Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. máj. 12. 21h:31' EZ A 160. JÁTÉKHETED, 159. FORDULÓD 161. játékheted kezdete: máj. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1222 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 17 |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
le 278 | leveszed/lerakod a 278. tárgyat |
kf 1541 | kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat |
fvh 15 | felt. varázslat haszn. 15 |
tv 280 | támadó/véd. varázslat a 280. varázslatot |
im 3 | imádkozol |
m 4 | mozogsz délre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök nyakát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
468 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 32 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Az összes nálad levő víz elpárolgott! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 23 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [105,100] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy élőholt mirg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod az élőholt mirg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,101] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A vortexmágus csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 162 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 144 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a vortexmágus jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a vortexmágus nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 149 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 vortex talizmán. 4 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 293, gyógyulás: 0, összesen: -293 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 516 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy khór darázs. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a khór darázs bal középső lábát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 468 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 22 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar bajnok fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
t 159 | támadod a 159. szörnyet |
m 5 6 8 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, északra |
A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a piromenyét bal hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a törpemammut fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Lábával meglök a törpemammut. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 851 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [100,102] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Jo-Lee a Mágus orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy álomvirágot. Találsz egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ongóliant testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ongóliant bal lábát. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod az ongóliant testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod az ongóliant testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs, egy borostyán függő, egy trófea nyaklánc, egy arany és egy obszidián függő. Elhajítod a vacak Ayagira Tanaka trófeát, és kinyersz egy alkalmas ongóliant trófeát. 4 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 155, gyógyulás: 0, összesen: -155 ÉP}
(Továbbmész...) [100,101] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-15 életpont.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. BP: h 233 40 0 | használod a 233. tárgyat |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
UNKREÁCIÓ (22. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal egy tárgyat alkotóelemeire tudsz bontani: például egy kőhegyű lándzsát kőkésre és botra. A varázslat képes anyagot teremteni (pl. elhasznált smirglilevél unkreációja) és ötvözeteket (pl. bronz) bontani. 2. paraméterként azt a tárgyat kell megadnod, amelyet unkreálni akarsz. Elmondása feleannyi VP-be kerül, mint ahány TVP a tárgy elkészítése volt. 3. paraméterként megadható, hogy hány darabot akarsz az adott tárgyból unkreálni (maximum a papi varázslási erőd darabot). A varázspont-költség felszorzódik a darabszámmal, de a TVP-költség nem. Pl. V 22 7 3 hatására 3 db kőhegyű lándzsát 18 VP-ért alkotóelemeire bontasz. |
FEKETE BŐRCSIZMA (247. TÁRGY) Ezt a térdig érő, hosszú szárú csizmát valamilyen ismeretlen állat bőréből készítik, cserzéssel. A nagy szakértelemmel megmunkált lábbeli nem lyukad ki, kényelmesen tudsz benne mozogni. Még lovaglócsizmának is alkalmas! Nem csoda, hogy megnöveli hárommal a védettségedet, amíg viseled. |
MÁGIKUS KOPONYA (279. TÁRGY) Ezt a speciális, sisakként a fejre rakható tárgyat KIZÁRÓLAG Leah papjai használhatják (KF 279). A fekete, és végtelenül könnyű kőből készült fejfedő készítésének titka rég elveszett a múlt homályában, de annyi bizonyos, hogy sötét szertartások sorozatát igényli. Védelmet egyáltalán nem nyújt, azonban viselőjét különleges képességekkel ruházza fel, amelyek használat közben válnak nyilvánvalóvá... [Egy ötlet: számolj utána, hogy a harcban használt papi varázslataid mennyi varázspontot is fogyasztottak, amíg a sisak a fejeden volt. Meglepő felfedezést fogsz tenni.] |
Erő: | 36 (50) | Szint: | 25 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 25 (36) | Támadás: | 43 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 26 (37) | Védekezés: | 38 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 17 (28) | Életpont: | 646/382 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 14 |
Szerencse: | 25 (34) | Varázspont: | 782/41 | Pénz: | 4664 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 36/29 | Pszi pont: | 127/87 | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 26/51 (+7%) | szúrófegyverek: | 23/54 (+5%) | vágófegyverek: | 6/96 |
ütőfegyverek: | 6/0 | lőfegyverek: | 21/30 (+6%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
101,101 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 143 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/45 | 2. nyomkövetés: | 33/79 (+40%) | 3. mászás: | 8/96 |
4. csapdakészítés: | 26/92 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/8 | 6. gyógyítás: | 27/28 |
7. titkosírás: | 1/99 | 8. felderítés: | 13/77 (+54%) | 9. szörnyidomítás: | 2/5 |
10. teológia: | 17/37 (+11%) | 11. taumaturgia: | 22/7 (+22%) | 12. szerencsejáték: | 2/36 |
13. versengés: | 15/14 (+18%) | 14. harcművészetek: | 25/24 | 15. zene: | 40/93 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 5/52 | 17. pszi: | 15/88 (+20%) | 18. zárnyitás: | 1/23 |
19. vadászat: | 3/29 | 20. bányászat: | 31/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
troll bányász (#679) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 46, 47, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14, 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 612, az összesen kapott pontszám: 63270. (összesen ölhető: 612 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 239 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 338.58 kg | Megterheltség: 143% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 241 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | szopókő (#259) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
41 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | bronzpajzs (#89) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | kaja (#2) | 9 | madártoll (#112) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | |||
31 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mérg. ubuk tüske (#137) | 3 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 3 | obszidián függő (#195) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | rézsisak (#72) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
6 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
2 | vasérc (#152) | 1 | vassisak (#160) | 1 | vortex talizmán (#812) |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | |
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|