Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. dec. 2. 12h:10' EZ A 1178. JÁTÉKHETED, 153. FORDULÓD 1179. játékheted kezdete: dec. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 2. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
kf 1570 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
178 | 179 | 180 | |
106 | |
|
|
107 | |
|
|
108 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel.
be 710 26 | bemész a 710. épületbe |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 127 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 516 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 129, gyógyulás: 17, összesen: -112 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal kilukasztod a varkaudar mágus jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ryuku rövidkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar mágus nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 15, gyógyulás: 5, összesen: -10 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar jobb karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ryuku rövidkarddal alaposan megvágod a varkaudar bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 2, gyógyulás: 5, összesen: +3 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal megcsapod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 516 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 2, gyógyulás: 20, összesen: +18 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a vadász varkaudar bal vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ryuku rövidkarddal kilukasztod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 22 életpontot sebződsz. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 46, gyógyulás: 16, összesen: -30 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 21 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 27, gyógyulás: 25, összesen: -2 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a vadász varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a vadász varkaudar jobb lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ryuku rövidkarddal alaposan megvágod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a vadász varkaudar fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 1, gyógyulás: 10, összesen: +9 ÉP}
m 4 2 2 | mozogsz délre, keletre, keletre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a norpadolótika testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a norpadolótika bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 613 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 12, gyógyulás: 24, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [180,107] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kényelmesen leülsz az öngyilkosjelölt orra elé.
- Ugorj, ugorj már! - kiáltod neki lelkesen.
- De már épp meggondoltam magamat, úgyhogy megyek is. - mondja ő zavartan.
- Na abból már nem eszel! - ugrasz talpra, és egy mozdulattal kirúgod alóla a fatuskót. A fickó még vergődik pár másodpercig, aztán végleg kimúlik. (+2 gonoszság.)
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ősdentor. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 61 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod az ősdentor bal karját. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod az ősdentor tüskés hátát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 61 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor bal karját. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod az ősdentor jobb lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 206, gyógyulás: 47, összesen: -159 ÉP}
(Továbbmész...) [181,107] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy ezerszemű bestia közeledik feléd! (ld. enc.) Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a magger bal oldalát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a magger éles mandibuláját. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal súrolod a magger jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a magger testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 23, gyógyulás: 17, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [183,107] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy roguena. {védettsége: 41 szúró, 41 vágó, 41 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a roguena bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a roguena bal oldalát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a roguena jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 15, gyógyulás: 20, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [184,107] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy legyengült ryuku gólem közeledik. (ld. enc.) {védettsége: 50 szúró, 300 vágó, 50 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem fejét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ezt a támadást elhibáztad! A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
kf 315 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
bb 69 312 979 | beraksz a bankba a 69. tárgyat (312 darabot) |
szk 102 | keresed a 102. szörnyet |
* 1. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: h 892 5 0 | használod a 892. tárgyat |
* 5. BP: bb 248 305 500 | beraksz a bankba a 248. tárgyat (305 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 4 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 4 pontért |
EZERSZEMŰ BESTIA (288. SZÖRNY) Egy őrült mágus a világégés előtt kísérletet tett arra, hogy megismételje annak idején az alkímia csodáját, és a triklem drakolderekhez hasonló hatalmú lényt alkosson, amely ezúttal a jó oldalon harcol, a varkaudarok ellen. A kísérlet ugyan sikerült, valóban sikerült egy nagyhatalmú, mágikus létformát létrehozni, a mágusnak azonban semmilyen ellenőrzése nem volt a számtalan, kocsányon lógó szemet birtokló, irtózatos hatalmú amőbaszerű lény felett, így aztán őt falták fel elsőként a kísérleti példányok. Az ezerszemű bestiák azóta is az Alanori Királyság pusztáin kóborolnak, néha felfalnak egy-egy tanyát, de csekély számuk és nagy hatalmuk miatt az alanori mágusok nem foglalkoznak velük. |
RYUKU GÓLEM (394. SZÖRNY) Ezeket a döngő léptű harci gépezeteket minden bizonnyal a ryuku mágusok küldték az alanori királyság nyakára - bizonyítva ezzel, hogy a ryuku invázió már többé nem a Túlélők Földjének magánügye. Ezek a kékes fényben csillogó, fémes testű behemótok immúnisak a mágiára, csakis varázsfegyverrel sebezhetők, és minden fizikai sebzés, ami őket éri, fele sebzést okoz, de vágófegyverrel egyáltalán nem lehet őket megsebezni - igazi ellenfelek még a legképzettebb kalandozó számára is! |
Erő: | 20 (27) | Szint: | 25 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 18 (25) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 15 (47) | Védekezés: | 47 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 70/73 év |
Egészség: | 16 (23) | Életpont: | 478/433 | Jellem: | gonosz (170) | Tul. pont: | 34 |
Szerencse: | 21 (45) | Varázspont: | 443/300 | Pénz: | 10054 arany | Kép. pont: | 5 |
Pszi pont: | 111/13 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 29 |
dobófegyverek: | 25 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
184,107 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202 |
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16 | 2. nyomkövetés: | 19 | 3. mászás: | 9 |
4. csapdakészítés: | 15 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 35 |
7. titkosírás: | 7 | 8. felderítés: | 26 | 9. szörnyidomítás: | 5 |
10. taumaturgia: | 40 | 11. szerencsejáték: | 2 | 12. versengés: | 10 |
13. harcművészetek: | 8 | 14. zene: | 19 | 15. szörnyismeret: | 11 |
16. pszi: | 16 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 8 |
19. bányászat: | 10 | 20. úszás: | 7 | 21. főzés: | 14 (+1) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
Raia szent lovagja (#239), átokosztó (#372) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
méregfelhő II (#193, 20 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | harci induló (#443) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
oldás (#372), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
66, 68, 70, 71, 83, 84, 85, 88, 92, 99, 170, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 8, 16, 44, 47, 49. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | kaja (#2) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
981 | arany (#50) | 9 | drótszőr (#37) | 1 | varányszem (#30) |
178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | |
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|