148. forduló, 150. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. nov. 26. 15h:08'
EZ A 541. JÁTÉKHETED, 149. FORDULÓD
542. játékheted kezdete: nov. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


27 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,56] koordinátán.
Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 4. napon összefutsz egy kopasz, zöld szemű troll nővel. Bőre színe zöld. Egy arany pikkelyvértet, egy beholderfej medált, egy fejvadász medált, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy koponya gyűrűt, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkév. igazgyöngét, egy rejtőköpenyt, egy ritualista amulettet, egy ryuku futárcsizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Vérmes Amazon trófea, egy Brod trófea és egy Rodrig trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy vadászkést tart. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Összeismerkedtek. Az ő neve Antim Ágika. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Továbbmész. Az invázió elleni harcodért az alábbi jutalomban részesülsz: zinthurgirtó érem. (ld. enc.)
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A méregtermő iszák termelt 3 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+158 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+70 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+38 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 1101. hetének nyerőszámai: 2, 3, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

v 1 99 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [+2% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

tv 61 támadó/véd. varázslat a 61. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: tűzeső. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

be 67 bemész a 67. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Semmi fényt nem látsz odabent. Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

lm 2 12 18 mozogsz 2 12 18
Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [12. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [14. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kanyarodik a járat. [15. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [18. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 270.]

lm 19 21 mozogsz 19 21
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [19. PONT.] Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [20. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [21. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt mirg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. [+1% tau] Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. [+3% teo] A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az élőholt mirg testét. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg fejét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg bal szárnyát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mirg bal szárnyát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 197 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varázskövet. [18 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 4 6 mozogsz 4 6
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A folyosó kanyarodik. [20. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út ismét kanyarodik. [18. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A szűk járat megint csak kanyarodik. [15. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [14. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [12. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[42 pontot használtál fel, van még 210.]

lm 9 10 mozogsz 9 10
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [5. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 14 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [8. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [9. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vark. nekromanta az. Fegyvere egy bot. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. [+1% tau] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. [+3% teo] Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy nómenklatúra az. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 56 életpontot sebeztél. [+3% teo] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra trutyis masszáját. (5 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal megdöföd a nómenklatúra testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A nómenklatúra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápjaival a nómenklatúra lecsap a bal karodra. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 29, gyógyulás: 11, összesen: -18 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nómenklatúra. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 32 életpontot sebeztél. [+3% teo] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra jobb vállát. (5 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nómenklatúra testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Méregfoggal megdöföd a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A nómenklatúra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápjaival a nómenklatúra lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1188 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 31, gyógyulás: 15, összesen: -16 ÉP}

Hamarosan egy nómenklatúrát pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. [+3% teo] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra testét. (5 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal megdöföd a nómenklatúra fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 29, gyógyulás: 11, összesen: -18 ÉP}

Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [24 pontot használtál fel, van még 186.]

lm 26 28 22 mozogsz 26 28 22
Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [9. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [22. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [26. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy sírlidérc van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 69 életpontot sebeztél. [+3% teo] A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc bal karját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [27. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [28. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [27. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [26. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [22. PONT.] [48 pontot használtál fel, van még 138.]

lm 29 33 mozogsz 29 33
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [29. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [30. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy sírlidérc lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. [+1% tau] Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 62 életpontot sebeztél. [+3% teo] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [31. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út ismét kanyarodik. [32. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [33. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 108.]

lm 34 35 mozogsz 34 35
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [34. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy csontváz lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 59 életpontot sebeztél. [+3% teo] A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a csontváz testét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 50 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}

A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [35. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. [12 pontot használtál fel, van még 96.]

