148. forduló, 150. forduló, Jade Apmot összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. ápr. 8. 15h:19'
EZ A 176. JÁTÉKHETED, 149. FORDULÓD
177. játékheted kezdete: ápr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2956
SZÁMLA : XXXX

JADE APMOT KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,67] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 ollót (1000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A VIII. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2014. április 15. kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul mostantól a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyzéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigszadíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy vasérc van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A teremtés zsákja létrehozott 1 surranó kígyó bőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nektoraf faggyút.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+35 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+183 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+50 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 1071. hetének nyerőszámai: 8, 19, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]

* 3. KP: használod a 72. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 288.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 286.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 284.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 284.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 274.]

vv 14 1 elmormolod a 14. varázslatot az 1. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 272.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 262.]

cir 9 vándorcirkusz látogatása 9
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

fvh 16 felt. varázslat haszn. 16
Harci varázslataidat használni fogod minden 16. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

ftv 97 32000 felt. tám/véd. varázslat a 97. varázslatot 22000. szinttől
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

tv 30 38 34 támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot a 38. varázslatot a 34. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: tüskepajzs. Védekező varázslatok listájára került: védelem tűz ellen. 34. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

tv 51 61 44 támadó/véd. varázslat az 51. varázslatot a 61. varázslatot a 44. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: elektromos pajzs. 61. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: tisztítótűz. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[101,66] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy malmot. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sullár. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sullár jobb oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Elsőnek egy varkaudar felderítő száll szembe veled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 16 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1793 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy varkaudar varázsló. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).

(Továbbmész...) [100,66] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy sullár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sullár bal hátsó lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Elsőnek egy ork bérgyilász száll szembe veled.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász bal karját. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az ork bérgyilász testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 csontszablyát. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy ork bérgyilász.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász bal lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ork bérgyilász jobb oldalát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 csontszablyát. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy zárnyitó készlet. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [99,67] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Első ellenfeled egy ork sámán.

Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 5 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 501 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar kósza.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kósza bal lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar kósza bal lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy szvó-ektoplazma. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [21 pontot használtál fel, van még 241.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

98 99 100 101 102 103
65
66
67
68
(99,67) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár, ork sámán (#345), varkaudar kósza (#347)
(100,66) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 36. jellempróba, sullárok (#101), ork bérgyilász (#781)
(101,66) Leah oltár, malom (#1204), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sullárok (#101), varkaudar felderítő (#7133)

[93,52] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 231.]

be 572 3 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 100 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 181.]

be 572 6 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 120 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 131.]

m 7 5 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[99,67] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmos tankány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Első ellenfeled egy ork sámán.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az ork sámán testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 501 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar mágus.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A következő kincseket találtad: 4 varányszem. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).

(Továbbmész...) [98,68] Még mindig füves síkságon vagy.

Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Tharr templomot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Az első ellenfél egy varkaudar kósza.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 17 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kósza testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával felnyitod a varkaudar kósza bal karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar kósza megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

A következő ellenfél egy vark. nekromanta.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tisztítótűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy tudás gyöngye. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,69] A síkságot ritka erdő váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Abdul, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Elsőnek egy varkaudar kósza száll szembe veled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kósza testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar kósza bal oldalát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a varkaudar kósza vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy vadász varkaudar.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {GYD:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy tudás gyöngye. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy sámánkunyhó (767. épület.). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Sorvadsz (-1 életerő). Megpillantasz valamit: 1 varkaudar csont. Elteszed. [21 pontot használtál fel, van még 110.]

be 767 bemész a 767. épületbe
Belépve megpillantod a kunyhó közepén égő tüzet, amely mellett egy görnyedt alak ücsörög. Egy varkaudar sámán. Érkeztedre rádemeli tekintetét.
A sámán a tűz mellett kuporog, mikor belépsz.
[500 tapasztalati pontot kaptál.] - Elhoztad, amit kértem, ideje hogy én is betartsam, amit ígértem. Elmondom, amit az ereklyékről tudhatok. Több titkos helyen is őriznek tárgyakat, amelyek talán Khórtól valóak, de ebben nem lehetek biztos. De tégy próbát, elárulom, hol találod az egyik rejteket. Messze innen, a föld mélyén van egy alagútrendszer, de a bejáratát itt a közelben is meglelheted, egy teleportkaput keress, azon át bejuthatsz.

26 25 24
9
6 20 21
19
3
8 1 23
4
22
7 5 2
10 13 14 15
11 12 16 17 18
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 189. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 12, északra 3 mérföldre található.

Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 105.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[98,69] Még mindig az erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Ellenfeled ezúttal egy vark. nekromanta.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról tisztítótűz varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta jobb lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy ork sámán.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 6 arany. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [99,69] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Látsz egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Tharr hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy csodabazárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Ellenfeled ezúttal egy vadász varkaudar.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bal oldalát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ork csodaszer. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,68] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Elsőnek egy vadász varkaudar száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kisebb sebet ejt oldaladon a vadász varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Második ellenfeled egy vark. nekromanta.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vark. nekromanta fejét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vark. nekromanta vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 varányszem. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 84.]

m 2 mozogsz keletre
[101,68] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Ellenfeled ezúttal egy varkaudar felderítő.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő jobb karját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 24 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy Tguarkhan.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 34 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Megmarkolva az ezüstkardot ellenfeledre rohansz. Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Tguarkhan belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ezüstkarddal felnyitod a Tguarkhan testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 210, gyógyulás: 0, összesen: -210 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy királyi korona.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.] Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerő). [-15 varázspont.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [17 pontot használtál fel, van még 67.]

kt 138 4 elkészíted a 138. tárgyat (4 darabot)
Legyártottál 4 ubuk dobónyílat. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 27.]

kb 148 677 172 kiveszel a bankból a 148. tárgyat (677 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 11 mocsári penkét. Kiveszel a bank széfjéből 3 szulfagor agyart. Kiveszel a bank széfjéből 7 téfea-agyat. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

bb 186 240 172 beraksz a bankba a 186. tárgyat (240 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 nagy vaskulcsot. Beraksz a bank széfjébe 1 kis aranykulcsot. Beraksz a bank széfjébe 7 téfea-agyat. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 24.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 215 3
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 4. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 21.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 25, 5.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-3 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 290 pontot. A következő körben tehát 311 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

KARAKTERLAP

Jade Apmot, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 149. fordulód.

