157. forduló, 159. forduló, Jade Apmot összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. máj. 19. 9h:27'
EZ A 181. JÁTÉKHETED, 158. FORDULÓD
182. játékheted kezdete: máj. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2956
SZÁMLA : XXXX

JADE APMOT KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [111,75] koordinátán.
A táborozás 3. napján találkozol Gábor a Kalandozóval. Fairlight első számú avatárja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+65 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+83 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+50 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 1077. hetének nyerőszámai: 17, 23, 22. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 3. KP: használod a 72. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 296.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 294.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 292.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 292.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 282.]

vv 364 elmormolod a 364. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 280.]

le 278 leveszed/lerakod a 278. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

kf 373 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

kf 1570 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat
A fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

fok 1745 519 összerendeled az 1745. tárgyat az 519. tárggyal
A jég dragnitot beleilleszted a kiválasztott tárgyadba. [10 pontot használtál fel, van még 270.]

v 22 338 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy királyi koronát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 125 arany, 12 fekete gyöngy. [-60 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 265.]

ftv 36 271 felt. tám/véd. varázslat a 36. varázslatot a 271. szörnyet
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

ek 7 8 10 t. energia kisütése: 7 8 10
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+10 felderítés.) [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 265.]

be 190 bemész a 190. titkos labirintusba
Hosszas kutakodás után rálelsz az elrejtett teleportra, amely ki tudja, hova repíthet el egy szempillantás alatt. Talán Healfallba, a varkaudarok városába? A járatban sötétség van. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] Dacosan, mindenre elszántan átlépsz a térkapun. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

lm 3 905 4 mozogsz 3 905 4
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [4. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász varkaudar. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. {A kapcsoló innen 30 lépésre keletre és 24 lépésre délre eltüntetett egy falat.} Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 240.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. {A kapcsoló innen 30 lépésre keletre és 24 lépésre délre megsemmisített valamit.} [0 pontot használtál fel, van még 240.]

lm 900 17 8 mozogsz 900 17 8
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [11. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar bajnok lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Elszántan a másikra támadsz. Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar bajnok bal karját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [17. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Egy nagy lendületet véve, vállal benyomod az ajtót. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [3. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Mész tovább, előre. Az út ismét kanyarodik. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[50 pontot használtál fel, van még 190.]

lm 8 905 16 mozogsz 8 905 16
Egyhelyben toporogsz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [16. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? {A kapcsoló innen 21 lépésre keletre és 21 lépésre délre eltüntetett egy falat.} A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 180.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Tompa dübörgést hallasz a távolból. {A kapcsoló innen 21 lépésre keletre és 21 lépésre délre megsemmisített valamit.} [0 pontot használtál fel, van még 180.]

lm 900 15 15 mozogsz 900 15 15
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. [15. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [2. PONT.] Hirtelen egy sírlidércet veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Úgy suhansz, mint az árnyék. Az egyenes folyosó közepén vagy. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [6. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy sírlidérc van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [15. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. {A kapcsoló innen 45 lépésre keletre és 9 lépésre északra eltüntetett egy falat.} Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[55 pontot használtál fel, van még 125.]

lm 14 13 1 mozogsz 14 13 1
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [10. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [14. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. {A kapcsoló innen 27 lépésre keletre eltüntetett egy falat.} Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [12. PONT.] Upsz, hirtelen beszakad alattad a föld. Egy kétségbeesett pillantással fel tudod mérni a veszély valódi mivoltát, miután le se látni a verem aljáig. Aztán egy emberfeletti mozdulattal elkapod a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [13. PONT.] A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A zárnyitó készlet tönkrement, beletört a zárba! Ez talán túl kemény dió a Te tudásodhoz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [5. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [4. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [3. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [2. PONT.]
Elértél a felfelé vezető lépcső aljához. Felkukázol, majd lassan fellépkedsz. [1. PONT. --> 2. SZINT, 15. PONT.]
[95 pontot használtál fel, van még 30.]

flh 20 189 felt. lőfegyver haszn. 20 a 189. tárggyal
Ok, FLH 20 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

ftv 44 237 felt. tám/véd. varázslat a 44. varázslatot a 237. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

lm 1 1 mozogsz 1 1
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [14. PONT.]
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [12. PONT.]
Mész tovább, előre. [8. PONT.]
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [5. PONT.]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [4. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. [3. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 14 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [30 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 215 3
Ezzel a képességgel is egy körben max. annyi TU-t állíthatsz elő, amennyi az MXTU-d hetedrésze. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 28, 11.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-3 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 299 pontot. A következő körben tehát 296 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Jade Apmot, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 158. fordulód.

Erő: 26 (31) Szint: 22 Merészség: 8/4 Magasság: 134 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 33 (35) Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 18 (21) Védekezés: 58 (62) Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 380/367 Jellem: jó (210) Tul. pont: 6
Szerencse: 25 (38) Varázspont: 396/237 Pénz: 5264 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 116/32
Eddig összesen 1097 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 555 TP-t kaptál. Jelenleg 813 579 TP-d van. A következő szinthez még 186 421 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, Brod, Rodrig. A 141. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5454 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/12 szúrófegyverek: 2/59 vágófegyverek: 22/28 (+2%)
lőfegyverek: 7/67 dobófegyverek: 24/91 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (150%) << ezüstkard (#325) (240%) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
111,75 mezőn táborozol, a 190. labirintusban, 2. szinten, 3. ponton

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/21 (+300%) 2. nyomkövetés: 22/91 3. mászás: 14/21
4. csapdakészítés: 12/91 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/80 (+324%) 6. gyógyítás: 26/74
7. titkosírás: 3/30 8. felderítés: 24/15 (+1024%) 9. szörnyidomítás: 1/69
10. teológia: 24/78 (+12%) 11. taumaturgia: 18/59 (+11%) 12. szerencsejáték: 1/64
13. versengés: 9/57 14. harcművészetek: 25/14 15. zene: 6/18
16. szörnyismeret: 3/45 17. pszi: 16/79 (+10%) 18. zárnyitás: 6/48 (+312%)
19. vadászat: 4/7 20. bányászat: 18/7 21. főzés: 10/57
22. csapatmunka: 3/76

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 9 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 8 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 4 darabot ), ezüstkardot (#325) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
surranó kígyó (#30) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), nyuhaj karbin (#110), Rodrig (#7126), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), Mnebolath (#237), varkaudar varázsló (#271)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
szintszívó (#96), trikornis (#104), Ninett Mada (#4647), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223), Orkhan Thai (#238), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12)
tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
vakító fény (#43), agykorbács (#97), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> sírlidérc (#172) tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) vakító fény (#43) >> mosolygó rettenet (#97)
vakító fény (#43) >> fekete griff (#107) tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123)
vakító fény (#43) >> láncravert quwarg (#744) tisztítótűz (#44) >> varkaudar varázsló (#271)
tűzeső (#61) >> Rodrig (#7126) vakító fény (#43) >> vörös rakolits (#356)
vakító fény (#43) >> Thargodan csontváz (#297) tisztítótűz (#44) >> varkaudar hadúr (#270)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) villámcsapás (#50) >> káoszteknőc (#235)
vakító fény (#43) >> 18. szintű lényekre vakító fény (#43) >> 17. szintű lényekre
agykorbács (#97) >> 22000. szintű lényekre tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
tisztítótűz (#44) >> Mnebolath (#237)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356) tüskepajzs (#30) >> Rodrig (#7126)
elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123) varázsvédelem (#34) >> varkaudar behemót (#189)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 214 (limit: 595), a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 25 670.
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 39 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 500 TU szükséges.)
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 aranylánc (#191) 2 kaja (#2)
1 királyi korona (#338) 3 tinta (#101) 1 ubuk dobónyíl (#138)
4 víz (#27) 1 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
168 arany (#50) 12 fekete gyöngy (#99) 1 kerek kő (#19)
1 pirkit (#153)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

110 111 112
74
75
76
(111,75) a 190. labirintus bejárata, vadász varkaudar (#108), varkaudar bajnok (#190), sírlidérc (#172)

Üzenet küldése a karakternek