14. forduló, 16. forduló, Yaztromo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 17. 9h:08'
EZ A 90. JÁTÉKHETED, 15. FORDULÓD
91. játékheted kezdete: júl. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1102
SZÁMLA : XXXX

YAZTROMO KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-83,-33] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Mentális erőd regenerálódik. (+3 pszi pont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy woor-antilop nyomára vezet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [10 pontot használtál fel, van még 169.]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

* 2. KP: tf 2 20 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 29 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 149.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

kt 51 elkészíted az 51. tárgyat
Legyártottál 1 bőrpáncélt. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 119.]

fkt 51 1 felt. készítesz az 51. tárgyat (1 darabot)
fkt 51 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

kf 51 kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat
Magadra öltöd a bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

kf 57 kézbeveszed/felveszed az 57. tárgyat
A fejedre teszed a bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

d 15 2 eldobod a 15. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 vadász tatu bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

d 48 1 eldobod a 48. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad antilopbőr. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[-82,-34] Síkság, továbbra is csak síkság. A Hóhér puszta szélénél vagy. Ez a széles, kevés ennivalót termő síkság Warn pusztáinak egy kisebb testvére. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő woor-antilop nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a woor-antilop jobb első lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A woor-antilop meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. Magadhoz veszel egy tekintélyes woor-antilop trófeát. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [-81,-35] Kisebb hegyek emelkednek itt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy móleon került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a móleon hosszú mandibuláját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a móleon testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a móleon sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A móleon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. Magad mögé lököd a pitiáner woor-antilop trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő móleon trófeát. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 99.]

be 4 bemész a 4. titkos labirintusba
A sziklák között, egy rejtett hasadékban megtalálod a manók barlangjának bejáratát! Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Körültekintően, lélekben mindenre felkészülten indulsz előre. Ahogy belépsz, lábujjhegyen mozogsz tovább: ez már "katonai" övezet, egyetlen rossz mozdulat is az életedbe kerülhet. [5 pontot használtál fel, van még 94.]

lm 4 mozogsz 4
A folyosó hamarosan egy apró szobába torkollik: ez feltehetően egy őrposzt. [2. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy manó. Fegyvere egy kőkés. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal felnyársalod a manó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A manó vágása nem talált el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőkést. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Az ajtó mögött egy barlangszoba van. A földön alvószalma hever, néhány lerágott csont mellett. Van még egy kijárata a szobának, egy hasonló ajtó. [3. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy manó lakik itt. Fegyvere egy kőkés. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal felnyársalod a manó jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a manó, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A manó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőkést. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Elérted a manók fészkének a szívét. Feltehetően itt lakik a főnökük is. Talán egy nagyobb manó? [4. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Baar-ork az. Fegyvere egy csontszablya. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a Baar-ork testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Baar-ork vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Baar-ork még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 kis vaskulcsot. Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kaja, 1 tükör és 2 varányszem. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 76.]

d 4 1 eldobod a 4. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 botot. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

lm 1 mozogsz 1
Az ajtó mögött egy barlangszoba van. A földön alvószalma hever, néhány lerágott csont mellett. Van még egy kijárata a szobának, egy hasonló ajtó. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
A folyosó hamarosan egy apró szobába torkollik: ez feltehetően egy őrposzt. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Visszatérsz a kijárathoz, és elhagyod a sötét odút. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 58.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[-82,-35] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gonyolék. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a gonyolék bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [-83,-34] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy húsevő magszim. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a húsevő magszim egyik csápját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a húsevő magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. Elhajítod a vacak gátvakond trófeát, és kiszedsz egy húsevő magszim trófeát. 73 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-84,-34] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy csodabogár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csodabogár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágójával a csodabogár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)
Összeakadsz Asunával. Egy bőrpáncélt, egy örökkévaló ametiszét és egy rézsisakot visel. Ruházatát egy evaporőr trófea és egy félelem-járó trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy vizestömlőt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 móri gyümölcsöt. [56 pontot használtál fel, van még 2.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy gyilkos sallankot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 155 pontot. A következő körben tehát 157 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yaztromo, egy hosszú ősz hajú, félszemű troll férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 15. fordulód.

Erő: 14 Szint: 6 Merészség: 5/5 Magasság: 254 cm
IQ: 14 Támadás: 5 Agresszió: 5 Testsúly: 474 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 18 Életpont: 104/86 Jellem: semleges (-14) Tul. pont: 4
Szerencse: 17 Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 4
Pszi pont: 9/5
Eddig összesen 78 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 279 TP-t kaptál. Jelenleg 1 347 TP-d van. A következő szinthez még 653 TP szükséges. Trófeáid: húsevő magszim, móleon.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 7 (+1)
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 4
dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
29,89 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 32

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 63 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 5 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 1
13. harcművészetek: 1 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 1
16. pszi: 1 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 1
19. vitalitás: 1 20. bányászat: 2 21. testépítés: 1
22. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szöges bőrpajzsot (#66) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot, csak egyszer), dárdát (#10) (max. 1 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot )
mászol max. 28 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
nektoraf (#355), hadroszaurusz (#162), élőholt sullár (#216), vízionár (#66), rambó bogár (#14)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * bőrsisak (#57) 1 * kis bőrpajzs (#45)
1 * mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
3 bot (#4) 1 csontkés (#11) 1 csontszablya (#64)
1 * csontszurony (#12) 1 dárda (#10) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
1 kőkalapács (#13) 6 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
4 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbőr (#48) $1 bordacsont ($16) 1 fémrúd (#104)
4 halálvirág (#2371) 10 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24)
1 királygyík bőr (#44) 1 magszim bél (#103) 5 móri gyümölcs (#116)
5 sünmedve tüske (#14) 1 szárnyas hernyó (#69) 6 tigroszlán fog (#63)
1 tükör (#43) 16 varányszem (#30)

Összsúly: 42.41 kg Megterheltség: 111%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 fáklya (#36) 2 vadász tatu bőr (#15)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrpáncél (#51) 1 csontszablya (#64) 1 fémrúd (#104)
1 kis vaskulcs (#40) 2 kőkés (#6) 1 magszim bél (#103)
5 móri gyümölcs (#116) 1 tükör (#43) 2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-85 -84 -83 -82 -81 -80
-36
-35
-34
-33
-32
(-84,-34) csodabogár (#755), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 2. jellempróba, oltár, Asuna (2417. kalandozó)
(-83,-34) húsevő magszim (#67)
(-82,-35) gonyolék (#13)
(-82,-34) oltár, woor-antilop (#31)
(-81,-35) móleon (#68), a 4. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), manó (#36), Baar-ork (#44)

Üzenet küldése a karakternek