lm 36 37 38 mozogsz 36 37 38
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [34. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [33. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó a következő akadály. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A zárnyitó készlet tönkrement, beletört a zárba! Ez talán túl kemény dió a Te tudásodhoz. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekiveselkedsz, és borzalmas erővel bezúzod az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-12 életpont). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [36. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vark. nekromanta van előtted! Fegyvere egy csontpálca. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta jobb karját. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vark. nekromanta testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal megdöföd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vark. nekromanta egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1201 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 17, gyógyulás: 21, összesen: +4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [37. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-0 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [38. PONT.] Hirtelen egy Zinthurgot veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a Zinthurg egyik karját. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Zinthurg testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A seb azonnal beforr! Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A seb azonnal beforr! A Zinthurg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 16 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A seb azonnal beforr! Méregfoggal tökéletesen perforálod a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A seb azonnal beforr! A Zinthurg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 71, gyógyulás: 75, összesen: +4 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy. [30 pontot használtál fel, van még 66.]

lm 39 mozogsz 39
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [36. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A zárnyitó készlet tönkrement, beletört a zárba! Ez talán túl kemény dió a Te tudásodhoz. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [12 pontot használtál fel, van még 54.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve azonnali gyógyítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! 2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! 3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! [30 pontot használtál fel, van még 24.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

e 19 élelemszerzés 19 pontért
Mr. Vadászmester, elejtett egy zebrát. Ez a húsmennyiség jó ideig elég lesz! (+5 kaja.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rőtmanó berzerker közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. [+3% teo] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[19 pontot használtál fel, van még 5.]

ef 27 511 energia fejlesztése 27
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 3 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+1% teo] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjas vagy, víz meg sehol. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 24, 12.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. 2 kaját habzsol be a ragyás burástya. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 290 pontot. A következő körben tehát 290 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI KINCSTÁR (518. TUDATI KÉPESSÉG)
A külső falak felhúzása csak az első lépés volt a komplex tudati erődítmény kiépítésében. Mikor az elsődleges védelmi funkciójának már eleget tud tenni az erőd, felmerül annak természetes igénye, hogy esetleg kényelmi és praktikus szempontok figyelembevételével fejlesszétek tovább. A kincstár kiépítésére is azért került sor, mert végtelenül megkönnyíti a tagok egymás közti tárgycseréjét. A tudatkinézis közvetlen kapcsolatot hoz létre a feladó, és a célpont között. A tárgy a feladónál atomjaira bomlik, és a kasztroplanáris téren keresztül átáramlik a célponthoz, ahol ismét anyagi alakot ölt. Miért is ne lehetne az így feladott tárgyat a tudati síkon tartani átmenetileg, hogy a tagságból bárki hozzáférjen? Nos, lehet. Pontosan erre való a tudati kincstár! [A kincstárat egy különleges bankszéfként legegyszerűbb felfogni, amelynek maximális kapacitása mindig pontosan annyi tárgyhely, ahány tagja a KT-nak van. Az egy-egy tárgyhelyen tárolt tárgyaknak sem súly, sem darabszám korlátja nincs, és a tartót igénylő tárgyak tartó nélkül tárolhatók. (A tartók berakása üresen célszerű, mert a bennük lévő anyagok a berakás pillanatában kiömlenek, kárba vesznek). Ha van még tárgyhely a kincstári széfben, akkor oda bármely KT-tag betehet bármilyen tárgyat. Ekkor sem a darabszám, sem a súly nem számít. A betétel az BB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal történik, a bank széfhez hasonló módon, annyi a különbség, hogy 3. paraméternek meg kell adnod a képesség sorszámát, az 518-at. Átkozott, és másnak át nem adható tárgy nem rakható be a kincstárba sem. Ha már nincs több tárgyhely a kincstárban, akkor új tárgy nem rakható be, de továbbra is berakható olyan tárgy, amilyenből már van legalább egy az egyik tárgyhelyen. Az üres tárgyhelyek számától függetlenül lehet kivenni tárgyat bármely tárgyhelyről a KB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal. Ha esetleg a KT taglétszáma lecsökken, úgy átmenetileg előfordulhat, hogy többféle tárgy lesz a széfben, mint ahány tagja a KT-nak van. Ilyenkor készletbővítésre továbbra is van lehetőség, és bármely tárgy ki is vehető a kincstárból, de ha a tárgyhelyek száma ismét a taglétszámig csökken, később már nem lehet a fölé növelni. Annak, hogy a KT-tag épp hol tartózkodik (mely síkon, mely kontinensen, labirintusban vagy épületben) sem a berakásnál, sem a kivételnél nincs jelentősége. Többféle tárgy egy parancsból történő berakására ill. kivételére nincs lehetőség. A kincstár pillanatnyi tartalmáról minden fordulód végén, a tárgylista után tájékozódhatsz. Fontos szabály: Az Alanori Csatorna nyugati oldaláról betett tárgyak külön tárgyhelyet foglalnak (tehát ha pl. vashegyű nyilat rak be valaki Nyugatról, és Keletről is, akkor a vashegyű nyilak két tárgyhelyet foglalnak egy helyett). Az a KT-tag, aki Nyugaton tartózkodik a kivétel pillanatában, csakis a Nyugaton betett tárgyakhoz férhet hozzá. Ha egyazon tárgyból van keleti és nyugati készlet is a kincstárban, a Keleten lévő KT-tag először mindig a keleti készletből próbál meg kivenni.]

