Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. ápr. 16. 12h:08' EZ A 172. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD 173. játékheted kezdete: ápr. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3934 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 57 78 363 | elmormolod az 57. varázslatot a 78. varázslatot a 363. varázslatot |
kpb 2 0 0 | kezd. parancs berakása: 2 |
kt 2452 1 0 | elkészíted a 2452. tárgyat (1 darabot) |
kpb 3 0 0 | kezd. parancs berakása: 3 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
ek 40 11 0 | t. energia kisütése: 40 11 |
* 4. KP: kt 2452 1 0 | elkészíted a 2452. tárgyat (1 darabot) |
* 5. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
mak 1 10 | makró 1 10 |
vv 363 57 79 | (makró mentése:) elmormolod a 363. varázslatot az 57. varázslatot a 79. varázslatot |
vv 26 182 224 | (makró mentése:) elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 8 78 364 | (makró mentése:) elmormolod a 8. varázslatot a 78. varázslatot a 364. varázslatot |
hh 1100 1618 1629 | (makró mentése:) használod az 1100. tárgyat az 1618. tárgyat az 1629. tárgyat |
h 211 | (makró mentése:) használod a 211. tárgyat |
v 1 9999 10 | (makró mentése:) elmormolod az 1. varázslatot |
kf 441 1628 1943 | (makró mentése:) kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1628. tárggyal az 1943. tárgyat |
h 949 10 | (makró mentése:) használod a 949. tárgyat |
hh 1245 313 1154 | (makró mentése:) használod az 1245. tárgyat a 313. tárgyat az 1154. tárgyat |
p 65 2 | (makró mentése:) használod a 65. pszi képességet |
ba 635 | nem támadod a 635. szörnyet |
ek 40 11 | t. energia kisütése: 40 11 |
m 8 6 6 | mozogsz északra, nyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az árnylord fénytelen testét. (6 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az árnylord testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával megdöföd az árnylord jobb karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fegyvered 65 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az árnylord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 374 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 118, gyógyulás: 77, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [365,67] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ősquwarg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. 170 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg gigantikus potrohát. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ősquwarg gigantikus potrohát. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával megbököd az ősquwarg óriási ízelt lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 77 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 15 ugh mérget.) 5 768 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 165, gyógyulás: 62, összesen: -103 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. 249 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf testét. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Füstöl és szikrázik még a hajad is! (81 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: grifftojás, 3 ezüst gyűrű, pondróvér. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel jól megszurkálod a halálos morf testét. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 76 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával megbököd a halálos morf bal hátsó lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 18 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 57 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A halálos morf megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A halálos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 075 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 899, sebződés: 286, gyógyulás: 133, összesen: -153 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf jobb hátsó lábát. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (38 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a halálos morf bal hátsó lábát. (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával jól megszúrod a halálos morf testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fegyvered 31 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 123 életpontot sebeztél. A halálos morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 075 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 980, sebződés: 259, gyógyulás: 203, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [364,67] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Látsz egy mocsári penkét. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze délkeletre látsz egy viharóriás barlangot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy gyilkos csalán van. Északra egy ősvortex van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tollaskígyó. Amikor elhal a zaj, előmászol.
