143. forduló, 158. forduló, Musashi Akira összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. nov. 20. 9h:05'
EZ A 192. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD
193. játékheted kezdete: nov. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5378
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI AKIRA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,70] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 bíbor erőöv (eladási ár: 79 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany) ellenértékét.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+16 tvp ). Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 Kaldor varázsporát. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. A méregtermő iszák termelt 5 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+68 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+82 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 342.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 332.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 327.]

* 3. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 322.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 317.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

t 96 1 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

le 287 278 leveszed/lerakod a 287. tárgyat a 278. tárgyat
Leveszed a Tharr Keresztjét.
Leveszed az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

kf 816 711 kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat a 711. tárggyal
A csuklódra húzod a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 317.]
A nyakadba akasztod a csontamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

bb 287 659 1000 beraksz a bankba a 287. tárgyat (659 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Tharr Keresztjét. Beraksz a bank széfjébe 1 Morgan kristályát. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 312.]

p 69 használod a 69. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 307.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 277 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 304.]

h 1602 112 20 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 16 madártollat. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 5 rókafarkat kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 301.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csontváz intéz feléd kihívást.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a csontváz bal vállát. (4 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontváz jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 55 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! A következő kincseket találtad: egy bronzsisak. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó ködös testét. (4 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Rövid karddal végigmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag földet termelsz ki. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csontváz támad rád.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a csontváz testét. (4 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Rövid karddal végigmetszed a csontváz fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 55 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy autentikus vámpír jön feléd. (ld. enc.) Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [30 pontot használtál fel, van még 271.]

a 396 5098 20 átadod a 396. tárgyat az 5098. kalandozónak (20 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 17 álomport Lady Változás részére. [5 pontot használtál fel, van még 266.]

aa 351 138 299 átadod a 351. tárgyat a 138. tárgyat a 299. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 tolmokov-koktélt Lady Változás részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 ubuk dobónyílat Lady Változás részére. Sajnos nincs nálad bev formázó minta. [10 pontot használtál fel, van még 256.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[139,71] A sík vidéket bozótos váltja fel. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " "Éljenek a Halhatatlanok..!" - mondá LEAH a Halottak Könyvében. <Tour-Mix próféta> " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 18 tüskét. [27 pontot használtál fel, van még 229.]

jlk 1514 jelszó kimondása 1514
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Döbbenetes dolog történik! A falon felfénylik egy térkép, és a padlón feltárul egy kapu. 180 tapasztalati pontot kaptál.

6 10 28 39 41
17 34 38
24 29
2 14
18 40
30
1 11 25 35
7 12 21 42
15 19 26
3
8 16 22 31 43
4
23 36
13
20 27 32
9 37 44
5 33
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
45: 2. térkép 1. pont
42 41 33 22 21
11 10 6
34 32
43 9
23 5
35
44 40 12 4
24 20 8
45 36 31 25 19 13
39
3
46 37 18
26
38 30 14 1
47 29 15 2
48 28 27 17 16 7
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 45. pont
48: kijárat

Ez a 63. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 224.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[138,72] Még mindig bozótos. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).


(Továbbmész...) [137,72] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tüskés harci gromak. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 27 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-9 életpont.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Rövid karddal megvágod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1113 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 18, gyógyulás: 11, összesen: -7 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).

(Továbbmész...) [136,73] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy epokitféreg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az epokitféreg jobb oldalát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Rövid karddal megvágod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 6, gyógyulás: 11, összesen: +5 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 197.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[136,74] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő szürke rinocérosz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 30 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz vastag bőrét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Rövid karddal kicsit megvágod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a szürke rinocérosz öklelő szarvai elől. A szürke rinocérosz feléd rúg, de nem talál el. A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rinóbőr. 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [136,75] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy ragyás burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 24 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya bal csápját. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Rövid karddal megcsapod a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 742 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 12, gyógyulás: 6, összesen: -6 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét.

(Továbbmész...) [135,76] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [35 pontot használtál fel, van még 162.]

m 4 6 6 mozogsz délre, nyugatra, nyugatra
[135,77] Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy pattanóböde. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 31 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (13 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pattanóböde bal oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 22, gyógyulás: 8, összesen: -14 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [134,77] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy templomot. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [133,77] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Látsz egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ramirez Espanza, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. [39 pontot használtál fel, van még 123.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

15 13 12 6 5 16 25
14 11 7 4 17 24 26
10 8 3 18 23 27 32
9 2 19 22 28 31 33
1
20 21 29 30 34 35
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 129. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 63, délre 81 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 113.]

ef 5 501 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 63.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 2. BP: imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy vérfürdető magszim.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim bal oldalát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Rövid karddal megvágod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 958 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 6, gyógyulás: 13, összesen: +7 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 33.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku futárbérenc. (ld. enc.)

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 32 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc jobb karját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 arany és egy ezüst kulcs. 1223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 26, gyógyulás: 13, összesen: -13 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: használod a 115. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 5. BP: használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 1.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 19, 18.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a kardfogú fülemüle. 2 kaját bezabál a nektoraf. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 297 pontot. A következő körben tehát 298 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AUTENTIKUS VÁMPÍR (154. SZÖRNY)
Az egyik fő különbség a szintszívó és az autentikus vámpír között az, hogy az autentikus vámpír MINDIG szív szintet, ha eltalálja ellenfelét. (Kivéve ha szerencséd nagyon-nagyon magas.) Így aztán természetes, hogy nem fogod soha megtámadni, kivéve, ha direkt T/FT parancsot adsz ki rá. Az autentikus vámpír gyűlöli a fényt, ezért csak sötét helyeken találkozhatsz vele. Ragyás, lila bőrét általában hosszú, fekete köpeny takarja, felhajtott gallérral. Sajnos ezzel nem tudja kilétét elleplezni, mert ahányszor megpillant egy áldozatot, hosszú, hisztérikus röhögésben tör ki, és ilyenkor elővillannak hegyes szemfogai.

