TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2015. febr. 6. 15h:02'
EZ A 555. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD
556. játékheted kezdete: febr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX
|
MARION KALANDJAI
50 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,48] koordinátán.
(** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 2 ametiszt medált. **)
A táborozás 18. napján találkozol egy fekete, copfos hajú, kék szemű árnymanó férfival. A bőre kreolszínű. Dornodon lényét magába fogadott isteni entitás. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany taalru éremet, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hősi övcsatot, egy kreiton palástot, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nodonrod kitűzőt, egy párducbőr övtáskát, egy q. demoralizátort, egy réztornyot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tépett lobogót, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy tolvaj klánjelvényt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar fétist és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy entitás manifesztum trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke.
A táborozás 29. napján összefutsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Leah kisebb papja. Egy arany taalru éremet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örök. csillagkövét, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Folytatod utadat.
A 32. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Leah kisebb papja. Egy arany taalru éremet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örök. csillagkövét, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy mutáns pók! Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Odébbállsz.
A 32. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Leah kisebb papja. Egy arany taalru éremet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örök. csillagkövét, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy északi tűzsárkány trófea és egy acélkolosszus trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy mutáns pók a hátasa. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Odébbállsz.
A 32. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Leah kisebb papja. Egy arany taalru éremet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örök. csillagkövét, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy északi tűzsárkány trófea és egy acélkolosszus trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy mutáns pók a hátasa. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Továbbmész.
A 35. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű ember nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr főpap-jelöltje. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy mágusköpenyt, egy nekrofun medált, egy ónix masszavadítót, egy örök. csillagkövét, egy q. demoralizátort, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy taposó tappancsot, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg anyakirálynő trófea, egy ősquwarg trófea és egy Dögvész trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy quwarg harcos a hátasa. Csicskása egy élőholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Atalanta. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 36. napon összeakadsz Nikimanóval. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 40. napon összefutsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű, körszakállas troll férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy arany papi karkötőt, egy harci maszkot, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örök. csillagkövét, egy ritualista amulettet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: ő is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Bran Mak Morn. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Nagylábú Tuong, amikor összefutottatok, adott neked egy kristályfolyadékot, egy fpi formázó mintát (ld. enc.) és 100 kaját. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-34 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 2 gyöngysort. **) Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílpuska lövedéket. A méregtermő iszák termelt 4 gyenge mérget. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Varázserőd regenerálódik. (+75 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+81 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 316.]
* 2. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [+7% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]
* 3. KP: |
elmormolod a 13. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-24 varázspont.] [+7% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 306.]
* 4. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-24 varázspont.] [+7% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301.]
* 5. KP: |
használod a 73. pszi képességet |
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 291.]
v 1 99 |
elmormolod az 1. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-24 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 286.]
tno 6 6 |
növeled a 6. tulajdonságodat |
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 286.]
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Egész merészen beúszol, de hamar kifáradsz, úgyhogy kitempózol. A mellúszás már egész jól megy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [40 pontot használtál fel, van még 246.]
m 6 5 5 |
mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[128,48] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Észreveszel egy olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled. Inadba száll a bátorságod. Az óriás csodálkozó tekintete előtt elrohanva elhagyod a céllövöldét.
Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy grok-képződményt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ekharion bébi. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 29 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bébi pufók lábszárát. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ekharion bébi fejét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ekharion bébi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az ekharion bébi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [127,49] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő varkaudar felderítő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 27 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő fejét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 14 életpontot sebződsz. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöföd a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Méregfoggal megdöföd a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1790 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 50, gyógyulás: 23, összesen: -27 ÉP}
Felfedeztél egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve megtapogatod az ősi köveket, amelyekből a kúp épült, majd bemászol. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?
Odakint is körülnézel.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Chara-din hívei emelték. Az idilli csendet megtöri valami. Egy felbőszült massza rohamoz meg!
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a massza fityegő hártyáját. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nincs esélyed legyőzni az ellenfeldet, ezért villámgyorsan olajra lépsz. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre.