h 1755 400 | használod az 1755. tárgyat |
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
363 | 364 | 365 | 366 | 367 | |
66 | |
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
[191,105] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Látsz egy gránátkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzrakó helyet. Az apró alak a tűz körül gyanúsan méreget, láthatóan nem szívlel. Sebaj, nem kell jóban lenned vele.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... A második feladványt egy nagyon alacsony gnóm adja fel. Vajon milyen dolgok kellenek a kérdésben szereplő tárgy elkészítéséhez? Töröd a fejed, de végül rossz összetevőket sorolsz fel. 1 046 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Aranyeső, 1 Mákrózsa főzet, 1 Illúziósárkány, 1 Sötét halál. Ez egy pár! Az árnymanó rövid tétovázás után emel a téten. Biztos vagy benne, hogy határozatlansága is csak a színjáték része lehetett, úgyhogy inkább hagyod, hogy kevesebb pénzt nyerjen, eldobod lapjaidat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 1 046 tapasztalati pontot kaptál. 36 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Hirtelen tör rád az éhség. Az orrod előtti járatban egy kistestű madár vergődésére leszel figyelmes. Közelebb érve megállapítod, hogy egy sérült mirgről van szó, akinek zamatos húsa remekül szolgálhatná étkeztetésedet. Először lefogod az állatot, majd miután a nyakát kitekerted, tollaitól megfosztottad, bekebelezed. A fejedben megszólaló zenéről hamar megállapítod, hogy az csak a szirén próbatételének része lehet. Mielőtt még magatehetetlenné válnál az ének hatására, fütyörészni kezdesz, majd tapasztalva, hogy ez kevés, torkod szakadtából énekelni. Csak a veszély elmúltával hagyod abba, amikor csend támad körülötted. Az egyik kanyarban egy selyemruhás nő omlik a karjaidba. Nincs magánál. Nyakán harapásnyomok jelzik, hogy valamilyen barátságtalan szörnnyel randevúzott a közelmúltban. Rémülten nézel körül, de az ellenségnek már nyoma sincs. Megpróbálkozol különböző gyógyítási technikákkal, de szomorúan kell belátnod, hogy segédeszközök nélkül ez nem fog menni. Miután végképp feladtad, a szirén magához tér, és közli veled, hogy mivel nem teljesítetted a feladatot, - nem sikerült őt meggyógyítanod, - nem mehetsz tovább. 1 046 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő sérült erdei rém mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 96 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel megdöfködöd az erdei rém egyik csápját. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával jól megszurkálod az erdei rém tekergő csápját. (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 113 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 76 életpontot vesztettél. (-13 védekezés.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Az erdei rém összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hasznavehetetlenné vált az angolna szálka. 3 053 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 349, gyógyulás: 225, összesen: -124 ÉP}
kt 1167 1 | elkészíted az 1167. tárgyat (1 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az umbatari bromag nyakát. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (33 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az umbatari bromag hosszúkás fejét. (5 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával jól megszurkálod az umbatari bromag bal hátsó lábát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Fegyvered 57 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 105 életpontot sebeztél. Az umbatari bromag megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Az umbatari bromag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 827, sebződés: 177, gyógyulás: 183, összesen: +6 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír bal vállát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel teljesen átdöföd a szubreális vámpír jobb oldalát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával felnyársalod a szubreális vámpír bal oldalát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fegyvered 44 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 023 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 65, gyógyulás: 112, összesen: +47 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel teljesen átszúrod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. 60 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával teljesen átdöföd a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 49 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. A Tguarkhan fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű, egy nagy bronzkulcs és egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 727 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 135, gyógyulás: 92, összesen: -43 ÉP}
