Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 4. 12h:06' EZ A 15. JÁTÉKHETED, 15. FORDULÓD 16. játékheted kezdete: aug. 6. A következő fordulódat legkorábban a 16. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 31 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5816 SZÁMLA : XXXX |
t 83 | támadod a 83. szörnyet |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a kaszabolósáska bal oldalát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kaszabolósáska testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kaszabolósáska minden csapását hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
gy 22 | gyógyítás 22 pontért |
m 2 | mozogsz keletre |
Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a móleon testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a móleon sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. (ld. enc.) 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a grákó denevér bőrszárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A grákó denevér állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A grákó denevér összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sünmedve jobb karját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-3 életpont.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
kt 22 18 | elkészíted a 22. tárgyat (18 darabot) |
kt 81 | elkészíted a 81. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az útonálló jobb lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló bal lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
ea 125 6 | eladod a 125. tárgyat 6 |
ea 106 3 | eladod a 106. tárgyat 3 |
ea 48 2 | eladod a 48. tárgyat 2 |
ea 14 8 | eladod a 14. tárgyat 8 |
ea 37 8 | eladod a 37. tárgyat 8 |
ve 21 2 | megveszed a 21. tárgyat 2 |
ve 30 2 | megveszed a 30. tárgyat 2 |
ve 76 1 | megveszed a 76. tárgyat 1 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rájanyék testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kőevő testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kőevő karszerű nyúlványát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A kőevő támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kőevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ásót, szereztél 1 fekete gyöngyöt. (ld. enc.) 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
FÉMRÚD (104. TÁRGY) Közelebbről megvizsgálod a móleon hosszú, egyenes gerincét: legnagyobb csalódásodra nem fémből van, hanem csak valamilyen ezüstösen csillogó anyagból. A móleon gerincének van egy sajátossága: képes magához vonzani a vapár tüskéit. |
BRONZKULCS (76. TÁRGY) Ez a szépen megmunkált, bronzból készített kulcs igazi értéket annak jelent, aki nem rendelkezik más, zárt ládák kinyitására alkalmas eszközzel. |
FEKETE GYÖNGY (99. TÁRGY) Ha egy kőevőt sikerül szétverni egy kőkalapáccsal, érdekes meglepetés ér: a gyomrában egy majdnem egy centis fekete gyöngy van! Ez a fura, "szárazföldi gyöngykagyló" ezt a gyönyörű ékszert termelte. Pedig az ember csak némi kőport várna... |
FELTÉTELES KÉSZÍTÉS Unod, hogy mindig vissza kell mászkálnod a növényekhez a következő körben, ha szedni akarsz a termésükből? Unod, hogy állandó probléma a dobófegyvered/lőfegyver muníciód folyamatos pótlása? Nos, bizonyára már rég megszületett a fejedben a megoldás. A kalandozód tudata azonban csak most tágult ki annyira, hogy fejben tudjon tartani egy ilyen iszonyatosan bonyolult feltételes parancsot. A Feltételes Készítés az FKT <tárgy> <mennyiség> parancs kiadásával történik. Működése igen egyszerű: Amint az adott tárgyból kevesebb van a birtokodban, mint a <mennyiség>, és rendelkezésedre áll minden feltétel a hiány pótlására, azonnal és teljesen automatikusan elkészíted a hiányzó mennyiséget. Például ha szükséged van 10 smirglilevélre, kiadod az FKT 29 10 parancsot, és amint látsz egy smirglibokrot, felpótolod a készleteidet tízre. Azért a "célmennyiséget" adja meg a második paraméter, és nem egy konkrét készítendő mennyiséget, mert elképzelhető, hogy időközben lopsz/találsz ill. más módon hozzájutsz néhányhoz a keresett tárgyból, akkor pedig minek fölösleget termelni? Az FKT parancs automatikusan törlődik, ha egy sikeres végrehajtódás után az adott tárgyból rendelkezésedre áll a kívánt mennyiség. Ez szinte minden esetben igen hasznos. Kivételt képez azonban a lövedékek