Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. márc. 13. 1h:06' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 15. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: márc. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3083 SZÁMLA : XXXX |
tno 5 4 | növeled az 5. tulajdonságodat |
ba 88 | nem támadod a 88. szörnyet |
f 47 | kísérletezel a 47. tárggyal |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a gátvakond testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gátvakond csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A gátvakond most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [58,-13] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy drótszőrű pincsi. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a gátvakond szőrös testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a gátvakond jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gátvakond megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [58,-15] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy acéldarázs. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Az acéldarázs hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Nagyot húz a púpos burástya farka a lábadra! (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a púpos burástya hasadba mélyeszti. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [58,-16] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sünmedve. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Meglengetve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a spagulár testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a spagulár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Patájával a spagulár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A spagulár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
kt 43 | elkészíted a 43. tárgyat |
f 43 | kísérletezel a 43. tárggyal |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
KÍGYÓBŐR KESZTYŰ (49. TÁRGY) A kígyóbőr kesztyű készítéséhez két surranó kígyó bőrére van szükséged. Nemcsak kényelmes és divatos viselet, hanem valamennyire védi is a kezedet. Ha a KF paranccsal viseled, akkor egyet ad a Védelmedhez. Készítése 20 pontba kerül. |
MÁSZÁS Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz. |
ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY) Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni. |
KRÓMKAKTUSZ (46. NÖVÉNY) A természet egyik legfurcsább találmánya a krómkaktusz. Felülete nem zöld, hanem fémes csillogású, innét kapta nevét is. Az ó-bölcsek szerint nem a természet, hanem torz mágikus kísérletek szüleménye. Nos, ennek ellenére elég jól eléldegél a természetben. Ha van kőkésed, kivághatsz óvatosan egy téglalap alakú darabot a krómkaktusz sima, kemény bőréből. Ehhez a KT 43 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Így juthatsz TÜKÖRhöz. Férfiak számára a borotválkozáshoz, a nők számára rengeteg egyéb, jóval fontosabb tevékenységhez szükséges. Ezen kívül egyik alapvető komponense a szeksztánsnak. |
SZEKSZTÁNS (32. TÁRGY) Ha délben megméred ezzel az egyszerű eszközzel, hogy a nap milyen szögben látható a földről, éjjel pedig megteszed ugyanezt a függőleges tengely körül keringő holddal, a Zaonnal, megtudhatod, hogy kb. milyen hosszúsági és szélességi fokon vagy. Well, érthetőre lefordítva: ha van nálad szeksztáns, akkor mindig pontosan tudod, hogy milyen x,y koordinátákon vagy. Egy ilyen eszköz elkészítése persze nem könnyű feladat: szükséges hozzá egy tükör, egy távcső, és egy bot (amelyből az állványt készíted). A művelet 15 tevékenységpontba kerül. |