m 8 6 6 | mozogsz északra, nyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával jól megszúrod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fegyvered 79 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 101 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hasznavehetetlenné vált az angolna szálka. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 149, gyógyulás: 174, összesen: +25 ÉP}
(Továbbmész...) [191,103] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ősdentor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 59 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor jobb lábát. (5 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával megdöfködöd az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Fegyvered 29 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 101 életpontot sebeztél. Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 106 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 891 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 218, gyógyulás: 206, összesen: -12 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 907 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriáspók csupasz testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [190,103] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy fekete lótuszt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Sonchus Arvensis irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy raaba-fát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy raaba-fát. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a védelmező morf testét. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a védelmező morf nyakát. (5 támadással 512 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Angolna szálkával megkarcolod a védelmező morf testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fegyvered 74 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 128 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a védelmező morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A védelmező morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 033 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1084, sebződés: 117, gyógyulás: 145, összesen: +28 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 73 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló jobb lábát. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel eltalálod a mágiamorfáló bal lábát. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával jól megszúrod a mágiamorfáló bal karját. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Fegyvered 21 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Jobbra-balra szökkenve osztja a mágiamorfáló nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A mágiamorfáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hasznavehetetlenné vált az angolna szálka. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 906 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 160, gyógyulás: 133, összesen: -27 ÉP}
m 4 6 | mozogsz délre, nyugatra |
(Továbbmész...) [189,104] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálos morf testét. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (41 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a halálos morf egyik fejét. (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával meghorzsolod a halálos morf bal első lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fegyvered 44 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 117 életpontot sebeztél. A halálos morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A halálos morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A halálos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Elvesztette a varázserejét az angolna szálka. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 075 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 970, sebződés: 286, gyógyulás: 195, összesen: -91 ÉP}
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés -3 pontért |
