153. forduló, 155. forduló, Leviatan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. máj. 10. 7h:41'
EZ A 158. JÁTÉKHETED, 154. FORDULÓD
159. játékheted kezdete: máj. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1222
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 17

LEVIATAN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,70] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 7. pontnál.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+33 tvp ). Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+186 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 322.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

* 5. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

lm 1 mozogsz 1
Dideregve haladsz tovább. A jégfal földöntúli hideget áraszt magából, ahogy mozgás közben néhol hozzáér a kezed. Az érintésed nyomán megolvad a fal, majd egyből megfagy, ahogy elhúzod a kezed tőle. [1. SZINT 6. PONT] (-16 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Lenyűgözve sétálsz el egy jégkürtő előtt. A leírhatatlan szépségű természeti látványosság szikrázva csillog, ahogy a körbeölelő fény teljesen átjárja a jéghideg felületét. [1. SZINT 5. PONT] (-13 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Bár messzire nem látni, a falakat és a padlót borító jégrétegen időnként megcsillan az általad a labirintusba hozott fény. Bár ijesztőek az ilyen felvillanások, mindig megnyugszol kicsit, amikor rájössz, te vagy az okozójuk és nem egy mélyedésben éhesen ácsingózó szörny. [1. SZINT 3. PONT] (-12 életpont sebződés a hideg miatt.) Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-3 erő kör végéig.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Minden jeges és csúszós előtted. Különös megfontoltsággal teszed egyik lábad a másik után. [1. SZINT 2. PONT] (-12 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Félrehajtod a magszimbél-függönyt, és kilépsz a szabadba. Mennyei, ahogyan újra a vidám napsugarak cirógatják arcodat. Hamar felmelegedsz. (-12 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 282.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

121 122 123
69
70
71
(122,70) a 124. labirintus bejárata

[100,80] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Meglapulsz egy árok mélyén. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy zafír sárkány ijesztett meg. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Az odabent lapuló korinthai amőba harciasan megindul feléd.

Elszántan a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba jobb oldalát. (4 támadással 255 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a korinthai amőba testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 23 életpontot vesztettél. Ököllel néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 3 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála.
- Á az aurach fog. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka!
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 1 grifftojás, 2 csontkulcs, 2 moa üveggömb, 1 halcsont, 8 fülemüle agyar.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 1 bronzpáncélt 32 aranyért, 1 nyílvesszőt 1 aranyért, 6 sallank karmot 12 aranyért.
Összefutsz Fifikás Smuggal. Fairlight fanatikusa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Egy spagulár a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Veres Trammannal. Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Alarannal. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Málhásállata egy zombi.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 252.]

ve 40 megveszed a 40. tárgyat
Vásároltál 1 kis vaskulcsot. 6 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 252.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[122,70] Magashegységben vagy. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bávatag golombár. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Elsőnek egy halálos morf száll szembe veled.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálos morf testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a halálos morf testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A halálos morf feléd sújt csáprágóival, de mellé! A halálos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Második ellenfeled egy lomha morf.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a lomha morf testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lomha morf csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A lomha morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 7 madártollat. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ki-Nyú Vacc, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
[6 pontot használtál fel, van még 246.]

be 124 bemész a 124. titkos labirintusba
Egyik hegycsúcsról a másikra kapaszkodsz, csak hogy az egyiken valahol eldugva, megtalálhasd a különleges barlangbejáratot. Átlátszó függöny takarja a nyílást, ismeretlen anyagból, mely leginkább egy szétfeszített magszimbélre hasonlít. Félrehajtod, hogy bekukkanthass mögé. Majdnem térdre kényszerít a hideg fuvallat, mely bentről árad kifelé. Bepillantasz: teljes a sötétség. Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Az első pár lépés után már nyilvánvaló válik számodra, idebent dermesztően hideg van. Összébb húzod a ruháidat magadon, és kíváncsian meresztgeted tovább a szemedet befelé. [5 pontot használtál fel, van még 241.]

