148. forduló, 150. forduló, Sendiel, a dalnok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. nov. 4. 9h:36'
EZ A 166. JÁTÉKHETED, 149. FORDULÓD
167. játékheted kezdete: nov. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4848
SZÁMLA : XXXX

SENDIEL, A DALNOK KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [138,123] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+16 tvp ).
Kellemes álmot látsz, együtt vagy szüleiddel. Még egész kis baba vagy, rá sem ismersz magadra, mégis bizonyosan érzed, Te vagy az a gyermek, mely fölé oly boldogan hajolnak. Apád apró figurát nyom csöppnyi kezedbe - az imént faragta egy darab rát-fából. Édesanyád éppen azt igyekszik elmagyarázni, mi volt az a fekete szőrcsomó, mely az imént tűnt el egy föld alatti lyukban. De eljő a reggel, és felébredsz. Kipihenten indulsz utadra, de elhatározod, meglátogatod szüleidet.
Az aranytermő erszény 25 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+40 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+90 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 340.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 3. KP: használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 339.]
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-6 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 329.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 327.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 322.]

* 5. KP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (8 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 8 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

id 344 1 idomítod a 344. szörnyet 1 pontért
Érdekes, a normál kaja iránt nem mutat érdeklődést. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] A befejezéshez még 1266 TU szükséges. [60 pontot használtál fel, van még 262.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 230 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 259.]

v 57 elmormolod az 57. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 259.]

m 8 1 6 mozogsz északra, északkeletre, nyugatra
[138,122] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy élőholt mirg. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [139,121] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy szőrös bozsó. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a szőrös bozsó testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a szőrös bozsó szőrös mellkasát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szőrös bozsó mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szőrös bozsó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [138,121] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy élőholt mirg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " High Density sivatag. VIGYľZAT, a homok kincseket rejt!!! " Találsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 190 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg farkát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 190 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vashegyű lándzsa és egy bronzhegyű nyíl. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg farkát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 190 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 389 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 190 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák támad rád.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1408 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaspajzs, 3 mérg. ubuk dobónyíl, egy vashegyű nyíl, egy bronzhegyű nyíl és 3 nyílvessző. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi rúnatornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Alaria Volerdi előtt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Egyszercsak megpillantod Alaria Volerdi táborát. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Ő Radul Renier felesége! Leah inkvizítora. Egy aranyozott klipszet, egy csontamulettet, egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy Inkvizítori szalagot, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkévaló holdkőjét, egy ryuku vadászinget, egy tleikan kesztyűt, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat és egy Zu'lit koronáját visel. Rangja: Inkvizíció tudati terének Őrzője. Felszerelését egy tleikan hadúr trófea, egy szőrös azuka trófea és egy kreiton idéző trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy homokféreg! Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[69 pontot használtál fel, van még 190.]

m 6 4 4 mozogsz nyugatra, délre, délre
[137,121] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérfürdető magszim. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Meglengetve a mithril kardot a másikra ugrasz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 958 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar behemót került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [137,122] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy szutykos remák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [137,123] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 166.]

f 27 kísérletezel a 27. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz gyémánt okulárét. (ld. enc.) 570 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 156.]

f 260 27 kísérletezel a 260. tárggyal a 27. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Lázasan töröd a fejed... A töprengés meghozza jutalmát, rájössz, hogyan készíthetnél istenek eledelét. (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 146.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy csillezsályalevelet ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 141.]

be 58 bemész az 58. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. A járatban sötétség van. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 136.]

lm 5 12 18 mozogsz 5 12 18
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [2. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [3. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Belépsz a térképen is jelölt szobába. [4. PONT.] Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [5. PONT. --> 6. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [7. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [8. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [10. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [11. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [12. PONT. --> 13. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [14. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [15. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [17. PONT.] A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [18. PONT. --> 19. PONT.] [65 pontot használtál fel, van még 71.]

