150. forduló, 152. forduló, Suitora Zolna összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. jún. 7. 9h:37'
EZ A 385. JÁTÉKHETED, 151. FORDULÓD
386. játékheted kezdete: jún. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1571
SZÁMLA : XXXX

SUITORA ZOLNA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,59] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+10 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+185 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+39 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+11 vérpont).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 314.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 313.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 312.]

* 3. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 685. tárggyal a 615. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 312.]
Felcsatolod a rinóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 312.]
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat a 839. tárggyal
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 312.]
A füledre akasztod az ősplazmát. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

ek 215 20 t. energia kisütése: 215 20
120 varázspont felhasználásával előállítasz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

ek 40 16 t. energia kisütése: 40 16
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 80 TVP-t. [-16 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 392.]

vv 70 28 53 elmormolod a 70. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 391.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 389.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 387.]

vv 880 364 elmormolod a 880. varázslatot a 364. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 387.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 385.]

hh 1099 135 135 használod az 1099. tárgyat a 135. tárgyat a 135. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 384.]
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [3 pontot használtál fel, van még 381.]
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [3 pontot használtál fel, van még 378.]

h 1 50 30 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

m 4 mozogsz délre
[185,60] Továbbmész a város utcáján. A kövezett utcán hangos kopogásra leszel figyelmes, hátrafordulva egy közeledő csatamént veszel észre, amely csillogó vértezetű férfit visz a hátán. Melléd érve hirtelen megtorpan. Felcsapja a sisakrostélyát, megpillantod hetyke bajuszát és szúrós tekintetét, mellyel végigmér. Nem méreget sokáig, meg is szólal:
- Látom jó kiállású harcos vagy és nyilván láttál, megéltél már ezt azt.
- Aztán mi köze ahhoz? - kérdezel vissza kihívóan és gyanakodva.
Az idegen leugrik a hátasról, páncélzata nagyot csörren rajta. Közel hajol hozzád és halkabban folytatja:
- Beszélgessünk valahol.
Felkeltette az érdeklődésedet, így aztán félrevonulsz vele egy diszkrét alanori kocsma csendes asztalához.
- Igen kényes ügyről van szó - mondja, láthatóan nehezére esik suttogni, inkább parancsszavak kiabálásához van szokva. - A nevem Orkanev, a királyi palota testőrségének kapitánya vagyok. Tisztem a király biztonságának védelme. Szükségem lenne négy új testőrre, egyetlen éjszaka erejéig. Megtermett, szálas fickók kellenek, akik kinéznek is valahogy, meg persze nem árt ha a fegyvert is jól forgatják, de ugyanakkor társaságban sem hoznak szégyent a védett személyre, szóval ne valami tuskók legyenek.
Beszélgettek még egy darabig, elmondja hogy a királyi palotában lesz az estély, és oda kellene menni a négy, egyenruhába öltözött testőrnek. Megadja az egyenruha leírását - zangrozi csizma, rejtőköpeny, elit csatavért, vas fejpánt, díszes rézpajzs, rövid kard - ezeket mindenképpen viselnetek kell. Felkér, hogy szedj össze egy alkalmas csapatot, lehetőleg olyanokat, akik megbízhatóak. A fizetséget pedig majd a kincstár állja, biztosít róla, hogy nem szűkmarkúan. Egyelőre nem ígérsz neki semmit, csak azt, hogy körülnézel az ismerőseid között. Kifizeti az italodat, majd elköszöntök egymástól. (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy Blounther apó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 55 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó fejét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a Blounther apó testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 30 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a Blounther apó testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. A Blounther apó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kék orchidea és egy fokhagyma. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Blounther gyűrűje (ld. enc.). 4083 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 102, gyógyulás: 71, összesen: -31 ÉP}

Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 368.]

ve 1536 1 megveszed az 1536. tárgyat 1
Vásároltál 1 trikornis nyerget. 720 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 368.]

ve 37 100 megveszed a 37. tárgyat 100
Vásároltál 100 drótszőrt. 400 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 368.]

kb 1657 1 kiveszel a bankból az 1657. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 muzsikus fülest. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

bb 1536 1 beraksz a bankba az 1536. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 trikornis nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[186,60] Folytatod sétádat a házak közt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Raia hívei emelték. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy királyi emlékművet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Vlagyimir szobrát. Az Alanori palota felé vezető úton egy ifjú szólít le. A mágusiskola öltözetét viseli, és be is mutatkozik, hogy ő bizony tanonc, méghozzá a királyi mágusiskolában. Az egyik tanáruk küldte szét az ifjoncokat a városban, hogy hívjanak kalandozókat a palotába. No, ez érdekesen hangzik, hát közlöd a fiúval, hogy máris mész a palotába. Ott már több kalandozót is látsz, akik mind hasonló okokból jöhettek ide. A kisebbfajta gyülekezet hangosan tárgyalja kalandjait, egészen addig, míg a palota egyik erkélyén meg nem jelenik néhány udvari személy. A nagy csendben te is felnézel. Kíséretétől körülvéve maga a főmágus, Fellixus lép ki az erkélyre. Köszönt titeket, majd így szól:
- Kalandozók! A tudati teret megzavaró lény most nem jelent közvetlen veszélyt számotokra, főleg az után, hogy számtalan kisebb megtestesülését már elpusztítottátok. De a győzelem ezzel még nem teljes, és félő hogy nem is lehet az, de a lehetőség adott. Az entitás darabjaiból kinyert esszenciákat felhasználva megidézhető, és idézett formájában már le is győzhető. Az a közös tudat, amely késznek érzi magát a harcra, nálam jelentkezhet. Egy Alanorhoz közeli helyen megfelelő helyet alakítottunk ki az idézéshez. A közös tudatnak legalább öt tagja jelenjen ott meg, és hozzon magával félszázat az entitás esszenciájából. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb karját. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával épp hogy eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma és 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.). 2799 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 28, gyógyulás: 37, összesen: +9 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (651. épület.).

(Továbbmész...) [187,60] Folytatod sétádat a házak közt.

Találsz egy templomot. Tharr hívői építették. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Épületeket látsz: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, barna szemű, bajuszos ember férfival. Bőre gránitszürke. Tharr kisebb avatárja. Egy császári kesztyűt, egy csodálatos nyakláncot, egy Dühöngő nadrágját, egy Eldaran karkötőjét, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy gránit szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkévaló ametiszét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy Sshreakza amulettjét, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy zafír sárkány trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Nagy Tharr-Isznya. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Vérszívással próbálkozol. Áldozatod képtelen ellenállni a belőled áradó természetfölötti kisugárzásnak... A magadhoz vett vér elég esszenciát tartalmaz, hogy csillapítsa éhségedet. Áldozatod vesztett 138 életpontot. Átadtál egy vérvörös rózsát. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, piros szemű kobudera férfival. Bőre gránitszürke. Tharr személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy ogre övet, egy rubin fülbevalót, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy szerencsetalizmánt, egy Tharr Keresztjét és egy tűzúr csizmáját visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy csataremák trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az ő neve Théla Phó. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Megpróbálsz vért szívni. Áldozatod képtelen ellenállni a belőled áradó természetfölötti kisugárzásnak... A magadhoz vett vér elég esszenciát tartalmaz, hogy csillapítsa éhségedet. Áldozatod vesztett 59 életpontot. Átadtál egy vérvörös rózsát. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy kopasz, zöld szemű, körszakállas ember férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Morgan sipkáját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy taalru trófea, egy Notermanthi trófea és egy ősdentor trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy energialándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Összeismerkedtek. Az ő neve Sequator. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Szemfogaidat kivillantva, az áldozathoz közelítesz. Áldozatod képtelen ellenállni a belőled áradó természetfölötti kisugárzásnak... A magadhoz vett vér elég esszenciát tartalmaz, hogy csillapítsa éhségedet. Áldozatod vesztett 37 életpontot. Átadtál egy vérvörös rózsát. Aztán elköszöntök egymástól.
[20 pontot használtál fel, van még 348.]

be 631 6 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 155 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 298.]

h 1755 500 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+500 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 293.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[188,59] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb lábát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod az őrült varázsló testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és egy kék orchidea. 2799 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}

Miközben a városban ténferegsz, egy kisebb csoportosulásra leszel odébb figyelmes. Egy gnóm férfit állnak körül, aki hangosan, artikulálva mondja a következőket:
- Zenész... zenész nincs köztetek? Pattogi vagyok. Előkelőségek érkeznek ma este a negyedbe, akiket szórakoztatni kell valahogy. A pénz nem lehet akadály, busásan megfizetem a csapatot, aki a vendégeknek játszani fog! Egy legalább négyfős együttesre lenne szükségem, akik lírikus slágerekkel szórakoztatnák őket. Zenész... zenész nincs köztetek?...
Hm, az ajánlat megfontolásra érdemes. Vajon elég jól játszol-e ahhoz, hogy ne égj le ilyen fontos nézőközönség előtt se? És még ha így is van, honnan szerzel ennyi társat magad mellé? (3. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.)
Összeakadsz egy kopasz, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Egy che-vállszalagot, egy díszes tunikát, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hókeresztet, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy nehéz harci kesztyűt, egy ogre övet, egy örökkéval.tűzopálját, egy q. demoralizátort, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy Sshreakza amulettjét, egy szirén köpenyét, egy törp sisakot, egy tűzúr csizmáját és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Quwaxotix trófea és egy varkaudar böllér trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Összeismerkedtek. Az ő neve Nox Del Torryl. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[194,114] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwargok által elpusztított ősi csatamezőt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rát-fát. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy tűzbokor van. Délre egy gránátkaktusz van. Délnyugatra egy rúnakő van. Jól kivehetőek a távolban.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg tűzköpő! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg tűzköpő jobb lábát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (60 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg tűzköpő bal lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-22 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Véres nyál csordul ki a quwarg tűzköpő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4006 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 105, gyógyulás: 69, összesen: -36 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy ősquwarg! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősquwarg bal első lábát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod az ősquwarg bal középső lábát. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ősquwarg megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Az ősquwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 7936 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 92, gyógyulás: 109, összesen: +17 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy ősquwarg! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 105 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősquwarg testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod az ősquwarg fejét. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvagdalod az ősquwarg gigantikus potrohát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Az ősquwarg megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. 8038 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 111, gyógyulás: 122, összesen: +11 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy varkaudar csésze.

(Továbbmész...) [195,113] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-10 életpont). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy vadász quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a vadász quwarg bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 3177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 30, gyógyulás: 35, összesen: +5 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy gyöngymangó bokrot. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre egy szekérkaraván van. Délre egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy friss csatamező van. Jól kivehetőek a távolban.
(Feltételes támadás:) Egy Quwaxotix! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. 67 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 45 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Quwaxotix fejét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (76 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a Quwaxotix gigászi csáprágóját. (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a Quwaxotix testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Képtelen vagy védeni a Quwaxotix minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 380 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) Shengoroth karmával néhányszor súrolod a Quwaxotix testét. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a Quwaxotix testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 49 életpontot sebeztél. Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 381 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A Quwaxotix összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó, 2 obszidián függő, egy Eldaran karkötője, egy umbatari karkötő, egy aranytű és egy gyöngysor, ezenkívül 4 őskristály-szilánk. Elhajítod a vacak ősquwarg trófeát, és kiszedsz egy Quwaxotix trófeát. 27027 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 1551, sebződés: 949, gyógyulás: 523, összesen: -426 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus fejét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom és egy xirnox szív. 4909 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 0, gyógyulás: 52, összesen: +52 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy q. demoralizátor. Kortyolsz az életvízből. Nem is kell sokáig várnod, hogy megszűnjön végre a nyomás - s eloszoljon végre az elmédre telepedett sorvasztás. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +115 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +96 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +116 életerő.) Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-2 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [31 pontot használtál fel, van még 262.]

kf 467 1158 kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat az 1158. tárggyal
Leveszed a rémbőr tarkóvédőt, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 262.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Tralvelmukkcérr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A próba könnyűnek tűnik: egy epokitféreg megölése a feladatod.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod az epokitféreg testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 100 életpontot sebeztél. Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1218 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Vashegyi Bergin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy kdole. Próbálsz hablatyolni, de hamar kiderül, hogy hozzá se tudsz szólni a témához.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 242.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Quilhyll néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A próba könnyűnek tűnik: egy orgoró megölése a feladatod.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgoró testét. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával kissé megkarcolod az orgoró nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod az orgoró sziklatestét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 110 életpontot sebeztél. Az orgoró fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az orgoró ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Az orgoró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 3, gyógyulás: 2, összesen: -1 ÉP}


Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Nrimbrakplakpók". Hadarva ismerteti a feladatot. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy ezüstshurikent! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Nem probléma - mondod, és hozzálátsz a tárgy legyártásához. Elkészítettél egy csodaszép ezüstshurikent 660 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat a következő: a kalandmester mond harminc találós kérdést, legalább huszonötre helyesen kell válaszolnod. Minden válaszra 1 perced van maximum. Indul a játék. Úgy érzed, nem forog elég jól az agyad, meg a kérdések is elég idétlenek. A kérdéseknek kevesebb, mint felére tudsz csak válaszolni.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 212.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vörösszakállú Biran. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy mirg. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 110 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quilea néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Harcművész szakértelmed lesz próbára téve. Kezedben egy szál bottal kell végigfutnod egy folyosón úgy, hogy a különböző akadályokat kikerülöd, minden célpontot leütsz a bottal, és mindezt három perc alatt! Futva indulsz a folyosón. Igyekszel, de miközben a lávapatakokon ugrálsz át és próbálsz elhajolni a suhogó pengék elől, óhatatlanul kihagysz egy-egy célpontot. És mintha ez nem lenne elég, még a három percet is túlléped! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek).
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 192.]

id 470 300 idomítod a 470. szörnyet 192 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a pikkelyes ptog idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Jól haladt a mai tanulás. (Még 143 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+3 szörnyidomítás). [192 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: leveszed/lerakod a 685. tárgyat a 615. tárgyat a 865. tárgyat
Lecsatolod a rinóbőr övet.
Leveszed az Ovgun nyakláncát.
Leveszed a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: leveszed/lerakod a 615. tárgyat a 839. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Kiveszed a füledből az ősplazmát. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 25, 4.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 292 pontot. A következő körben tehát 289 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL)
Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon!

BLOUNTHER GYŰRŰJE (1548. TÁRGY)
Blounther apó méltánytalanul feledésbe merült, saját fejlesztésű találmánya ez a fantasztikus kis aranykarika, ami megvédi bűbájaidat a mindent magába olvasztó sárkányvarázstól: az elnyeléstől. Sajnos nem sok van már belőle a világon, mert nem nyújtottak elegendő védelmet gazdáiknak, akik így a Sötét Világ rémségeinek gyomrában végezték. A gyűrű erejének kihasználásához természetesen viselned kell e tárgyat (KF 1548).

TRIKORNIS NYEREG (1536. TÁRGY)
Hogy néz ki egy lovag ló nélkül, és hogy néz ki egy csatamén nyereg nélkül? Mint tudjuk komikusan. Ezt Raia szent lovagjai is tudják, ezért természetesen csak a felnyergelt trikornis hercegeik hátán lovagolnak ki a rendházaik kapuján. Persze ezek a nyergek korántsem olyan durva, és elnagyolt darabok, mint amilyeneket a városok piacán lehet vásárolni. Mindegyiket a legjobb elf mesterek, a legjobb anyagokból készítették el, és varázslatos rúnák biztosítják, hogy se lovas, se a hátas ne fáradjon el túlságosan, miközben hosszú-hosszú távolságokat tesznek meg együtt, hogy megszabadítsák a világot néhány gonosztevőtől. Ha véletlenül hozzájutsz egy ilyen nyereghez, és azt a hátasodra teríted (KF 1536), akkor "paripáddal" ezentúl fordulónként egy mezővel többet tudsz megtenni, mint egyébként (de max. 11-et). Persze azért van némi hátránya is a sok lovaglásnak, hátasod valamivel falánkabb lesz, valamint a számára kényelmetlen eszköz miatt lassabban mozog, a mozgás mezőként +2 TVP-be kerül.
[Abban a fordulóban, amiben a nyerget KFeled, illetve akár egyszer is leveszed a nyerget a hátasról, nem léphetsz +1 mezőt.]

