155. forduló, 157. forduló, Sendiel, a dalnok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. júl. 2. 9h:19'
EZ A 201. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD
202. játékheted kezdete: júl. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4848
SZÁMLA : XXXX

SENDIEL, A DALNOK KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,114] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 6 mérg. ubuk tüskét. A büntetés tételenként 15 arany. Átvette a felajánlott 1 csontszuronyt (1 arany kikiáltási áron), 1 ezüsttőrt (16 arany kikiáltási áron), 1 varkaudar lándzsát (1 arany kikiáltási áron), 1 varkaudar lándzsát (2 arany kikiáltási áron), 1 bronzpengét (5 arany kikiáltási áron), 1 csontszablyát (1 arany kikiáltási áron), 1 ezüstshurikent (16 arany kikiáltási áron), 1 bumerángot (25 arany kikiáltási áron), 2 darázsszárnyat (2 arany kikiáltási áron), 2 fülemüle agyart (30 arany kikiáltási áron), 1 gromak bőrt (8 arany kikiáltási áron), 1 karbin plazmát (16 arany kikiáltási áron), 1 királygyík bőrt (1 arany kikiáltási áron), 1 lapockacsontot (1 arany kikiáltási áron), 2 pirkitet (10 arany kikiáltási áron), 1 purifikátor hájat (100 arany kikiáltási áron), 5 remák szivet (750 arany kikiáltási áron), 5 szvó-ektoplazmát (100 arany kikiáltási áron), 5 szvó-ektoplazmát (101 arany kikiáltási áron), 2 vasércet (8 arany kikiáltási áron), 1 xirnox szivet (30 arany kikiáltási áron), 1 kis bőrpajzsot (16 arany kikiáltási áron), 1 szöges bőrpajzsot (16 arany kikiáltási áron), 1 rézpáncélt (16 arany kikiáltási áron), 1 fekete bőrcsizmát (20 arany kikiáltási áron), 2 kristálygömböt (16 arany kikiáltási áron), 3 sólyomcsőrt (16 arany kikiáltási áron), 40 rézdarabot (40 arany kikiáltási áron), 5 mutáns csontot (75 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+16 tvp ). Különös gondolatok kínoznak: Vajon milyen lesz, ha újra eljő hozzád? Vajon újra hoz vérvörös rózsát neked? Vagy kegyvesztetté váltál és csak a halál vár rád? A kezedben lévő rózsa azt sugallja: a halál csak a kezdet... Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Kellemes álmot látsz, együtt vagy szüleiddel. Még egész kis baba vagy, rá sem ismersz magadra, mégis bizonyosan érzed, Te vagy az a gyermek, mely fölé oly boldogan hajolnak. Apád apró figurát nyom csöppnyi kezedbe - az imént faragta egy darab rát-fából. Édesanyád éppen azt igyekszik elmagyarázni, mi volt az a fekete szőrcsomó, mely az imént tűnt el egy föld alatti lyukban. De eljő a reggel, és felébredsz. Kipihenten indulsz utadra, de elhatározod, meglátogatod szüleidet.
Az aranytermő erszény 26 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+103 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+21 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy emberevő nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 438 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 345.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 340.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 3. KP: használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 339.]
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-5 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 330.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 328.]

* 4. KP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (9 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 9 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 323.]

ef 5 502 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 288.]

kb 70 659 1 kiveszel a bankból a 70. tárgyat (659 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 rézdarabot. Kiveszel a bank széfjéből 1 Morgan kristályát. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

bb 1562 305 14 beraksz a bankba az 1562. tárgyat (305 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Métely páncélját. Beraksz a bank széfjébe 1 varázskövet. Beraksz a bank széfjébe 78 sünmedve tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

gyj 0 300 1 felt. gyűjtés 300 1
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 300% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 1 arany. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

dd 4 19 eldobod a 4. tárgyat a 19. tárgyat
Elhajítasz 1 botot. Elhajítasz 8 kerek követ. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[133,114] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [132,114] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy legyengült földsárkány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. A földsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [131,115] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy elhagyott bányát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[40 pontot használtál fel, van még 248.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+59 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy troll ritualista.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Becsapódva, megdöfi a troll ritualista fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-17 életpont)! Véres nyál csordul ki a troll ritualista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 931 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 218.]

m 4 7 7 mozogsz délre, északnyugatra, északnyugatra
[131,116] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.

Látsz egy elhagyott bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... De várjunk csak! Ott mintha mozdulna valami a félhomályban! Ez egy fémbontó szójer! Elszántan kezdesz mászni, hogy mielőbb a hátad mögött hagyd a helyet. Ha nem így tennél, ez a szörny pillanatok alatt darabokra tépne. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [130,115] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy jégtroll. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégtroll bal lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mithril kardot a másikra ugrasz. Mithril karddal végigvagdosod a jégtroll bal lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod a jégtroll bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégtroll megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-16 életpont)! A jégtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1708 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; 766% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 87, gyógyulás: 10, összesen: -77 ÉP}

Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy mély szakadékot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [129,114] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Délnyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tüskés harci gromak. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

[56 pontot használtál fel, van még 162.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+59 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy troll ritualista.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a troll ritualista jobb karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-19 életpont)! Véres nyál csordul ki a troll ritualista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 931 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 132.]

m 7 8 5 mozogsz északnyugatra, északra, délnyugatra
[128,113] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Itt kezdődik a Fairlight-hegység. A monda szerint Fairlight itt győzte le egyik legnagyobb vetélytársát, amikor még halandó volt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,112] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Látsz egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [127,113] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Hideg szél borzolja a hátadat. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1009 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az exkavációt. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mérg. ubuk dobónyíl és egy mutáns csont. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1009 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc jön feléd.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 644 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csontváz lord védelmezi a vadászterületét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1634 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzhegyű lándzsa, egy rézpáncél, egy szöges páncél és egy tolmokov-koktél. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű elf nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran követője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy móleon trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Auróra Tíria . Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz Lilenda ával . Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy igazgy. fülbevalót, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy olimpiai rézmedált, egy örökkéval.smaragdját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy velociraptor trófea, egy csontváz lord trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított spagulár. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [54 pontot használtál fel, van még 78.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 306 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 75.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+59 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy ork sámán.

Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ork sámán jobb oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 sámán erszény. 493 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 45.]

in 5688 965 575 leírod az 5688. kalandozónak a 965. szörnyet az 575. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Ayagira Tanaka. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mithril kardot. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

in 5688 7133 1269 leírod az 5688. kalandozónak a 7133. szörnyet az 1269. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar felderítő. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

a 189 5688 1 átadod a 189. tárgyat az 5688. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 vas dobónyilat Lilenda részére. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

aa 190 átadod a 190. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 5 mérg. vas dobónyilat Lilenda részére. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

v 20 56 1 elmormolod a 20. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a bűvölés varázslatot! Felkészülsz a lejmolásra. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 40.]

v 20 312 5 elmormolod a 20. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a bűvölés varázslatot! Felkészülsz a lejmolásra. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 35.]

hu 4 5 7 hulladék: 4 5 7
Hulladék, ezért nem gyűjtesz botot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kőhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 25.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még 21.]
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 20.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. A belsejébe 5 vizet dobsz. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 5 mocsári penkét találsz. [3 pontot használtál fel, van még 17.]

* 3. BP: elmormolod a 78. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 12.]

* 4. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 5. BP: használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Egészséged TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 29, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a szőrös bozsó. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Egy kaját töm magába a kaffogó hebrencs. 2 kaját habzsol be a spagulár. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 297 pontot. A következő körben tehát 297 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sendiel, a dalnok , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Elenios kisebb papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 156. fordulód.

Erő: 25 (30) Szint: 20 Merészség: 6/5 Magasság: 162 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 23 Agresszió: 2 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 25 (29) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 4/3 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 271/129 Jellem: jó (315) Tul. pont: 4
Szerencse: 27 (33) Varázspont: 450/159 Pénz: 11164 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 28/13 Pszi pont: 117/321 EFejl: 30
Eddig összesen 843 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9652 TP-t kaptál. Jelenleg 474895 TP-d van. A következő szinthez még 125105 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, borzalmas varkaudar, óriásféreg. A 133. fordulódban 16807 arany került a bankszámládra. 18739 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/52 szúrófegyverek: 11/90
vágófegyverek: 20/38 (+3%) ütőfegyverek: 8/2 lőfegyverek: 23/9 (+8%)
dobófegyverek: 15/32 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/71 2. nyomkövetés: 28/98 3. lopás: 2/0
4. mászás: 9/73 (+2%) 5. csapdakészítés: 15/42 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/84
7. gyógyítás: 10/35 8. titkosírás: 2/47 9. felderítés: 10/64 (+17%)
10. szörnyidomítás: 11/11 11. teológia: 17/96 (+14%) 12. taumaturgia: 28/78 (+21%)
13. szerencsejáték: 4/88 14. versengés: 13/23 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 56/49 (+116%) 17. szörnyismeret: 19/34 (+25%) 18. pszi: 20/75 (+4%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 9/16 21. bányászat: 14/10 (+89%)
22. főzés: 8/7 (+14%) 23. csapatmunka: 2/31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 45 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 5 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod drasmólymot (#60) szuper hálócsapdával (#274), szeppent rákfattyat (#186) szuper hálócsapdával (#274), északi aurachot (#350) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 44 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
manaelementál (#290), agglomerátor (#138), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), Halatir Maurloth (#5484), elf (#2), Dulmina (#3676), fémbontó szójer (#150), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
bűvölés (#20) (56,1) bűvölés (#20) (312,5) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> útonálló (#130) vakító fény (#43) >> nők (#999)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997) varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175)
pszi-acéltorony (#98) >> Pszinapszis (#974) varázsvédelem (#34) >> xirnox (#122)
varázsvédelem (#34) >> vortexmágus (#418) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Legyél NAGYON jó. [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 80-as jóságot!]
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúzió trófea (137)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
díszes hangszer (280)
concerto grosso (308)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a zene ereje (396)
hárítás művészete (404)
célzott lövés (408)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 42 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 73 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 898.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bot (#4) 8 kerek kő (#19)
5 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 Métely páncélja (#1562) 78 sünmedve tüske (#14)
1 szögletes kő (#17) 1 varázskő (#305) 1 vas dobónyíl (#189)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
26 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 elkarog szőr (#665) 1 gyógykenőcs (#313) 1 jégszív (#282)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 5 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659)
1 mutáns csont (#331) 2 pular kristály (#239) 5 rézdarab (#70)
1 rézpáncél (#71) 1 sámán erszény (#650) 1 szöges páncél (#65)
1 tolmokov-koktél (#351)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(127,113) óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Auróra Tíria (5292. kalandozó), Lilenda (5688. kalandozó), ork sámán (#345)
(128,112) phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran oltár
(128,113) érclelőhely
(129,114) mély szakadék (#154), érclelőhely, tüskés harci gromak (#156), troll ritualista (#365)
(130,115) jégtroll (#164), érclelőhely
(131,115) érclelőhely, troll ritualista (#365)
(131,116) elhagyott bánya (#1685), vaskohó (#155), érclelőhely
(132,114) phua-kúp (#372), Sheran oltár, érclelőhely, földsárkány (#359)
(133,114) érclelőhely
(134,114) emberevők (#119)

Üzenet küldése a karakternek