151. forduló, 153. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 1. 15h:48'
EZ A 1149. JÁTÉKHETED, 152. FORDULÓD
1150. játékheted kezdete: jún. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [123,-28] koordinátán.
Táborozásod 1. napján Vicsorgó Eksztázis átadott neked 20 sámán gyógykenőcsöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 283.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 278.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 273.]

* 4. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 268.]

* 5. KP: v 5 0 0 elmormolod az 5. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 266.]

kf 111 129 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 129. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként sallank nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[124,-27] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg harcos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a quwarg harcos torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1 072 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Sheran hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Milyen lesz pusztulásom? A föld elárul, magához ölel. A többi kegyelem. " A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

(Továbbmész...) [125,-26] A sík vidéket bozótos váltja fel. Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy quwarg felderítő. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő torát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg felderítő torát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) {GYD:} Rövid karddal felnyitod a quwarg felderítő bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a quwarg felderítő bal középső lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Látsz egy mínosz-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ramirez Espanza előtt. Látsz egy Chara-din monolitját. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 242.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 222.]

vd 10 m 10
"Árnymanóra csapda, szörnyekre meg kalandozó." - tartja a mondás. Te is ehhez tartod magad, és felkutatsz néhány szörnyet, hogy csökkentsd a környék veszélyességi szintjét. Itt is van egy vérfürdető magszim! {egyik sebzési módja: 8x 1d8+2.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy ryuku futárbérenc támad rád.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku futárbérenc testét. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 439 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 karbin plazmát. Érdekes! "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb ryuku gárdista támad meg.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista bal oldalát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy ragyás burástya támad rád.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya fejét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 871 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 csontpálcát. Érdekes! "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb tüskés harci gromak támad meg.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-20 életpont.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel megütöd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-6 életpont.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1 309 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy ryuku gárdista!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 Jerome köpenyét. Érdekes! A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy vérfürdető magszim.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim egyik csápját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (8 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy epokitféreg támad rád.

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg szelvényes testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod az epokitféreg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Találsz nála 4 trikornis szarvat. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb epokitféreg támad meg.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb epokitféreg támad meg.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg egyik ízületét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod az epokitféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 1 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 5 angyalok gyűrűjét. Vajon hol szerezhette? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 217.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[125,-27] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy arató csattanat közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az arató csattanat testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Utad során felfedezel egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Sheran templom van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

(Továbbmész...) [125,-28] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku futárbérenc közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku futárbérenc bal karját. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a ryuku futárbérenc nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 arany. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}


(Továbbmész...) [125,-29] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Találsz egy olvasztókemencét. Találsz egy törpe bányát. Találsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy troll bányász. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 173.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 165.]

m 8 mozogsz északra
[125,-30] Amerre csak a szem ellát, dombok. Látsz egy kazmárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Qulli Brann egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Találsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 13 pontot kell rákölteni.) A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy rőtmanó berzerker nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a rőtmanó berzerker fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) {GYD:} Rövid karddal megcsapod a rőtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 berzerker tüske (ld. enc.) és 1 rőtmanó kacagány. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 145.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 137.]

m 8 mozogsz északra
[125,-31] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

[20 pontot használtál fel, van még 117.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 109.]

m 8 mozogsz északra
[125,-32] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [20 pontot használtál fel, van még 89.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! [8 pontot használtál fel, van még 81.]

m 8 mozogsz északra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 73.]

m 8 mozogsz északra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 65.]

m 8 mozogsz északra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 57.]

gyk 171 50 gyakorolsz a 171. tárggyal 50 pontért
Fürgén ugrándozva, tökéletesen koreografált csatát vívsz egy képzeletbeli ellenféllel. Már nem sok kell a következő szinthez. [50 pontot használtál fel, van még 7.]

gyk 171 50 gyakorolsz a 171. tárggyal 7 pontért
Vívóleckéket adsz magadnak. Már nem sok kell a következő szinthez. [7 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: szk 78 0 0 keresed a 78. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy színes dözmöngöt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-16 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 36 arany vérdíjat. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 293 pontot. A következő körben tehát 289 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TROLL BÁNYÁSZ (679. LÉNY)
Hogy mi mutat igazán jól egy trollon? Egy hátára vetett csákány, vagy egy, a szájáig megtömött zsák, melynek aranyrögök, vagy adamantit rudak nyomják kifelé az oldalát, biztos hogy nem tartozik ezen dolgok közé. Valójában ez a lehető legtermészetellenesebb dolgok egyike. Márpedig a Roxat közeli hegység buckáit mostanában ellepték ezek a gazdagságról álmodó egyedek. A bányászathoz persze kevesebbet kanyítanak, mint mondjuk egy lila brekk. Az információ, miszerint az itt húzódó földalatti labirintusrendszer minden idők legbecsesebb kincseit rejti, a helyi kocsmában kapott lábra, majd gyors futótűzként terjedt a törzsvendégek között. A vége pedig ez lett: a kapzsiság által vérszomjassá vált trollok ölni lennének képesek azért, hogy a kincseskamra tartalma az övék lehessen. (A troll bányász nem SZörnyKereshető.)

BERZERKER TÜSKE (713. TÁRGY)
A rőtmanó berzerker nyakába fúródva egy apró tüskét találsz - olyasmit, amit fúvócsőből szoktak kilőni. Most már megerősödött a hited abban, hogy a rőtmanó ámokfutását valamiféle méreg okozta, de hogy ezért a ryuku támadók a hibásak, vagy más, azt nem lehet tudni. Mindenesetre, elteszed az apró tüskét, talán még hasznodra lesz. Attól nem kell félned, hogy ellopják, ahhoz túl kicsi.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr tanítványa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 152. fordulód.

