155. forduló, 157. forduló, Dániel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 18. 9h:39'
EZ A 172. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD
173. játékheted kezdete: szept. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX

DÁNIEL KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,83] koordinátán.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A teremtés zsákja létrehozott 1 királygyík bőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+41 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+27 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy vadász tatu fészket vagy búvóhelyet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 297.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 297.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 292.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve molekulaátrendezés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 287.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 282.]

* 5. KP: energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 938 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 272.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 267.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 262.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 257.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 254.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+71 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 214.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 209.]

t 96 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

hu 51 96 hulladék: 51 96
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrpáncélt. Hulladékgyűjtés törölve: bakkura csizma. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

dd 12 64 51 eldobod a 12. tárgyat a 64. tárgyat az 51. tárgyat
Elhajítasz 2 csontszuronyt. Elhajítasz 3 csontszablyát. Elhajítasz 2 bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

d 2 25 eldobod a 2. tárgyat (25 darabot)
Elhajítasz 25 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

be 38 bemész a 38. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Odabent sötét van. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 204.]

lm 10 1 mozogsz 10 1
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [2. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [4. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [5. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [7. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [8. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [9. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy.
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [8. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [7. PONT.] Folytatod az utat. Elérted a következő kanyart. [6. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Újabb kanyar! [4. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Újabb kanyar! [2. PONT.] Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ubuk dobónyílat. IQ-d TF-elődött. [88 pontot használtál fel, van még 116.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[78,83] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Quwarg szagot érzel! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy quwarg felderítő. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 16.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Mandibulakaszával megcsapod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg felderítő bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 631 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,83] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Észreveszel egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú! {védettsége: 2 szúró, 2 vágó, 6 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a százfogú testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a százfogú testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 rézdarabot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [76,84] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 15 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos nyakát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg harcos bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1102 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

[41 pontot használtál fel, van még 75.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[75,85] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár! {támadása: 5.}

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a mérges nyukmár jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a mérges nyukmár jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A mérges nyukmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy patakot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [75,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy patakot. Délre nézve látsz egy csodabazárt. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg felderítő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő jobb szárnyát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a quwarg felderítő torát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvágod a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg felderítő torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 631 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [75,87] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz sejtfiatalítót. (ld. enc.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy vadász quwarg. {támadása: 35.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [41 pontot használtál fel, van még 34.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[74,86] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy vízionár. {védettsége: 2 szúró, 2 vágó, 4 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Találsz egy móricserjét.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy smaragdgólem. (ld. enc.)

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem smaragd testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem jobb karját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a smaragdgólem jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem smaragd testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a smaragdgólem testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 51 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [9 pontot használtál fel, van még 25.]
Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+132 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(74,86) vízionár (#66), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), smaragdgólem (#417)
(75,85) mély kút (#93), tavacska, mérges nyukmár (#95)
(75,86) Elenios rúnaköve, Elenios oltár, quwarg felderítő (#299)
(75,87) csodabazár (#1404), vadász quwarg (#241)
(76,84) Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 41. jellempróba, quwarg harcos (#201)
(77,83) mély kút (#93), phua-kúp (#372), oltár, százfogú (#53)
(78,83) quwarg felderítő (#299), olvasztókemence (#86)
(79,83) a 38. labirintus bejárata

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[66,89] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északnyugatról folyik délkeletre. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy tavacska van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[0 pontot használtál fel, van még 25.]
Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy tavacska van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [65,88] Még mindig füves síkságon vagy. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [64,87] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő jobb középső lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze nyugatra látsz egy phua-kúpot. Északra nézve látsz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Tharr hűséges követője. Egy elit csatavértet, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy réz papi karkötőt, egy rézsisakot és egy sárga erőövet visel. Fegyverzetét egy vadász varkaudar trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy proteinfecske trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. {egészsége: 18.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sziklaöklű Ronberg. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[10 pontot használtál fel, van még 15.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[63,86] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Quwarg szagot érzel! A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy vadász quwarg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Találsz egy grok-képződményt. Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: keresed a 10. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 78 arany vérdíjat. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a quwarg királynő. 2 kaját nyel le a quwarg harcos. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 297 pontot. A következő körben tehát 302 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG)
Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből.
Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.)

SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY)
Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak.

SMARAGDGÓLEM (417. SZÖRNY)
Ez a szörny a gólemek családjának talán legkülönlegesebb tagja. Testfelépítésileg a varázstudók által megalkotott elődeinek tulajdonságát örökölte, robosztus méreteit gyilkolásra tervezték. A nagy különbség azonban testének anyagában mutatkozik meg, ennek a lénynek minden porcikája úgy tündököl, mint egy drágakő, és igen, legalább olyan szilárd is. Ha egy ilyen szörnyet támadsz, készülj fel arra, hogy a smaragdkemény karok könnyen összeroppanthatnak.

KARAKTERLAP

Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 156. fordulód.

Erő: 23 (29) Szint: 17 Merészség: 5/1 Magasság: 176 cm
IQ: 23 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 18 Életpont: 265/94 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 1
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 138/9 Pénz: 774 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 14/4 Pszi pont: 57/7
Eddig összesen 807 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3793 TP-t kaptál. Jelenleg 189460 TP-d van. A következő szinthez még 70540 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, quwarg királynő, arató csattanat. A 132. fordulódban 548 arany került a bankszámládra. 737 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/22 szúrófegyverek: 16/15 (+6%) vágófegyverek: 15/73 (+12%)
ütőfegyverek: 18/95 (+6%) lőfegyverek: 8/57 dobófegyverek: 14/10 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 146 időszaki: 70

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/38 (+33%) 2. nyomkövetés: 25/56 (+18%) 3. mászás: 8/67 (+5%)
4. csapdakészítés: 10/8 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/70 6. gyógyítás: 54/2 (+23%)
7. titkosírás: 4/83 8. felderítés: 3/92 9. szörnyidomítás: 6/40
10. teológia: 12/65 (+19%) 11. taumaturgia: 9/37 (+5%) 12. versengés: 3/82 (+9%)
13. harcművészetek: 1/57 14. zene: 9/71 15. szörnyismeret: 8/48 (+20%)
16. pszi: 10/2 (+11%) 17. zárnyitás: 1/12 18. vadászat: 18/24
19. bányászat: 17/46 20. főzés: 4/40 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), álomport (#396) (max. 6 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
vadász tatu (#10), ormánygőte (#18), gyilkos sallank (#85), sóhajtó dorony (#112), szőrlajhár (#141), homokvarány (#16) (csak egyszer), móleon (#68) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
vízionár (#66), semlegesek (#989), jók (#990), quwarg szabotőr (#301), élőholt quwarg (#202)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2)
3.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt.

Összsúly: 114.48 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bőrpáncél (#51) 3 csontszablya (#64) 2 csontszurony (#12)
1 deus ex machina (#1) 27 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
1 sallank karom (#128) 1 sünmedve tüske (#14) 2 ubuk dobónyíl (#138)
1 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
58 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 gyöngymangó (#135)
1 királygyík bőr (#44) 3 rézdarab (#70) 11 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(63,86) vadász quwarg (#241), grok-képződmény (#149)
(64,87) quwarg királynő (#153), Leah rúnaköve, Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), Sziklaöklű Ronberg (2750. kalandozó)
(65,88) gumifa (#38), patak, Dornodon oltár
(66,89) patak

Üzenet küldése a karakternek