Erő: 22 (25) Szint: 21 Merészség: 8/4 Magasság: 134 cm
IQ: 27 (31) Támadás: 36 (38) Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 18 (22) Védekezés: 55 (59) Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 296/204 Jellem: jó (202) Tul. pont: 6
Szerencse: 24 (32) Varázspont: 349/63 Pénz: 2321 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 107/0
Eddig összesen 976 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 064 TP-t kaptál. Jelenleg 664 524 TP-d van. A következő szinthez még 135 476 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, Brod, Rodrig. A 141. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5252 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/74 (+4%) szúrófegyverek: 2/15 vágófegyverek: 20/32 (+30%)
lőfegyverek: 7/67 dobófegyverek: 24/6 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (200%) << ezüstkard (#325) (200%) << ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
101,68 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/89 (+16%) 2. nyomkövetés: 21/74 (+39%) 3. mászás: 14/11
4. csapdakészítés: 12/39 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/6 6. gyógyítás: 26/74
7. titkosírás: 3/19 8. felderítés: 7/78 9. szörnyidomítás: 1/69
10. teológia: 22/66 (+22%) 11. taumaturgia: 17/56 (+40%) 12. szerencsejáték: 1/53
13. versengés: 9/13 14. harcművészetek: 23/14 15. zene: 6/18
16. szörnyismeret: 3/45 17. pszi: 15/40 (+20%) 18. zárnyitás: 1/68
19. vadászat: 4/7 20. bányászat: 17/46 21. főzés: 10/27 (+10%)
22. csapatmunka: 3/76

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 9 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 8 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 4 darabot ), ezüstkardot (#325) (max. 1 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
surranó kígyó (#30) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), nyuhaj karbin (#110), Rodrig (#7126), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
szintszívó (#96), trikornis (#104), Ninett Mada (#4647), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223), Orkhan Thai (#238), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs I (#12) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
vakító fény (#43), agykorbács (#97), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> sírlidérc (#172) tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) vakító fény (#43) >> mosolygó rettenet (#97)
vakító fény (#43) >> fekete griff (#107) tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123)
vakító fény (#43) >> láncravert quwarg (#744) tisztítótűz (#44) >> varkaudar varázsló (#271)
tűzeső (#61) >> Rodrig (#7126) vakító fény (#43) >> vörös rakolits (#356)
vakító fény (#43) >> Thargodan csontváz (#297) tisztítótűz (#44) >> varkaudar hadúr (#270)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) villámcsapás (#50) >> káoszteknőc (#235)
vakító fény (#43) >> 18. szintű lényekre vakító fény (#43) >> 17. szintű lényekre
agykorbács (#97) >> 22000. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356) tüskepajzs (#30) >> Rodrig (#7126)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271) elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar behemót (#189) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 135 (limit: 390), a megölt vezérek száma: 1, a pontszámod: 15 775.
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 39 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 31 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 670 TU szükséges.)
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
202 arany (#50) 3 fáklya (#36) 6 fekete gyöngy (#99)
2 gyöngymangó (#135) 4 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
4 madártoll (#112) 2 mocsárivércszem (#1758) 1 nagy vaskulcs (#186)
4 spiritusz (#170) 4 sünmedve tüske (#14) 4 ubuk tüske (#131)
1 varázskő (#305) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 2 csontszablya (#64) 1 inváziós trófea (#2166)
1 királyi korona (#338) 10 mákrózsa virág (#56) 11 mocsári penke (#148)
1 nektoraf faggyú (#667) 2 ork csodaszer (#1228) 2 sullár hólyag (#168)
1 surranó kígyó bőr (#47) 3 szulfagor agyar (#677) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 tankány karom (#237) 1 Thargodan esszencia (#328) 2 tudás gyöngye (#522)
4 ubuk dobónyíl (#138) 8 varányszem (#30) 2 varkaudar csont (#1113)
1 vasérc (#152) 1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99 100 101 102
66
67
68
69
70
(97,69) sámánkunyhó (#767), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), varkaudar kósza (#347), vadász varkaudar (#108)
(98,68) Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), oltár, 34. jellempróba, varkaudar kósza (#347), vark. nekromanta (#173)
(98,69) vark. nekromanta (#173), ork sámán (#345)
(99,67) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár, ork sámán (#345), varkaudar kósza (#347), karmos tankány (#137), varkaudar mágus (#128)
(99,69) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Tharr oltár, Sheran oltár, vadász varkaudar (#108), varkaudar (#64)
(100,68) szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vadász varkaudar (#108), vark. nekromanta (#173)
(101,68) a 189. labirintus bejárata, oltár, 34. jellempróba, nekrofun (#173), varkaudar felderítő (#7133), Tguarkhan (#212)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az élet-halál érintés és esszencia uralma harcművész képességek nem működnek vámpirizációra immúnis szörnyek és vámpírvértet viselő kalandozók ellen. Ilyen ellenfelek ellen a program ki sem választja csata közben HM képességnek. A változás 2014. április 10-én reggeltől lép érvénybe.

Üzenet küldése a karakternek