Erő: 31 (40) Szint: 21 Merészség: 6/3 Magasság: 141 cm
IQ: 21 Támadás: 24 Agresszió: 5 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 21 Életpont: 305/266 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 160/15 Pénz: 3022 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 4/3 Pszi pont: 18/12 EFejl: 16
Eddig összesen 1263 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 581 TP-t kaptál. Jelenleg 622 423 TP-d van. A következő szinthez még 177 577 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, Ayagira Tanaka, vadász quwarg.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/35 ökölvívás: *22/100 (+2%) szúrófegyverek: 17/63 (+7%)
vágófegyverek: 8/98 (+24%) ütőfegyverek: 11/80 lőfegyverek: 17/62 (+15%)
dobófegyverek: 12/75

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
125,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Legfeljebb 5 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 71 időszaki: 71
JLKzott minoszkúpok: 61, 62, 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/10 (+15%) 2. nyomkövetés: 33/3 (+5%) 3. mászás: 7/30
4. csapdakészítés: 13/46 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/2 6. gyógyítás: 43/93
7. titkosírás: 4/1 8. felderítés: 11/81 (+22%) 9. szörnyidomítás: 2/33
10. teológia: 11/83 (+9%) 11. szerencsejáték: 1/32 12. versengés: 3/60
13. harcművészetek: 21/0 14. zene: 7/38 15. szörnyismeret: 4/18
16. pszi: 3/51 (+3%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 18/58
19. bányászat: 12/70 (+85%) 20. úszás: 8/8

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41, 57, 61, 62, 67, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 17.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 406, az összesen kapott pontszám: 47680. (összesen ölhető: 516 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 652 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontkés (#11) 1 * ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553)
1 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 2 csontpálca (#329) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 1 parittya (#18) 2 rövid íj (#107)
Lövedékek
3 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19) 2 rézgolyó (#343)
25 ubuk tüske (#131) 2 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 6 tolmokov-koktél (#351)
Páncélok
1 láncing (#222) 1 * Métely páncélja (#1562) 1 rőtmanó kacagány (#714)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 2 tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 bakkura csizma (#96) 1 ryuku csizma (#692) 4 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162) 2 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
2 aranylánc (#191) 4 ezüst nyaklánc (#117) 3 * gólem talizmán (#811)
1 * két kard szimbólum (#144)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
3 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
17 * angyalok gyűrűje (#529) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
2 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
5 huhogó bibe (#332) [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 36]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 42 csepp spiritusz (#170), fér még: 78]
4 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 132 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 20 korty víz (#27), fér még: 20]
2 zöld üveg (#82) [bennük 9 csepp ragasztó (#83), fér még: 31]
Eszközök, használati tárgyak
2 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
3 ezüst kulcs (#184) 5 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
28 gernim balzsam (#1894) 1 hebrencs csapda (#147) 102 kaja (#2)
2 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
2 kötél (#92) 1 lant (#238) 4 megsemmisítő (#1540)
12 ork csodaszer (#1228) 14 ősi rúna (#2520) 1 rézkulcs (#75)
1 rum (#1419) 20 sámán gyógykenőcs (#1139) 3 tapasztalatkő (#975)
1 távcső (#42) 3 titanitdukát (#1480) 2 + tüskecsapda (#242)
1 üllő (#1103) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
19 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 1 dorony tüdő (#212)
19 drótszőr (#37) 7 elkarog szőr (#665) 4 ezüstdarab (#326)
2 fekete gyöngy (#99) 2 fülemüle agyar (#267) 7 gromak bőr (#268)
14 gyöngymangó (#135) 2 hibátlan tűzopál (#1642) 4 ilkin érc (#232)
4 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
8 madártoll (#112) 7 magszim bél (#103) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 nektoraf faggyú (#667) 18 óndarab (#85) 20 pirkit (#153)
3 polip szívóka (#391) 3 purifikátor háj (#269) 2 ramit kő (#226)
15 rézdarab (#70) 2 ryuku rúnatekercs (#1162) 4 sallank karom (#128)
1 Thargodan esszencia (#328) 4 trikornis szarv (#198) 17 vasérc (#152)

Összsúly: 125.35 kg Megterheltség: 139%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 sallank nyíl (#129) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
43 arany (#50) 5 angyalok gyűrűje (#529) 1 berzerker tüske (#713)
1 csontpálca (#329) 1 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232)
1 Jerome köpenye (#1527) 2 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
4 óndarab (#85) 1 rézdarab (#70) 1 rőtmanó kacagány (#714)
4 trikornis szarv (#198) 7 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

122 123 124 125 126
-33
-32
-31
-30
-29
-28
-27
-26
-25
(124,-27) quwarg harcos (#201), Sheran oltár, 46. jellempróba, szent tölgyfa (#393), oltár
(125,-32) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 49. jellempróba, érclelőhely
(125,-31) Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, érclelőhely
(125,-30) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(125,-29) Fairlight rúnaköve, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), Fairlight oltár, 43. jellempróba, érclelőhely, troll bányászok (#679)
(125,-28) Elenios rúnaköve, Leah oltár, ryuku futárbérenc (#765)
(125,-27) arató csattanat (#144), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár
(125,-26) quwarg felderítő (#299), mínosz-kúp (#178), Sheran oltár, Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 50. jellempróba, vérfürdető magszim (#148), ryuku futárbérenc (#765), ryuku gárdista (#360), ragyás burástya (#111), tüskés harci gromak (#156), epokitféreg (#147)

Üzenet küldése a karakternek