KORLÁTLAN TÁBORHELY (595. TUDATI KÉPESSÉG) Sokszor megfordult már a fejedben, hogy ha városokba korlát nélkül tudsz teleportálni, akkor a kedvenc táborhelyedre miért csak egyszer. Pedig a kettő nem is különbözik olyan nagyon. Nos, ezen sikerült most változtatnotok. Ezentúl a kedvenc táborhelyedre egy fordulóban bármennyiszer teleportálhatsz. Mivel a táborhelyed elhagyása mozgásnak számít, ezért az egy körben megtehető lépések száma azért korlátozza ezt. Ráadásul mostantól képes vagy vele területek között is teleportálni, valamint - tenger mező kivételével - bármely tereptípusra lerakhatod a kedvenc táborhelyedet. |
TÖRPE KOVÁCS (90. ELLENFÉL) A törpéket amellett, hogy a legjobb bányászokként tartják számon, a kiásott ércek megmunkálásában is az élre sorolják. Talán nem véletlen, hogy a legismertebb fegyverboltok tulajdonosaiban is törpéket tisztelhetünk, hiszen senki nem tud egy fegyvert olyan törhetetlenre, vagy egy páncélruhát olyan acélosan simára és karcolhatatlanra készíteni, mint az üllő mögött álló törpe nagymesterek. Persze a kézműves tudás mit sem érne, ha nem társulna mellé egy kis olvasztókemence mellett vaskossá izzadt izomzat, mellyel e fegyvereket olyan ügyességgel képes forgatni, mintha az a karja folytatása lenne. Ha egy cseppnyi ész szorult beléd, nem kezdesz ki egy ilyen alakkal. |
FEKETE CSUHA (375. TÁRGY) A fekete csuha viseletének joga már régen is csak a híres varázslóknak, magas rangú papoknak adatott meg. A Tűzvihar óta azonban még az egyszerű, hétköznapi vászon is nagy kincsnek számít, hát még az egykori díszes öltözetek! Most azonban itt a remek alkalom, hogy te is szert tehess egy ilyen nemes ruhadarabra (és ezt mindössze 20 TVP árán). Szabás-varrás tudásodat helyettesíti a mágikus tű, neked csupán az alapanyagot, az öt grákóbőrt kell beszerezned. S ha fejedre hajtod a köpeny csuklyáját (a KF 375 paranccsal), biztos lehetsz benne, hogy senki se fog felismerni, még ha eddig százszor is találkoztatok - kivéve persze akiknek felfeded kiléted (ezt csak azok előtt teszed meg, akikkel amúgy is jó viszonyban van, - tehát bemutatkoznátok). Mások - akiktől lopni próbálsz, vagy akikkel harcolsz - nem látnak egyebet egy fekete csuhás alaknál. |
CÉLZÓVÍZ (1945. TÁRGY) A nerub sámánok egyik bonyolult főzete a kalandozók által csak "célzóvíznek" elkeresztelt ital, amit a bennszülött harcosok gyakorlatilag vödörszám isznak. Sajnos a főzet összetétele, és elkészítése olyannyira bonyolult, hogy inkább nem ecsetelném, egyszerűbb elvenni egy nerub vadásztól, mint saját kezűleg legyártani. Ha a H parancs segítségével elfogyasztod, akkor egyszeriben élesebben fogsz látni! Minden lő- és dobófegyveredre +10 támadást kapsz a forduló végéig. Ezen kívül eggyel több dobófegyvert dobhatsz majd el, mint egyébként tennéd. Sajnos (vagy inkább szerencsére?) te nem születtél nerubnak, ezért egy adagnál több célzóvíz elfogyasztása kiszámíthatatlan következményekkel járna, így fordulónként csak egyet ihatsz meg belőle. |
FENEKETLEN TÓ (1702. TEREPTÁRGY) A csatornától keletre a kalandozásaid során már korábban is láttál nagyobb tavakat, de eddig még nem mertél kísérletet tenni arra, hogy lemerülj mélyebbre bennük. Ezek a nyugati kis tavacskákra hasonlítanak, de azoknál lényegesen hatalmasabbak - akár több mérföld szélességűek - és mélyebbek. Mélységükre nem is tudsz becslést adni igazán, mert a ghallai átlagnép a közelükbe se merészkedik és pár méter után már olyan zavarosak a kavargó üledéktől, hogy alig lehet látni olyan mélységben. Ráadásul az is előfordulhat, hogy a nagyobb tavak a föld alatt - barlangrendszereken keresztül - összeköttetésben állnak egymással. Minden bizonnyal nem veszélytelenek, mert a vízpart közelében élő falusiak közül már páran odavesztek titokzatos körülmények között. Ha eléggé bátor vagy, lemerülhetsz a tó színe alá. Ehhez az USZ parancsot kell használnod, második paraméterként azt kell magadnod, mennyi TVP-t költesz az úszásra. Minél többet, annál mélyebbre merülsz az úszkálás során. Ha 20 TVP-nél többet költesz az úszásra, akkor már vízlélegzés varázslatra is szükséged lesz (hiszen olyan mélyre merülsz, ahonnan már nem tudsz feljönni levegőt venni). Ha úszás szakértelmed 5-ös alatt van, nem úszhatsz a feneketlen tóban, és az, hogy milyen mélyre merülhetsz, szintúgy a szakértelmed szintjétől függ. A feneketlen tóban való úszkálás úgy kimerít, hogy egy fordulóban csak egyszer vagy erre hajlandó (akkor is, ha egy másik feneketlen tavat találnál a közelben-távolban). |