ZINTHURGIRTÓ ÉREM (2194. TÁRGY)
Ez az bronzból levő, apró, zinthurgot ábrázoló kitűző a varkdaudar-thargodan invázió emlékérme, melyet csak azok kaptak meg jutalomként, akik a kitartóan küzdöttek az invázió ellen. Nem foglalja a helyet más kitűzőid elől, és viselve kettővel megnöveli a védettségedet és a támadásodat. Nyilván nem adod oda másnak.

AZONNALI GYÓGYÍTÁS (58. VARÁZSLAT)
A varázslat elmondásával azonnal begyógyul sebeid egy része: kb. 50-70 plusz a papi szinted életpontnyi. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. Anyagi komponense egy gyöngymangó. Labirintusokban is használhatod!

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr felszentelt papja vagy. Papi hited: 124. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 149. fordulód.

Erő: 29 (41) Szint: 23 Merészség: 9/5 Magasság: 171 cm
IQ: 24 (33) Támadás: 39 (41) Agresszió: 5 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 19 (28) Védekezés: 45 (49) Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 345/373 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 20 (31) Varázspont: 506/75 Pénz: 1104 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 47/47 Pszi pont: 164/563
Eddig összesen 1011 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 386 TP-t kaptál. Jelenleg 1 094 383 TP-d van. A következő szinthez még 105 617 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, óriásféreg, varkaudar varázsló. A 139. fordulódban 19162 arany került a bankszámládra. 20120 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: *27/100 (+3%)
vágófegyverek: 6/11 ütőfegyverek: 10/33 lőfegyverek: 24/46 (+8%)
dobófegyverek: 6/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); ubuk tüske (#131) (13 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
133,56 mezőn táborozol
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 120 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/74 2. nyomkövetés: 12/80 3. lopás: 1/0
4. mászás: 8/72 5. csapdakészítés: 26/30 (+5%) 6. csapdaészlelés: 3/63 (+20%)
7. gyógyítás: 38/18 8. titkosírás: 2/95 9. felderítés: 9/94 (+40%)
10. szörnyidomítás: 6/78 11. teológia: 23/65 (+41%) 12. taumaturgia: 14/59 (+10%)
13. szerencsejáték: 1/54 14. versengés: 10/27 15. harcművészetek: 3/85
16. zene: 1/43 17. szörnyismeret: 18/82 18. pszi: *21/100
19. zárnyitás: 1/46 (+15%) 20. vadászat: 22/43 (+19%) 21. bányászat: 17/65
22. testépítés: 8/32 23. főzés: 1/0 24. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 25 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
kék rothasztó (#421), Tguarkhan (#212) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar behemót (#189), Mnebolath (#237), smaragdgólem (#417), Tguarkhan (#212)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: éhes
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (teljesítve)

