Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. szept. 4. 9h:13' EZ A 1165. JÁTÉKHETED, 151. FORDULÓD 1166. játékheted kezdete: szept. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az uzbány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal végigmetszed az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ryuku rövidkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod az uzbány testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
* 1. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
* 2. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. KP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
kf 1570 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
169 | 170 | 171 | |
108 | |
|
|
109 | |
|
|
110 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel.
be 710 26 | bemész a 710. épületbe |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón farkát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áldott okerón bal első lábát. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón behemót testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón behemót testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 4, gyógyulás: 51, összesen: +47 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a Yurk, a profi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a Yurk, a profi fejét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a Yurk, a profi testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 méregtagadó (ld. enc.). Szereztél 3 ork csodaszert. 1 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 4, gyógyulás: 15, összesen: +11 ÉP}
ve 221 1 | megveszed a 221. tárgyat 1 |
m 4 | mozogsz délre |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a kék rothasztó testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a kék rothasztó kocsonyás testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán (ld. enc.). 4 073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 5, gyógyulás: 24, összesen: +19 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kísértetvarázsló jobb oldalát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírkardot a másikra támadsz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A kísértetvarázsló karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-42 varázspont.) Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Karmait felemelve, a kísértetvarázsló meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-34 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magger testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod a magger testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a magger testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a magger testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 15, gyógyulás: 21, összesen: +6 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a tetemember jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a tetemember testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ryuku rövidkarddal megcsapod a tetemember bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tetemember testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a tetemember testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nómenklatúra jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ryuku rövidkarddal megcsapod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 16, gyógyulás: 11, összesen: -5 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a magger testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a magger jobb oldalát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal megvagdalod a magger testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a magger bal vállát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a magger bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 18, gyógyulás: 20, összesen: +2 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 6, gyógyulás: 14, összesen: +8 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a csontváz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a roguena testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a roguena testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod a roguena testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. A mákrózsa illata körbeleng, így legyűröd a bűzt. A roguena összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 12, gyógyulás: 20, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [173,110] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy norpadolótika. {támadása: 46.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a norpadolótika jobb első lábát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a norpadolótika testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 743 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 21, gyógyulás: 21, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [174,110] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy kultúrmasztodon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 58.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon bal első lábát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor súrolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal megvagdalod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 2 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 30, gyógyulás: 25, összesen: -5 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a pszi őselementál bal oldalát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a pszi őselementál bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 8, gyógyulás: 21, összesen: +13 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath jobb vállát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (35 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a Mnebolath testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 47, gyógyulás: 24, összesen: -23 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ryuku rövidkarddal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 13, gyógyulás: 49, összesen: +36 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a Notermanthi testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a Notermanthi jobb lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a Notermanthi fejét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc, 9 arany, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. 4 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 20, gyógyulás: 42, összesen: +22 ÉP}
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [177,108] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [32 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 12 VP-t.]
kf 315 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
bb 69 312 979 | beraksz a bankba a 69. tárgyat (312 darabot) |
szk 102 | keresed a 102. szörnyet |
* 1. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: h 892 5 0 | használod a 892. tárgyat |
