153. forduló, 155. forduló, Dániel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 11. 15h:08'
EZ A 171. JÁTÉKHETED, 154. FORDULÓD
172. játékheted kezdete: szept. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX

DÁNIEL KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [77,80] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 csontszablyát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+27 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 334.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 329.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 324.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]

* 5. KP: energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 974 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 309.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 304.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 299.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 24 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 299.]

fkt 1253 10 felt. készítesz az 1253. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

ek 40 4 t. energia kisütése: 40 4
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 20 TVP-t. [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 319.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+32 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 279.]

hu 47 hulladék: 47
Hulladék, ezért nem gyűjtesz surranó kígyó bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

t 30 1 támadod a 30. szörnyet
FT 30 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

m 5 6 7 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[76,81] Füves síkságra érkeztél.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [75,81] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a légirozmár testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A légirozmár megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 zöld üveget. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Quwarg szagot érzel! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő jobb első lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ubuk dobónyílat. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [74,80] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [53 pontot használtál fel, van még 226.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[74,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy süvítő rája közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [75,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Észreveszel egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú! {max. életpontja: 17-18.}

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed a százfogú testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 kis bőrpajzsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [76,77] Még mindig füves síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod az arató csattanat fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az arató csattanat testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az arató csattanat beleharap a kezedbe. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges quwarg szabotőr trófeát, és kiszedsz egy arató csattanat trófeát. 869 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Felfedeztél egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [41 pontot használtál fel, van még 185.]

m 3 mozogsz délkeletre
[77,78] A sík vidék mocsarassá válik. Ezt a mocsarat sokan Maad szívének tartják, a mágia és boszorkányság eleven termőtalajának. Quwarg szagot érzel! A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg királynő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [9 pontot használtál fel, van még 176.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 175.]

* 2. BP: keresed a 10. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy vadász tatut. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 29 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 135.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 95.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 55.]

tf 2 25 fejleszted a 2. tulajdonságodat 25 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [25 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-10 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 26 arany vérdíjat. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a quwarg királynő. 2 kaját fal föl a quwarg harcos. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól profi, nagy tudású harcos helyett nagyhatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +14 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 295 pontot. A következő körben tehát 325 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY)
Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról, amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélők Földjét még a háború kezdeti szakaszában el akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmező arató csattanat pár. Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erős lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhető, hogy a gyomrából időnként felbüfögött förtelmes bűz még a legedzettebb kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb.

KARAKTERLAP

Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 154. fordulód.

Erő: 23 (29) Szint: 17 Merészség: 5/1 Magasság: 176 cm
IQ: 23 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 16 Életpont: 265/132 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 2
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 128/16 Pénz: 719 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/2 Pszi pont: 50/0 EFejl: 32
Eddig összesen 793 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2753 TP-t kaptál. Jelenleg 182401 TP-d van. A következő szinthez még 77599 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, quwarg királynő, arató csattanat. A 132. fordulódban 548 arany került a bankszámládra. 720 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/14 szúrófegyverek: 16/2 (+8%) vágófegyverek: 15/46 (+9%)
ütőfegyverek: 18/86 (+6%) lőfegyverek: 8/57 dobófegyverek: 13/86 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 139 időszaki: 63

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/94 2. nyomkövetés: 25/23 (+19%) 3. mászás: 8/62 (+6%)
4. csapdakészítés: 9/96 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/58 6. gyógyítás: 53/28 (+23%)
7. titkosírás: 4/83 8. felderítés: 3/92 9. szörnyidomítás: 6/40
10. teológia: 12/30 (+7%) 11. taumaturgia: 7/23 (+7%) 12. versengés: 3/46
13. harcművészetek: 1/57 14. zene: 9/60 15. szörnyismeret: 8/28
16. pszi: 9/82 (+13%) 17. zárnyitás: 1/12 18. vadászat: 18/13
19. bányászat: 17/35 20. főzés: 4/20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), álomport (#396) (max. 6 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
vadász tatu (#10), ormánygőte (#18), gyilkos sallank (#85), sóhajtó dorony (#112), szőrlajhár (#141), homokvarány (#16) (csak egyszer), móleon (#68) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
vízionár (#66), semlegesek (#989), jók (#990), quwarg szabotőr (#301), élőholt quwarg (#202)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2)
3.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt.

Összsúly: 137.46 kg Megterheltség: 134%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaktusztüske (#114) 1 madártoll (#112) 1 sünmedve tüske (#14)
1 ubuk dobónyíl (#138) 1 ubuk tüske (#131) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
26 arany (#50) 1 csontszablya (#64) 1 ezüstdarab (#326)
2 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(74,79) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), süvítő rája (#113)
(75,78) mély kút (#93), százfogú (#53)
(75,81) grok-képződmény (#149), Sheran oltár, 29. jellempróba, légirozmár (#94), quwarg királynő (#153)
(76,77) arató csattanat (#144), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(77,78) quwarg királynő (#153), nekrofun (#173), egy ismeretlen isten rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek