse (#1258) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | |||
4 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | Ma'yia furulyája (#949) | 1 | mágikus hátizsák (#735) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 17 | megsemmisítő (#1540) | |||
13 | morf esszencia (#2452) | 2 | nagy aranykulcs (#246) | 4 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
5 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | nerub gyógyital (#1873) | 2 | nyomkereső talizmán (#671) | |||
9 | ork csodaszer (#1228) | 5 | őskristály-szilánk (#1525) | 11 | + | pszi kő (#248) | ||
1 | pszi kristály (#618) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 15 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
3 | shinai gömb (#348) | 1 | súlyzó (#347) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
3 | szent jogar (#150) | 1 | tatu dob (#234) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 17 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
3 | vaskulcs (#183) | 4 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | adamantit (#627) | 8 | álompor (#396) | |||
6 | aranytoll (#572) | 1 | arx formázó minta (#298) | 5 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
9 | aurach fog (#657) | 6 | bakkura bőr (#95) | 7 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
6 | bordacsont (#16) | 12 | borkonyó bibe (#312) | 23 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | darázsfarok (#654) | 18 | darázsszárny (#652) | 2 | dentor bőr (#551) | |||
3 | dorony tüdő (#212) | 2 | dözmöng szív (#122) | 14 | drótszőr (#37) | |||
3 | eknozol (#540) | 7 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | |||
14 | fabontó (#106) | 11 | fehér morfplazma (#2445) | 65 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | fekete morfplazma (#2446) | 1 | fémrúd (#104) | 5 | fokhagyma (#403) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 8 | fülemüle agyar (#267) | 4 | galachmit (#310) | |||
9 | grákóbőr (#41) | 14 | gyíkfű (#201) | 24 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | hibátlan tűzopál (#1642) | 1 | iknegurin (#541) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
2 | jégszív (#282) | 4 | kaktuszbogyó (#429) | 13 | kaktusztüske (#114) | |||
12 | karbin plazma (#199) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 10 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kobudera csont (#705) | 17 | kőszem (#304) | 7 | küklopsz szem (#643) | |||
5 | kvazár (#244) | 1 | lapkorong (#80) | 9 | lidércesszencia (#1074) | |||
8 | lila morfplazma (#2448) | 199 | madártoll (#112) | 16 | magszim bél (#103) | |||
46 | mákrózsa virág (#56) | 14 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
1 | moa rubin (#379) | 19 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
6 | mutáns csont (#331) | 8 | narancs morfplazma (#2449) | 11 | óndarab (#85) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 58 | pirkit (#153) | 17 | púderkő (#119) | |||
4 | pular kristály (#239) | 19 | purifikátor háj (#269) | 35 | quwarg tojás (#360) | |||
7 | rájabőr (#404) | 4 | rakolits por (#669) | 3 | raptor karom (#281) | |||
17 | remák szív (#264) | 10 | rézdarab (#70) | 7 | rókafarok (#124) | |||
1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 1 | Salamon esszenciája (#952) | 9 | sallank karom (#128) | |||
1 | sámán erszény (#650) | 2 | sárga morfplazma (#2447) | 5 | sárkánypikkely (#292) | |||
10 | smirglilevél (#29) | 1 | Ssszissszenő bőre (#953) | 43 | sünmedve tüske (#14) | |||
7 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szockó hólyag (#355) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 19 | szvó-ektoplazma (#151) | 6 | téfea-agy (#172) | |||
1 | teknőcteknő (#416) | 1 | teknősesszencia (#702) | 15 | Thargodan esszencia (#328) | |||
13 | tigroszlán fog (#63) | 2 | Tiume batyuja (#660) | 22 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | troll csont (#704) | 4 | vadász tatu bőr (#15) | 141 | vámpírfog (#1221) | |||
49 | varányszem (#30) | 30 | vasérc (#152) | 15 | vízionár szem (#102) | |||
2 | vörös morfplazma (#2443) | 21 | xirnox szív (#213) | 6 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 300.52 kg | Megterheltség: 124% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 319 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (10 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 45 | ezüstdarab (#326) | 34 | grifftojás (#179) | 370 | gyógykenőcs (#313) | 17 | kreiton esszencia (#892) | 2 | Napsörény szarva (#1569) | 97 | pirkit (#153) | 14 | rókafarok (#124) | 3 | tapasztalatkő (#975) | 10 | titanitdukát (#1480) | 19 | varkaudar csont (#1113) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
788 | arany (#50) | 3 | drótszőr (#37) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | íjászkence (#1225) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | morf esszencia (#2452) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
3 | sáfránypor (#211) | 3 | tinta (#101) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bakkura bőr (#95) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fekete morfplazma (#2446) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | küklopsz szem (#643) | 8 | madártoll (#112) | |||
27 | mákrózsa virág (#56) | 3 | mocsári penke (#148) | 1 | pular kristály (#239) | |||
2 | sallank karom (#128) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) |
190 | 191 | 192 | 193 | |
103 | |
|
|
|
104 | |
|
|
|
105 | |
|
|
|
106 | |
|
|
|