lm 10 mozogsz 10
Minden jeges és csúszós előtted. Különös megfontoltsággal teszed egyik lábad a másik után. [1. SZINT 2. PONT] (-15 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Bár messzire nem látni, a falakat és a padlót borító jégrétegen időnként megcsillan az általad a labirintusba hozott fény. Bár ijesztőek az ilyen felvillanások, mindig megnyugszol kicsit, amikor rájössz, te vagy az okozójuk és nem egy mélyedésben éhesen ácsingózó szörny. [1. SZINT 3. PONT] (-16 életpont sebződés a hideg miatt.) Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-3 erő kör végéig.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A járat három irányba ágazik. A folytatás is ugyanolyan jegesnek néz ki, mint ahonnan érkeztél. [1. SZINT 4. PONT] (-14 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Bizonytalan léptekkel haladsz előre a csúszós padlón. Az egyik álló jégcsap felületén befagyott kitinpáncélú bogarak mászkálnak. Inkább nem zavarod meg őket mindennapi tevékenységük közepette. [1. SZINT 8. PONT] (-13 életpont sebződés a hideg miatt.) Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-3 erő kör végéig.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A hol kiszélesedő, hol összeszűkülő járatban csak egyetlen dolog állandó: a jeges padló, és a falak, melyek kísérteties hideget árasztanak magukból. [1. SZINT 9. PONT] (-13 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Síkos lépcsőfokok vezetnek a mélybe. Egy zúzmarás korlát próbálja összkomfortosabbá tenni a lefelé vezető utat, de rozoga kinézete csupán a félelmeidet támasztja alá. Viszont nincs mit tenni, egy bátor kalandozó nem hátrálhat meg ilyen csipcsup veszélytől. Belekapaszkodsz a korlátba, majd örökkévalóságnak tűnő percek múlva már lent is állsz, a lépcső tövében. Innen visszanézve igencsak magasan lehet a felső szint. [1. SZINT 10. PONT -> 3. SZINT 23. PONT] (-16 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[36 pontot használtál fel, van még 205.]

lm 21 19 17 mozogsz 21 19 17
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. A folyosó végén egy korlát van, mögötte olyan mély szakadék húzódik, hogy nem látni le az aljáig. Mellette aprócska figyelmeztető tábla... Még jó, hogy valaki így óvja a kalandozók testi épségét. [3. SZINT 22. PONT] (-14 életpont sebződés a hideg miatt.) Nem lepődsz meg, hogy egy yeti poronty lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az yeti poronty védekező mancsát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd az yeti poronty testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az yeti poronty mancsával oldalba lök. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Agyarával az yeti poronty felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az yeti poronty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A sokadik T-alakú elágazásba sétálsz. [3. SZINT 20. PONT] (-13 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. A szoba szemközti falát rácsszerű jégcsapok alkotják. Olyan vastagok, hogy biztos nem tudnád felolvasztani őket. Közelebb lépsz, hogy kíváncsiságodat kielégítve megtudd, mi van a túloldalon. Hatalmas csarnok húzódik ott, melyből nem sokat látni a gyér fény miatt. Pedig lehet, hogy érdemes lenne oda bejutni, de innen nem fog menni sajnos. Túl kicsik a rések, a mennyezettől a padlóig érő zord jégcsapok között. [3. SZINT 21. PONT] (-13 életpont sebződés a hideg miatt.) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy fagyelementál az. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A szörny hideget lehel! Nincs időd félrehajolni. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fagyelementál bal vállát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a fagyelementál bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 4 ulkor gyöngyöt (ld. enc.). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
A sokadik T-alakú elágazásba sétálsz. [3. SZINT 20. PONT] (-16 életpont sebződés a hideg miatt.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Épp lazítasz tartásodon, gondolván, nincs okod aggodalomra, amikor észreveszed, hogy egy jegesmedve bámul rád. Felé fordulsz, mire ő nyakába szedve lábait eliramodik az ellenkező irányba. Még ilyet?! - gondolod. [3. SZINT 18. PONT] (-13 életpont sebződés a hideg miatt.) Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 gyöngymangó. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Különös látványban van részed: a helyiség közepén vérvörös írásjelek lebegnek. Végigolvasod az illúzióbetűket, amik nagyon hasonlítanak valamelyik varázslat rúnáira. Csak nem egy új formulát fogsz itt elsajátítani? Hangosan elmotyogod, amit látsz, de semmi nem történik. [3. SZINT 19. PONT] (-16 életpont sebződés a hideg miatt.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Épp lazítasz tartásodon, gondolván, nincs okod aggodalomra, amikor észreveszed, hogy egy jegesmedve bámul rád. Felé fordulsz, mire ő nyakába szedve lábait eliramodik az ellenkező irányba. Még ilyet?! - gondolod. [3. SZINT 18. PONT] (-14 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy távoli nesz arra késztet, hogy harcra kész mozdulatokkal osonj tovább. [3. SZINT 16. PONT] (-12 életpont sebződés a hideg miatt.) Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy yeti poronty. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az yeti poronty jobb lábát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod az yeti poronty fiatal fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az yeti poronty meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az yeti poronty agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Az yeti poronty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy hópárduc lakik itt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hópárduc fejét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a hópárduc hatalmas testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A hópárduc megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hópárduc karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 párducszem (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 1 párducbőrt. 809 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Amint belépsz, tudod, hogy nem vagy egyedül. Tucatnyi megsokszorozódott önmagad bámul vissza rád. Mi ez? Tán valami mágia? Másaid ijedtebbnek tűnnek, mint te magad. Percekig bámuljátok egymást, majd ráeszmélsz, hogy csak a visszatükröződő fény csalfa játékáról van szó. [3. SZINT 17. PONT] (-12 életpont sebződés a hideg miatt.) Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 2 gyöngymangó. Felpakolsz. Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 nagy vaskulcs. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[60 pontot használtál fel, van még 145.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +300 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 145.]