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 511, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 59 440.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
magiometer (314)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2492 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 pirkit (#153) 40 tüske (#22) 2 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
30 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 csontpálca (#329)
1 kaja (#2) 2 madártoll (#112) 1 rőtmanó kacagány (#714)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

132 133 134
55
56
57
(133,56) a 67. labirintus bejárata, élőholt mirg (#135), vark. nekromanta (#173), nómenklatúra (#158), sírlidérc (#172), csontváz (#48), Zinthurg (#180), rőtmanó berzerker (#369)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A kábító nyilacska gyártható lett, ezzel együtt az ára 25 aranyról 15 aranyra csökkent.
* - A gernim átokmanó a fájdalom tükör helyett manaégetést varázsol ezentúl.
* - Az FNO-val növelt ökölvívás szakértelem ezentúl beleszámít a harcművészet maximumába, azaz a HM addig KNO-zható vagy vehető fel, amennyi az ökölvívás és az FNO-s ökölvívás összege.
* - A tolvajszem varázslat ezentúl nagyobb eséllyel mutat több tárgyat, és a mutatott tárgyakat nem mindig az abc elejéről veszi.
* - Kaszinók nyitottak ki a Császárvárosban és a dűneelfeknél. A hírek alapján ezekben még az is játszhat, akit az Alanori Kaszinóból már kitiltottak.
* - Mágiafaló varázslattal egy karaktertől egy táborozása alatt csak egyszer lehet varázspontot szívni.
* - Ezentúl hármat lehet szedni egy fordulóban egy növényről az alábbiak közül: fekete lótusz, gyilkos cslán, bíborcserje, kreommat-liliom, raaba-fa, fényfaló galóca, égigérő pálma, ragacsos mimóza, lila tulipán, kővirág, sámángyökér. Ében tobozból egy fordulóban egy fekete kaktuszról ötöt lehet szedni.
* - Az életszívás II. varázslattal a max. ÉP másfélszereséig lehet gyógyulni.
* - A Szörnyészlelés varázslat működése teljesen megváltozott.
* - Az idézett gránitelementál az építés helyett az ásást segíti.
* - Jelentősen növeltünk a manaégetés, lidércidézés, hatalom szava I. és II. varázslatok sebzésén. Mindegyik varázslat sebzése a megfelelő varázserő (papi vagy taumaturgia) növekedésével nő. A lidércidézés még kapott egy területfüggő szorzót is.
* - Az éberség varázslat változott. 15 védettséget és szerencsét ad. Mindkét érték a varázserő növekedésével nő.
* - Az élet burjánzása varázslat fix 500 max. ÉP helyett a papi varázserő függvényében adja a max. ÉP bónuszt.
* - A csenőmanó ezentúl több tárgyat ad a sikeres lopások után. Várhatóan kb. a dupláját annak, mint eddig.
* - A kígyó, rozsomák és draklen technikáknak megszűnt a maximumuk, tehát 100-as harcművészet felett is növekszik az általuk adott bónusz.
* - A fegyveres harcművészeti technikákon gyengítettünk egy kicsit:
1. A Koncentrált célzás fegyverszakértelem/3 helyett /4 plusz támadást ad.
2. A Gyilkos döfés fegyverszakértelem/8 helyett /10 sebzést ad.
3. A Halálos döfés fegyverszakértelem/4 helyett /5 sebzést ad.
4. A Fegyverművészet fegyverszakértelem/6 helyett /7 támadást ÉS sebzést ad.
* - Ryuku amfórát csak akkor lehet újrahasználni a fordulóban, ha a korábban használt nem a maximális 4% bónuszt adta.
