TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2012. okt. 31. 9h:04'
EZ A 754. JÁTÉKHETED, 155. FORDULÓD
755. játékheted kezdete: nov. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1629
SZÁMLA : XXXX
|
GRIFFHOR SIEFU KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [7,23] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Silverlarddal. Sheran hittérítője. Egy borostyán függőt, egy bronzsisakot, egy ezüst nyakláncot, egy ezüst papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar felderítő trófea teszi egyedivé. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasállata egy tintacsiga! Holmiját egy sóhajtó dorony cipeli. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol egy barna, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy olimpiai rézmedált, egy q. demoralizátort, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ében hadúr trófea, egy kronotapír trófea és egy varkaudar iszákos trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
Varázserőd regenerálódik. (+22 varázspont.)
* 1. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 320.]
* 2. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 315.]
kt 7 2 |
elkészíted a 7. tárgyat (2 darabot) |
Legyártottál 2 kőhegyű lándzsát. [24 pontot használtál fel, van még 291.]
ve 51 1 |
megveszed az 51. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 bőrpáncélt. 10 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 291.]
ve 45 1 |
megveszed a 45. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 kis bőrpajzsot. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 291.]
ve 57 1 |
megveszed az 57. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 bőrsisakot. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 291.]
ve 40 1 |
megveszed a 40. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 kis vaskulcsot. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 291.]
ve 74 1 |
megveszed a 74. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 csontkulcsot. 8 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 291.]
ve 76 1 |
megveszed a 76. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 bronzkulcsot. 18 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 291.]
m 7 6 |
mozogsz északnyugatra, nyugatra |
[6,22] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).
Találkozol Silverlarddal. Sheran hittérítője. Egy borostyán függőt, egy bronzsisakot, egy ezüst nyakláncot, egy ezüst papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar felderítő trófea díszíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasa egy idomított tintacsiga. Holmiját egy sóhajtó dorony cipeli. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
(Továbbmész...) [5,22] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Van itt egy sötét kastplom (571. épület.).
Találkozol Illian. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy borostyán függőt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy sárga erőövet, egy saválló fülbevalót, egy szürke bőrkesztyűt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy erszényes elkarog trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy varkaudar kósza trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy tintacsiga a hátasa. Tisztán érzed auráját: gonosz, mint Te. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[20 pontot használtál fel, van még 271.]
a 326 1869 1 |
átadod a 326. tárgyat az 1869. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 ezüstdarabot Illian részére. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
a 50 1869 500 |
átadod az 50. tárgyat az 1869. kalandozónak (500 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 363 aranyat Illian részére. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
a 51 1869 1 |
átadod az 51. tárgyat az 1869. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 bőrpáncélt Illian részére. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
a 45 1869 1 |
átadod a 45. tárgyat az 1869. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 kis bőrpajzsot Illian részére. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
a 57 1869 1 |
átadod az 57. tárgyat az 1869. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 bőrsisakot Illian részére. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
a 40 1869 1 |
átadod a 40. tárgyat az 1869. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 kis vaskulcsot Illian részére. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
a 74 1869 1 |
átadod a 74. tárgyat az 1869. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 csontkulcsot Illian részére. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
a 76 1869 1 |
átadod a 76. tárgyat az 1869. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 bronzkulcsot Illian részére. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
a 7 1869 1 |
átadod a 7. tárgyat az 1869. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 kőhegyű lándzsát Illian részére. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
[6,22] Még mindig a városban vagy. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Van itt egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).
[10 pontot használtál fel, van még 261.]
a 7 5750 1 |
átadod a 7. tárgyat az 5750. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 kőhegyű lándzsát Silverlard részére. [0 pontot használtál fel, van még 261.]
m 8 8 8 |
mozogsz északra, északra, északra |
[6,21] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ez itten a varkudaré a város itt. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodák kútját. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő Quirov mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Quirov jobb lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a Quirov testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a Quirov jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a Quirov testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Szereztél 66 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [6,20] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tűrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [6,19] Síkság, továbbra is csak síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sóhajtó dorony. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony fejét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Délre fekszik egy helytartói város. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [60 pontot használtál fel, van még 201.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 198.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.)
