Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. nov. 28. 12h:18' EZ A 758. JÁTÉKHETED, 159. FORDULÓD 759. játékheted kezdete: dec. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1629 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
kt 6 3 | elkészíted a 6. tárgyat (3 darabot) |
gyk 6 1 | gyakorolsz a 6. tárggyal 1 pontért |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [9,2] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmos tankány nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál. Kezdenek némi fogalmaid kialakulni arról, hogy hogyan is zajlik valójában a harc. (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [9,1] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Találsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis. Itt csata lesz.
Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trikornis jobb első lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a trikornis fehér hátát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A trikornis patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a kérődző etra jobb vállát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a kérődző etra jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [9,-1] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
(Továbbmész...) [10,-2] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy púpos burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos nyakát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
be 585 | bemész az 585. épületbe |
ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, | virág szimbólum (#143) 16 ap /db, |
két kard szimbólum (#144) 20 ap /db, | villám szimbólum (#145) 20 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, | borostyán függő (#162) 12 ap /db, |
ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, | aranylánc (#191) 40 ap /db, | gyöngysor (#192) 96 ap /db, | aranygyűrű (#193) 24 ap /db, |
arany karperec (#194) 52 ap /db, | obszidián függő (#195) 20 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, |
smaragd védőgyűrű (#223) 600 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, | nekrofun medál (#253) 2000 ap /db, | ametiszt medál (#275) 56 ap /db, |
rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, |
arany papi karkötő (#309) 800 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, | arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, |
ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, | zafír medallion (#514) 50 ap /db, | gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, | smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db, |
topáz erényöv (#731) 220 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, | ezüstlevél (#759) 100 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 270 ap /db, |
griff nyakék (#1579) 240 ap /db. |
borostyán függő (#162) 6 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 10 ap /db, | obszidián függő (#195) 10 ap /db áron. |
be 588 | bemész az 588. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 591 | bemész az 591. épületbe |
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | ásó (#34) 10 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, |
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, | bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, |
szöges páncél (#65) 48 ap /db, | szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, |
rézpajzs (#73) 28 ap /db, | mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, |
bronzsisak (#88) 18 ap /db, | bronzpajzs (#89) 32 ap /db, | bronzpáncél (#90) 64 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, |
bakkura csizma (#96) 22 ap /db, | rákpajzs (#98) 20 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, | nyílvessző (#108) 2 ap /db, |
hosszú íj (#111) 40 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, | mandibulakasza (#127) 50 ap /db, |
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, |
kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, | vassisak (#160) 36 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db, | vasvért (#164) 120 ap /db, |
vashegyű nyíl (#176) 10 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, |
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, | láncing (#222) 400 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, |
orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, | lánckesztyű (#230) 300 ap /db, | tankány karom (#237) 20 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, |
fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, | bumeráng (#249) 8 ap /db, | tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, |
gromak páncél (#270) 60 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 24 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, |
varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, | elit csatavért (#295) 60 ap /db, | optiri agysisak (#315) 250 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, |
ezüsttőr (#322) 16 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, | ezüstkard (#325) 44 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, |
csontpálca (#329) 75 ap /db, | királyi korona (#338) 250 ap /db, | rézgolyó (#343) 2 ap /db, | ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, |
fekete csuha (#375) 20 ap /db, | réz fejpánt (#406) 14 ap /db, | bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, | teknőcpajzs (#417) 30 ap /db, |
bányászcsákány (#434) 20 ap /db, | arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db, | ostromlétra (#510) 10 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, |
csatabárd (#555) 44 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | ryuku kopja (#694) 140 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, |
rubin fejék (#729) 280 ap /db, | varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, | Halatir kalapja (#1262) 75 ap /db, | Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, |
monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db. |
ásó (#34) 5 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, | bronzpáncél (#90) 32 ap /db, | csontkés (#11) 2 ap /db, |
fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, | fúvócső (#20) 4 ap /db, | hosszú íj (#111) 20 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db, |
szürke bőrkesztyű (#271) 12 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 18 ap /db, | tankány karom (#237) 10 ap /db áron. |
be 594 | bemész az 594. épületbe |
ea 225 5 | eladod a 225. tárgyat 5 |
ea 85 7 | eladod a 85. tárgyat 7 |
ea 70 9 | eladod a 70. tárgyat 9 |
ea 21 1 | eladod a 21. tárgyat 1 |
ea 152 2 | eladod a 152. tárgyat 2 |
ea 148 1 | eladod a 148. tárgyat 1 |
bpb | bef. parancs berakása: |
gyk 6 50 | gyakorolsz a 6. tárggyal 50 pontért |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | gyakorolsz a 6. tárggyal 50 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 25 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért |
AMIT TUDNI ILLIK A HARCRÓL Minden szörnyetegnek három védettségi értéke van, ellentétben a játékosokkal: egy szúrófegyver, egy vágófegyver és egy ütőfegyver elleni (lőfegyver esetén a szúró- v. ütőfv. elleni számít, pusztakezes harcnál az ütőfv elleni). Ebből következően, vannak szörnyek, amelyek ellen pl. a vágófegyver a jobb, mások ellen a szúrófegyver. A támadás kiszámításánál egy gépi "kockadobáshoz", amelynek értéke 0 és 19 között van, hozzáadódik a támadásod, a fegyver szakértelmed, (lő- és dobófegyverek esetén az ügyességed is jelent némi pluszt) és az esetleges varázslatokból és varázstárgyakból adódó pluszok, majd levonásra kerül az ellenfél védettsége. A kapott eredménytől függ, hogy eltaláltad-e az ellenfeledet, illetve, hogy mennyit sebeztél rajta. Ha az eredmény nullánál kisebb, nem is találtál. Ha találtál, a sebzést akkor is csökkentheti az ellenfél védettsége (minél jobban meghaladja a támadási érték a védettséget, annál kevésbé csökkenti a sebzést a védettség). Az, hogy hányszor támadsz, a fegyver szakértelmedtől függ. Balkezes fegyverrel jóval ritkábban tudsz támadni, mint jobbkezessel. A fegyverrel okozott sebzés függ természetesen a fegyvertől, az erődtől, és kisebb mértékben a fegyver szakértelmedtől. |
Erő: | 26 (27) | Szint: | 16 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 30 (32) | Támadás: | 15 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 24 | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 29 | Életpont: | 263/245 | Jellem: | gonosz (131) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 257/197 | Pénz: | 114 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | * 19 | vágófegyverek: | 1 (+1) |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 18 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) (11 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
100,80 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23 (+1) | 2. nyomkövetés: | 32 | 3. lopás: | 15 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdakészítés: | 5 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
7. gyógyítás: | 70 | 8. titkosírás: | 1 | 9. teológia: | 6 |
10. taumaturgia: | 8 | 11. harcművészetek: | 1 | 12. zene: | 1 |
13. szörnyismeret: | 3 | 14. vadászat: | 14 | 15. bányászat: | 13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 5 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
ormánygőte (#18), woor-antilop (#31), drótszőrű pincsi (#22), királygyík (#26), sötét motyogó (#37), jók (#990) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), nektoraf (#355), fémbontó szójer (#150), Métely (#7000), Silverlard (#5750), Yoro Okiyi (#2826) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Öld meg valamelyik gnóm boltost az egyik városban. |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 3, pontszámod: 45. |
Összsúly: 43.55 kg | Megterheltség: 68% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 7 | óndarab (#85) | 4 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 9 | rézdarab (#70) | 2 | vasérc (#152) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
48 | arany (#50) | 3 | kőkés (#6) | 1 | tankány karom (#237) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 3 | tüske (#22) |