152. forduló, 154. forduló, Alex Zelpher összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 11. 9h:12'
EZ A 172. JÁTÉKHETED, 153. FORDULÓD
173. játékheted kezdete: szept. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1100
SZÁMLA : XXXX

ALEX ZELPHER KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [84,60] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 szeksztáns (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 2 nektoraf faggyú (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve fekete bugyor. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+96 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Azt a tudati energiát, amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod (+10 TVP). A lottó 676. hetének nyerőszámai: 2, 16, 15. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku légiós nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 303.]

* 1. KP: gyógyítás 30 pontért
Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+58 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 273.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 268.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]

tv 31 40 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 40. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. Védekező varázslatok listájára került: tompítás. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

kt 36 1 elkészíted a 36. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 fáklyát. [3 pontot használtál fel, van még 260.]

fkt 36 1 1 felt. készítesz a 36. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

tf 3 12 fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) [12 pontot használtál fel, van még 248.]

m 5 4 6 mozogsz délnyugatra, délre, nyugatra
[83,61] Továbbra is síkságon vagy. A Rin völgy nyugati határánál jársz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [83,62] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy törpemammut. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 28 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a törpemammut bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a törpemammut ormányát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [82,62] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku légiós közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós jobb oldalát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával eltalálod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 218.]

m 6 4 2 mozogsz nyugatra, délre, keletre
[81,62] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy vadász quwarg. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [81,63] Még mindig az erdőben vagy. Találsz egy álomvirágot.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [82,63] A terep továbbra is ritka erdő. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Találsz egy álomvirágot. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy alattomos manó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. (tüskepajzs védelmezte.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 13 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az alattomos manó bal lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Az alattomos manó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 tüskecsapdát. 267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 188.]

m 2 5 6 mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra
[83,63] Tovább barangolsz a fák között. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy pókvadász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 16 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [82,64] Tovább barangolsz a fák között. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trikornis. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [81,64] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Észreveszel egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy tintacsiga nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a tintacsiga testét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy ork sámán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ork sámán testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 158.]

ef 11 energia fejlesztése 11
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-11 TU.] A befejezéshez még 1750 TU szükséges. [110 pontot használtál fel, van még 48.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 45.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 45.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 15 fejleszted a 3. tulajdonságodat 15 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [15 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 20, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a karmos tankány. 2 kaját nyel le a sullár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 294 pontot. A következő körben tehát 324 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEKETE BUGYOR (180. KT KÉPESSÉG)
A tudati összefonódás bizonyos szintjén a KT képessé válhat arra, hogy saját maga is tárolhasson tudati energiát. Ennek haszna elsősorban ott van, hogy a tagok képesek előre felkészülni későbbi feladatokra, és idejében összegyűjteni a szükséges tudatpontokat. Emellett ha valakinek erején felül lenne szüksége TU-ra, azt a Bugyorból könnyen megszerezheti. A Fekete Bugyorba az EK 179 <X> paranccsal tehetsz be X TU-t, és minden betett TU után 5 TVP-t kapsz. Ezzel kapcsolatos korlátozások, amelyek 2004. jún. 2-től érvényesek: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következő körre, max. 5 körig halmozhatsz így.
A TU kivételéhez az EK 180 <X> parancsot használhatod, ahol minden egyes kivett TU után 7 TVP-t kell fizess. Természetesen a Bugyorból csak akkor tudsz kivenni TU-t, ha még van benne (te vagy valamelyik társad rakott bele). Ha kevesebb TU van a bugyorban, mint amennyit megadtál, természetesen csak annyit veszel ki, amennyi volt benne, ill. amennyi még nem viszi a TU-d a maximális lehetséges fölé.
A Bugyor még egy igen kellemes tulajdonsággal bír: ha tudatpontod a kör eleji regenerálóddással a lehetséges maximum fölé emelkedne (de tudatcsatával, TU átadással NEM!), a felesleget automatikusan a Bugyorba teszed (mintha kiadtad volna a megfelelő parancsot).

VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY)
Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb.

KARAKTERLAP

Alex Zelpher, egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight hittérítője vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. A harci mágusok rendjének tanonc rangú tagja vagy. Ez a 153. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 26 (27) Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 22 (24) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 21 Életpont: 298/208 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 269/157 Pénz: 362 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 15/4 EFejl: 11
Eddig összesen 655 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2469 TP-t kaptál. Jelenleg 206313 TP-d van. A következő szinthez még 53687 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, varkaudar bajnok, quwarg harcos. A 150. fordulódban 1145 arany került a bankszámládra. 1167 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 13/63 (+8%) vágófegyverek: 2/60 ütőfegyverek: 22/56
lőfegyverek: 22/94 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/88 (+10%) 2. nyomkövetés: 27/54 (+32%) 3. mászás: 5/75
4. csapdakészítés: 11/63 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/84 6. gyógyítás: 59/17 (+15%)
7. titkosírás: 1/40 8. felderítés: 5/54 9. szörnyidomítás: 5/56
10. teológia: 7/88 (+12%) 11. taumaturgia: 23/21 (+16%) 12. zene: 3/14
13. szörnyismeret: 19/0 (+18%) 14. zárnyitás: 1/0 15. vadászat: 12/23
16. bányászat: 7/56 17. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50)
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) háló-csapdával (#220), kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217), sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
sünmedve (#33) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
elektromos pajzs (#51), tüskepajzs (#30), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 12. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 12. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 1)
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)

Összsúly: 66.96 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 drótszőr (#37) 5 kaktusztüske (#114)
2 rézdarab (#70) 6 tüske (#22) 1 vashegyű nyíl (#176)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fáklya (#36) 5 kaja (#2) 1 tüskecsapda (#242)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(81,62) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vadász quwarg (#241)
(81,63) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(81,64) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), Sheran oltár, tintacsigák (#74), ork sámán (#345)
(82,62) ryuku légiós (#361), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár, 41. jellempróba
(82,63) egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), alattomos manó (#756)
(82,64) Tharr oltár, szent liget (#439), trikornis (#104)
(83,61) Elenios oltár
(83,62) Fairlight rúnaköve, Raia oltár, törpemammut (#115)
(83,63) pókvadász (#59)

Üzenet küldése a karakternek