147. forduló, 149. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. ápr. 9. 6h:02'
EZ A 864. JÁTÉKHETED, 148. FORDULÓD
865. játékheted kezdete: ápr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX

LEX HUNTER KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,61] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 4 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+94 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+61 pszi pont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy troll ritualista nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 346.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 346.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 341.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve kontinuum-tágítás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+12 max. pszi pont.) [10 pontot használtál fel, van még 331.]

* 4. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 5. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 326.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[74,61] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy drasmólyom. {max. életpontja: 34-37.} Itt csata lesz.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a drasmólyom bal lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a drasmólyom fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Utad során felfedezel egy törpe bányát. Felfedeztél egy csillezsályát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy főutca van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [73,61] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Felfedeztél egy világítótornyot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy főutca van. Északnyugatra egy főutca van. Északra egy főutca van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bíbor szulfagor. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+3.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a bíbor szulfagor fejét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bíbor szulfagor jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [72,62] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Hasfejlesztő Jack vigyorog kajánul. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy termikfészket. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy elhagyott bánya van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy főutca van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [24 pontot használtál fel, van még 302.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
A termikfészek, ahová bejöttél nagyobbnak tűnik az eddigieknél. Egy kisebb labirintus, több elágazással. Elindulsz, hogy alaposan átkutasd az egészet. A mindenit! Egy bebábozódott halálosztó kain támad rád! Hát ez hogyan került ide! {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 24 ütő ellen.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Tüzet köpsz. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálosztó kain tüskés bőrét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával néhányszor megcsapod a halálosztó kain fejét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a halálosztó kain tüskés bőrét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mallon botjával párszor keményen megütöd a halálosztó kain tüskés bőrét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a halálosztó kain tüskés bőrét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a halálosztó kain, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. A mindenit, itt te életveszélyben vagy! Nem is habozol, gyorsan olajra lépsz. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [4 pontot használtál fel, van még 298.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

kt 662 2 elkészíted a 662. tárgyat (2 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[72,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11700 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az útonálló testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Azt gondolnád, nincs már olyan dolog a félszigeten, melynek láttán szemöldököd akár csak egy kicsit is megemelkedne, a szemed előtt magasodó képződménytől azonban mégis elcsodálkozol. Legalább tíz méter magas, hihetetlenül réginek tűnő kőszobor előtt állsz. Először nem tudod kivenni, mit ábrázol, de amikor elhátrálsz, gyorsan kibontakozik a monumentális ? jel. (818. épület.)

(Továbbmész...) [72,60] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy Quirov. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Itt csata lesz.

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Quirov testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Quirov nyakát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a Quirov jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Quirov gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Quirov összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 méregfog (ld. enc.). Szereztél 66 aranyat. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orgyilkos. {védettsége: 11 szúró, 11 vágó, 11 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [24 pontot használtál fel, van még 274.]

ve 222 1 megveszed a 222. tárgyat 1
Vásároltál 1 láncinget. 300 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 274.]

ve 107 1 megveszed a 107. tárgyat 1
Vásároltál 1 rövid íjat. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

ve 111 1 megveszed a 111. tárgyat 1
Vásároltál 1 hosszú íjat. 30 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 274.]

ve 108 60 megveszed a 108. tárgyat 60
Vásároltál 60 nyílvesszőt. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

ve 127 1 megveszed a 127. tárgyat 1
Vásároltál 1 mandibulakaszát. 37 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

ee 225 64 1562 eladod a 225. tárgyat a 64. tárgyat az 1562. tárgyat
Eladtál 5 orgyilkos tőrt. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 1 csontszablyát. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 1 Métely páncélját. 120 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 274.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Még mindig a városban vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol Palastival. Elenios hűséges követője. Egy borostyán függőt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ork bérgyilász trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy törpemammut trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Teherhordója is van: egy királygyík! Szegény állat majd megszakad. {max. életpontja: 202.} Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Galargamothtal. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy troll ritualista trófea, egy karmos tankány trófea és egy kérődző etra trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított goldugar.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[8 pontot használtál fel, van még 266.]

