154. forduló, 156. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 1. 12h:23'
EZ A 219. JÁTÉKHETED, 155. FORDULÓD
220. játékheted kezdete: júl. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,104] koordinátán.
Vörös Gondró, amikor összefutottatok, adott neked egy ezüstshurikent, 2 nyu-shurikent, 8 ubuk dobónyílat, egy fekete bőrcsizmát, 2 borostyán függőt, 2 obszidián függőt, egy ezüst nyakláncot, egy dorony dudát, 2 móri gyümölcsöt és 3 sallank karmot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+118 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+14 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy piromenyét fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 285.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 280.]

* 3. KP: v 4 0 0 elmormolod a 4. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 275.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 270.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 260.]

fkt 311 3 felt. készítesz a 311. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

dd 56 eldobod az 56. tárgyat
Elhajítasz 15 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

hu 84 22 1113 hulladék: 84 22 1113
Hulladék, ezért nem gyűjtesz díszes rézpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tüskét. El is dobod a birtokodban levő 4 darabot. Hulladékgyűjtés törölve: varkaudar csont. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

hu 268 hulladék: 268
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

flh 11 94 felt. lőfegyver haszn. 11 a 94. tárggyal
FLH 11 94 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

flh 14 94 felt. lőfegyver haszn. 14 a 94. tárggyal
Ok, FLH 14 94 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

t 99 támadod a 99. szörnyet
FT 99 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

m 4 mozogsz délre
[99,105] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy tetemember. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Marokra fogva a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a tetemember rotható húsát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a tetemember testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A tetemember meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 251.]

kt 174 1 elkészíted a 174. tárgyat (1 darabot)
Itt nincs vaskohó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy harci kalapácsot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 251.]

kf 174 2 kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[98,105] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tüskés harci gromak. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak bal első lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a tüskés harci gromak fejét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom!

Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a drasmólyom jobb vállát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A drasmólyom belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy légirozmár!

Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a légirozmár mellső uszonyát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a légirozmár bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A légirozmár megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 3 gyöngymangót. Miután lemásztál, továbbindulsz.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd, hogy sajnos most nincs nálad elég pénz, de megígéred, hogy legközelebb még élni fogsz az alkalom adta lehetőségekkel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledő orgyilkos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 217.]

im 0 2 imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[98,107] Továbbra is síkságon vagy. Látsz egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kérődző etra. {támadása: 21.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a kérődző etra testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a kérődző etra patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Továbbmész...) [98,108] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Megnyílt a Ghallai Pucc-ér fürddőhely 39 mérföldre délre! mindenkit Várunk! " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt quwarg ijesztett meg. {támadása: 30.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [98,109] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+11.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 776 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [31 pontot használtál fel, van még 186.]

fkt 116 6 felt. készítesz a 116. tárgyat (6 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

m 5 6 7 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[97,110] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy gátvakond. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal végigmetszed a gátvakond jobb hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a gátvakond bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai majdnem eltalálnak! A gátvakond összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 69 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [96,110] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy alpesi tehén közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az alpesi tehén tőgyét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén jobb vállát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy evaporőr. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az evaporőr bal oldalát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az evaporőr meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [95,109] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt quwarg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt quwarg bal első lábát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 21 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 28 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 159.]

be 376 bemész a szentélybe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

ef 3 504 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 138.]

h 238 20 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! [20 pontot használtál fel, van még 118.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 115.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 75.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 35.]

tf 1 5 fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. 2 kaját nyel le a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rettenetes hatalmú kalandozó helyett borzalmas hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +16 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 296 pontot. A következő körben tehát 326 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 155. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 19 Merészség: 6/3 Magasság: 143 cm
IQ: 25 (27) Támadás: 18 (19) Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 29 (32) Menekülés: 40 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 294/115 Jellem: jó (353) Tul. pont: 3
Szerencse: 23 (25) Varázspont: 236/17 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 23/1 Pszi pont: 29/3
Eddig összesen 983 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 019 TP-t kaptál. Jelenleg 347 099 TP-d van. A következő szinthez még 102 901 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, varkaudar behemót, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 22/37 (+11%) vágófegyverek: 19/80 (+12%)
ütőfegyverek: 14/82 lőfegyverek: 18/97 dobófegyverek: 6/79

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 30 százalék;
95,109 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/21 (+11%) 2. nyomkövetés: 42/74 3. mászás: 10/91 (+3%)
4. csapdakészítés: 12/37 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/0 6. gyógyítás: 14/30
7. titkosírás: 9/81 8. felderítés: 6/82 9. szörnyidomítás: 7/41
10. teológia: 11/25 (+11%) 11. taumaturgia: 17/48 (+30%) 12. versengés: 4/41
13. zene: 7/39 (+22%) 14. szörnyismeret: 24/89 (+20%) 15. pszi: 4/24 (+9%)
16. zárnyitás: 6/33 17. vadászat: 18/38 18. bányászat: 25/46

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), borkonyó cserjét (#311) (max. 3 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot, csak egyszer)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), Chara-din hívők (#987) (csak egyszer), gonoszok (#988) (csak egyszer), piromenyét (#99) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (104) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
gyóntatás (#56), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), gigaököl (#49)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat.
3.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 34 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 765 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 96.44 kg Megterheltség: 128%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 drótszőr (#37) 7 mákrózsa virág (#56) 4 tüske (#22)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 1 evaporőr háj (#105) 1 gromak bőr (#268)
3 gyöngymangó (#135) 17 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
5 madártoll (#112) 1 orgyilkos tőr (#225)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98 99 100
103
104
105
106
107
108
109
110
111
(95,109) élőholt quwarg (#202), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din rúnaköve
(96,110) Dornodon rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, alpesi tehenek (#91), evaporőr (#69)
(97,106) orgyilkos (#131)
(97,110) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Leah oltár, 48. jellempróba, gátvakondok (#57)
(98,105) tüskés harci gromak (#156), grok-képződmény (#149), oltár, 47. jellempróba, drasmólyom (#60), légirozmár (#94)
(98,107) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), kérődző etra (#368)
(98,108) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), élőholt quwarg (#202)
(98,109) élőholt quwarg (#202), nekrofun (#173), tündöklő szobor (#1587), Leah oltár, Chara-din rúnaköve, 27. jellempróba
(99,105) tetemember (#123), Raia oltár

Üzenet küldése a karakternek