Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 25. 9h:12' EZ A 174. JÁTÉKHETED, 159. FORDULÓD 175. játékheted kezdete: szept. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1100 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 5. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
tv 50 29 31 | támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot a 29. varázslatot a 31. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 15 201 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
kt 176 5 | elkészíted a 176. tárgyat (5 darabot) |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [94,53] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 56 életpontot sebeztél. Istened ennek örülni fog. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ve 94 6 | megveszed a 94. tárgyat 6 |
ve 176 10 | megveszed a 176. tárgyat 10 |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [92,53] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Jöttem, láttam s ÖLTEM... Tour-Mix, Leah prófétája, az Ördögi Kör tagja. " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ősi Hajnal Lovagjai,Igazság hős harcosai, Ők győzik le Chara-dint, S törlik el a kínt. " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [91,54] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy élőholt quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tv 50 29 31 | támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot a 29. varázslatot a 31. varázslatot |
im | imádkozol |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 9 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a piromenyét jobb első lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [89,54] Szűnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Látsz egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy sérült gyilkos sallank. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 84 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [88,54] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Caramon előtt. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy megsebzett piromenyét. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
h 1602 27 8 | használod az 1602. tárgyat |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
h 238 60 | használod a 238. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
KRISTÁLYGÖMB (54. VARÁZSLAT) A varázslat, amelyet most elsajátítottál, újabb lehetőséget nyújt az ellenség erőinek lokalizálására. Ha kiadod a V 54 <kalandozó> parancsot, és a birtokodban van egy szeksztáns, akkor megtudod az adott kalandozó pontos tartózkodási helyét! Természetesen csak az általad ismert kalandozókra adhatod ki. A varázslat során egy fekete gyöngyöt kell elhasználnod, amely már a mormolás kezdetén áttetszővé válik (ebben láthatod meg az "áldozatot"), és a végén darabokra esik. A varázslat elmondása 20 VP-be és 5 TVP-be kerül. Előfordulhat, hogy a kristálygömb kudarcot vall, ugyanis néhány varázslat véd a mágikus kutakodás ellen. |
Erő: | 23 (25) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 26 (27) | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 23 (25) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 300/293 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (20) | Varázspont: | 281/61 | Pénz: | 69 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 15/14 | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 14/51 | vágófegyverek: | 2/93 | ütőfegyverek: | 22/60 |
lőfegyverek: | 23/1 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << vashegyű lándzsa (#182) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/88 | 2. nyomkövetés: | 28/54 (+20%) | 3. mászás: | 5/75 |
4. csapdakészítés: | 11/93 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/9 | 6. gyógyítás: | 59/77 |
7. titkosírás: | 1/40 | 8. felderítés: | 5/54 | 9. szörnyidomítás: | 5/56 |
10. teológia: | 8/84 (+24%) | 11. taumaturgia: | 23/77 (+21%) | 12. zene: | 3/91 (+17%) |
13. szörnyismeret: | 19/72 (+18%) | 14. zárnyitás: | 1/0 | 15. vadászat: | 12/23 |
16. bányászat: | 7/88 (+16%) | 17. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ) |
elfogod sünmedvét (#33) háló-csapdával (#220), kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217), sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
sünmedve (#33) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | 12. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | 12. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 1) |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
Összsúly: 74.84 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
84 | arany (#50) | 4 | drótszőr (#37) | 5 | kaja (#2) | |||
5 | madártoll (#112) | 5 | vasérc (#152) | 6 | pirkit (#153) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | bronzhegyű nyíl (#94) | 6 | gyíkfű (#201) | 19 | kaktusztüske (#114) | |||
8 | rézdarab (#70) | 5 | sallank karom (#128) | 5 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | víz (#27) |