ÁRNYLORD (342. SZÖRNY) A Sötét Föld poklában az árnyak megtelnek gonoszsággal, és lassan megelevenednek, megszülve a megtestesedett iszony teremtményeit. Bár nem élőholtak, hiszen sosem éltek, kevés kötöttségük van az anyagi világgal ezeknek a szellemszerű, mágikus lényeknek. Egyetlen céljuk, hogy egyre hatalmasabbak legyenek, és ezt más, hatalmas lények elpusztításával és életenergiájuk megsemmisítésével érhetik el. Az árnylordokat kizárólag mágikus ütőfegyver sebezheti meg, más mágikus fegyverek kevés segítséget nyújtanak egyszerre, hiszen bárhol is sebzed meg a lényt, a keletkezett seb azonnal összeforr, kivéve, ha egyetlen jól irányzott ütéssel szétrobbantod a teljes entitást. |
ERDEI RÉM (399. SZÖRNY) Amikor először megpillantod a kékesszürke árnyat a fák tövében, azt gondolod, hogy egy óriási toboz gurul feléd. Közelebbről azonban már látod, hogy nem gurul, hanem lebeg, és külseje ugyan emlékeztet tobozra, de alakja inkább gömb. Aztán a csodálkozásra nincs is több időd, mert megkezded a fürdőt a tűz- jég- sav- és villámesőben, amit az erdei rém rád bocsát. Nincs időd gondolkodni - a harc az egyetlen választás, bár vágófegyverrel egy ilyen teremtménnyel szemben igencsak hiábavaló küzdelemnek tűnik... |
UMBATARI BROMAG (770. SZÖRNY) Az umbatari bromag nagyra nőtt, nyúlánk szörny, mely leginkább egy gyík és egy krokodil kereszteződésének tűnik. Már toxikus lehelete elég ahhoz, hogy elkábítsa ellenfeleit vagy áldozatait, attól függően, hogy épp élelmet szerezni indult, vagy csak a betolakodóktól próbálja megvédeni élőterületét. E szörnyek eredetileg Umbatarból származnak, ahol ugyan jódarabig házikedvencek voltak (a paloták őrzésére használták őket), de a megszaporodott belső balesetek, és a bromagok túlságos agresszivitása miatt a helyi mágusok végül elűzték őket. Egész idáig menekültek, és azóta a környező hegységek számítanak új élőhelyükül. |
Erő: | 56 (65) | Szint: | 31 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 26 (33) | Támadás: | 57 (60) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 21 (31) | Védekezés: | 69 (75) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/205 év |
Egészség: | 17 (25) | Életpont: | 1073/810 | Jellem: | gonosz (291) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 24 (55) | Varázspont: | 744/129 | Pénz: | 52047 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 73/16 | Pszi pont: | 122/180 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/56 | ökölvívás: | 5/25 | szúrófegyverek: | 34/74 (+11%) |
vágófegyverek: | 2/0 | ütőfegyverek: | 1/78 | lőfegyverek: | 29/40 (+5%) |
dobófegyverek: | 9/68 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); vashegyű nyíl (#176) (7 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
189,104 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 366 |
Legfeljebb 11 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1305 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 2. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/71 (+60%) | 2. nyomkövetés: | 19/82 (+8%) | 3. mászás: | 12/19 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 14/56 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 16/82 (+5%) | 6. gyógyítás: | 11/72 (+10%) |
7. titkosírás: | 2/56 | 8. felderítés: | 16/10 | 9. szörnyidomítás: | 4/15 |
10. teológia: | 42/88 (+52%) | 11. taumaturgia: | 44/52 (+22%) | 12. szerencsejáték: | 2/0 (+10%) |
13. versengés: | 9/40 (+24%) | 14. zene: | 3/78 (+25%) | 15. szörnyismeret: | 14/69 |
16. pszi: | 19/68 (+1%) | 17. zárnyitás: | 14/15 | 18. vadászat: | 9/35 (+10%) |
19. bányászat: | 12/72 (+15%) | 20. testépítés: | 45/50 | 21. úszás: | 2/24 |
22. csapatmunka: | 1/90 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 400 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 8 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod éjkornist (#228) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang, labirintus (26) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), kronokukac (#285), purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395), trikornis herceg (#261), Napsörény (#7004), tollaskígyó (#635) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9986,10) | feltámadás (#168) | a lélek védelme (#57) | láth. észlelése (#78) |
Morgan rúnája (#363) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | tolvajvér (#364) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | csábmosoly (#16) | láthatatlanság (#76) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), agykorbács (#97), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
sötét halál (#45) | >> | 22. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
