150. forduló, 152. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 4. 9h:13'
EZ A 1165. JÁTÉKHETED, 151. FORDULÓD
1166. játékheted kezdete: szept. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [170,109] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. Varázserőd regenerálódik. (+97 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+50 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A lottó 1249. hetének nyerőszámai: 22, 21, 6. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy uzbány nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen uzbány nyomokra bukkansz! Sajnos nincs a birtokodban elegendő dobóháló, ami pedig e csapda alkalmazásának alapvető feltétele lenne.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az uzbány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal végigmetszed az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ryuku rövidkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod az uzbány testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 316. Kapsz 2 VP-t.]

* 1. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+1 támadás). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 311. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 311.]

* 3. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 301. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 296. Kapsz 2 VP-t.]

kf 1570 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 590 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 294.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

169 170 171
108
109
110
(170,109) uzbány (#102)

[144,61] Épületek tűnnek fel.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Arénagödröt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 284. Kapsz 4 VP-t.]

be 710 26 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 30 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy tulajdonságpajzs [A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 279. Kapsz 2 VP-t.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy áldott okerón. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+10.}

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón farkát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áldott okerón bal első lábát. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón behemót testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón behemót testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 4, gyógyulás: 51, összesen: +47 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 264. Kapsz 6 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Yurk, a profi közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) {támadása: 38.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a Yurk, a profi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a Yurk, a profi fejét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a Yurk, a profi testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 méregtagadó (ld. enc.). Szereztél 3 ork csodaszert. 1 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 4, gyógyulás: 15, összesen: +11 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Látsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánytanyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy pusztulás sírjait. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Látsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 258. Kapsz 2 VP-t.]

ve 221 1 megveszed a 221. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[170,109] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy friss csatamezőt.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Az odabent lapuló kék rothasztó harciasan megindul feléd.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a kék rothasztó testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a kék rothasztó kocsonyás testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán (ld. enc.). 4 073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 5, gyógyulás: 24, összesen: +19 ÉP}

A céllövölde tulajdonosa örömmel arcán siet eléd, majd elmondja, az ötfajta amulettért cserébe hajlandó a halálhozó karkötőjét neked adni.
- Rendben - feleled, s lebonyolítjátok a cserét. (ld. enc.)
A sátrak közt bolyongva, egyszer csak egy kolosszális épületre leszel figyelmes. A sötétségbe vesző bejárata felett nagybetűk hirdetik: "SZELLEMKASTÉLY". Szemügyre veszed az őrt álló kísértetet is, akinek áttetsző szellemalakjára pillantva, borzongás fog el.
- Megvan az öt tárgy, amit az alappróbákon szereztél? - kérdezi tőled, érdeklődésedet kihasználva.
- Itt vannak - mondod, és sorban mind előkerül (halálhozó karkötője, hatalom fülbevalója, teremtés zsákja, aranytermő erszény, szirén köpenye), hogy átnyújthasd őket.
- Rendben - mondja a kísértet. - Tegyél próbát! A kastélyba léphetsz. - Remegő térddel indulsz neki a következő megmérettetésnek. A folyosón, melyre jutottál, csend és sötétség honol. Ez viszont nem tart sokáig, alig teszel pár lépést, feltűnik, hogy minden irányból apró szempárok, és valószínűleg a hozzájuk tartozó gazdáik is, figyelnek. Félelmeid ellenére megpróbálsz egyenesen továbbhaladni, tudomást sem véve a nem mindennapi csodálóidról. Megkönnyebbülsz, amikor további váratlan események bekövetkezte nélkül magad mögött hagyod őket. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (262 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy a kísértetvarázsló agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad. (ld. enc.) {max. életpontja: 150.}

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kísértetvarázsló jobb oldalát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírkardot a másikra támadsz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A kísértetvarázsló karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-42 varázspont.) Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Karmait felemelve, a kísértetvarázsló meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-34 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Lehajtott fejjel sétálsz el a bejáratnál álló kísértet előtt, és folytatod félbehagyott, kalandokkal teli utad.
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+65 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy magger közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magger testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod a magger testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a magger testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a magger testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 15, gyógyulás: 21, összesen: +6 ÉP}

Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)
[66 pontot használtál fel, van még 192. Kapsz 26 VP-t.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy tetemember támad rád. {védettsége: 28 szúró, 22 vágó, 12 ütő ellen.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a tetemember jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a tetemember testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ryuku rövidkarddal megcsapod a tetemember bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy tetemember védelmezi a vadászterületét.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tetemember testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a tetemember testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy nómenklatúra támad rád. {védettsége: 31 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nómenklatúra jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ryuku rövidkarddal megcsapod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 16, gyógyulás: 11, összesen: -5 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz. Alaposan körbevizsgálódsz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [20 pontot használtál fel, van még 172. Kapsz 8 VP-t.]

m 3 mozogsz délkeletre
[171,110] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi csatamezőt. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez jó móka lesz. Egy követ dobsz a kobra felé. A hirtelen zajra a gazdája felé kap, és megmarja azt. A kígyóbűvölő azonnal meghal. Miután elmászik a kígyó, megnézed, hogy mi van még a kosárban. Még egy kobrát látsz. Elmenekülsz, mielőtt a turbános férfi sorsára jutnál. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy magger közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a magger testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a magger jobb oldalát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal megvagdalod a magger testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a magger bal vállát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a magger bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 18, gyógyulás: 20, összesen: +2 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 151. Kapsz 8 VP-t.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Micsoda csata lehetett itt valaha! Több ezres seregek csaphattak össze, sejted a csatamező kiterjedéséből. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 16 ütő ellen.}

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 6, gyógyulás: 14, összesen: +8 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzsisak [bronzsisak ládikóba-> (186,106)-> 9 arany, -2 ÉP]. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csontváz jön feléd. {támadása: 6.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a csontváz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag földet termelsz ki. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy szintszívó készül a lemészárlásodra. {támadása: 8.} Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [30 pontot használtál fel, van még 121. Kapsz 12 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[172,110] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy roguena. {támadása: 34.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a roguena testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a roguena testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod a roguena testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. A mákrózsa illata körbeleng, így legyűröd a bűzt. A roguena összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 12, gyógyulás: 20, összesen: +8 ÉP}

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [173,110] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy norpadolótika. {támadása: 46.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a norpadolótika jobb első lábát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a norpadolótika testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 743 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 21, gyógyulás: 21, összesen: +0 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [174,110] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy kultúrmasztodon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 58.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon bal első lábát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor súrolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal megvagdalod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 2 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 30, gyógyulás: 25, összesen: -5 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 88. Kapsz 13 VP-t.]

m 1 mozogsz északkeletre
[175,109] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 82. Kapsz 2 VP-t.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.}

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a pszi őselementál bal oldalát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a pszi őselementál bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 8, gyógyulás: 21, összesen: +13 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bakkura csizma [bakkura csizma ládikóba-> (186,106)-> 11 arany, -2 ÉP] és egy nyu-shuriken [nyu-shuriken ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Mnebolath intéz feléd kihívást. {támadása: 42.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath jobb vállát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (35 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a Mnebolath testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 47, gyógyulás: 24, összesen: -23 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét. {támadása: 42.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku rövidkarddal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 13, gyógyulás: 49, összesen: +36 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Notermanthi intéz feléd kihívást. {védettsége: 39 szúró, 39 vágó, 39 ütő ellen.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a Notermanthi testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a Notermanthi jobb lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a Notermanthi fejét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc, 9 arany, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. 4 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 20, gyógyulás: 42, összesen: +22 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. A következő kincseket találtad: egy rövid kard [rövid kard ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy arany. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz. Átkutatod a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [50 pontot használtál fel, van még 32. Kapsz 20 VP-t.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[176,109] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Látsz egy borkonyó cserjét.

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 borkonyó bibét.

(Továbbmész...) [177,108] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [32 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 12 VP-t.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

bb 69 312 979 beraksz a bankba a 69. tárgyat (312 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 2 borkonyó bibét. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy uzbányt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: h 892 5 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: bb 248 305 500 beraksz a bankba a 248. tárgyat (305 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-56 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 2, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 292 pontot. A következő körben tehát 289 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


YURK, A PROFI (958. ELLENFÉL)
Amikor megpillantod ezt az alakot egy sikátorban - ami ritka esemény, hiszen Yurk, ha csak teheti, hátulról támad áldozataira - jobb, ha felkészülsz egy olyan csatára, amiben ellenfeled gátlástalanul bevet minden aljas trükköt, csak hogy föléd kerekedhessen. Hogy honnan tudod meg, hogy nem egy közönséges ork bérgyilásszal, hanem Yurkkal, a profival van dolgod? Támadás előtt gyakran végignyalja tőre pengéjét, ilyenkor elővillannak vasalással ellátott, veszélyes szemfogai, melyekkel néha átharapja áldozata torkát. És hogy miért támad rád? Ki tudja? Lehet, hogy egy tehetős ellenséged megfelelően magas összeget ígért a fejedért... De Yurk néha csak úgy, hobbiból is vadászik, elmondása szerint, hogy "formában maradjon".

MÉREGTAGADÓ (1531. TÁRGY)
Ezt a sötétzöld pengéjű szablyát valamikor Yurk, a profi ork bérgyilkos forgatta, míg egyszer rajta nem vesztett, és ott nem hagyta az orvtámadás helyén - a fogaival együtt. Most neked van lehetőséged harcra fogni, ha nem idegenkedsz tőle, hogy egy ilyen orgyilkos fegyvert forgass. Ha ezt teszed, 2D6+3 sebzést leszel képes okozni, valamint immunitást kapsz a szörnyek sebző mérgére (méregleheletre és bénító méregre nem). A méregtagadót balkézbe is foghatod. Használatához legalább 10-es szintű vágófegyver szakértelemre lesz szükséged.

PUSZTULÁS SÍRJAI (489. ÉPÍTMÉNY)
Egy félelmetes, sötét helyre érkeztél. Hatalmas, csontokból, koponyákból álló kétszárnyú kapu hívogat sejtelmesen. A csontkapu egyik szárnyának obszidián oszlopára egy őssárkány csontváz tekeredik. Megborzongsz jeges leheletétől. A halál fagyos érintése végigfut a testeden, megdermeszti a csontjaidat. A másik oszlopnál egy Halálavatár alakja bontakozik ki a sötétségből. Hófehér csontkezében egy hatalmas kaszát tart, a nyakában egy hosszú vasláncra fűzött Ezüstkoponya lóg. Az elmúlás végtelen sötétje markol beléd. Beleremegsz, ahogy a lelked mélyére hatol. Tucatnyi hóhérbimbót pillantsz meg az oszlopok tövében. Fehér leveleik mérgező párát árasztanak. A rosszullét kerülget a szaguktól. Félelemtől remegve bepillantasz. Sírokat, kriptákat látsz. A csuklyavirágok között szerteszét hevernek sárkány csontvázak, drakolder, Thargodan koponyák és még ki tudja milyen lények ezerféle csontjai. Néha a szemed sarkából meg-megpillantasz egy-egy elsuhanó sötét árnyat.
Itt Leah kegyeltjei az urak, és jaj annak, aki a Halálistenség teremtményeit megbolygatja...
Ha Leah hitét követed, számodra ez az ideális hely. A sírok vagy kripták egyikében megpihenve, másnap frissebben ébredsz, vagyis dupla varázspontot regenerálsz. A temetőben a BE 489 paranccsal tudsz letáborozni 5 TVP-ért. A parancs kiadása után a mozgás parancsaid már nem fognak végrehajtódni. Mivel itt nagyon sok tetem van elföldelve, használható a beszéd a holtakkal és a halotthívás varázslat (idézhetsz zombit). Leah pap nem tud meglopni Leah papot.
Ha nem Leah hitét követed és mégis a sírok között szeretnél aludni, akkor készülj fel a legborzalmasabb éjszakádra, amit el tudsz képzelni. Drakolichek, lidércek, zombik, csontvázak mászkálnak a sírok között, nem hagyva nyugton egyetlen élő teremtményt sem. Ha mégis megéred a reggelt, akkor esélyed van arra, hogy permanens egészségkárosodást szenvedsz az éjszakai borzalmaknak köszönhetően. Természetesen Leah híveit nem háborgatják az élőholtak, ők büntetlenül hajthatják álomra fejüket.

