Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 1. 13h:02' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 15. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: máj. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5335 SZÁMLA : XXXX |
ft 30 2 | támadod a 30. szörnyet a 2. fajúakat |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
kt 19 20 | elkészíted a 19. tárgyat (20 darabot) |
kf 8 1 | kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat a jobb kezedbe |
kf 11 2 | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe |
ff | felt. fegyverváltás: |
ff 12 | felt. fegyverváltás: 12 |
f 17 | kísérletezel a 17. tárggyal |
f 103 | kísérletezel a 103. tárggyal |
be 8 | bemész a 8. titkos labirintusba |
lm 2 3 1 | mozogsz 2 3 1 |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a gyíkember bal oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra rohansz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a gyíkember bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyíkember nyálkás karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A gyíkember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 21 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a gyíkember pikkelyes testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a gyíkember jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyíkember testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gyíkember csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyíkember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a spagulár testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a spagulár testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a spagulár nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Patájával a spagulár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a spagulár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [25,5] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy surranó kígyó! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a surranó kígyó farkát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra rohansz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a surranó kígyó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis mérget is kaptál a csípéssel. A méreg gyenge - csak 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
kt 13 | elkészíted a 13. tárgyat |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a sünmedve testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a sünmedve jobb lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a sünmedve testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [26,7] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gitonga került az utadba. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a gitonga testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal felnyársalod a gitonga bal szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a gitonga testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gitonga megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A gitonga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. (ld. enc.) 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
be 528 | bemész az 528. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Magad mögött hagyod a kastélyt, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 27.]
tf 2 30 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 27 pontért |
KŐKALAPÁCS (13. TÁRGY) Egy szabályos, szögletes kőbe kis munkával akkora lukat tudsz ütni, amelybe berakhatsz egy nyélnek alkalmas, vastag botot. Ilyet mindenhol találhatsz bozótos terepen vagy erdőben (tehát ilyen terepen kell állnod a készítéskor, de nem kell nálad botnak lennie). És máris kész a d6 sebzésű koponyaloccsantó ütőfegyver! Készítéséhez a KT 13 parancsot kell kiadnod, 12 pontért. A kőkalapács használható balkezes fegyverként, ha az ütőfegyver szakértelmed legalább 6. |
GYÍKEMBER (51. SZÖRNY) Ezek a sunyi, pikkelyes testű félig gyík teremtmények mocsarakban és földalatti tavak közelében élnek. Bár intelligens lények, azt a minimális IQ-t, ami nekik van, inkább gonoszkodásra, bajokozásra használják, mint értelmes dolgokra (pl. GO játszmák lefolytatása). Valamivel magasabbak, mint egy törpe, de jóval gyengébbek. Igaz, ami terén hiányt szenvednek erőben, azt ügyességben pótolják. |
GITONGA (76. SZÖRNY) A gitongák békés, hosszú nyakú tollas lények, a dombvidék göröngyös sziklái között fészkelnek. Az állandó harc a nagyobb ragadozókkal rákényszerítette őket arra, hogy megtanuljanak harcolni: hosszú, hegyes, kemény csőrük sokszor még egy rőtmanót is meghátrálásra kényszerít. |
MADÁRTOLL (112. TÁRGY) Sok madárszerű lényről szerezhetsz tollakat. Ha párnatömésre nem is, esetleg nyílvessző-tollnak jók lesznek. |
FELTÉTELES KÉSZÍTÉS Unod, hogy mindig vissza kell mászkálnod a növényekhez a következő körben, ha szedni akarsz a termésükből? Unod, hogy állandó probléma a dobófegyvered/lőfegyver muníciód folyamatos pótlása? Nos, bizonyára már rég megszületett a fejedben a megoldás. A kalandozód tudata azonban csak most tágult ki annyira, hogy fejben tudjon tartani egy ilyen iszonyatosan bonyolult feltételes parancsot. A Feltételes Készítés az FKT <tárgy> <mennyiség> parancs kiadásával történik. Működése igen egyszerű: Amint az adott tárgyból kevesebb van a birtokodban, mint a <mennyiség>, és rendelkezésedre áll minden feltétel a hiány pótlására, azonnal és teljesen automatikusan elkészíted a hiányzó mennyiséget. Például ha szükséged van 10 smirglilevélre, kiadod az FKT 29 10 parancsot, és amint látsz egy smirglibokrot, felpótolod a készleteidet tízre. Azért a "célmennyiséget" adja meg a második paraméter, és nem egy konkrét készítendő mennyiséget, mert elképzelhető, hogy időközben lopsz/találsz ill. más módon hozzájutsz néhányhoz a keresett tárgyból, akkor pedig minek fölösleget termelni? Az FKT parancs automatikusan törlődik, ha egy sikeres végrehajtódás után az adott tárgyból rendelkezésedre áll a kívánt mennyiség. Ez szinte minden esetben igen hasznos. Kivételt képez azonban a lövedékek és a varázslatkomponensek gyűjtögetése, mert ezekre állandó szükség van. Ha az FKT parancsnak megadsz egy harmadik paramétert, egy 1-est, akkor az az FKT parancs érvényben fog maradni mindaddig, amíg nem törlöd. Ezt a Feltételes Parancs Listádon egy * jelzi (ha interneten játszol, ott a "csak egyszer" felirat láthatod azoknál a tárgyaknál, amit értelemszerűen csak egyszer akarsz legyártani). Példa: FKT 19 10 1 ügyel rá, hogy amint alkalom adódik rá, mindig feltöltsd kerek kő-készleteidet tízre. Az FKT parancs pontosan ugyanúgy működik, mint a KT parancs. Ha egy adott szituációban ugyanezekkel a paraméterekkel egy KT parancs sikeres lenne, akkor az FKT ugyanezt az eredményt fogja hozni. Az FKT parancsaid végrehajtásának lehetősége MINDEN SZABADBAN VALÓ MOZGÁS végén (tehát egy M 2 2 2 parancs esetén háromszor) kerül vizsgálatra. Egyéb parancsok esetén nem hajtódik végre! Az üres FKT az összes ilyen parancsot, egy adott paraméterű FKT parancs újbóli kiadása azt az egy FKT parancsot törli. A TVP költség végrehajtódáskor vonódik le. |
LOTTÓ Ezentúl Ghalla minden játékos kedvű polgára kipróbálhatja szerencséjét (vagyis mindenki, aki legalább a 15. fordulójánál tart). A 9 naponta lévő lottósorsolásra LOT <1. tipp> <2. tipp> <3. tipp> paranccsal lehet tétet elhelyezni. Egyszerre bárhány szelvénnyel játszhatsz. A tippelt számok 1-30-ig terjedhetnek. A parancs nem kerül TVP-be. Egy szelvény ára 10 arany, amelyet mindenhol, még a legeldugottabb zugban is jelenlevő Arany Magisztrátus-lottóügynököktől szerezhetsz be. Lottót csak készpénzért vásárolhatsz. A nyereményeket a húzást követő 35. napig lehet felvenni. (Aki az aktuális sorsolást követő 4. sorsolásig nem lép, annak elévül a szelvénye.) A nyereményeket a sorsolást követő fordulód elején személyesen adják át neked az ügynökök. A nyeremények kifizetéséért az Arany Magisztrátus Kereskedelmi és Innovációs Bank-Konszorzium - a Fairlight Bankhálózat független tagja - teljes anyagi garanciát vállal. Az első lottóhét kezdete 1998. nov. 17. |
Erő: | 19 | Szint: | 6 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 253 cm |
IQ: | 8 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 505 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 102/90 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 6 | ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 5 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) |
26,23 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 36 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 76 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. gyógyítás: | 6 |
4. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
sünmedve (#33) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
csontlepke (#746), evaporőr (#69) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): új. kastély (528): 9. labirintus (22,29). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 8, 9. |
Összsúly: 43.51 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 118 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 1 | szögletes kő (#17) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 8 | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
4 | madártoll (#112) | 6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | |
2 | |
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|