Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. júl. 2. 9h:19' EZ A 201. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD 202. játékheted kezdete: júl. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4848 SZÁMLA : XXXX |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 438 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 4. KP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (9 darabot) |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ef 5 502 | energia fejlesztése 5 |
kb 70 659 1 | kiveszel a bankból a 70. tárgyat (659 darabot) |
bb 1562 305 14 | beraksz a bankba az 1562. tárgyat (305 darabot) |
gyj 0 300 1 | felt. gyűjtés 300 1 |
dd 4 19 | eldobod a 4. tárgyat a 19. tárgyat |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [132,114] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy legyengült földsárkány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. A földsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [131,115] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy elhagyott bányát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Becsapódva, megdöfi a troll ritualista fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-17 életpont)! Véres nyál csordul ki a troll ritualista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 931 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
m 4 7 7 | mozogsz délre, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [130,115] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy jégtroll. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégtroll bal lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mithril kardot a másikra ugrasz. Mithril karddal végigvagdosod a jégtroll bal lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod a jégtroll bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégtroll megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-16 életpont)! A jégtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1708 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; 766% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 87, gyógyulás: 10, összesen: -77 ÉP}
(Továbbmész...) [129,114] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Délnyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tüskés harci gromak. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a troll ritualista jobb karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-19 életpont)! Véres nyál csordul ki a troll ritualista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 931 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 7 8 5 | mozogsz északnyugatra, északra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [128,112] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.
(Továbbmész...) [127,113] Szűnni nem akar a zöld síkság.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1009 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1009 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 644 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1634 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ork sámán jobb oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 sámán erszény. 493 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
in 5688 965 575 | leírod az 5688. kalandozónak a 965. szörnyet az 575. tárgyat |
in 5688 7133 1269 | leírod az 5688. kalandozónak a 7133. szörnyet az 1269. tárgyat |
a 189 5688 1 | átadod a 189. tárgyat az 5688. kalandozónak (1 darabot) |
aa 190 | átadod a 190. tárgyat |
v 20 56 1 | elmormolod a 20. varázslatot |
v 20 312 5 | elmormolod a 20. varázslatot |
hu 4 5 7 | hulladék: 4 5 7 |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 78. varázslatot |
* 4. BP: | imádkozol |
* 5. BP: | használod a 238. tárgyat |
Erő: | 25 (30) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 2 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 25 (29) | Védekezés: | 45 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 4/3 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 271/129 | Jellem: | jó (315) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 27 (33) | Varázspont: | 450/159 | Pénz: | 11164 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 28/13 | Pszi pont: | 117/321 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 1/52 | szúrófegyverek: | 11/90 |
vágófegyverek: | 20/38 (+3%) | ütőfegyverek: | 8/2 | lőfegyverek: | 23/9 (+8%) |
dobófegyverek: | 15/32 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/71 | 2. nyomkövetés: | 28/98 | 3. lopás: | 2/0 |
4. mászás: | 9/73 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 15/42 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/84 |
7. gyógyítás: | 10/35 | 8. titkosírás: | 2/47 | 9. felderítés: | 10/64 (+17%) |
10. szörnyidomítás: | 11/11 | 11. teológia: | 17/96 (+14%) | 12. taumaturgia: | 28/78 (+21%) |
13. szerencsejáték: | 4/88 | 14. versengés: | 13/23 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 56/49 (+116%) | 17. szörnyismeret: | 19/34 (+25%) | 18. pszi: | 20/75 (+4%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 9/16 | 21. bányászat: | 14/10 (+89%) |
22. főzés: | 8/7 (+14%) | 23. csapatmunka: | 2/31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 45 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 5 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
elfogod drasmólymot (#60) szuper hálócsapdával (#274), szeppent rákfattyat (#186) szuper hálócsapdával (#274), északi aurachot (#350) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 44 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
manaelementál (#290), agglomerátor (#138), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
Kripta Gitta (#3454), Halatir Maurloth (#5484), elf (#2), Dulmina (#3676), fémbontó szójer (#150), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
bűvölés (#20) (56,1) | bűvölés (#20) (312,5) | láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | útonálló (#130) | vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) | varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Pszinapszis (#974) | varázsvédelem (#34) | >> | xirnox (#122) | |
varázsvédelem (#34) | >> | vortexmágus (#418) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Legyél NAGYON jó. [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 80-as jóságot!] |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) illúzió trófea (137) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) mágikus dallamok (254) a butaság ára (273) díszes hangszer (280) concerto grosso (308) bárdhírnév (335) isteni muzsika (348) kötélbűvölés (381) a zene ereje (396) hárítás művészete (404) célzott lövés (408) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 42 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 73 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 898. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bot (#4) | 8 | kerek kő (#19) | |||
5 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | Métely páncélja (#1562) | 78 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
26 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | jégszív (#282) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 5 | mocsári penke (#148) | 1 | Morgan kristálya (#659) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 2 | pular kristály (#239) | 5 | rézdarab (#70) | |||
1 | rézpáncél (#71) | 1 | sámán erszény (#650) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) |