Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 21. 12h:07' EZ A 27. JÁTÉKHETED, 15. FORDULÓD 28. játékheted kezdete: aug. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2222 SZÁMLA : XXXX |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
f 236 | kísérletezel a 236. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
d 2 10 | eldobod a 2. tárgyat (10 darabot) |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [86,6] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
(Továbbmész...) [87,6] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő sörényes ubuk nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával megvagdalod a sörényes ubuk jobb oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a sörényes ubuk jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával felnyitod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 ubuk tüskét. Eldobod az értéktelenné vált púpos burástya trófeát, és diadalmasan beszerzel egy sörényes ubuk trófeát. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 14 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az uzbány bal lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az uzbány fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával felnyitod az uzbány nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. Elhajítod a vacak sörényes ubuk trófeát, és kinyersz egy alkalmas uzbány trófeát. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [89,7] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?
(Továbbmész...) [90,8] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ork sámán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az ork sámán jobb karját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az ork sámán bal lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 6 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával megvágod az ork sámán jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az ork sámán fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis uzbány trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ork sámán trófeát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával megvágod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [92,10] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő liumbe mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a liumbe vaskos szárát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a liumbe kunkorgó nyelvét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A liumbe nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a liumbe egyik csápját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a liumbe testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csápjával megérint a liumbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
h 201 | használod a 201. tárgyat |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
k 1 | követed az 1. fajúakat |
kf 685 254 | kézbeveszed/felveszed a 685. tárgyat a 254. tárggyal |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
h 336 5 | használod a 336. tárgyat |
BUMERÁNG (249. TÁRGY) A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4. |
KIS VASPAJZS (159. TÁRGY) A kis vaspajzs az egyik legegyszerűbb tárgy, amit vasból lehet készíteni. Előállításához szükség van öt vasércre, amelyet egy vaskohónál, tíz pirkittel felfűtve, egy kőkalapáccsal dolgozhatsz meg. Ahhoz, hogy ezt a 6-os védettséget nyújtó tárgyat meg tudd csinálni a KT 159 paranccsal, 40 TVP elköltésével, legalább 3-as bányászat szakértelem szükséges. |
VASSISAK (160. TÁRGY) A vassisak megmunkálása valamivel nehezebb és embert próbálóbb feladat, mint egy kis vaspajzs elkészítése. Először is szükséged van négy vasércre, amelyet egy nyolc pirkittel felfűtött vaskohóban megolvasztasz. Ezután a bőrsisak mintára ráöntve a megolvadt vasat, kőkalapáccsal kikalapálhatod 35 TVP-ért a KT 160 paranccsal a 4-es védettséget adó vassisakot. Mindehhez legalább 4-es bányászat szakértelem szükséges. |
PÚDERSZIKLA (118. TEREPTÁRGY) A dombvidékeken, ha a szürke sziklák közül egy-egy fehér meredezik elő, akkor majdnem biztos lehetsz, hogy egy púdersziklát találtál. Kőkalapáccsal leütögethetsz belőle egy darabot (KT 119 parancs, 6 pontért). Mire jó egy darab púderkő? Ez a fehér kavics könnyen morzsolható, bőrre kenve akár festékanyagként is használható. Különösen nagy előny, hogy a hatás úgy-ahogy tartósnak nevezhető. Fekete bőrből sötétet, sötétből normált, normálból világost csinálhatsz, ha a H 119 parancsot kiadod, 8 pontért. A bőrszín változtatása különösen előnyös, ha valamilyen tőled független (értsd tintacsiga) módon sötétre változott, illetve ha álcázni akarod magad (értsd túl sokan felismernének azok közül, akiket megloptál). |
ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY) Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie. |
