Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 11. 9h:26' EZ A 561. JÁTÉKHETED, 152. FORDULÓD 562. játékheted kezdete: ápr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4628 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 65. pszi képességet |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
d 242 | eldobod a 242. tárgyat |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
m 3 5 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [105,103] Még mindig hegyvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy tüskés harci gromak. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 24, gyógyulás: 13, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [104,104] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy bibircsók-óriás. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás bal karját. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a bibircsók-óriás nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll ragyás bőrét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-11 életpont)! A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [102,106] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy bíbor szulfagor. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigvágod a bíbor szulfagor jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a bíbor szulfagor bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bíbor szulfagor sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A bíbor szulfagor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 10, gyógyulás: 6, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [101,107] Még mindig hegyvidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy drasmólyom. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drasmólyom bal szárnyát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a drasmólyom bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája lebernyegét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával felnyitod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a süvítő rája testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája melléd csap a farkával! A süvítő rája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
kt 1218 | elkészíted az 1218. tárgyat |
be 1218 5 | bemész az 1218. épületbe |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [102,106] Továbbra is alacsonyhegység. Találsz egy mély szakadékot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy emberevő. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az emberevő bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 100 81 | elmormolod a 96. varázslatot |
[100,81] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy erődítményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy pusztulás sírjait.
be 489 | bemész a 489. épületbe |
kt 270 | elkészíted a 270. tárgyat |
v 17 | elmormolod a 17. varázslatot |
kt 334 10 | elkészíted a 334. tárgyat (10 darabot) |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
DRASMÓLYOM (60. SZÖRNY) Az alacsony és magashegységek nagyra nőtt, struccszerű ragadozó madara vastag tollazatot növesztett a kopár hegyormok közt fújó hideg szelek ellen. Ez a mindig éhes óriásmadár néha még egy-egy kőszáli disznót is elejt, nem beszélve a gyanútlan utazókról, akik a hegyeken akarnak átkelni. "A drasmólyom, mint a legtöbb buta szörny, csak akkor veszélyes, ha éhes - egy jóllakott drasmólyomtól akár 10 lépésre is el lehet sétálni, akkor sem támad meg." (idézet magát megnevezni nem kívánó halbiológustól. Szavahihetőség, szakértelem - ???). |
KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY) A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád. - Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd. Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog. - No és hogyan működik? - firtatod. - Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy. Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ... - Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura. - Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom. [A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.] |
Erő: | 23 (26) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 31 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 32 (33) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 156/156 év |
Egészség: | 22 | Életpont: | 274/231 | Jellem: | gonosz (187) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 374/97 | Pénz: | 69 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 14/11 | Pszi pont: | 53/4 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 21/79 | vágófegyverek: | 6/41 (+24%) |
ütőfegyverek: | 14/26 (+8%) | lőfegyverek: | 22/39 (+9%) | dobófegyverek: | 2/50 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/87 | 2. nyomkövetés: | 44/57 (+54%) | 3. lopás: | 1/95 |
4. mászás: | 6/48 | 5. csapdakészítés: | 10/58 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/50 |
7. gyógyítás: | 28/82 | 8. titkosírás: | 2/15 | 9. felderítés: | 8/25 (+69%) |
10. szörnyidomítás: | 1/94 | 11. teológia: | 20/29 (+22%) | 12. taumaturgia: | 22/68 (+18%) |
13. zene: | 6/40 (+41%) | 14. szörnyismeret: | 13/88 | 15. pszi: | 7/49 (+9%) |
16. zárnyitás: | 1/4 | 17. vadászat: | 11/90 | 18. bányászat: | 8/3 (+108%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
lopsz az 5283. karaktertől (5283) hebrencs csapdát (#147) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
gonoszok (#988), Leah hívők (#991), Dornodon hívők (#992), elf (#2), fémbontó szójer (#150), Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), őrjáratozó katona (#274) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30), tompítás (#40), tükörpajzs (#101) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
5 | kaja (#2) | 10 | kaktusztüske (#114) | 5 | rákfatty váladék (#333) | |||
1 | tünde nyíl (#554) | 1 | tüskecsapda (#242) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | arany (#50) | 5 | acéltű (#334) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
6 | madártoll (#112) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 2 | sötét tekercs (#535) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) |