148. forduló, 150. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 28. 12h:16'
EZ A 215. JÁTÉKHETED, 149. FORDULÓD
216. játékheted kezdete: jún. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,79] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+56 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+14 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy piromenyét nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 279.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 274.]

* 3. KP: v 4 0 0 elmormolod a 4. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 269.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 264.]

a 101 3411 18 átadod a 101. tárgyat a 3411. kalandozónak (18 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 18 tintát Könnyűkéz Ssiqua részére. [5 pontot használtál fel, van még 259.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 255.]

a 92 3906 1 átadod a 92. tárgyat a 3906. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 kötelet Vörös Gondró részére. [5 pontot használtál fel, van még 250.]

aa 103 326 átadod a 103. tárgyat a 326. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 magszim belet Vörös Gondró részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 4 ezüstdarabot Vörös Gondró részére. [10 pontot használtál fel, van még 240.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 230.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
[Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

kf 1562 kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat
Lecsatolod a láncinget, majd magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

m 2 mozogsz keletre
[102,79] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy pszi elementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a pszi elementál jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a pszi elementál testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigmetszed a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a pszi elementál párolgó héját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Moloch orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [11 pontot használtál fel, van még 219.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+38 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 189.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 159.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 életerő.) (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 129.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[101,80] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nektoraf. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a nektoraf jobb karját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a nektoraf testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 72 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a nektoraf jobb lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a nektoraf viaszos testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 51 életpontot vesztettél. A nektoraf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. (ld. enc.) 678 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Látsz egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Sir Bedzsik. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Nem igazán érted, hogy mi olyan sürgős, átadod a kért tárgyat. A gnóm bekapja és fejest ugrik a legközelebbi bozótba. Pár perc múlva megkönnyebbülten kijön. Elmeséli, hogy majdnem kikelt belőle egy púpos burástya, de az utolsó pillanatban megakadályoztad. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,80] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az orgyilkos testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy Quirov nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Quirov bal lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a Quirov testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a Quirov jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A Quirov szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 66 aranyat. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Összeakadsz Fifikás Smuggal. Fairlight fanatikusa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Hátasa egy idomított spagulár. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. {max. varázspontja: 189; max. pszije: 0.} Tisztán érzed auráját: semleges jellemű.
Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Összefutsz Veres Trammannal. Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Érzékeled auráját: ő is jó.
Kedvesen, de sután meghajol, dicséri a szemed, a hajad, az illatod. Pironkodva hallgatod. Úgy látszik, bókjai nem érték el a kívánt célt - egyértelműen kifejezed nemtetszésedet, mielőtt még remélni kezdene a fiú.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed Alaran táborát. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy zombi cipeli. Érzékeled auráját: ő is jó. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [21 pontot használtál fel, van még 108.]

ea 222 1 eladod a 222. tárgyat 1
Eladtál 1 láncinget. 50 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

ea 168 2 eladod a 168. tárgyat 2
Eladtál 2 sullár hólyagot. 14 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

ea 169 2 eladod a 169. tárgyat 2
Eladtál 2 uzbány csőrt. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

ea 70 10 eladod a 70. tárgyat 10
Eladtál 10 rézdarabot. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! Ez jól esett! (+3 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 78.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 76.]

m 8 7 1 mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre
[100,79] Folytatod sétádat a házak közt. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sötét gnóm közeledik. {támadása: 16.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a sötét gnóm bal lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a sötét gnóm testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 552 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,78] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Úgy vágyom Rád, mint ha itt se lennél! Sok puszi: Elfi " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [100,77] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 52.]

m 8 8 6 mozogsz északra, északra, nyugatra
[100,76] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Észreveszel egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,75] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadász tatu. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a vadász tatu testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vadász tatu fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai majdnem eltalálnak! A vadász tatu összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [99,75] A bozótos terep dombvidékbe megy át.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyű nyilat. Erőd TF-elődött. [48 pontot használtál fel, van még 4.]

ef 5 512 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 22 99 10 keresed a 22. szörnyet a 99. szörnyet a 10. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját bezabál a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 290 pontot. A következő körben tehát 291 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NEKTORAF FAGGYÚ (667. TÁRGY)
A nektoraf bőréről lekapargatva a dús faggyút, félreteheted egy tetszőleges koszos edénybe vagy üvegcsébe, nem lesz semmi baja a dús zsiradéknak. Hogy mire jó? Hát, enni azt biztos nem...

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 149. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 18 Merészség: 6/3 Magasság: 143 cm
IQ: 25 (27) Támadás: 17 (18) Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 29 (32) Menekülés: 40 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 288/199 Jellem: jó (324) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 214/15 Pénz: 178 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 23/12 Pszi pont: 22/1
Eddig összesen 927 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 916 TP-t kaptál. Jelenleg 298 508 TP-d van. A következő szinthez még 41 492 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, varkaudar behemót, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: *21/100 (+1%) vágófegyverek: 18/93 (+18%)
ütőfegyverek: 14/76 lőfegyverek: 18/61 (+3%) dobófegyverek: 6/79

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) (11 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 30 százalék;
99,75 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/88 2. nyomkövetés: 41/0 (+16%) 3. mászás: 10/78
4. csapdakészítés: 12/4 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/0 6. gyógyítás: 14/30
7. titkosírás: 9/81 8. felderítés: 6/34 9. szörnyidomítás: 7/41
10. teológia: 10/68 (+18%) 11. taumaturgia: 16/50 (+4%) 12. versengés: 4/32
13. zene: 6/66 (+33%) 14. szörnyismeret: 23/30 (+20%) 15. pszi: 3/74 (+10%)
16. zárnyitás: 6/33 17. vadászat: 18/38 18. bányászat: 24/48 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sóhajtó dorony (#112)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (104) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
gyóntatás (#56), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), gigaököl (#49)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat.
3.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 57 TU. szükséges még: 13 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1156 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 66.34 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 ezüstdarab (#326) 1 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 láncing (#222) 1 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
1 móri gyümölcs (#116) 1 óndarab (#85) 8 rézdarab (#70)
2 sullár hólyag (#168) 18 tinta (#101) 2 uzbány csőr (#169)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
150 arany (#50) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 orgyilkos tőr (#225)
3 spiritusz (#170) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100 101 102 103
74
75
76
77
78
79
80
81
(99,75) Tharr oltár, olvasztókemence (#86), 26. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely
(99,78) orgyilkos (#131)
(100,75) vadász tatuk (#10), Tharr oltár, 42. jellempróba
(100,76) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Chara-din oltár, Chara-din rúnaköve, 22. jellempróba
(100,77) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, 27. jellempróba, manaelementál (#290)
(100,79) Fairlight oltár, sötét gnóm (#132)
(100,80) orgyilkos (#131), fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), Quirov (#975), Fifikás Smug (6125. kalandozó), Veres Tramman (6126. kalandozó), Alaran (6127. kalandozó)
(101,80) nektoraf (#355), Elenios rúnaköve, Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 40. jellempróba
(102,79) pszi elementál (#221), művészi porolit (#720), Elenios oltár

Üzenet küldése a karakternek