és a varázslatkomponensek gyűjtögetése, mert ezekre állandó szükség van. Ha az FKT parancsnak megadsz egy harmadik paramétert, egy 1-est, akkor az az FKT parancs érvényben fog maradni mindaddig, amíg nem törlöd. Ezt a Feltételes Parancs Listádon egy * jelzi (ha interneten játszol, ott a "csak egyszer" felirat láthatod azoknál a tárgyaknál, amit értelemszerűen csak egyszer akarsz legyártani). Példa: FKT 19 10 1 ügyel rá, hogy amint alkalom adódik rá, mindig feltöltsd kerek kő-készleteidet tízre. Az FKT parancs pontosan ugyanúgy működik, mint a KT parancs. Ha egy adott szituációban ugyanezekkel a paraméterekkel egy KT parancs sikeres lenne, akkor az FKT ugyanezt az eredményt fogja hozni. Az FKT parancsaid végrehajtásának lehetősége MINDEN SZABADBAN VALÓ MOZGÁS végén (tehát egy M 2 2 2 parancs esetén háromszor) kerül vizsgálatra. Egyéb parancsok esetén nem hajtódik végre! Az üres FKT az összes ilyen parancsot, egy adott paraméterű FKT parancs újbóli kiadása azt az egy FKT parancsot törli. A TVP költség végrehajtódáskor vonódik le. |
LOTTÓ Ezentúl Ghalla minden játékos kedvű polgára kipróbálhatja szerencséjét (vagyis mindenki, aki legalább a 15. fordulójánál tart). A 9 naponta lévő lottósorsolásra LOT <1. tipp> <2. tipp> <3. tipp> paranccsal lehet tétet elhelyezni. Egyszerre bárhány szelvénnyel játszhatsz. A tippelt számok 1-30-ig terjedhetnek. A parancs nem kerül TVP-be. Egy szelvény ára 10 arany, amelyet mindenhol, még a legeldugottabb zugban is jelenlevő Arany Magisztrátus-lottóügynököktől szerezhetsz be. Lottót csak készpénzért vásárolhatsz. A nyereményeket a húzást követő 35. napig lehet felvenni. (Aki az aktuális sorsolást követő 4. sorsolásig nem lép, annak elévül a szelvénye.) A nyereményeket a sorsolást követő fordulód elején személyesen adják át neked az ügynökök. A nyeremények kifizetéséért az Arany Magisztrátus Kereskedelmi és Innovációs Bank-Konszorzium - a Fairlight Bankhálózat független tagja - teljes anyagi garanciát vállal. Az első lottóhét kezdete 1998. nov. 17. |
Erő: | 16 | Szint: | 7 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 13 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 112/46 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 44 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 9 (+1) | lőfegyverek: | 5 |
46,98 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 47 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 147 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 7 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. harcművészetek: | 7 | 8. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
technokolin (#50) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fekete gránittorony (530): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | mászókarom (#78) | |||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | kőkés (#6) | 2 | szögletes kő (#17) | ||
13 | tüske (#22) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | 2 | fáklya (#36) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 1 | mérleg (#81) | |||
1 | rézkulcs (#75) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13] | ||||||
1 | * | vizestömlő (#3) | [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | álompor (#396) | 3 | dözmöng szív (#122) | 10 | drótszőr (#37) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 2 | grákóbőr (#41) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
3 | királygyík bőr (#44) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 1 | rókafarok (#124) | |||
4 | smirglilevél (#29) | 7 | sünmedve tüske (#14) | 2 | tükör (#43) | |||
4 | varányszem (#30) |
Összsúly: 19.62 kg | Megterheltség: 46% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 117 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | antilopbőr (#48) | 8 | drótszőr (#37) | 3 | fabontó (#106) | |||
2 | lapkorong (#80) | 4 | mandibulapenge (#125) | 3 | sünmedve tüske (#14) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
29 | arany (#50) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fémrúd (#104) | 1 | grákóbőr (#41) | 1 | mérleg (#81) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 11 | tüske (#22) | 2 | varányszem (#30) | |||
4 | víz (#27) |
40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | |
-5 | |
|
|
|
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
|
|