EPOKITFÉREG (147. SZÖRNY)
Az epokitférgek a bozótos területek hihetetlenül visszataszító csúszómászói. Áldozatukra először ragadós bélnedved köpnek, amely szemet, szájat, orrot, néha célt tévesztve értékes tárgyakat ragaszthat össze. Szelvényes felépítése miatt igen sok csapás szükséges a leöléséhez, lehetőleg vágófegyverrel.

RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY)
Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetővé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze őket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis ők sem halhatatlanok.

KARAKTERLAP

Musashi Akira , egy fekete, copfos hajú, szürke szemű mutáns férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr püspöke vagy. Papi hited: 196. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 156. fordulód.

Erő: 27 (32) Szint: 19 Merészség: 6/5 Magasság: 152 cm
IQ: 20 (24) Támadás: 21 Agresszió: 5 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 28 (31) Védekezés: 53 Menekülés: 35 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 383/358 Jellem: semleges (+5) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (33) Varázspont: 312/1 Pénz: 9540 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 28/3 Pszi pont: 160/139
Eddig összesen 866 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7537 TP-t kaptál. Jelenleg 372377 TP-d van. A következő szinthez még 77623 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, pókkirálynő, renegát törpe. A 137. fordulódban 5786 arany került a bankszámládra. 6335 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/8 (+24%) szúrófegyverek: 7/2 vágófegyverek: 23/59 (+4%)
ütőfegyverek: 7/14 lőfegyverek: 23/45 (+6%) dobófegyverek: 7/25

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kvazár kard (#297)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 .); vashegyű nyíl (#176) (15 -19.); Kaldor varázspora (#1272) (20 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/17 2. nyomkövetés: 34/44 (+13%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 12/3 5. csapdakészítés: 17/69 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/8
7. gyógyítás: 5/18 8. titkosírás: 2/48 (+23%) 9. felderítés: 6/33 (+17%)
10. szörnyidomítás: 13/46 11. teológia: 20/75 (+12%) 12. taumaturgia: 18/11 (+7%)
13. szerencsejáték: 1/57 14. versengés: 8/36 15. harcművészetek: 15/26
16. zene: 14/11 17. szörnyismeret: 31/99 (+23%) 18. pszi: 23/12 (+7%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 5/87 21. bányászat: 19/12 (+17%)
22. főzés: 8/15 (+11%) 23. csapatmunka: 3/30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274), érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
Chara-din hívők (#987), Vértestvérek (#9146), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
9302. szövetség (#9302), Tharr hívők (#996), semlegesek (#989), Lady Változás (#5098), Musashi Kenjiró (#1367), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (987) vadítás (#81) (987) méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs II (#63) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
gigaököl (#49) >> férfiak (#998) gigaököl (#49) >> nők (#999)
tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985) izomernyesztés (#33) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)
varázsvédelem (#34) >> Mallon (#960) fehér glóbusz (#47) >> fagyféreg (#640)
varázsvédelem (#34) >> quwarg szabotőr (#301) varázsvédelem (#34) >> udvari mágus (#142)
varázsvédelem (#34) >> Morbid (#127) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
varázsvédelem (#34) >> vortexmágus (#418) tükörpajzs (#101) >> lábascet (#647)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)
védelem sav ellen (#36) >> fémbontó szójer (#150) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) elektromos pajzs (#51) >> földsárkány (#359)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> szutykos remák (#191) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)
varázsvédelem (#34) >> Jerome (#956) varázsvédelem (#34) >> troll ritualista (#365)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar mágus (#128)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (teljesítve)
3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXVIII. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 91 pontnyi fejlesztés szükséges.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
17 álompor (#396) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 3 kaja (#2)
16 madártoll (#112) 1 Morgan kristálya (#659) 1 Tharr Keresztje (#287)
1 tolmokov-koktél (#351) 1 tükör (#43) 3 ubuk dobónyíl (#138)
1 varkaudar látógömb (#1107) 1 vashegyű nyíl (#176) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
33 arany (#50) 1 bronzsisak (#88) 1 elkarog szőr (#665)
1 ezüst kulcs (#184) 1 gromak bőr (#268) 5 gyenge méreg (#26)
5 kaktusztüske (#114) 1 Kaldor varázspora (#1272) 1 magszim bél (#103)
3 ragasztó (#83) 1 rinóbőr (#651) 5 rókafarok (#124)
1 sallank karom (#128) 1 szvó-ektoplazma (#151) 4 tüske (#22)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(133,77) az 56. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vérfürdető magszim (#148), ryuku futárbérenc (#765)
(134,77) szopógödör (#177), Tharr oltár
(135,76) oltár, 48. jellempróba
(135,77) pattanóbödék (#145), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, 49. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(136,73) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, epokitféreg (#147)
(136,74) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), művészi porolit (#720), 21. jellempróba, szürke rinocérosz (#346)
(136,75) ragyás burástya (#111), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Dornodon oltár, 46. jellempróba
(137,72) tüskés harci gromak (#156), Dornodon oltár, 49. jellempróba
(138,72) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, 38. jellempróba
(139,71) mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), oltár, 31. jellempróba
(140,70) csontváz (#48), szintszívó (#96)

Üzenet küldése a karakternek