lm 14 13 12 mozogsz 14 13 12
Egy távoli nesz arra késztet, hogy harcra kész mozdulatokkal osonj tovább. [3. SZINT 16. PONT] (-15 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Kitaposott út vezet a derékszögű kanyarig. Kidugod a fejed, de mivel nem látsz ellenséget, bátrabban folytatod az utad. [3. SZINT 15. PONT] (-14 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elhaladsz egy jégszobor mellett. Visszalépsz, mert túlságosan ismerősek az arcvonásai... Igen! Biztos, hogy láttad már valahol. Csak nem az a törpe az, akivel a legutóbb harcoltál? Á, nem, mégsem... elhessegeted a gondolatot. [3. SZINT 14. PONT] (-12 életpont sebződés a hideg miatt.) Megbotlasz valamiben: 1 vasalt bunkó. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Kétfelé vezet tovább az út. Nagyot sóhajtasz, majd döntesz. [3. SZINT 12. PONT] (-13 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Körülkémlelsz, veszélyt sejtve, de csak egy árválkodó súlyzón akad meg a pillantásod. Remek ötleted támad: egy kis testedzés épp kellemesen felmelengetne. Két kézzel ragadod meg, mégsem moccan. Ennyire legyengített volna a hideg? Ah, csak be van fagyva - mentegeted magad. [3. SZINT 13. PONT] (-14 életpont sebződés a hideg miatt.) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy dermesztő lidérc van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 792 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Egy ideje lábad minden lépéssel bokádig érő latyakos hórétegbe merül. Aztán hirtelen elveszted az egyensúlyod, és piciny barlangtóba zuhansz. A nyakadig érő jégkásás víz hamar lehűti szervezeted. Hatalmas tüsszentés árulkodik arról, hogy megfáztál. (-3 erő kör végéig.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Kétfelé vezet tovább az út. Nagyot sóhajtasz, majd döntesz. [3. SZINT 12. PONT] (-13 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[36 pontot használtál fel, van még 109.]