kultúrmasztodon (#227) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. Toborzóiroda (762): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 7, 15, 16, 21, 50, 53, 65, 67, 68, 72, 73, 193, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 12, 20, 26, 33, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 49, 52. |
Kész: 16, 47. |
HŐSTETTEID | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 211, az összesen kapott pontszám: 23441. (összesen ölhető: 384 ) | ||
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 71174 | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 184. Szerzett pont: 26485. Beállított erő: 0 Összpont: 26485 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 363 57 79, vv 26 182 224, vv 8 78 364, hh 1100 1618 1629, h 211, v 1 9999 10, kf 441 1628 1943, h 949 10, hh 1245 313 1154, p 65 2. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
a halál érintése (136) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
kasztrop.kitágulás (197) |
kihívás (206) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
sötét rúna (297) |
pszionikus védelem (307) |
sötét rúna II. (359) |
élőholt kísérők (360) |
tudati feketemágia (390) |
a mágia szeretete (393) |
szórd két kézzel (397) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5473 TU szükséges.) |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | Káoszkígyó (#638) | 1 | * | vámpírölő (#951) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | vadászkés (#1264) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
7 | bot (#4) | 1 | kőkalapács (#13) | 4 | szöges bunkó (#8) | |||
7 | szögletes kő (#17) | |||||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | szigony (#389) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | 1 | moa stuki (#413) | 1 | parittya (#18) | ||
1 | rövid íj (#107) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
2 | ében nyílvessző (#848) | 7 | ezüsttollú nyíl (#363) | 28 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
13 | mérgezett tüske (#23) | 5 | mihlanil nyíl (#597) | 20 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 11 | tüske (#22) | 37 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | vortexvessző (#2331) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
10 | bogyógránát (#430) | 5 | esszenciakristály (#350) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | jégpasztilla (#1566) | 3 | mihlanil dobótőr (#599) | 21 | tolmokov-koktél (#351) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | * | díszes tunika (#1488) | 1 | tükörpáncél (#519) | ||||
Sisakok | ||||||||
3 | * | bozontfonat (#1563) | 1 | * | Khór maszkja (#1138) | 2 | királyi korona (#338) | |
1 | * | Krough fejdísze (#1570) | 1 | lidérckorona (#531) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | ||
4 | mentát korona (#1559) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 1 | * | ryuku kalózkendő (#1157) | ||
1 | ryuku sisak (#688) | |||||||
Köpenyek | ||||||||
2 | Jerome köpenye (#1527) | 1 | láthatatlan köpeny (#441) | 1 | * | nekromanta csuha (#1628) | ||
1 | ryuku köpeny (#693) | |||||||
Vállvédők | ||||||||
2 | * | boszorkánykendő (#1697) | 1 | * | ryuku vállvédő (#1323) | 1 | * | tőrvető vállszíj (#1943) |
Kesztyűk | ||||||||
4 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||
1 | tankány karom (#237) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | * | fattylord deréköv (#1564) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | Dühöngő nadrágja (#1565) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | értépő sarkantyú (#1482) | 2 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | |||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
8 | borostyán függő (#162) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | mópat token (#585) | |||
6 | obszidián függő (#195) | 1 | * | ősplazma (#839) | 1 | * | rubin fülbevaló (#673) | |
1 | saválló fülbevaló (#1552) | 1 | tűztagadó (#1979) | |||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
2 | ametiszt medál (#275) | 3 | aranylánc (#191) | 1 | csontamulett (#711) | |||
14 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | gyöngysor (#192) | |||
3 | hősiesítő medál (#1558) | 2 | * | koponya szimbólum (#139) | 1 | korinthai talizmán (#814) | ||
1 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | * | Ovgun nyaklánca (#615) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |
5 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 2 | vortex amulettje (#607) | ||
2 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
4 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 5 | ezüst karkötő (#158) | |||