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája hátát masszírozza. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lihahulilania. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
(Továbbmész...) [126,50] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy élőholt quwarg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal megdöföd az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1631 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 16, gyógyulás: 35, összesen: +19 ÉP}
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Békés nézelődésedet egy felbőszült massza zavarja meg. Hát ez vajon hogy kerül ide!
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a massza testét. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza nyálkás pracliját. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Méregfoggal megdöföd a massza nyálkás pracliját. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A massza leken néhány pofont. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Patájával a massza többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A massza megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 moa kristályt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 2643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 146, gyógyulás: 53, összesen: -93 ÉP}
A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [65 pontot használtál fel, van még 181.]
m 5 6 |
mozogsz délnyugatra, nyugatra |
[125,51] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bandita. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 24 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bandita bal vállát. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a bandita testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a bandita jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 15 aranyat. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 14, gyógyulás: 16, összesen: +2 ÉP}
Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [124,51] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ó! Hiszen ez egy varkaudar behemót. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy A Vörös Pimperner hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Találsz egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Megpillantasz valamit: 1 bot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz egy barna, tüsi hajú, kék szemű kobudera férfival. Tharr hittérítője. Egy ezüst papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örök. csillagkövét, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zinthurgirtó éremet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar hírnök trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges.
Összeismerkedtek. Az ő neve Wu'unferth. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
[18 pontot használtál fel, van még 163.]
e 19 |
élelemszerzés 19 pontért |
Gyümölcsöktől roskadozó mayuto-bokor az első fogás! (+5 kaja.) [19 pontot használtál fel, van még 144.]
ef 30 503 |
energia fejlesztése 30 |
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 60.]
ef 30 510 |
energia fejlesztése 30 |
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 60.]
* 1. BP: |
használod a 2107. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 55.]
* 2. BP: |
visszadátumozás kérelem |
Ez a 555. játékheted és a 156. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 55.]
* 3. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-24 varázspont.] [+7% teo] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 55.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 25 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 25 pontért |
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [25 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 26, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 297 pontot. A következő körben tehát 327 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TUDATI CSERKÉSZÉS (554. TUDATI KÉPESSÉG)
Nyilván felismerted már, hogy korlátozott mértékben, de az ostoba szörnyeknek is van tudati vetülete a kasztroplanáris térben. Legtöbbször ezek alaktalan ködpamacsokként, ritkábban kis növénykék formájában találhatók meg itt, illetve még ritkábban kezdetleges lények, rovarok, lepkék, apró rágcsálók alakját veszik fel. Az igazi megvilágosodás akkor ér, amikor rájössz végre, hogy melyik kasztroplanáris megjelenési forma, melyik evilági lény tudtai lenyomatának felel meg. Amint ez megvan, játszi könnyedséggel tudod majd követni a megsebzett vadak nyomait. Akármilyen ügyesek is a rejtőzködésben, meg fogod találni a rejteküket, hiszen elmeműködésüket, legyen az bármilyen kezdetleges, nem rejthetik el előled! A cserkészés másik előnye, hogy sokkal kisebb eséllyel hagyod majd el a dolgaidat, hiszen saját tudati jeledet minden tárgyad magán viseli, így sokkal könnyebb megtalálnod azokat. Elég csak egy hangyafuttányira összpontosítanod rájuk, és máris előkerül még a legapróbb tüske is a sűrű bozótosból. [Mostantól, ha szörnyet keresel a táborozásod alatt, megnő a siker esélye, és az is előfordulhat, hogy két azonos fajhoz tartozó példányra is bukkansz egymás után (akár ha ryuku vadászinget viselnél). Ha viseled a ryuku vadászinget, még arra is lesz egy csekélyke esélyed, hogy egy harmadik példány is előkerüljön a szörnykeresés során. Emellett megnő a távfegyvereid megtalálási esélye is. A megtalálásuk esélye fixen 90%, ha ez alatt volt, és max. 99%, ha felette, ami fölé ez az esély még a fürkésző szemek használatával sem nőhet. A fürkésző szemek varázslat használatával fixen 99%-ra nő a megtalálási esély.] |