lm 9 7 6 mozogsz 9 7 6
T-alakú elágazásba érkezel. A térképről tárolt emlékeid szerint már a harmadik szint szívében barangolsz. [3. SZINT 10. PONT] (-15 életpont sebződés a hideg miatt.) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy hópárduc az. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hópárduc hatalmas testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hópárduc hatalmas testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hópárduc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hópárduc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 párducbőrt. 809 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Szúrós trollszag csapja meg az orrod... Valaki az itt járt kalandozók közül valószínűleg itt könnyíthetett magán. Körülnézel és meg is pillantod az árulkodó sárga foltokat. [3. SZINT 11. PONT] (-12 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Amilyen lendülettel a következő terembe érkezel, kis híján belelépsz egy bődületesen nagyméretű medvecsapdába. Pár centire a bokádtól csattannak össze hatalmas fémfogai. [3. SZINT 3. PONT] (-14 életpont sebződés a hideg miatt.) Nem lepődsz meg, hogy egy yeti poronty lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod az yeti poronty testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az yeti poronty testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az yeti poronty mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az yeti poronty megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az yeti poronty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy jegesmedve van előtted! (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a jegesmedve bundás testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a jegesmedve testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A jegesmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 jegesmedve bundát. (ld. enc.) 296 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-4 erő kör végéig.)
Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 hebrencs csapda (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Eléggé összefagytál, a kezed is remeg már a hidegtől. Nem baj, gondolod, most már nem időzöl itt sokáig, ha megvan a kincs, akkor uzsgyi ki innen. [3. SZINT 2. PONT] (-14 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Néhány lépés után ismét egy jégpáncél ajtó előtt találod magad. [3. SZINT 4. PONT] (-14 életpont sebződés a hideg miatt.) Hirtelen egy rozmárembert veszel észre magad előtt. Fegyvere egy kőhegyű lándzsa. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A szörny hősugarat lő ki rád! Az összes nálad levő víz elpárolgott! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rozmárember rozmárbőrét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a rozmárember jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a rozmárember sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rozmárfogat. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőhegyű lándzsát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A nagy hidegtől kicsit elálmosodtál. Megdörgölöd szemed, hogy újra éber lehess a rád leselkedő veszélyek elkerülése érdekében. [3. SZINT 6. PONT] (-16 életpont sebződés a hideg miatt.) Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 2 gyöngymangó. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A folyosó végében, egy ajtó előtt állsz. Rövid töprengés kell ahhoz, hogy kitaláld, mi legyen a következő lépésed. [3. SZINT 8. PONT] (-15 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elszántan mész előre. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Ez már a sokadik szoba, amit felderítesz, mégsem különbözik sokban az eddigiektől: jégpadló, csupasz, rideg és hideget árasztó falak, a mennyezetről alácsüngő, veszélyesen hegyes jégcsapok... [3. SZINT 9. PONT] (-16 életpont sebződés a hideg miatt.) Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 gyöngymangó. Felpakolsz. Hirtelen egy sarki rókát veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sarki róka testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a sarki róka testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sarki róka megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a sarki róka száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rókafarkat. 86 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A folyosó végében, egy ajtó előtt állsz. Rövid töprengés kell ahhoz, hogy kitaláld, mi legyen a következő lépésed. [3. SZINT 8. PONT] (-13 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A nagy hidegtől kicsit elálmosodtál. Megdörgölöd szemed, hogy újra éber lehess a rád leselkedő veszélyek elkerülése érdekében. [3. SZINT 6. PONT] (-15 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót látsz. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-29 életpont). Még épp időben kapod el a fejed egy csapat jégdenevér menekülési útvonalából, valószínűleg felzavartad őket az érkezéseddel. Susogva eltűnnek egy kürtőben a falon, ami ki tudja merre vezet tovább. Szárnycsapásaik hangja hamar elhal. [3. SZINT 7. PONT] (-14 életpont sebződés a hideg miatt.) Nem lepődsz meg, hogy egy hópárduc lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hópárduc bal oldalát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a hópárduc hatalmas testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A hópárduc harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a hópárduc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 párducbőrt. 809 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő márványkulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-19 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 szárnyas hernyó és 1 kis ónixkulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A nagy hidegtől kicsit elálmosodtál. Megdörgölöd szemed, hogy újra éber lehess a rád leselkedő veszélyek elkerülése érdekében. [3. SZINT 6. PONT] (-16 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[72 pontot használtál fel, van még 37.]

lm 5 4 3 mozogsz 5 4 3
Néhány lépés után ismét egy jégpáncél ajtó előtt találod magad. [3. SZINT 4. PONT] (-16 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. A terem szemközti falán szorgos bányászkezek próbáltak lyukat ütni, csekélyke sikerrel. Az alkarnyi mély résben semmit nem találsz, valószínűleg elődeid is így jártak. [3. SZINT 5. PONT] (-13 életpont sebződés a hideg miatt.) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy jegesmedve van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra rontasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a jegesmedve testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a jegesmedve testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A jegesmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A jegesmedve feléd harap, de sikertelenül. A jegesmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 jegesmedve bundát. 296 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Néhány lépés után ismét egy jégpáncél ajtó előtt találod magad. [3. SZINT 4. PONT] (-12 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Eléggé összefagytál, a kezed is remeg már a hidegtől. Nem baj, gondolod, most már nem időzöl itt sokáig, ha megvan a kincs, akkor uzsgyi ki innen. [3. SZINT 2. PONT] (-14 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Amilyen lendülettel a következő terembe érkezel, kis híján belelépsz egy bődületesen nagyméretű medvecsapdába. Pár centire a bokádtól csattannak össze hatalmas fémfogai. [3. SZINT 3. PONT] (-13 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 7.]

