TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2017. dec. 5. 9h:08'
EZ A 1179. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD
1180. játékheted kezdete: dec. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX
|
RŐT SZIVACS KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,61] koordinátán.
- Változna a familiárisod nukleáris cickánnyá! -, visítja a füledbe egy szellemhang, majd gyorsan távolodó léptek zajára leszel figyelmes. Szemét tolvaj még neki áll feljebb, gondolod, és űzőbe veszed, de láthatatlanul hamar eltűnik előled. A szemtelenségen morogva térsz vissza táborhelyedre.
A táborozás 1. napján egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi.
Az 1. napon összeakadsz egy szőke, tüsi hajú, kék szemű alakváltó férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy A Végzet gyűrűjét, egy A Végzet karkötőjét, egy A Végzet kitűzőjét, egy akvamarin függőt, egy árnyékpáncélt, egy bajvívó kesztyűt, egy Bíbor mágiagyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy csonka fülbevalót, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder nyakörvet, egy dzsudzsu medált, egy Elenios fülbevalóját, egy Erdauin metagyűrűt, egy fekete karvédőt, egy gyémánt sámánfétist, egy Halálcsizmát, egy hártyakesztyűt, egy Hatabubu amulettjét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek fülbevalóját, egy Istenek palástját, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kígyószemet, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegf. metagyűrűt, egy Lordok karkötőjét, egy medvetalp mokasszint, egy mind. kristályát, egy moa lábszárvédőt, egy nefil-rin medált, egy nerub sámánövet, egy Notermanthi amulettet, egy Numerinor karkötőjét, egy Obarran köpenyét, egy óelf hatalomjelet, egy ősi emblémát, egy Pókisten nyakékét, egy Pusztítók övét, egy q. demoralizátort, egy q. irtó éremet, egy q. pusztító medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy rakshallion ékszert, egy réztornyot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku mágiafókuszt, egy Sztázisköpenyt, egy taalrugyalázó éremet, egy teknős mágiapáncélt, egy Thargodan agyfókuszt, egy Toyaki csuklópántját, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar ékkövet, egy Vízisten koronáját, egy Vízisten vállvédőjét, egy Zekhartax gyűrűjet és egy Zhung gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy Őstaurusz trófea, egy Silx, az imperátor trófea és egy Ferwagor trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Nyársalót, bal kezében egy Csapolót tart. Hátasa egy idomított haragvó pegazus. {legmagasabb fegyver szakértelme: 123.} Mentális auráját felismered, semleges jellemű a hitvány!
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: Krossan párnája, Krough fejdísze, kulcskarika, légesszencia, lélekharang, leviatán hólyag, leviatángumó. Odébbállsz.
Az 1. napon összeakadsz egy barna, tüsi hajú, zöld szemű drow férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Chara-din misszionáriusa. Egy Amélia nyakláncát, egy arany pikkelyvértet, egy cetbőr válltömést, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy mind. kristályát, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zúzókesztyűt visel. Fegyverzetét egy Krogan, a pusztító trófea, egy vezérfarkas trófea és egy varkaudar vajákos trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mörkvik Mae'ana. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: lidércesszencia, madártoll, manakristály, medúzacsáp, megbűvölt utazóláda, megsemmisítő.
Az 1. napon találkozol egy copfos ezüsthajú, kék szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Leah szerzetese. Egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy felleggyűrűt, egy hakamát, egy haramakit, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy kotét, egy kyorg köpenyt, egy nekromanta övcsatot, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy vámpírkesztyűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Ruházatát egy bumshir óriásmacska trófea, egy kyorg őrgólem trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kasza. Bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy élőholt sullár! Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Tisztán érzed auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Szigorú. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: adamantit érme, áldott kő, amniosz, angyalok gyűrűje, aranyfétis.
Az 1. napon találkozol egy fekete, göndör hajú, kék szemű árnymanó férfival. Bőre mélykék színű. Egy angyalok gyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy háború gyűrűjét, egy holdezüst fejpántot, egy Khór maszkját, egy mind. kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy rubin koszorút, egy ryuku futárcsizmát, egy saválló fülbevalót, egy ulkor kötényt és egy zúzókesztyűt visel. Fegyverzetét egy őrjáratozó katona trófea, egy jégelementál trófea és egy Kitaszított trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy energialándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. {támadása: 47.} Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: áldott kő, aranylánc, ásó, Beholder csapda. Továbbmész.
Az 1. napon találkozol egy fekete hajú, kék szemű árnymanó nővel. Egy angyalok gyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy elit csatavértet, egy háború gyűrűjét, egy harci maszkot, egy mind. kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy réz papi karkötőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ulkor kötényt és egy zúzókesztyűt visel. Fegyverzetét egy jégelementál trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kentaurusz trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy energialándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. {egészsége: 21.} Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: arany karperec, ásó, borostyán függő, esszenciakristály, ezüst gyűrű, ezüst nyaklánc, ezüstshuriken, gyíkfű. Odébbállsz.
Az 1. napon összefutsz egy hófehér, tüsi hajú, izzóan vörös szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah felszentelt papja. Egy Amélia nyakláncát, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolder kesztyűt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit vállvédőt, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mihlanil medált, egy mind. topázát, egy nefil-rin medált, egy not. pusztító éremet, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy párducbőr övtáskát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy tőrvető vállszíjt, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ködsárkány trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Romboló kalapácsát, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy árnytündér csontváz! Szegény állat majd megszakad. {max. életpontja: 3215.} Érzékeled auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Balgoral Hrotgar. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: arany papi karkötő, árnykarkötő, ásó, at'htlab esszencia.
Az 1. napon összeakadsz Erynome Killmasterrel. Tharr felszentelt papja. Egy A Végzet gyűrűjét, egy A Végzet kitűzőjét, egy arany taalru éremet, egy árnyékpáncélt, egy árnygyűrűt, egy bajvívó kesztyűt, egy Beholder kitűzőt, egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy bronztornyot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder nyakörvet, egy dzsudzsu medált, egy éjsötét rémcsizmát, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy fejvadász medált, egy gron vállvédőt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Iniac nyakláncát, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy lényegformázó gyűrűt, egy lordok övét, egy lovagi sisakforgót, egy Lucius szerencsep.ét, egy medvetalp mokasszint, egy mind. topázát, egy moa lábszárvédőt, egy napfény karkötőt, egy nemesi ruhadíszt, egy Obarran köpenyét, egy óelf hatalomjelet, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpiai titanitot, egy opál karkötőt, egy Phaltagore gyűrűjét, egy Pókisten nyakékét, egy purifikátor övet, egy Putakalu karkötőjét, egy q. irtó éremet, egy q. pusztító medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg moralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy szerencsekockát, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy tirik-hun medált, egy tőrvető vállszíjt, egy torz fülkarikát, egy Toyaki csuklópántját, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat, egy yiang köpenyt, egy Zarknod fülbevalóját, egy Zekhartax gyűrűjet és egy Zhung gyűrűjét visel. Felszerelését egy gránitúr trófea, egy agyagúr trófea és egy bazaltúr trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Jégisten kopjáját, bal kezében egy Vércsapolót tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd haragvó pegazus. Málhásállata egy mutáns hegyitroll. {egészsége: 160.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű az alávaló.
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: földesszencia, földmélyi varázskő, füstölő, fűzött kagylósor, galócapálinka, ganüid pulzáns. Odébbállsz.
Az 1. napon összefutsz egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Tharr harcosa. Egy A Végzet gyűrűjét, egy A Végzet kitűzőjét, egy árnyékpáncélt, egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy bajvívó kesztyűt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder nyakörvet, egy dzsudzsu medált, egy éjsötét rémcsizmát, egy Erdauin metagyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fekete karvédőt, egy ganüid masszapáncélt, egy gron vállvédőt, egy Hantas karperecét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kígyószemet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy lovagi sisakforgót, egy medvetalp mokasszint, egy mind. kristályát, egy moa lábszárvédőt, egy moa nyakláncot, egy moa rohamsisakot, egy nemesi ruhadíszt, egy nerub sámánövet, egy not. pusztító éremet, egy Notermanthi amulettet, egy nozar-thin medált, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy ősi emblémát, egy párducbőr övtáskát, egy Phaltagore gyűrűjét, egy Pókisten nyakékét, egy purifikátor övet, egy Pusztítók övét, egy Putakalu karkötőjét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy quwarg testpáncélt, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku mágiafókuszt, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy szerencsekockát, egy Sztázisköpenyt, egy tanítvány övet, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy tervezői ötödrendet, egy Thargodan agyfókuszt, egy Tökéletesség érmét, egy tőrvető vállszíjt, egy Toyaki csuklópántját, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar ékkövet, egy Yuin gyöngysorát, egy Zarknod fülbevalóját, egy Zekhartax gyűrűjet és egy Zhung gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy orkánúr trófea, egy gránitúr trófea és egy éltető morf trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Övén 9 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Quttaqrua pörölyét, bal kezében egy árnypengét tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Hátasa egy idomított haragvó pegazus. Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. {ereje: 282.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: draklen buborék, draklen köpeny, draklen talizmán, drakolder gyűrű, drakolit csizma, drakolit sisak, ében dobónyíl. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 12 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+44 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+83 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+51 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.)