lm 21 24 27 mozogsz 21 24 27
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [20. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. [21. PONT. --> 22. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [23. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mosolygó rettenet van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mosolygó rettenet fejét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a mosolygó rettenet jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregtagadóval alaposan megvágod a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 400 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%} (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 bordacsontot. Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [24. PONT. --> 25. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [26. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [27. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [30 pontot használtál fel, van még 41.]

lm 31 37 38 mozogsz 31 37 38
Egy kis szobába érkezel. [26. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [28. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vérfürdető magszim. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim testét. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 958 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az utat. Egy pillanatra megállsz fülelni. [30. PONT.] Egy lépcső aljához érkeztél. Igyekezve a felfelé vezető utat bevilágítani, felóvakodsz. [31. PONT. --> 32. PONT.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[20 pontot használtál fel, van még 21.]

lm 41 44 42 mozogsz 41 44 42
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 21.]

lm 39 35 32 mozogsz 39 35 32
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [32. PONT. --> 31. PONT.] [5 pontot használtál fel, van még 16.]

lm 25 22 19 mozogsz 25 22 19
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [30. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az egyenes folyosó közepén vagy. [28. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [26. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [15 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 16 mozogsz 16
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

kt 554 9 elkészíted az 554. tárgyat (9 darabot)
Ez a tárgy csak szabadban készíthető! [0 pontot használtál fel, van még 1.]

fog 221 273 elfogod a 221. szörnyet a 273. tárggyal
Az a tárgy, amelyet második paraméternek megadtál, nem szörnycsapda. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még -3.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még -4.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: elmormolod a 78. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 4. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 5. BP: használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 csillezsályalevelet. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 25, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a szőrös bozsó. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Egy kaját habzsol be a kaffogó hebrencs. 2 kaját nyel le a spagulár. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 290 pontot. A következő körben tehát 286 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÉMÁNT OKULÁRÉ (1270. TÁRGY)
Gyakran éreztél már bosszúságot afelett, hogy muníciódat hiába kerested csata után? Igen? Nos, akkor a gyémánt okuláré egy igazán neked való találmány! Hosszadalmas munkával, 120 TVP elköltésével először is 20 vasércből, 40 pirkittel felfűtve a vaskohót csiszológépet készítesz. Ezen a rendkívüli hőfokon még az a 2 mithril is megolvad, amit a fehéren izzó vashoz hozzáadsz. Az ötvözet edzéséhez 100 korty vízre lesz szükséged. Mivel a vas elporladna a 2 moa gyémánton, amiből a lencsét csiszolod, szükséged lesz 2 pular kristályra is, de még így is el kell dobnod a folyamat végén a nagy munkával létrehozott gépezetet... Ami nem is baj, mert a végeredményként előálló kiváló lencséket a vas-mithril ötvözetből készült keretbe foglalva, a keret szárait 1 grákóbőrrel kényelmessé varázsolva egy igazi örökéletű szemüveget készíthetsz! Máris élvezheted a tűéles látás minden előnyét!
A mithril tökéletes megmunkálása végett 21. szintnél alacsonyabb bányászat szakértelemmel ezt a tárgyat nem készítheted el. [Az okulárét nem kell KF-elni, hogy működjön, ha kell, automatikusan előveszed a hátizsákodból. Hatása: nem 24., hanem 34. szintig számít 1:1 arányban a felderítésed a távfegyver csata utáni keresésekor számolt bónuszba, efelett továbbra is csak minden 3. szint számít. 99% fölé így sem mehetsz, kivéve persze ha a fegyvered megtalálási esélye ennél nagyobb.]

ISTENEK ELEDELE (7. RECEPT)
Az istenek eledelének elkészítése a következőképpen történik: szórj szét az üstben egy kaját (ez gyűjtőnév lévén tartalmazhat lédús gyümölcsöket, omlós húsokat), egy amnioszt (ez miután megfőtt, számodra is ehetővé válik), majd engedd fel 4 csepp vízzel. Arra különösen ügyelj, hogy a tűz ekkor még csak épp hogy pislákoljon! Ha a hús megpárolódott, rászórhatod a fűszereket - jócskán, ne sajnáld azt! (Ehhez 2 fűszerkeverék kell, melyet a boltban szerezhetsz be!) Ahhoz, hogy az ételt megáldhasd, egy isteni könnycseppre lesz szükséged, melyet az első falatra kell ejtened. Ha az előbb leírtak szerint cselekszel, az Istenek eledele gyógyítani fog rajtad. A gyógyulás mértéke a Tapasztalati Szinteddel arányos, és független attól, hogy éppen mennyi az aktuális életerőpontod. Amennyiben életerőd maximális, vagy afölött van, már nem gyógyulsz tovább. A főzés ideje 6 TVP-nyi. Az étel elkészítéséhez legalább 5-ös szintű főzés szakértelemre van szükség.

