Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 17. 9h:06' EZ A 166. JÁTÉKHETED, 157. FORDULÓD 167. játékheted kezdete: aug. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3479 SZÁMLA : XXXX |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista jobb lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista bal lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 5. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
fog 111 219 | elfogod a 111. szörnyet a 219. tárggyal |
t 111 | támadod a 111. szörnyet |
szm 85 | megölöd a 85. szörnyet |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fog 85 219 | elfogod a 85. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 146 217 | elfogod a 146. szörnyet a 217. tárggyal |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [113,80] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Itt, a természet teremtésének mélyén az áhítat csendje uralkodik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.
(Továbbmész...) [112,80] Még mindig az erdőben vagy.
m 5 7 6 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [110,80] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy törpemammut lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut jobb hátsó lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [109,80] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy karmos tankány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány bal középső lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [107,80] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az uzbány bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal megcsapod az uzbány bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 69 5 | elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot) |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az evaporőr testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az evaporőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [105,80] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 198 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebesített epokitféreg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy megvágod az epokitféreg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nektoraf jobb oldalát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a nektoraf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
id 85 60 | idomítod a 85. szörnyet 60 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 14 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 14 pontért |
Erő: | 23 (30) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 23 | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 24 | Életpont: | 278/170 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (23) | Varázspont: | 167/3 | Pénz: | 932 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 12/11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 22/78 (+6%) | szúrófegyverek: | 12/42 (+4%) | vágófegyverek: | 11/39 (+14%) |
ütőfegyverek: | 2/49 | lőfegyverek: | 15/75 | dobófegyverek: | *19/102 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/0 | 2. nyomkövetés: | 27/53 (+28%) | 3. mászás: | 7/84 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 13/80 (+42%) | 5. csapdaészlelés: | 1/49 | 6. gyógyítás: | 54/96 |
7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 5/26 | 9. szörnyidomítás: | 6/49 (+30%) |
10. teológia: | 10/30 (+14%) | 11. taumaturgia: | 10/67 (+16%) | 12. harcművészetek: | 25/0 |
13. zene: | 8/30 | 14. szörnyismeret: | 19/82 (+30%) | 15. zárnyitás: | 1/5 |
16. vadászat: | 14/15 | 17. bányászat: | 7/96 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
goblin (#21) (csak egyszer), manaelementál (#290) (csak egyszer), ragyás burástya (#111) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | 12. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes |
ragyás burástya (#111) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál! |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
Összsúly: 81.88 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 40 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 8 | kaja (#2) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
4 | ragasztó (#83) | 6 | sallank karom (#128) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | tankány karom (#237) | 1 | uzbány csőr (#169) |