ROTHASZTÓ TALIZMÁN (815. TÁRGY)
Sokat találgatták, hogyan készülhetett ez az aranyérményi nagyságú varázstárgy, de erre még senkinek sem sikerült rájönnie. A talizmán átlagos és semmitmondó külseje azonban komoly belső értéket takar: viselőjének szerencséjét növeli kettővel. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható tárgy.

A HALÁLHOZÓ KARKÖTŐJE (816. TÁRGY)
A karkötő rengeteg apró csontból áll, melyek szorosan egymás mellé illesztve alkotják az ékszer egészét. Csecsebecsének sem utolsó, de nem ez az igazi rendeltetése. A karkötő viselője +3 védettséget kap, valamint +2 sebzést minden támadására. Azonban van egy hátránya is: másik kalandozónak nem lehet átadni.

KÍSÉRTETVARÁZSLÓ (424. SZÖRNY)
Első pillantásra egy egyszerű öregembernek néz ki, másodszorra már fel lehet fedezni az apróbb hiányosságokat és meglepő ellentmondásokat. Például: a kísértetvarázsló lába térd alatt nem létezik, így csupán különös szellemalakként lebeg a levegőben, valamint egész alakja, mintha egy látomás lenne, olyan testetlennek tűnik. Szinte biztos, hogy vágófegyvered akadálytalanul haladna át az illúziótesten, és ő ezt még csak meg sem érezné. Harmadik vizsgálódásra már nincs idő, a varázstudó megcsillogtatja tudását, és a Leahtól kapott hatalmánál fogva, támadó varázslatok tucatjait zúdítja rád.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 151. fordulód.

Erő: 20 (27) Szint: 25 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 18 (25) Támadás: 42 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (47) Védekezés: 47 Menekülés: 30 % Életkor: 70/72 év
Egészség: 16 (23) Életpont: 476/544 Jellem: gonosz (158) Tul. pont: 34
Szerencse: 21 (45) Varázspont: 443/161 Pénz: 9177 arany Kép. pont: 5
Pszi pont: 111/-2 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1006 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36 172 TP-t kaptál. Jelenleg 1 535 462 TP-d van. A következő szinthez még 164 538 TP szükséges. Trófeáid: taalru, Notermanthi, Blounther apó. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5454 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 6 vágófegyverek: 29
dobófegyverek: 25

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
177,108 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16 2. nyomkövetés: 19 3. mászás: 9
4. csapdakészítés: 15 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 34 (+1)
7. titkosírás: 7 8. felderítés: 26 9. szörnyidomítás: 5
10. taumaturgia: 40 (+1) 11. szerencsejáték: 2 12. versengés: 10
13. harcművészetek: 8 14. zene: 19 15. szörnyismeret: 11
16. pszi: 16 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 8
19. bányászat: 10 20. úszás: 7 21. főzés: 13

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
Raia szent lovagja (#239), átokosztó (#372)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) harci induló (#443) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
oldás (#372), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
66, 68, 70, 71, 83, 84, 85, 88, 92, 99, 170, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 8, 16, 44, 47, 49.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytermő erszény (#819) 5 fekete gyöngy (#99) 1 gólem talizmán (#811)
1 halálhozó talizmán (#813) 1 hatalom fülbevalója (#817) 1 korinthai talizmán (#814)
1 szirén köpenye (#820) 1 teremtés zsákja (#818) 1 vas dobónyíl (#189)
1 vortex talizmán (#812)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
158 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 méregtagadó (#1531)
3 ork csodaszer (#1228) 1 uzbány csőr (#169) 1 vasérc (#152)
27 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

169 170 171 172 173 174 175 176 177 178
107
108
109
110
111
(170,109) uzbány (#102), friss csatamező (#262), kék rothasztó (#421), kísértetvarázsló (#424), magger (#747), tetemember (#123), nómenklatúra (#158)
(171,110) ősi csatamező (#263), Raia oltár, 34. jellempróba, magger (#747), óriás csontváz (#176), csontváz (#48)
(172,110) roguena (#779), 31. jellempróba, Leah oltár
(173,110) Sheran rúnaköve, 32. jellempróba, norpadolótika (#226)
(174,110) gumifa (#38), 36. jellempróba, kultúrmasztodon (#227)
(175,109) Thargodan csatamező (#432), pszi őselementál (#258), Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), Notermanthi (#257)
(176,109) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(177,108) oltár

Üzenet küldése a karakternek