KARAKTERLAP

Sendiel, a dalnok , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Elenios eljövendő papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 149. fordulód.

Erő: 25 (30) Szint: 19 Merészség: 6/5 Magasság: 162 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 22 Agresszió: 2 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 25 (29) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 4/3 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 261/238 Jellem: jó (286) Tul. pont: 1
Szerencse: 27 (33) Varázspont: 393/189 Pénz: 8440 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 28/8 Pszi pont: 117/260 EFejl: 12
Eddig összesen 753 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7967 TP-t kaptál. Jelenleg 409443 TP-d van. A következő szinthez még 40557 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, Ayagira Tanaka, óriásféreg. A 133. fordulódban 16807 arany került a bankszámládra. 18151 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/52 szúrófegyverek: 11/54 (+4%)
vágófegyverek: 20/25 (+6%) ütőfegyverek: 8/2 lőfegyverek: 22/60 (+6%)
dobófegyverek: 13/94 (+30%)

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -18.); ezüsttollú nyíl (#363) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/60 2. nyomkövetés: 27/42 (+24%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 9/67 5. csapdakészítés: 15/0 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/30 (+18%)
7. gyógyítás: 10/35 8. titkosírás: 2/24 9. felderítés: 8/50 (+71%)
10. szörnyidomítás: 11/11 11. teológia: 17/9 (+15%) 12. taumaturgia: 27/64 (+24%)
13. szerencsejáték: 4/88 14. versengés: 13/23 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 53/27 17. szörnyismeret: 18/89 18. pszi: 20/59 (+3%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 9/16 21. bányászat: 12/66
22. főzés: 7/65 (+14%) 23. csapatmunka: 2/31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
udvarolsz a 3676. karakternek
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 5 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod pszi elementált (#221) szuper hálócsapdával (#274), drasmólymot (#60) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 44 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
manaelementál (#290), agglomerátor (#138), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), Halatir Maurloth (#5484), elf (#2), Dulmina (#3676), fémbontó szójer (#150), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71)
a lélek védelme (#57) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> útonálló (#130) vakító fény (#43) >> nők (#999)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997) varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175)
pszi-acéltorony (#98) >> Pszinapszis (#974) varázsvédelem (#34) >> xirnox (#122)
varázsvédelem (#34) >> vortexmágus (#418) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúzió trófea (137)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
díszes hangszer (280)
concerto grosso (308)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a zene ereje (396)
hárítás művészete (404)
célzott lövés (408)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 47 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1448.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 mocsári penke (#148)
1 ubuk dobónyíl (#138) 19 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
25 arany (#50) 2 bordacsont (#16) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 csillezsályalevél (#1253) 7 kaja (#2) 1 kerek kő (#19)
8 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 nagy vaspajzs (#161) 3 nyílvessző (#108) 1 remák szív (#264)
1 tüske (#22) 1 vashegyű lándzsa (#182) 1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(137,121) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, vérfürdető magszimok (#148), varkaudar behemót (#189)
(137,122) szent tölgyfa (#393), szutykos remák (#191)
(137,123) az 58. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Raia oltár, szent tölgyfa (#393), mosolygó rettenet (#97), vérfürdető magszim (#148)
(138,121) élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), ősi rúnatorony (#852), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 42. jellempróba, Alaria Volerdi (1264. kalandozó)
(138,122) élőholt mirg (#135), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393)
(139,121) szőrös bozsók (#149), szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek