150. forduló, 152. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 19. 9h:07'
EZ A 218. JÁTÉKHETED, 151. FORDULÓD
219. játékheted kezdete: jún. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,79] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 7. napján találkozol Lihahulilaniával. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősiesítő medált, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mágusköpenyt, egy mind. ametisztjét, egy nefil-rin medált, egy obszidián karkötőt, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy roxati üvegszemet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szerencsekockát, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy ro'galhal kísértet trófea, egy smaragd sárkány trófea és egy zafír sárkány trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Holmiját egy törpemammut cipeli. Csicskása egy élőholt quwarg. Oppálé! Mostan a gazdi páncélját fényezgeti. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Motyogni kezd: " Nem ismersz véletlenül, egy szemrevaló, független, szereleméhes törp leányt?" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 17. napon találkozol egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy smaragd védőgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy sötét gnóm trófea, egy halálmadár trófea és egy liumbe trófea ékesíti. Jobb kezében egy rövid kardot, bal kezében egy kőkést tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Nem látszik valami barátságosnak. Továbbmész.
A 18. napon találkozol egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy smaragd védőgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy sötét gnóm trófea, egy Mallon trófea és egy liumbe trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy rövid kardot, bal kezében egy kőkést tart. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Folytatod utadat.
Az Olimpián kaptál 3 tudatpontot, és 16000 tapasztalati pontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+112 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+13 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy piromenyét fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (10 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a piromenyét testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 310.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

* 3. KP: v 4 0 0 elmormolod a 4. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 245.]

f 68 kísérletezel a 68. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Hosszú idő telik el... Semmi okosat nem sikerült kisütni. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 235.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 225.]

ef 8 512 energia fejlesztése 8
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-8 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [56 pontot használtál fel, van még 169.]

m 2 mozogsz keletre
[102,79] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy epokitféreg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre gigaököl varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az epokitféreg testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az epokitféreg testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1 139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Moloch hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre gigaököl varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 53 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vortexmágus fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 46 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. [22 pontot használtál fel, van még 147.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 117.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[103,80] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy sullár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a sullár testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a sullár testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Szarvaival a sullár megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [104,81] Még mindig bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy púpos burástya. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [104,82] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy vérszomjas csüldő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. [24 pontot használtál fel, van még 93.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[104,83] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy kérődző etra. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 13 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a kérődző etra testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Vaskarddal felnyitod a kérődző etra bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [104,84] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő szürke rinocérosz nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szürke rinocérosz jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [104,85] Még mindig füves síkságon vagy.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 69.]

m 2 3 6 mozogsz keletre, délkeletre, nyugatra
[105,85] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hamar megtalálod a csizmát és odaadod a lánynak. Közben mesélsz neki arról, hogy mennyivel jobb, ha az emberek segítik egymást. Megígéri, hogy ezentúl segíteni fog másokon, és nem bánt senkit. (+4 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,86] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezeket az elszórt dombokat együttesen Ibin domnoknak hívják. Régen királyok temetkeztek itt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Leona, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 bronzhegyű nyilat. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [66 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 99 22 keresed a 99. szörnyet a 22. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Némi zenei tapasztalattal a hátad mögött, talán most már sikerült közepesen élvezhető muzsikát előadni. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját fal föl a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 292 pontot. A következő körben tehát 289 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MENTÁLIS FELFRISSÜLÉS (512. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU> parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan kezelni tudsz. 2004. jún. 2-től érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következő körre, max. 5 körig halmozhatsz így.
Amennyiben tudatod vezetője letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.)

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 151. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 18 Merészség: 6/3 Magasság: 143 cm
IQ: 25 (27) Támadás: 17 (18) Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 29 (32) Menekülés: 40 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 288/221 Jellem: jó (333) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 214/3 Pénz: 17 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 23/6 Pszi pont: 22/4
Eddig összesen 941 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 520 TP-t kaptál. Jelenleg 322 860 TP-d van. A következő szinthez még 17 140 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, varkaudar behemót, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 22/3 (+3%) vágófegyverek: 19/24 (+18%)
ütőfegyverek: 14/79 lőfegyverek: 18/76 (+3%) dobófegyverek: 6/79

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) (11 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 30 százalék;
106,86 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/88 2. nyomkövetés: 41/58 (+32%) 3. mászás: 10/85
4. csapdakészítés: 12/15 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/0 6. gyógyítás: 14/30
7. titkosírás: 9/81 8. felderítés: 6/34 9. szörnyidomítás: 7/41
10. teológia: 10/88 (+13%) 11. taumaturgia: 16/80 (+25%) 12. versengés: 4/41 (+9%)
13. zene: 6/80 (+3%) 14. szörnyismeret: 23/83 (+33%) 15. pszi: 3/87 (+10%)
16. zárnyitás: 6/33 17. vadászat: 18/38 18. bányászat: 24/65 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), Chara-din hívők (#987) (csak egyszer), gonoszok (#988) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (104) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
gyóntatás (#56), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), gigaököl (#49)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat.
3.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1057 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 56.41 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
59 arany (#50) 9 kaja (#2) 2 kaktusztüske (#114)
2 madártoll (#112) 2 óndarab (#85) 2 rézdarab (#70)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 pirkit (#153) 3 ragasztó (#83)
1 sullár hólyag (#168) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

100 101 102 103 104 105 106 107
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
(101,79) piromenyét (#99)
(102,79) epokitféreg (#147), művészi porolit (#720), Elenios oltár, vortexmágus (#418)
(103,80) sullár (#101), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár
(104,81) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Chara-din rúnaköve, Chara-din oltár, púpos burástyák (#92)
(104,82) vérszomjas csüldő (#114), oltár
(104,83) Tharr oltár, kérődző etra (#368)
(104,84) Tharr rúnaköve, Tharr oltár, szürke rinocérosz (#346)
(104,85) oltár
(105,85) 36. jellempróba
(106,86) oltár, olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), 39. jellempróba, művészi porolit (#720), érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A játékosok kérésére eltöröltük azt, hogy nyugaton a verem első 20 szintjén nincs erősítés.

Üzenet küldése a karakternek