lm 2 23 mozogsz 2 23
Eléggé összefagytál, a kezed is remeg már a hidegtől. Nem baj, gondolod, most már nem időzöl itt sokáig, ha megvan a kincs, akkor uzsgyi ki innen. [3. SZINT 2. PONT] (-15 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [6 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 1 mozogsz 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 5 5 5 mozogsz az 5. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 5 5 5 mozogsz az 5. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 2. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
- Uramatyám! - kiáltasz fel, ahogy látod, hogy valamilyen módon megduplázódott a nálad levő szopókövek száma. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-8 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a ragyás burástya. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 295 pontot. A következő körben tehát 291 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZAFÍR SÁRKÁNY (329. SZÖRNY)
Az összes sárkány közül talán a legfenségesebb látvány a kékesen csillogó, kecses zafír sárkány, amely a hegyek fölött körözve vadászik. A távolról oly kecses teremtmény azonban valójában soktonnás óriásszörny, amely egyike az ismert világok legfélelmetesebb, legnagyobb hatalmú teremtményeinek. A villámmágia korlátlan urai, varázslataikkal és leheletükkel ropogósra sütnek bárkit, aki nincs felkészülve elektromos támadásaikkal szemben. Ha azonban mágia védelmez, akkor sincs sok esélyed az óriási karmokkal és fogakkal szemben. Mégis, legendák szólnak kalandozókról, akik legyőztek trükkel-furfanggal egy-egy sárkányt, és persze te is közéjük akarsz tartozni, kincsek után kutatni a legyőzött sárkány tetemének pikkelyei közt. Persze, mindnyájan tudjuk, hogy ez mindig is elérhetetlen álom marad a számodra...

KIS VASKULCS (40. TÁRGY)
A kis vaskulcs a leggyakoribb "tolvajkulcs". A legegyszerűbb zárakat könnyedén ki lehet vele nyitni. Általában ládák, ajtók felnyitásánál fogod hasznát venni.

ULKOR GYÖNGY (1072. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy ulkor jéglényt, általában nem marad több belőle egy tócsánál, hiszen az ulkor anyag nem csak úgy néz ki mint a jég, hanem úgy is olvad. Ha azonban a szerencse a te oldaladon áll, találhatsz néhány gyöngyszerű képződményt, amit valójában az ulkor jéglények szervezete termel. Ezek olyan kemények és törhetetlenek, hogy nincs az az ismert módszer, amivel el lehetne pusztítani.

PÁRDUCSZEM (1073. TÁRGY)
A párducok szemében mérhetetlen mértékű agresszió és eltökéltség rejlik, de valójában mégiscsak egy csupán azon undorító tárgyak sorában, amihez a szörnyek kizsigerelésével lehet hozzájutni (de csak akkor, ha nem éppen a párduc szemét nyomtad ki a harcban). A golyóbis alakú testrészt nem árt, ha óvatosan kezeled, hiszen könnyen előfordulhat, hogy szétnyomódik hátizsákod oldalán.

JEGESMEDVE (637. SZÖRNY)
A jegesmedve akkor a legfélelmetesebb, amikor két hátsó lábára emelkedve megmutatja valódi méretét, ami még a legtermetesebb kalandozókén is túltesz. Na de félelmetes akkor is, ha fogainak kivicsorításával próbálja halálra rémiszteni az útjába került szerencsétlen áldozatot, hogy miután mancsával az eszméletlenség állapotába juttatta, kedvére lakmározhasson belőle. Na persze egy határozott kalandozónak nem okozhat nagyobb fejtörést egy ilyen állattal való találkozás, csupán egy kis szieszta előtti testedzést. Ráadásul a jegesmedve meleg bundája bármilyen hidegnek ellenáll, és ha már így van, nem lenne rossz ki is aknázni bőrének ezt a remek tulajdonságát.

JEGESMEDVE BUNDA (1067. TÁRGY)
A jegesmedvék bundája annyira hófehér és annyira prémes, hogy vétek lenne csak úgy eldobni, vagy a győzelem után otthagyni. Bizonyára remek ruhadarabokat lehetne belőle készíteni.

HEBRENCS CSAPDA (147. TÁRGY)
Ha a hebrencs állkapcsot két drótszőrrel rögzíted, majd egy rugalmas magszimbelet kötsz rá, és kifeszíted, egy ugrásra kész szerkezetet kapsz, amely érintésre összecsapódik, akárcsak az egérfogó! Ezt a szuper csapdát a KT 147 paranccsal készítheted el a fenti komponensekből, 16 pontért. Ha akarod, táborozás előtt kikészítheted a H 147 paranccsal, 3 pontért. így némileg védve leszel azoktól a tolvajoktól, akik esetleg táborozás közben lopni próbálnak tőled - 2d4 életpontot sebez azon, aki belelép (és természetesen te is felfigyelsz a próbálkozására).