* - Ha egy lötty vagy por tartóját őrzi valaki KF 3-mal vagy KF 4-gyel, akkor a benne levő anyag is őrzés alatt van, tehát nem lopható.
* - A fényszarv (2122. tárgy) használatához nem szükséges csatamező, a költsége 2 TVP-re csökkent. Továbbra is csak fordulónként egyszer lehet használni.
* - A kikötői ácsműhelyek a nagy keresletre való tekintettel felgyorsították a vitorláshajók építését.
* - A tolvajvér varázslat ezentúl növeli a felderítést is.
* - A tapasztalatkő által adott TP 200. szint fölött nem nő tovább, tehát 200. szint felett már nem az új szinthez kellő TP érték ötödét adja, hanem a 200. szinthez kellő TP érték ötödét.
* - Az Átcsoportosítás KT-képességgel nem lehet MxTu-ra átcsoportosítani.
* - A mászó és kutatóhelyek tereptárgyai immúnisak lettek a földrengésre. Ezzel egyidejűleg a helyreállítás varázslat taumaturgia küszöbe csökkent, hogy "kisebb" mágustornyokban is meg lehessen tanulni.
* - A kronoérintést és a hajórongálás képességet nem növeli a Düh vérvörös köde KT-képesség.
* - Félreüthetetlen lövedékeket eddig csak a kalandozók nem tudták félreütni, a szörnyek igen. Mostantól a szörnyek sem képesek rá.
* - A tesztcsata beállítás törölhető a H 1 1000 1 paranccsal. Ha ezt kiadja valaki, újra a forduló végi állapotokban fog tesztcsatázni.
* - A bűvölés varázslaton változtattunk. A bűvölésnek sosem szabadott volna "jó jellemű lopásnak" lenni, amivel valaki 20 Eldereth szilánkot tud ellopni. A bűvölés Elenios híveinek apró huncutsága kellett volna, hogy legyen, amivel a pap apróságokat kér kedvesen, amikor szüksége van rá. Ennek szellemében a bűvölés működésében az alábbi változások történtek:
1. Működnek rá az ellenfél szerencséjét csökkentő hatások, képességek, amik eddig csak a támadó varázslatokra működtek. Innen kezdve remélhetőleg reális esély lesz a bűvölés sikerére.
2. Nem lehet megadni darabszámot a varázslat elmondásakor. A karakter automatikusan D3 darabot bűvöl.
3. Az utolsó darabot senki sem adja oda semmilyen tárgyából, így ha valakinek egy van valamiből, azt nem lehet elbűvölni.
4. Hasonlóan nem lehet elbűvölni nem lopható, illetve a KF 3-mal vagy KF 4-gyel őrzött tárgyakat sem.
5. A tárgy alapértéke után jár mentődobás bónusz az áldozatnak a bűvölés ellen. Ez a bónusz egyenes arányos a bűvölni kívánt tárgy értékével.
* - Az Eldereth szilánk és Eldereth kristály alapára jelentősen megnőtt.
* - Átkozott tárgyakból el lehet bűvölni az utolsó darabot is, valamint ha valakinek aktív a vasvért bűvölős küldetés, akkor vasvértből is el tudja bűvölni az utolsó darabot, amennyiben az nincs KF-elve.
* - Olimpián eddig nem volt szerepe a butaság árának, így nem is volt ok rá, hogy ne működjön. A manaégetés változása óta azonban lehet szerepe, így megcsináltuk, hogy olimpián és a tesztcsata olimpiai verziójában se működjön. A korábban futatott tesztcsatáknál a manaégetés sebzéséből le kell vonni a varázslat alapárának és a butaság ára beállításának a különbözetét, és akkor a helyes sebzés jön ki.
* - Egy karakternek nem lehet több fejlesztési pontja 32000-nél. Amikor a karakter FNO-ja 30000 fölé megy, akkor erről kap egy figyelmeztetést.

Üzenet küldése a karakternek