FPI FORMÁLÓ MINTA (419. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, szürkés, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy tőrt formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Fpi formázó minta. A Fpi a szúrófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok szúrófegyver alakúra formázni. |
ÁRNYÉKHARCOS GYŰRŰ (409. TÁRGY)
Ezt a varázstárgyat a rákarcolt rúnák és a Két Kard Testvériségének szimbóluma, a földbeszúrt kard különböztetik meg egy értéktelen acélkarikától. A gyűrűt maga Tharr adományozta a Testvériségnek egy szent küldetés végrehajtásáért cserébe. Ereje a harcban nyilvánul meg: miután az ujjadra húztad a KF 409 paranccsal, a védelmed 3-al, a szerencséd pedig 3-mal lesz magasabb! (Ugyanis a varázsjelek segítségével egy régóta halott elit harcos tudását tudod részben felhasználni.) Természetesen csak a KT tagjai tudják ezt a tárgyat használni. Az árnyékharcos gyűrűt nem lophatják el tőled, ezenkívül a mágiája nem zavarja más gyűrűid mágiáját, így hordhetsz mellett más gyűrűket is. |
KARAKTERLAP
Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr felszentelt papja vagy. Papi hited: 134. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 156. fordulód.
Erő: |
29 (46) |
Szint: |
23 |
Merészség: |
9/5 |
Magasság: |
171 cm |
IQ: |
25 (34) |
Támadás: |
41 (43) |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
129 kg |
Ügyesség: |
19 (28) |
Védekezés: |
48 (52) |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
4/4 év |
Egészség: |
17 (24) |
Életpont: |
345/341 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
19 (32) |
Varázspont: |
523/14 |
Pénz: |
1205 arany |
Kép. pont: |
15 |
Tudatpont: |
53/0 |
Pszi pont: |
169/360 |
|
|
|
|
Eddig összesen 1058 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
8 637 TP-t kaptál. Jelenleg
1 152 021 TP-d van. A következő szinthez még
47 979 TP szükséges. Trófeáid:
ongóliant,
óriásféreg,
varkaudar varázsló. A 139. fordulódban 19162 arany került a bankszámládra. 20790 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
1/0 |
ökölvívás: |
6/0 |
szúrófegyverek: |
28/21 (+4%) |
vágófegyverek: |
6/11 |
ütőfegyverek: |
10/33 |
lőfegyverek: |
24/76 (+6%) |
dobófegyverek: |
6/0 |
|
|
|
|
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); ubuk tüske (#131) (13 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
124,51 mezőn táborozol |
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0 |
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 63 |
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 120 év |
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
23/96 (+11%) |
2. nyomkövetés: |
13/67 (+24%) |
3. lopás: |
1/0 |
4. mászás: |
8/72 |
5. csapdakészítés: |
26/68 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
3/73 |
7. gyógyítás: |
38/18 |
8. titkosírás: |
2/95 |
9. felderítés: |
10/52 (+23%) |
10. szörnyidomítás: |
6/78 |
11. teológia: |
26/46 (+70%) |
12. taumaturgia: |
14/84 |
13. szerencsejáték: |
1/54 |
14. versengés: |
10/56 (+8%) |
15. harcművészetek: |
3/85 |
16. zene: |
1/43 |
17. szörnyismeret: |
18/82 |
18. pszi: |
22/25 (+4%) |
19. zárnyitás: |
1/46 |
20. vadászat: |
23/85 (+22%) |
21. bányászat: |
18/61 (+17%) |
22. testépítés: |
8/32 |
23. úszás: |
3/37 (+41%) |
24. főzés: |
1/0 |
25. csapatmunka: |
1/29 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 45 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 25 darabot ) |
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
kék rothasztó (#421), Tguarkhan (#212) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 12) |
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar behemót (#189), Mnebolath (#237), smaragdgólem (#417), Tguarkhan (#212) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
|
|
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 18 vp; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
0. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) |
agykorbács (#97) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) |
tűzeső (#61) |
>> |
Zinthurg (#180) |
|
|
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
3.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 1 (limit: 63), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 100. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 511, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 59 440. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
123 |
124 |
125 |
126 |
127 |
128 |
129 |
130 |
47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
(124,51) varkaudar behemót (#189), a 73. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), Wu'unferth (1966. kalandozó)
(125,51) bandita (#758)
(126,50) élőholt quwarg (#202), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Tharr rúnaköve, oltár, 25. jellempróba, massza (#217)
(127,49) varkaudar felderítő (#7133), mínosz-kúp (#178), oltár, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 37. jellempróba, szent tölgyfa (#393), oltár, massza (#217), Lihahulilania (1900. kalandozó)
(128,48) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Dornodon oltár, érclelőhely, ekharion bébi (#768)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
*
* - A lángorkán, cikázó villám és energiaörvény mentődobás módosítója ezentúl nem az effektív teológia 2/3-át, hanem annak teljes értékét számolja.
