154. forduló, 156. forduló, Risara összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. máj. 21. 12h:04'
EZ A 164. JÁTÉKHETED, 155. FORDULÓD
165. játékheted kezdete: máj. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1529
SZÁMLA : XXXX

RISARA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [70,15] koordinátán.
Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
Minden varázserőd visszatért. (+1 varázspont.)

vik 7 merészség kalandozókra: 7
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb kalandozókat is meg mersz támadni. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 7. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

d 1113 3 eldobod az 1113. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

d 122 eldobod a 122. tárgyat
Elhajítasz 1 dözmöng szivet. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

d 103 eldobod a 103. tárgyat
Elhajítasz 1 magszim belet. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

d 102 2 eldobod a 102. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 vízionár szemet. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

d 105 eldobod a 105. tárgyat
Elhajítasz 1 evaporőr hájat. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

d 16 eldobod a 16. tárgyat
Elhajítasz 1 bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

d 212 eldobod a 212. tárgyat
Elhajítasz 1 dorony tüdőt. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

flh 7 113 felt. lőfegyver haszn. 7 a 113. tárggyal
A paraméterként megadott tárgy nem lövedék/dobófegyver! [0 pontot használtál fel, van még 325.]

flh 10 554 felt. lőfegyver haszn. 10 az 554. tárggyal
Ok, FLH 10 554 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

flh 999 554 felt. lőfegyver haszn. 999 az 554. tárggyal
Ok, FLH 999 554 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

d 57 eldobod az 57. tárgyat
Elhajítasz 1 bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

f 189 166 kísérletezel a 189. tárggyal a 166. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz mérg. vas dobónyilat. (ld. enc.) 84 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 315.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 310.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[71,16] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ez a rejtélyes nevű Gevözs-Teküs síkság nyugati széle. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tintacsiga. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy vortexmágus.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus bal lábát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vortexmágus testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával eltalálod a vortexmágus testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 48 életpontot vesztettél. A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 fiatalság itala. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 135, gyógyulás: 0, összesen: -135 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az alakváltó suhanc első próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erőpróba kipipálva... A fiú, aki eddig kísért, egy gnómhoz vezet. Ő arról érdeklődik, tudod-e, hogy az elmúlt napok időjárásából következően a holnapi nap folyamán mire lehet számítani. Bemérgesedsz, hogy ilyen agyament dolgot kellett kérdeznie, de ez nem segít, így sem tudod a választ. 288 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Hamarosan megéhezel. Körülnézel, hogyan csillapíthatnád éhséged. Amikor megpillantod az apró rágcsálót a fal tövében, elmosolyodsz. Hangtalan léptekkel mögéosonsz, majd tenyered élével kupán csapod. Miután a fehérjedús húsfalatokkal degeszre tömted magad, továbbindulsz. Hirtelen énekhang tölti be a folyosót, s hamarosan tested bódult viselkedésén levonhatod hatását: nem érzed végtagjaid, mintha nem is léteznének; fejedből minden értelmes gondolat eltűnik egyetlen pillanat alatt; többre nem is emlékszel. Amikor magadhoz térsz, a bejáratnál találod magad. 288 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [72,17] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő piromenyét mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 kis bőrpajzsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [73,18] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [80 pontot használtál fel, van még 230.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[74,19] A terep változik: ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy karmos tankány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány jobb első lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [75,20] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy piromenyét. Itt csata lesz.

A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [76,21] Síkság, továbbra is csak síkság. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy patakot. Délre egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ork sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ork sámán jobb lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 185.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[77,21] Még mindig füves síkságon vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy szekérkaravánt. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [78,21] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy csodabazárt. Délre nézve látsz egy szekérkaravánt. Északnyugatra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [79,21] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz sejtfiatalítót. (ld. enc.) Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy szekérkaravánt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 140.]

m 2 mozogsz keletre
[80,21] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 125.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 120.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 63 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 80.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 23 TVP-t kell elköltened.] Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 40.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 13 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját töm magába a sóhajtó dorony. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 296 pontot. A következő körben tehát 326 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRGEZETT VAS DOBÓNYÍL (190. TÁRGY)
A vas dobónyílra egy csepp ugh mérget kenve, 2 TVP-ért gyilkos dobófegyvert készíthetsz. Csakúgy, mint a vas dobónyíl esetén, itt is van +2 támadásod, és a sebzés 2d6+10! Hátránya, hogy könnyebben tönkremegy/elvész az ellenfél agonizálása közben.

SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY)
Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak.

KARAKTERLAP

Risara, egy szőke, göndör hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez a 155. fordulód.

Erő: 23 Szint: 16 Merészség: 7/7 Magasság: 141 cm
IQ: 26 Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 21 Menekülés: 35 % Életkor: 166/166 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 248/161 Jellem: semleges (+16) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 111/101 Pénz: 322 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 1043 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 603 TP-t kaptál. Jelenleg 140 421 TP-d van. A következő szinthez még 39 579 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, pattanóböde, bandita.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: * 19 ütőfegyverek: 17 lőfegyverek: * 19
dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
80,21 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1230 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 29 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 11 5. csapdaészlelés: 7 6. gyógyítás: 15
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 8 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 4 11. versengés: 4 12. zene: 5
13. szörnyismeret: 4 14. zárnyitás: 6 15. vadászat: 8
16. bányászat: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk tüskét (#137) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot )
elfogod érző szívű dromedárt (#753) háló-csapdával (#220), északi aurachot (#350) háló-csapdával (#220), kavadut (#19) háló-csapdával (#220), tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220), gitongát (#76) háló-csapdával (#220), trikornist (#104) háló-csapdával (#220), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 42 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Thompson99 (#1042)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sóhajtó dorony (#112) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 2)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

Összsúly: 101.22 kg Megterheltség: 153%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 1 bőrsisak (#57)
1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 1 evaporőr háj (#105)
3 kaja (#2) 1 magszim bél (#103) 2 varkaudar csont (#1113)
2 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fiatalság itala (#473) 1 kis bőrpajzs (#45) 4 pirkit (#153)
1 tankány karom (#237) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81
14
15
16
17
18
19
20
21
22
(71,16) tintacsiga (#74), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szent tölgyfa (#393), vortexmágus (#418)
(72,17) piromenyét (#99), mély kút (#93), 32. jellempróba, Elenios oltár
(73,18) varkaudar (#64)
(74,19) karmos tankány (#137), Leah oltár
(75,20) piromenyét (#99), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(76,21) ork sámán (#345)
(77,21) gumifa (#38), patak
(78,21) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 26. jellempróba
(79,21) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), csodabazár (#1404), 42. jellempróba
(80,21) Dornodon rúnaköve

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A növények ezentúl csak olyan tereptípuson ültethetők, amelyen őshonosak. Ezenkívül csak akkor szedhető róluk termés, ha a szedés pillanatában a tereptípus megfelel annak, amin őshonos a növény. 2016. május 23-án lekerül a térképről minden olyan növény, amely nem számára őshonos tereptípuson van jelenleg.
* - A bálnavadász tájoló (1652) használható a Víz síkján.

Üzenet küldése a karakternek