2 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | * | halálhozó karkötője (#816) | 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | ||
1 | mászó-karperec (#392) | 2 | mentát karkötő (#1551) | 4 | obszidián karkötő (#229) | |||
2 | réz papi karkötő (#307) | 1 | * | smaragd karkötő (#707) | 1 | umbatari karkötő (#278) | ||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
46 | angyalok gyűrűje (#529) | 18 | aranygyűrű (#193) | 2 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
8 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | háború gyűrűje (#722) | 1 | hoarián ujjkarika (#1347) | ||
1 | * | kráken gyűrű (#1165) | 2 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | zafír védőgyűrű (#532) | ||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | ezüst emlékérem (#2736) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | nodonrod kitűző (#1533) |
1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | * | hoarián nyereg (#1336) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 18 csepp tinta (#101), fér még: 32] | ||||||
16 | fűszertartó (#210) | [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 70] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [bennük 22 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 2] | ||||||
7 | kavadu iszák (#25) | [bennük 30 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 40] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
3 | sólyomcsőr (#1223) | [bennük 5 pondróvér (#1232), fér még: 31] | ||||||
11 | sullár hólyag (#168) | [bennük 116 csepp spiritusz (#170), fér még: 104] | ||||||
10 | szent kehely (#257) | [bennük 100 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
7 | térdeplő tülök (#1440) | [bennük 10 korty életvíz (#1500), fér még: 32] | ||||||
7 | uzbány csőr (#169) | [bennük 84 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet erszénye (#2308) | 1 | acéltű (#334) | 2 | aenouth ködkürt (#1554) | |||
33 | áldott kő (#642) | 1 | aranyfaló ládikó (#1755) | 9 | aranytű (#272) | |||
1 | Aritma varázsgömbje (#2126) | 1 | ásó (#34) | 1 | berzerker rablánc (#1865) | |||
1 | bőrkantár (#1125) | 3 | bronzkulcs (#76) | 1 | célzóvíz (#1945) | |||
6 | csontkulcs (#74) | 3 | destabilizátor (#1275) | 6 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | dobóháló (#221) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 5 | ezüst kulcs (#184) | |||
6 | Fairlight szütyője (#2108) | 2 | fáklya (#36) | 10 | fenőkő (#1618) | |||
8 | fiatalság itala (#473) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 3 | furulya (#233) | |||
41 | gyakorlómedál (#2729) | 79 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
9 | íjászkence (#1225) | 25 | kaja (#2) | 1 | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | |||
3 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | 9 | kristályfolyadék (#449) | |||
3 | kristálygömb (#265) | 9 | krónika (#1725) | 1 | kronokristály (#1636) | |||
1 | Leah tekercse (#1258) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 4 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | Ma'yia furulyája (#949) | 1 | mágikus hátizsák (#735) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 17 | megsemmisítő (#1540) | |||
11 | morf esszencia (#2452) | 2 | nagy aranykulcs (#246) | 4 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
4 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | nerub gyógyital (#1873) | 2 | nyomkereső talizmán (#671) | |||
9 | ork csodaszer (#1228) | 5 | őskristály-szilánk (#1525) | 11 | + | pszi kő (#248) | ||
1 | pszi kristály (#618) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 3 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
13 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 3 | shinai gömb (#348) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 3 | szent jogar (#150) | 1 | tatu dob (#234) | |||
1 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 20 | varázskő (#305) | |||
3 | vaskulcs (#183) | 4 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | adamantit (#627) | 7 | álompor (#396) | |||
6 | aranytoll (#572) | 1 | arx formázó minta (#298) | 8 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
9 | aurach fog (#657) | 5 | bakkura bőr (#95) | 10 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
6 | bordacsont (#16) | 10 | borkonyó bibe (#312) | 28 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | darázsfarok (#654) | 18 | darázsszárny (#652) | 2 | dentor bőr (#551) | |||
3 | dorony tüdő (#212) | 2 | dözmöng szív (#122) | 34 | drótszőr (#37) | |||