LIUMBE (349. SZÖRNY) A liumbék az erdők mélyén élő, növényszerű lények. Leginkább egy óriási, színpompás virágra hasonlítanak, amely halálos csapdává válik, aki elég közel megy hozzá, hogy megcsodálja. Mérges gázzal elbódítja, majd csápjaival és nyelvével pillanatok alatt magához ragadja áldozatát, és elevenen megemészti! Szerencsére, a liumbe igencsak korlátozott helyváltoztatásra képes csak, ezért könnyű előle elszaladni, ha idejében felfigyelsz a veszélyre. Ha mégis a harcot választod, nos, természetesen a vágófegyver a legpraktikusabb ellene. |
FELTÉTELES KÉSZÍTÉS Unod, hogy mindig vissza kell mászkálnod a növényekhez a következő körben, ha szedni akarsz a termésükből? Unod, hogy állandó probléma a dobófegyvered/lőfegyver muníciód folyamatos pótlása? Nos, bizonyára már rég megszületett a fejedben a megoldás. A kalandozód tudata azonban csak most tágult ki annyira, hogy fejben tudjon tartani egy ilyen iszonyatosan bonyolult feltételes parancsot. A Feltételes Készítés az FKT <tárgy> <mennyiség> parancs kiadásával történik. Működése igen egyszerű: Amint az adott tárgyból kevesebb van a birtokodban, mint a <mennyiség>, és rendelkezésedre áll minden feltétel a hiány pótlására, azonnal és teljesen automatikusan elkészíted a hiányzó mennyiséget. Például ha szükséged van 10 smirglilevélre, kiadod az FKT 29 10 parancsot, és amint látsz egy smirglibokrot, felpótolod a készleteidet tízre. Azért a "célmennyiséget" adja meg a második paraméter, és nem egy konkrét készítendő mennyiséget, mert elképzelhető, hogy időközben lopsz/találsz ill. más módon hozzájutsz néhányhoz a keresett tárgyból, akkor pedig minek fölösleget termelni? Az FKT parancs automatikusan törlődik, ha egy sikeres végrehajtódás után az adott tárgyból rendelkezésedre áll a kívánt mennyiség. Ez szinte minden esetben igen hasznos. Kivételt képez azonban a lövedékek és a varázslatkomponensek gyűjtögetése, mert ezekre állandó szükség van. Ha az FKT parancsnak megadsz egy harmadik paramétert, egy 1-est, akkor az az FKT parancs érvényben fog maradni mindaddig, amíg nem törlöd. Ezt a Feltételes Parancs Listádon egy * jelzi (ha interneten játszol, ott a "csak egyszer" felirat láthatod azoknál a tárgyaknál, amit értelemszerűen csak egyszer akarsz legyártani). Példa: FKT 19 10 1 ügyel rá, hogy amint alkalom adódik rá, mindig feltöltsd kerek kő-készleteidet tízre. Az FKT parancs pontosan ugyanúgy működik, mint a KT parancs. Ha egy adott szituációban ugyanezekkel a paraméterekkel egy KT parancs sikeres lenne, akkor az FKT ugyanezt az eredményt fogja hozni. Az FKT parancsaid végrehajtásának lehetősége MINDEN SZABADBAN VALÓ MOZGÁS végén (tehát egy M 2 2 2 parancs esetén háromszor) kerül vizsgálatra. Egyéb parancsok esetén nem hajtódik végre! Az üres FKT az összes ilyen parancsot, egy adott paraméterű FKT parancs újbóli kiadása azt az egy FKT parancsot törli. A TVP költség végrehajtódáskor vonódik le. |
LOTTÓ Ezentúl Ghalla minden játékos kedvű polgára kipróbálhatja szerencséjét (vagyis mindenki, aki legalább a 15. fordulójánál tart). A 9 naponta lévő lottósorsolásra LOT <1. tipp> <2. tipp> <3. tipp> paranccsal lehet tétet elhelyezni. Egyszerre bárhány szelvénnyel játszhatsz. A tippelt számok 1-30-ig terjedhetnek. A parancs nem kerül TVP-be. Egy szelvény ára 10 arany, amelyet mindenhol, még a legeldugottabb zugban is jelenlevő Arany Magisztrátus-lottóügynököktől szerezhetsz be. Lottót csak készpénzért vásárolhatsz. A nyereményeket a húzást követő 35. napig lehet felvenni. (Aki az aktuális sorsolást követő 4. sorsolásig nem lép, annak elévül a szelvénye.) A nyereményeket a sorsolást követő fordulód elején személyesen adják át neked az ügynökök. A nyeremények kifizetéséért az Arany Magisztrátus Kereskedelmi és Innovációs Bank-Konszorzium - a Fairlight Bankhálózat független tagja - teljes anyagi garanciát vállal. Az első lottóhét kezdete 1998. nov. 17. |
Erő: | 8 | Szint: | 9 | Merészség: | 8/8 | Magasság: | 106 cm |
IQ: | 20 (35) | Támadás: | 9 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 90/90 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 137/53 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 15 (23) | Varázspont: | 70/40 | Pénz: | 541 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 39/19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 9 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 9 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. csapdakészítés: | 3 |
4. gyógyítás: | 1 | 5. felderítés: | 1 | 6. taumaturgia: | 3 |
7. zene: | 1 | 8. pszi: | 7 | 9. vadászat: | 4 |
10. bányászat: | 2 | 11. főzés: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó lények (#9097) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) |
Összsúly: 39.55 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 224% alatt van. | |
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | gyíkfű (#201) | 11 | kaja (#2) | |||
1 | nyílpuska lövedék (#547) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 7 | ubuk tüske (#131) | 1 | uzbány csőr (#169) |