KARAKTERLAP

Suitora Zolna, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Bőröd mint a sírok márvány fehérje. Tharr bíborosa vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 151. fordulód.

Erő: 36 (44) Szint: 33 Merészség: 10/5 Magasság: 163 cm
IQ: 26 (31) Támadás: 40 (43) Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 21 (32) Védekezés: 70 (76) Menekülés: 15 % Életkor: 4/94 év
Egészség: 19 (20) Életpont: 384/523 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 1
Szerencse: 31 (62) Varázspont: 1068/253 Pénz: 10756 arany Kép. pont: 37
Vérpont: 71/10 Pszi pont: 174/411 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1752 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 68096 TP-t kaptál. Jelenleg 4935460 TP-d van. A következő szinthez még 64540 TP szükséges. Trófeáid: Quwaxotix, kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona. Jóllakottság: 24%. A 148. fordulódban 6215 arany került a bankszámládra. 6308 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/75 szúrófegyverek: 7/54
vágófegyverek: 38/83 (+9%) ütőfegyverek: 7/42 lőfegyverek: 7/17
dobófegyverek: 31/4 (+4%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
195,113 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/26 2. nyomkövetés: 48/60 (+5%) 3. lopás: 4/15
4. mászás: 15/74 5. csapdakészítés: 16/44 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/52 (+300%)
7. gyógyítás: 2/8 8. titkosírás: 1/26 (+9%) 9. felderítés: 8/37 (+300%)
10. szörnyidomítás: 8/18 (+276%) 11. teológia: 85/71 (-158%) 12. taumaturgia: 54/54 (-176%)
13. versengés: 2/24 14. harcművészetek: 4/2 (+9%) 15. zene: 1/68
16. szörnyismeret: 28/77 17. pszi: 21/78 (+2%) 18. zárnyitás: 13/27
19. vadászat: 3/88 20. bányászat: 16/73 21. testépítés: 16/47
22. úszás: 2/52 23. főzés: 12/6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50)
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963), Quwaxotix (#961), kisebb quwarg isten (#213), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), massza (#217)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +23 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 19 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)
tolvajvér (#364) a lélek védelme (#57) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ryuku légiós (#361) izomernyesztés (#33) >> ryuku gárdista (#360)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> élőholt quwarg (#202) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160) villámcsapás (#50) >> ősquwarg (#300)
villámcsapás (#50) >> quwarg szellem (#676) savlehelet (#225) >> quwarg anyakirálynő (#269)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> kisebb quwarg isten (#213) varázsvédelem (#34) >> quwarg parafenomén (#248)
varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> quwarg tűzköpő (#678)
tüskepajzs (#30) >> quwarg őrparancsnok (#677) védelem sav ellen (#36) >> quwarg anyakirálynő (#269)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271) védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> ryuku légiós (#361)
hhaar burka (#32) >> purifikátor (#157)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1061, pontszámod: 13251.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
halandóság álcája (325)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
vérmágia (366)
a Szörny érintése (375)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 91 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1313 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1843 arany (#50) 1 életvíz (#1500) 3 gyógykenőcs (#313)
2 gyöngymangó (#135) 2 kerek kő (#19) 3 tinta (#101)
1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 Blounther gyűrűje (#1548) 92 drótszőr (#37)
1 Eldaran karkötője (#373) 1 fokhagyma (#403) 1 fűszertartó (#210)
1 gyöngysor (#192) 1 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
2 kék orchidea (#68) 1 kőszem (#304) 8 madártoll (#112)
1 muzsikus füles (#1657) 2 obszidián függő (#195) 4 őskristály-szilánk (#1525)
1 q. demoralizátor (#2067) 3 ragasztó (#83) 1 sallank karom (#128)
39 ugh méreg (#166) 1 umbatari karkötő (#278) 1 varkaudar csésze (#841)
118 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(194,114) ősi csatamező (#263), 26. jellempróba, quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300)
(195,113) vadász quwarg (#241), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), kihívás tornya (#502), Dornodon oltár, 49. jellempróba, Quwaxotix (#961), quwarg ősmágus (#302), epokitféreg (#147), orgoró (#170)

Üzenet küldése a karakternek