* 5. BP: bb 248 305 500 | beraksz a bankba a 248. tárgyat (305 darabot) |
YURK, A PROFI (958. ELLENFÉL) Amikor megpillantod ezt az alakot egy sikátorban - ami ritka esemény, hiszen Yurk, ha csak teheti, hátulról támad áldozataira - jobb, ha felkészülsz egy olyan csatára, amiben ellenfeled gátlástalanul bevet minden aljas trükköt, csak hogy föléd kerekedhessen. Hogy honnan tudod meg, hogy nem egy közönséges ork bérgyilásszal, hanem Yurkkal, a profival van dolgod? Támadás előtt gyakran végignyalja tőre pengéjét, ilyenkor elővillannak vasalással ellátott, veszélyes szemfogai, melyekkel néha átharapja áldozata torkát. És hogy miért támad rád? Ki tudja? Lehet, hogy egy tehetős ellenséged megfelelően magas összeget ígért a fejedért... De Yurk néha csak úgy, hobbiból is vadászik, elmondása szerint, hogy "formában maradjon". |
MÉREGTAGADÓ (1531. TÁRGY) Ezt a sötétzöld pengéjű szablyát valamikor Yurk, a profi ork bérgyilkos forgatta, míg egyszer rajta nem vesztett, és ott nem hagyta az orvtámadás helyén - a fogaival együtt. Most neked van lehetőséged harcra fogni, ha nem idegenkedsz tőle, hogy egy ilyen orgyilkos fegyvert forgass. Ha ezt teszed, 2D6+3 sebzést leszel képes okozni, valamint immunitást kapsz a szörnyek sebző mérgére (méregleheletre és bénító méregre nem). A méregtagadót balkézbe is foghatod. Használatához legalább 10-es szintű vágófegyver szakértelemre lesz szükséged. |
PUSZTULÁS SÍRJAI (489. ÉPÍTMÉNY) Egy félelmetes, sötét helyre érkeztél. Hatalmas, csontokból, koponyákból álló kétszárnyú kapu hívogat sejtelmesen. A csontkapu egyik szárnyának obszidián oszlopára egy őssárkány csontváz tekeredik. Megborzongsz jeges leheletétől. A halál fagyos érintése végigfut a testeden, megdermeszti a csontjaidat. A másik oszlopnál egy Halálavatár alakja bontakozik ki a sötétségből. Hófehér csontkezében egy hatalmas kaszát tart, a nyakában egy hosszú vasláncra fűzött Ezüstkoponya lóg. Az elmúlás végtelen sötétje markol beléd. Beleremegsz, ahogy a lelked mélyére hatol. Tucatnyi hóhérbimbót pillantsz meg az oszlopok tövében. Fehér leveleik mérgező párát árasztanak. A rosszullét kerülget a szaguktól. Félelemtől remegve bepillantasz. Sírokat, kriptákat látsz. A csuklyavirágok között szerteszét hevernek sárkány csontvázak, drakolder, Thargodan koponyák és még ki tudja milyen lények ezerféle csontjai. Néha a szemed sarkából meg-megpillantasz egy-egy elsuhanó sötét árnyat. Itt Leah kegyeltjei az urak, és jaj annak, aki a Halálistenség teremtményeit megbolygatja... Ha Leah hitét követed, számodra ez az ideális hely. A sírok vagy kripták egyikében megpihenve, másnap frissebben ébredsz, vagyis dupla varázspontot regenerálsz. A temetőben a BE 489 paranccsal tudsz letáborozni 5 TVP-ért. A parancs kiadása után a mozgás parancsaid már nem fognak végrehajtódni. Mivel itt nagyon sok tetem van elföldelve, használható a beszéd a holtakkal és a halotthívás varázslat (idézhetsz zombit). Leah pap nem tud meglopni Leah papot. Ha nem Leah hitét követed és mégis a sírok között szeretnél aludni, akkor készülj fel a legborzalmasabb éjszakádra, amit el tudsz képzelni. Drakolichek, lidércek, zombik, csontvázak mászkálnak a sírok között, nem hagyva nyugton egyetlen élő teremtményt sem. Ha mégis megéred a reggelt, akkor esélyed van arra, hogy permanens egészségkárosodást szenvedsz az éjszakai borzalmaknak köszönhetően. Természetesen Leah híveit nem háborgatják az élőholtak, ők büntetlenül hajthatják álomra fejüket. |
ROTHASZTÓ TALIZMÁN (815. TÁRGY) Sokat találgatták, hogyan készülhetett ez az aranyérményi nagyságú varázstárgy, de erre még senkinek sem sikerült rájönnie. A talizmán átlagos és semmitmondó külseje azonban komoly belső értéket takar: viselőjének szerencséjét növeli kettővel. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható tárgy. |
A HALÁLHOZÓ KARKÖTŐJE (816. TÁRGY) A karkötő rengeteg apró csontból áll, melyek szorosan egymás mellé illesztve alkotják az ékszer egészét. Csecsebecsének sem utolsó, de nem ez az igazi rendeltetése. A karkötő viselője +3 védettséget kap, valamint +2 sebzést minden támadására. Azonban van egy hátránya is: másik kalandozónak nem lehet átadni. |
KÍSÉRTETVARÁZSLÓ (424. SZÖRNY) Első pillantásra egy egyszerű öregembernek néz ki, másodszorra már fel lehet fedezni az apróbb hiányosságokat és meglepő ellentmondásokat. Például: a kísértetvarázsló lába térd alatt nem létezik, így csupán különös szellemalakként lebeg a levegőben, valamint egész alakja, mintha egy látomás lenne, olyan testetlennek tűnik. Szinte biztos, hogy vágófegyvered akadálytalanul haladna át az illúziótesten, és ő ezt még csak meg sem érezné. Harmadik vizsgálódásra már nincs idő, a varázstudó megcsillogtatja tudását, és a Leahtól kapott hatalmánál fogva, támadó varázslatok tucatjait zúdítja rád. |
Erő: | 20 (27) | Szint: | 25 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 18 (25) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 15 (47) | Védekezés: | 47 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 70/72 év |
Egészség: | 16 (23) | Életpont: | 476/544 | Jellem: | gonosz (158) | Tul. pont: | 34 |
Szerencse: | 21 (45) | Varázspont: | 443/161 | Pénz: | 9177 arany | Kép. pont: | 5 |
Pszi pont: | 111/-2 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 29 |
dobófegyverek: | 25 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
177,108 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202 |
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16 | 2. nyomkövetés: | 19 | 3. mászás: | 9 |
4. csapdakészítés: | 15 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 34 (+1) |
7. titkosírás: | 7 | 8. felderítés: | 26 | 9. szörnyidomítás: | 5 |
10. taumaturgia: | 40 (+1) | 11. szerencsejáték: | 2 | 12. versengés: | 10 |
13. harcművészetek: | 8 | 14. zene: | 19 | 15. szörnyismeret: | 11 |
16. pszi: | 16 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 8 |
19. bányászat: | 10 | 20. úszás: | 7 | 21. főzés: | 13 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
Raia szent lovagja (#239), átokosztó (#372) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
méregfelhő II (#193, 20 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | harci induló (#443) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
oldás (#372), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
66, 68, 70, 71, 83, 84, 85, 88, 92, 99, 170, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 8, 16, 44, 47, 49. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 5 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
1 | szirén köpenye (#820) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
158 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | méregtagadó (#1531) | |||
3 | ork csodaszer (#1228) | 1 | uzbány csőr (#169) | 1 | vasérc (#152) | |||
27 | víz (#27) |
169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | |
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|