Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. máj. 21. 12h:04' EZ A 164. JÁTÉKHETED, 155. FORDULÓD 165. játékheted kezdete: máj. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1529 SZÁMLA : XXXX |
vik 7 | merészség kalandozókra: 7 |
d 1113 3 | eldobod az 1113. tárgyat (3 darabot) |
d 122 | eldobod a 122. tárgyat |
d 103 | eldobod a 103. tárgyat |
d 102 2 | eldobod a 102. tárgyat (2 darabot) |
d 105 | eldobod a 105. tárgyat |
d 16 | eldobod a 16. tárgyat |
d 212 | eldobod a 212. tárgyat |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 7 113 | felt. lőfegyver haszn. 7 a 113. tárggyal |
flh 10 554 | felt. lőfegyver haszn. 10 az 554. tárggyal |
flh 999 554 | felt. lőfegyver haszn. 999 az 554. tárggyal |
d 57 | eldobod az 57. tárgyat |
f 189 166 | kísérletezel a 189. tárggyal a 166. tárggyal |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus bal lábát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vortexmágus testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával eltalálod a vortexmágus testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 48 életpontot vesztettél. A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 fiatalság itala. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 135, gyógyulás: 0, összesen: -135 ÉP}
(Továbbmész...) [72,17] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő piromenyét mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [73,18] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány jobb első lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [75,20] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy piromenyét. Itt csata lesz.
A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [76,21] Síkság, továbbra is csak síkság. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy patakot. Délre egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ork sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ork sámán jobb lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [78,21] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
(Továbbmész...) [79,21] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz sejtfiatalítót. (ld. enc.) Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy szekérkaravánt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
m 2 | mozogsz keletre |
h 163 | használod a 163. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
MÉRGEZETT VAS DOBÓNYÍL (190. TÁRGY) A vas dobónyílra egy csepp ugh mérget kenve, 2 TVP-ért gyilkos dobófegyvert készíthetsz. Csakúgy, mint a vas dobónyíl esetén, itt is van +2 támadásod, és a sebzés 2d6+10! Hátránya, hogy könnyebben tönkremegy/elvész az ellenfél agonizálása közben. |
SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY) Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak. |
Erő: | 23 | Szint: | 16 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 166/166 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 248/161 | Jellem: | semleges (+16) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (22) | Varázspont: | 111/101 | Pénz: | 322 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | * 19 | ütőfegyverek: | 17 | lőfegyverek: | * 19 |
dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
80,21 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1230 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 29 | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 11 | 5. csapdaészlelés: | 7 | 6. gyógyítás: | 15 |
7. titkosírás: | 4 | 8. felderítés: | 8 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. teológia: | 4 | 11. versengés: | 4 | 12. zene: | 5 |
13. szörnyismeret: | 4 | 14. zárnyitás: | 6 | 15. vadászat: | 8 |
16. bányászat: | 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 45 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk tüskét (#137) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ) |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) háló-csapdával (#220), északi aurachot (#350) háló-csapdával (#220), kavadut (#19) háló-csapdával (#220), tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220), gitongát (#76) háló-csapdával (#220), trikornist (#104) háló-csapdával (#220), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 42 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Thompson99 (#1042) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sóhajtó dorony (#112) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 2) |
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
Összsúly: 101.22 kg | Megterheltség: 153% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | magszim bél (#103) | 2 | varkaudar csont (#1113) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | tankány karom (#237) | 6 | víz (#27) |
70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | |
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|