* 1. KP: v 443 0 0 |
elmormolod a 443. varázslatot |
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+1 támadás). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 318. Kapsz 2 VP-t.]
* 2. KP: h 507 0 0 |
használod az 507. tárgyat |
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 318.]
* 3. KP: p 65 2 0 |
használod a 65. pszi képességet |
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 308. Kapsz 4 VP-t.]
* 4. KP: p 71 0 0 |
használod a 71. pszi képességet |
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 303. Kapsz 2 VP-t.]
kf 1570 |
kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat |
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 303.]
cir |
vándorcirkusz látogatása |
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 303.]
be 710 26 |
bemész a 710. épületbe |
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 30 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy tulajdonságpajzs [A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 298. Kapsz 2 VP-t.]
[143,61] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Felfedeztél egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy pusztulás sírjait. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Észreveszel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy részeg kalandozó. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 21 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a részeg kalandozó bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a részeg kalandozó bal lábát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ryuku rövidkarddal megcsapod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 30, gyógyulás: 16, összesen: -14 ÉP}
Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-2 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 292. Kapsz 2 VP-t.]
be 702 3 |
bemész a 702. épületbe |
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 150 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 242. Kapsz 20 VP-t.]
ve 36 10 |
megveszed a 36. tárgyat 10 |
Vásároltál 10 fáklyát. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 242.]
[144,61] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy részeg kalandozó. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a részeg kalandozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvágod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy és egy gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 29, gyógyulás: 19, összesen: -10 ÉP}
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy Arénagödröt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 236. Kapsz 2 VP-t.]
be 497 8 |
bemész a 497. épületbe |
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar. {max. életpontja: 31-34.}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírkarddal végigmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ryuku rövidkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 2, gyógyulás: 5, összesen: +3 ÉP}
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar íjász. {egyik sebzési módja: 2x 8d6+8.}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász jobb oldalát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal megcsapod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2 021 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 39, gyógyulás: 14, összesen: -25 ÉP}
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vark. nekromanta. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a vark. nekromanta nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. nekromanta jobb vállát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ryuku rövidkarddal megcsapod a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elhajolsz a vark. nekromanta ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 12, gyógyulás: 12, összesen: +0 ÉP}
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy orbitális mackósajt. {egyik sebzési módja: 6x 3d6+4.}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 22 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 871 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 28, gyógyulás: 25, összesen: -3 ÉP}
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vadász varkaudar. {max. életpontja: 56-60.}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal alaposan megvágod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ryuku rövidkarddal alaposan megvágod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy áldott okerón. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megkarcolod az áldott okerón testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az áldott okerón testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod az áldott okerón jobb középső lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 625, sebződés: 4, gyógyulás: 51, összesen: +47 ÉP}
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy kronotapír. {max. életpontja: 451-510.}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-12 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-16 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
[75 pontot használtál fel, van még 137. Kapsz 30 VP-t.]
m 4 6 6 |
mozogsz délre, nyugatra, nyugatra |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[189,108] A síkságot ritka erdő váltja fel. Felfedeztél egy kristálypalotát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő purifikátor császár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 6x 3d8+9.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Egy gyóntatás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal végigvagdosod a purifikátor császár testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor meglegyinted a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+6 jóság.) Vámpírkarddal végigvagdosod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megkarcolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 27, gyógyulás: 35, összesen: +8 ÉP}
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [188,108] Épületek tűnnek fel. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy részeg kalandozó lehet. {max. életpontja: 157-166.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvágod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 24, gyógyulás: 21, összesen: -3 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Van itt egy Toborzóiroda (764. épület.).
(Továbbmész...) [187,108] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy Blounther apó. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+16.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 27 életpontot vesztettél. Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 122 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a Blounther apó törékeny testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a Blounther apó jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 madártoll és egy rókafarok. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű. 4 051 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 181, gyógyulás: 26, összesen: -155 ÉP}
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 119. Kapsz 7 VP-t.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[186,107] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 153 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy fokhagyma és egy téfea-agy. 2 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 177, gyógyulás: 20, összesen: -157 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+69 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+69 életerő.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen keletre 21, északra 36 mérföldre. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Jólnevelt Nómenklatúrához. (623. épület.). [86 pontot használtál fel, van még 33. Kapsz 34 VP-t.]
be 99 |
bemész a 99. titkos labirintusba |
Megtalálod a csatornalejáratot, amelyet az írnok javasolt. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Dobogó szívvel indulsz előre. Óvatosan felemeled a fedelet, és leereszkedsz. Alattad a főcsatorna fekete szennyvize hömpölyög - orrfacsaró bűz csapja meg az orrodat. [5 pontot használtál fel, van még 28. Kapsz 2 VP-t.]
lm 24 25 26 |
mozogsz 24 25 26 |
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [22 pontot használtál fel, van még 6. Kapsz 8 VP-t.]
lm 20 21 22 |
mozogsz 20 21 22 |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
lm 29 10 11 |
mozogsz 29 10 11 |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
lm 18 19 17 |
mozogsz 18 19 17 |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
lm 14 35 36 |
mozogsz 14 35 36 |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
lm 30 31 39 |
mozogsz 30 31 39 |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
kf 315 |
kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
bb 69 312 979 |
beraksz a bankba a 69. tárgyat (312 darabot) |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
* 1. BP: h 238 20 0 |
használod a 238. tárgyat |
Játszani kezdesz a lanton. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [6 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 2 VP-t.]
* 2. BP: h 147 0 0 |
használod a 147. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 1 VP-t.]
* 3. BP: ext 0 0 0 |
visszadátumozás kérelem |
Ez a 1179. játékheted és a 156. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
* 4. BP: h 892 5 0 |
használod a 892. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
* 5. BP: bb 248 305 500 |
beraksz a bankba a 248. tárgyat (305 darabot) |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 24 arannyal tartozol a kincstárnak. Halkan szitkozódva, kifizetsz 24 aranyat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-53 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 13, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. 2 kaját nyel le a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 297 pontot. A következő körben tehát 294 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 156. fordulód.
Erő: |
20 (27) |
Szint: |
25 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
115 cm |
IQ: |
18 (25) |
Támadás: |
42 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
66 kg |
Ügyesség: |
15 (47) |
Védekezés: |
47 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
70/73 év |
Egészség: |
16 (23) |
Életpont: |
481/417 |
Jellem: |
gonosz (177) |
Tul. pont: |
34 |
Szerencse: |
21 (45) |
Varázspont: |
443/263 |
Pénz: |
10853 arany |
Kép. pont: |
5 |
|
|
Pszi pont: |
119/7 |
Halhatatlanság: |
1 % |
|
|
Eddig összesen 1047 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
21 688 TP-t kaptál. Jelenleg
1 623 579 TP-d van. A következő szinthez még
76 421 TP szükséges. Trófeáid:
taalru,
Notermanthi,
Blounther apó. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5908 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
6 |
ökölvívás: |
6 |
vágófegyverek: |
30 (+1) |
dobófegyverek: |
* 25 |
|
|
|
|
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
186,107 mezőn táborozol, a 99. labirintusban, 1. szinten, 3. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202 |
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84 |
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 655 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
16 |
2. nyomkövetés: |
19 |
3. mászás: |
9 |
4. csapdakészítés: |
15 |
5. csapdaészlelés: |
2 |
6. gyógyítás: |
39 (+1) |
7. titkosírás: |
7 |
8. felderítés: |
26 |
9. szörnyidomítás: |
5 |
10. taumaturgia: |
40 |
11. szerencsejáték: |
2 |
12. versengés: |
11 |
13. harcművészetek: |
8 |
14. zene: |
19 |
15. szörnyismeret: |
11 |
16. pszi: |
17 |
17. zárnyitás: |
1 |
18. vadászat: |
8 |
19. bányászat: |
10 |
20. úszás: |
7 |
21. főzés: |
14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK |
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 |
6. regeneráció: 4 |
10. vp regeneráció: 2 |
11. kincskeresés: 4 |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért |
mászol max. 60 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
Raia szent lovagja (#239), átokosztó (#372) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
|
|
Papi varázslataid |
méregfelhő II (#193, 20 VP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
66, 68, 70, 71, 83, 84, 85, 88, 92, 99, 170, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 8, 16, 44, 47, 49. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
185 |
186 |
187 |
188 |
189 |
190 |
106 |
|
|
|
|
|
|
107 |
|
|
|
|
|
|
108 |
|
|
|
|
|
|
109 |
|
|
|
|
|
|
(186,107) őrült varázsló (#255), fogadó # (#623), a 99. labirintus bejárata
(187,108) Blounther apó (#972)
(188,108) részeg kalandozó (#187), Toborzóiroda (#764), erődítmény (#488)
(189,108) kristálypalota (#401), Chara-din monolitja (#534), purifikátor császár (#393)