* - A káoszsújtás ezentúl 20%-kal hatékonyabban csökkenti az ellenfél értékeit mint eddig. Valamint a csökkentő hatásának nincs maximuma, csakúgy, mint ahogy a légbilicsn sebzéscsökkentésének sincs.
* - A következő miniolimpián a varázslatok elleni mentőbobásnál visszarajuk az utolsó mini és nagy olimpiáról kivett nagyobb random számot. Ezzel és a korábbi szerencse változtatással együtt remélhetőleg a varázslatok jobban bejönnke majd.
* - A pörölycsapás, kabal-sújtás és kos csapása harcművész képességek kalandozók közötti csatában ezentúl mindig csak a következő körtől érvényesülnek. A szörnyek ellen nincs változás, ellenük mindig a karakter üt először, és már abban a körben érvényesül az említett három képesség hatása. Kalandozók közötti csatában viszont véletlenszerű, hogy ki üt először, így ott az igazságosság jegyében ezentúl ezek a védekezés, támadás és sebzés csökkentések csak a következő körtől érvényesülnek.
* - A gyógymógy és azonnali gyógyítás varázslatok TVP költsége 5 TVP ről 2 TVP-re csökkent.
* - Megszűnt a csatornán keresztüli aranyátadási korlát. Ezentúl lehet átadni aranyat keletről nyugatra.
* - A halál csókja varázslat TVP költsége is lecsökkent 5 TVP-ről 2-re.
* - A szörnyerősítések (pl. labirintusban több ÉP-s szörny, DVK stb.) Nem növelték a szörnyek varázslói képességeit (teo, tau, pszi, ősteo, őstau). Régen növelték de 1-2 éve egy adatbázis változtatás óta nem. Ezt most javítottuk. Az erősített szörnyek ezentúl erősebben varázsolnak, mint az utóbbi időkben.
* - Átnéztük és modernizáltuk a masszák generálási képletét. A teljesség igénye nélkül a következő változások születtek:
1. A sima massza átlagosan picit erősödött, de nem lehet olyan extrémen erős vagy gyenge massza, mint korábban. Erőssége függ a generálásnak X koordinájától és a generáló karakter erősségétől. Ez korábban is így volt.
2. Az óriás massza eddig teljesen random generálódott. Mostantól az erőssége függ attól, hogy melyik területen generálják (bo'adhun, esthar, kyorg, árnytünde, ryuku) és a generáló karakter erősségétől.
3. A gigantikus massza képlete szintén erősen változott, hogy függjön a karakter erősségétől. Ez a massza nem függ a generálásának koordinátájától.
* 4. Az ónix masszavadító, valamint a réz és arany masszariasztó mindegyik massza erősségét jelentősen (10-20 %-kal) módosítja. Mivel azonban elég nagy a randomitás a masszában, ez nem biztos, hogy minden egyes esetnél feltűnő lesz.
* - A jellem, vallási és faji KT-k mostantól a régi képességeket ugyanannyi TU-ért fejlesztik, mint az általános KT-k.
* - Az immunitáskövek nem védenek a legerősebb papi támadó varázslatokról (lángorkán, cikázó villám, nagyobb halálvarázs).