SARKI RÓKA (636. SZÖRNY)
Ez a gyorsmozgású ragadozó akkor van a leginkább elemében, amikor az időjárás a legcudarabb: hófehér bőrén csak itt-ott látszanak sötétebb foltok, elég ritkán ahhoz, hogy ne árulja el közeledtét a préda számára, amikor vadászni indul. Nagy ritkán nálánál nagyobb testű lényeknek is nekitámad, akár kalandozóknak is, hiszen nincs lelkében félelem, ami elriaszthatná. Egy alaposan kiképzett kalandozónak azonban nem okozhat gondot egy sarki rókát miszlikbe aprítani.

KIS ÓNIXKULCS (1110. TÁRGY)
Erre gondoltál volna utoljára... ónixkőzetből kulcsot készíteni!?! Pedig a nehezen megmunkálható fekete anyagból tökéletes és törhetetlen kulcsot készített valaki. Nincs is más teendőd, mint elsőrendű munkája előtt fejet hajtani, na meg minél előbb megtalálni azt a zárat, aminek kinyitására a kulcsot használhatnád.

KARAKTERLAP

Leviatan, egy hosszú ősz hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 122. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 154. fordulód.

Erő: 36 (50) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 25 (36) Támadás: 42 Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 25 (37) Védekezés: 38 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 17 (28) Életpont: 639/241 Jellem: semleges Tul. pont: 11
Szerencse: 25 (1) Varázspont: 741/109 Pénz: 4508 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 36/36 Pszi pont: 127/107
Eddig összesen 1707 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 937 TP-t kaptál. Jelenleg 1 344 174 TP-d van. A következő szinthez még 55 826 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, fagymágus, Ayagira Tanaka. A 76. fordulódban 250 arany került a bankszámládra. 272 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 26/17 (+4%) szúrófegyverek: 23/34 (+2%) vágófegyverek: 6/96
ütőfegyverek: 6/0 lőfegyverek: 21/24

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
122,70 mezőn táborozol, a 124. labirintusban, 3. szinten, 2. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 143 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/28 (+17%) 2. nyomkövetés: 32/54 3. mászás: 8/39
4. csapdakészítés: 26/62 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/90 (+36%) 6. gyógyítás: 27/28
7. titkosírás: 1/99 8. felderítés: 12/67 9. szörnyidomítás: 2/5
10. teológia: 16/60 (+26%) 11. taumaturgia: 21/76 (+10%) 12. szerencsejáték: 2/36
13. versengés: 14/42 (+18%) 14. harcművészetek: 25/24 15. zene: 38/61
16. szörnyismeret: 5/52 17. pszi: 15/14 (+7%) 18. zárnyitás: 1/23
19. vadászat: 3/29 20. bányászat: 31/41

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261) a lélek védelme (#57)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (teljesítve)
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 46, 47, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 596, az összesen kapott pontszám: 61430. (összesen ölhető: 600 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 308 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 306.04 kg Megterheltség: 129%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 211 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 aurach fog (#657) 1 bronzpáncél (#90) 3 kaja (#2)
1 nyílvessző (#108) 6 sallank karom (#128) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
80 arany (#50) 8 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs csapda (#147)
2 jegesmedve bunda (#1067) 1 kis ónixkulcs (#1110) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 6 madártoll (#112) 7 mákrózsa virág (#56)
1 nagy vaskulcs (#186) 3 párducbőr (#1066) 1 párducszem (#1073)
1 rókafarok (#124) 1 rozmárfog (#1069) 1 sárga morfplazma (#2447)
10 szárnyas hernyó (#69) 1 szopókő (#259) 4 ulkor gyöngy (#1072)
1 vasalt bunkó (#181) 1 vörös morfplazma (#2443)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

121 122 123
69
70
71
(122,70) a 124. labirintus bejárata, bávatag golombár (#165), halálos morf (#7618), lomha morf (#7621), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), yeti poronty (#638), fagyelementál (#644), hópárduc (#642), dermesztő lidérc (#645), jegesmedve (#637), rozmárember (#643), sarki róka (#636)

Üzenet küldése a karakternek