Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 11. 9h:07' EZ A 165. JÁTÉKHETED, 155. FORDULÓD 166. játékheted kezdete: aug. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3479 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 5. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [107,82] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy megvágod az arató csattanat fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd az arató csattanat testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod az arató csattanat testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az arató csattanat a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [108,83] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák bal vállát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a trappoló dinymák testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal kissé megkarcolod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szarvaival a trappoló dinymák megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [110,84] Még mindig dombos terepen vagy.
ep 155 110 | építed a 155. tárgyat 110 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a kérődző etra jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kérődző etra patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [108,84] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos tetű közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a gyilkos tetű jobb vállát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal felnyitod a gyilkos tetű jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [107,84] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy vérfürdető magszim közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal súrolod a vérfürdető magszim bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [105,83] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették.
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
id 102 60 | idomítod a 102. szörnyet 60 pontért |
im | imádkozol |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 5 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért |
HADISZERENCSE II. (24. VARÁZSLAT) A speciális támadásokkal (méreg, gyilkos pillantás, halálos lehelet) szemben nem sokat segít a páncél vagy a fegyver, csak a szerencse. Az ilyen típusú támadások elkerülésében segít egy teljes fordulón keresztül ez a varázslat, ha elmormolod 6 VP-ért. |
Erő: | 23 (30) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 23 | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 24 | Életpont: | 277/125 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (22) | Varázspont: | 162/6 | Pénz: | 1005 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 12/11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 22/68 (+6%) | szúrófegyverek: | 12/30 | vágófegyverek: | 11/11 (+13%) |
ütőfegyverek: | 2/49 | lőfegyverek: | 15/75 | dobófegyverek: | 19/99 (+15%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/0 | 2. nyomkövetés: | 27/9 (+16%) | 3. mászás: | 7/79 |
4. csapdakészítés: | 13/17 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/49 | 6. gyógyítás: | 54/81 |
7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 5/26 | 9. szörnyidomítás: | 5/84 (+35%) |
10. teológia: | 10/1 (+22%) | 11. taumaturgia: | 10/51 (+8%) | 12. harcművészetek: | 25/0 |
13. zene: | 7/80 | 14. szörnyismeret: | 19/34 (+18%) | 15. zárnyitás: | 1/5 |
16. vadászat: | 14/15 | 17. bányászat: | 7/96 (+16%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 10 TVP-ért |
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
goblin (#21) (csak egyszer), manaelementál (#290) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | 12. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál! |
2.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt. |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
Összsúly: 64.38 kg | Megterheltség: 74% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
23 | arany (#50) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | magszim bél (#103) | 6 | tinta (#101) |