3 | eknozol (#540) | 7 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | |||
13 | ezüstdarab (#326) | 9 | fabontó (#106) | 14 | fehér morfplazma (#2445) | |||
59 | fekete gyöngy (#99) | 4 | fekete morfplazma (#2446) | 1 | fémrúd (#104) | |||
5 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | 8 | fülemüle agyar (#267) | |||
4 | galachmit (#310) | 9 | grákóbőr (#41) | 7 | gromak bőr (#268) | |||
14 | gyíkfű (#201) | 17 | gyöngymangó (#135) | 3 | hibátlan tűzopál (#1642) | |||
1 | iknegurin (#541) | 1 | ilkin érc (#232) | 2 | jégszív (#282) | |||
4 | kaktuszbogyó (#429) | 12 | kaktusztüske (#114) | 9 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 5 | kazmár gyökér (#205) | 3 | kék morfplazma (#2442) | |||
8 | kék orchidea (#68) | 1 | kobudera csont (#705) | 17 | kőszem (#304) | |||
2 | kreiton esszencia (#892) | 6 | küklopsz szem (#643) | 5 | kvazár (#244) | |||
1 | lapkorong (#80) | 9 | lidércesszencia (#1074) | 11 | lila morfplazma (#2448) | |||
191 | madártoll (#112) | 16 | magszim bél (#103) | 60 | mákrózsa virág (#56) | |||
10 | mandibulapenge (#125) | 13 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
1 | moa rubin (#379) | 17 | mocsári penke (#148) | 6 | móri gyümölcs (#116) | |||
5 | mutáns csont (#331) | 2 | Napsörény szarva (#1569) | 11 | narancs morfplazma (#2449) | |||
11 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 5 | ovimon-bogyó (#207) | |||
54 | pirkit (#153) | 17 | púderkő (#119) | 3 | pular kristály (#239) | |||
19 | purifikátor háj (#269) | 38 | quwarg tojás (#360) | 7 | rájabőr (#404) | |||
4 | rakolits por (#669) | 1 | rákpáncél (#97) | 3 | raptor karom (#281) | |||
17 | remák szív (#264) | 9 | rézdarab (#70) | 6 | rókafarok (#124) | |||
1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 1 | Salamon esszenciája (#952) | 7 | sallank karom (#128) | |||
1 | sámán erszény (#650) | 4 | sárga morfplazma (#2447) | 5 | sárkánypikkely (#292) | |||
10 | smirglilevél (#29) | 1 | Ssszissszenő bőre (#953) | 43 | sünmedve tüske (#14) | |||
6 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szockó hólyag (#355) | |||
8 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szuperkötél (#209) | 17 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
4 | téfea-agy (#172) | 1 | teknőcteknő (#416) | 1 | teknősesszencia (#702) | |||
15 | Thargodan esszencia (#328) | 13 | tigroszlán fog (#63) | 2 | Tiume batyuja (#660) | |||
22 | trikornis szarv (#198) | 1 | troll csont (#704) | 2 | tyrex csont (#280) | |||
4 | vadász tatu bőr (#15) | 143 | vámpírfog (#1221) | 49 | varányszem (#30) | |||
30 | vasérc (#152) | 15 | vízionár szem (#102) | 5 | vörös morfplazma (#2443) | |||
20 | xirnox szív (#213) | 9 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 396.64 kg | Megterheltség: 165% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 319 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | arany pikkelyvért (#456) | 34 | bruhatagnyelv (#1230) | 32 | ezüstdarab (#326) | 34 | grifftojás (#179) | 370 | gyógykenőcs (#313) | 15 | kreiton esszencia (#892) | 97 | pirkit (#153) | 14 | rókafarok (#124) | 3 | tapasztalatkő (#975) | 10 | titanitdukát (#1480) | 11 | tyrex csont (#280) | 19 | varkaudar csont (#1113) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
886 | arany (#50) | 4 | angolna szálka (#1465) | 2 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
5 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | fehér morfplazma (#2445) | |||
1 | fekete morfplazma (#2446) | 1 | grifftojás (#179) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
4 | kaja (#2) | 2 | kék morfplazma (#2442) | 1 | lila morfplazma (#2448) | |||
2 | narancs morfplazma (#2449) | 1 | pondróvér (#1232) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 3 | sáfránypor (#211) | 1 | sárga morfplazma (#2447) | |||
1 | spiritusz (#170) | 3 | tinta (#101) | 2 | vörös morfplazma (#2443) | |||
2 | zöld morfplazma (#2444) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bot (#4) | 1 | célzóvíz (#1945) | |||
1 | dentor bőr (#551) | 3 | fabontó (#106) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | jégpasztilla (#1566) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | kreiton esszencia (#892) | |||
15 | mákrózsa virág (#56) | 2 | morf esszencia (#2452) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tyrex csont (#280) | |||
10 | víz (#27) |
188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | |
102 | |
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|