[40 pontot használtál fel, van még 158.]
tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.
[40 pontot használtál fel, van még 118.]
tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.
[40 pontot használtál fel, van még 78.]
tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 142 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 38.]
tf 4 8 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért |
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 134 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 296 pontot. A következő körben tehát 326 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
BŐRPÁNCÉL (51. TÁRGY)
Megtudtad, hogy hogyan készíthetsz magadnak páncélt! Ez egy igen komoly lépés életben maradásod minimális esélyének megnövelése céljából. A dologhoz nem kell természetesen más, mint egy antilopbőr, és 30 pont (a dolog egy kicsit munkaigényes...). Ha viseled, kettővel jobb lesz a védettséged. Sok, nagyobb védettséget nyújtó páncél készítéséhez kiinduló alap a bőrpáncél. Ezért nem árt, ha mindig van nálad egy ilyen, akkor is, ha van már jobb páncélod. |
CSONTKULCS (74. TÁRGY)
Ezzel a finom, faragott csontkulccsal sok zárat ki lehet nyitni, legyen az akár ládán, akár ajtón. |
BRONZKULCS (76. TÁRGY)
Ez a szépen megmunkált, bronzból készített kulcs igazi értéket annak jelent, aki nem rendelkezik más, zárt ládák kinyitására alkalmas eszközzel. |
KARAKTERLAP
Griffhor siefu, egy copfos ősz hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon tanítványa vagy. Ez a 155. fordulód.
Erő: |
26 (27) |
Szint: |
16 |
Merészség: |
5/3 |
Magasság: |
145 cm |
IQ: |
30 (32) |
Támadás: |
15 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
51 kg |
Ügyesség: |
24 |
Védekezés: |
21 |
Menekülés: |
50 % |
Életkor: |
30/30 év |
Egészség: |
28 |
Életpont: |
261/261 |
Jellem: |
gonosz (110) |
Tul. pont: |
2 |
Szerencse: |
15 (17) |
Varázspont: |
235/184 |
Pénz: |
66 arany |
Kép. pont: |
2 |
Eddig összesen 472 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1630 TP-t kaptál. Jelenleg 135014 TP-d van. A következő szinthez még 44986 TP szükséges. Trófeáid:
földsárkány,
élőholt quwarg,
purifikátor.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
5 |
szúrófegyverek: |
* 19 |
lőfegyverek: |
17 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) (11 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
96,103 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
17 |
2. nyomkövetés: |
31 |
3. lopás: |
15 |
4. mászás: |
2 |
5. csapdakészítés: |
5 |
6. csapdaészlelés: |
3 |
7. gyógyítás: |
70 |
8. titkosírás: |
1 |
9. teológia: |
6 |
10. taumaturgia: |
8 |
11. harcművészetek: |
1 |
12. zene: |
1 |
13. szörnyismeret: |
3 |
14. vadászat: |
14 |
15. bányászat: |
12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 5 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
ormánygőte (#18), woor-antilop (#31), drótszőrű pincsi (#22), királygyík (#26), sötét motyogó (#37), jók (#990) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 12) |
fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), nektoraf (#355), fémbontó szójer (#150), Métely (#7000), Silverlard (#5750) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
Papi varázslataid |
tolvajszem (#2, 8 VP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
13. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) |
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), energiatüskék (#29) |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) |
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pókvadász (#59) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Mágusaim egyik legnagyobb ellensége a téfea magoflux: áldozd fel oltáromnál kettőnek az agyát! |
3.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot! |
Összsúly: 50.95 kg |
Megterheltség: 79% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(5,22) orgyilkos (#131), sötét kastplom (#571), Illian (1869. kalandozó)
(6,19) sóhajtó dorony (#112), mély kút (#93), tavacska, Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, 31. jellempróba
(6,20) 37. jellempróba, oltár
(6,21) csodák kútja (#1096), Quirov (#975)
(6,22) fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599), Silverlard (5750. kalandozó), orgyilkos (#131)
(7,23) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595)