FELTÉTELES KÉSZÍTÉS Unod, hogy mindig vissza kell mászkálnod a növényekhez a következő körben, ha szedni akarsz a termésükből? Unod, hogy állandó probléma a dobófegyvered/lőfegyver muníciód folyamatos pótlása? Nos, bizonyára már rég megszületett a fejedben a megoldás. A kalandozód tudata azonban csak most tágult ki annyira, hogy fejben tudjon tartani egy ilyen iszonyatosan bonyolult feltételes parancsot. A Feltételes Készítés az FKT <tárgy> <mennyiség> parancs kiadásával történik. Működése igen egyszerű: Amint az adott tárgyból kevesebb van a birtokodban, mint a <mennyiség>, és rendelkezésedre áll minden feltétel a hiány pótlására, azonnal és teljesen automatikusan elkészíted a hiányzó mennyiséget. Például ha szükséged van 10 smirglilevélre, kiadod az FKT 29 10 parancsot, és amint látsz egy smirglibokrot, felpótolod a készleteidet tízre. Azért a "célmennyiséget" adja meg a második paraméter, és nem egy konkrét készítendő mennyiséget, mert elképzelhető, hogy időközben lopsz/találsz ill. más módon hozzájutsz néhányhoz a keresett tárgyból, akkor pedig minek fölösleget termelni? Az FKT parancs automatikusan törlődik, ha egy sikeres végrehajtódás után az adott tárgyból rendelkezésedre áll a kívánt mennyiség. Ez szinte minden esetben igen hasznos. Kivételt képez azonban a lövedékek és a varázslatkomponensek gyűjtögetése, mert ezekre állandó szükség van. Ha az FKT parancsnak megadsz egy harmadik paramétert, egy 1-est, akkor az az FKT parancs érvényben fog maradni mindaddig, amíg nem törlöd. Ezt a Feltételes Parancs Listádon egy * jelzi (ha interneten játszol, ott a "csak egyszer" felirat láthatod azoknál a tárgyaknál, amit értelemszerűen csak egyszer akarsz legyártani). Példa: FKT 19 10 1 ügyel rá, hogy amint alkalom adódik rá, mindig feltöltsd kerek kő-készleteidet tízre. Az FKT parancs pontosan ugyanúgy működik, mint a KT parancs. Ha egy adott szituációban ugyanezekkel a paraméterekkel egy KT parancs sikeres lenne, akkor az FKT ugyanezt az eredményt fogja hozni. Az FKT parancsaid végrehajtásának lehetősége MINDEN SZABADBAN VALÓ MOZGÁS végén (tehát egy M 2 2 2 parancs esetén háromszor) kerül vizsgálatra. Egyéb parancsok esetén nem hajtódik végre! Az üres FKT az összes ilyen parancsot, egy adott paraméterű FKT parancs újbóli kiadása azt az egy FKT parancsot törli. A TVP költség végrehajtódáskor vonódik le. |
LOTTÓ Ezentúl Ghalla minden játékos kedvű polgára kipróbálhatja szerencséjét (vagyis mindenki, aki legalább a 15. fordulójánál tart). A 9 naponta lévő lottósorsolásra LOT <1. tipp> <2. tipp> <3. tipp> paranccsal lehet tétet elhelyezni. Egyszerre bárhány szelvénnyel játszhatsz. A tippelt számok 1-30-ig terjedhetnek. A parancs nem kerül TVP-be. Egy szelvény ára 10 arany, amelyet mindenhol, még a legeldugottabb zugban is jelenlevő Arany Magisztrátus-lottóügynököktől szerezhetsz be. Lottót csak készpénzért vásárolhatsz. A nyereményeket a húzást követő 35. napig lehet felvenni. (Aki az aktuális sorsolást követő 4. sorsolásig nem lép, annak elévül a szelvénye.) A nyereményeket a sorsolást követő fordulód elején személyesen adják át neked az ügynökök. A nyeremények kifizetéséért az Arany Magisztrátus Kereskedelmi és Innovációs Bank-Konszorzium - a Fairlight Bankhálózat független tagja - teljes anyagi garanciát vállal. Az első lottóhét kezdete 1998. nov. 17. |
Erő: | 11 | Szint: | 7 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 102/51 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7 | ütőfegyverek: | 2 |
58,83 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 184 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 (+1) |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. gyógyítás: | 9 (+1) | 6. zárnyitás: | 1 |
7. vadászat: | 1 | 8. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
kaffogó hebrencs (#88) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | * | csontkés (#11) | 1 | * | csontszurony (#12) | |
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 3 | fáklya (#36) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 2 korty víz (#27), fér még: 18] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | dözmöng szív (#122) | 10 | drótszőr (#37) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 3 | kavadu lebeny (#24) | 3 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | rézdarab (#70) | 5 | smirglilevél (#29) | 11 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tükör (#43) | |||
4 | varányszem (#30) |
Összsúly: 22.86 kg | Megterheltség: 54% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 142 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | drótszőr (#37) | 2 | kaja (#2) | 5 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tükör (#43) |
57 | 58 | 59 | |
-19 | |
|
|
-18 | |
|
|
-17 | |
|
|
-16 | |
|
|
-15 | |
|
|
-14 | |
|
|
-13 | |
|
|
-12 | |
|
|
-11 | |
|
|
-10 | |
|
|