fa 223 4655 1 feladod a 223. tárgyat a 4655. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Calen Randir részére szánod. Átadsz 1 smaragd védőgyűrűt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 263.]

faa 171 437 373 feladod a 171. tárgyat a 437. tárgyat a 373. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Calen Randir részére szánod. Átadsz 1 rövid kardot. Ennek elküldése 26 arany lesz. Átadsz 1 arany masszariasztót. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 Eldaran karkötőjét. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 254.]

faa 222 127 1264 feladod a 222. tárgyat a 127. tárgyat az 1264. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Calen Randir részére szánod. Átadsz 1 láncinget. Ennek elküldése 27 arany lesz. Átadsz 1 mandibulakaszát. Ennek elküldése 28 arany lesz. Átadsz 1 vadászkést. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 245.]

faa 1579 309 518 feladod az 1579. tárgyat a 309. tárgyat az 518. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Calen Randir részére szánod. Átadsz 1 griff nyakéket. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 arany papi karkötőt. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 Rughar gyűrűjét. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 236.]

fa 1578 4655 1 feladod az 1578. tárgyat a 4655. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Calen Randir részére szánod. Átadsz 1 grifftoll kesztyűt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 233.]

fa 107 1 feladod a 107. tárgyat az 1. fajúaknak
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú kalandozó. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

fa 108 4655 50 feladod a 108. tárgyat a 4655. kalandozónak (50 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Calen Randir részére szánod. Átadsz 50 nyílvesszőt. Ennek elküldése 78 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 230.]

fa 397 1 feladod a 397. tárgyat az 1. fajúaknak
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú kalandozó. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 227.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 187.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 147.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 107.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló bal vállát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 67.]

tf 4 37 fejleszted a 4. tulajdonságodat 37 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 168 TVP-t kell elköltened.] [37 pontot használtál fel, van még 30.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (73,61) (70,57) (75,61) (71,59) (75,58) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Megszomjaztál, azonban a vized már elfogyott. Hajjaj! A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. 2 kaját nyel le a mélységi grittang. Egy adag extra takarmányt is elé raksz, amit rögvest behabzsol. A kitűnő étkeztetés hatására az állat szervezete 3 felesleges spirituszt termelt, gyorsan megszabadítod tőle. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 289 pontot. A következő körben tehát 319 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KONTINUUM-TÁGÍTÁS (105. PSZI KÉPESSÉG)
Egy nagyhatalmú pszi-használó képes korlátozott mértékben kitágítani a tér-idő kontinuumot és az idő folyását egy picikét lelassítani. Ez valamivel nagyobb mozgási lehetőséget jelent, azonban komoly sokkot helyez a pszi használó szervezetére, amely gyakori használat esetén egyre komolyabb permanens hatást jelent számára. A kontinuum tágítás komoly koncentrációt igényel, a P 105 parancs kiadása 60 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Ezenkívül szükséges egy xirnox szív, amely a tér-idő kontinuum és az agyi energiák összecsapásakor keletkező feszültséget szénné égve levezeti. A kontinuum-tágítás eredményeképp kapsz egy újabb EXTra fordulót, vagyis a használat utáni legközelebbi UL-re már rá is írhatod a Spec. Kódok rovatba az EXT kódot. Az idővel való játszadozás veszélyes, a kontinuum-tágítás első használatakor 1 max. pszi pontot vesztesz permanensen, a második alkalommal kettőt, a harmadiknál hármat, stb. A veszteség annál gyorsabban nő, minél többször használtad.

MÉREGFOG (1553. TÁRGY)
Quirov, a roxati tolvajcéhtől kapott, külön rendelésre készült pengéjét tartod kezedben. Hosszabb és élesebb egy átlagos orgyilkos tőrnél, valamint jóval veszélyesebb is. A markolat drágakőberakásos, a penge ismeretlen eredetű méregtől csillog. E szúrófegyver forgatásakor a 2D6+3 sebzés mellett +3 támadással is segíti gazdáját. Ha már nagy nehezen megszerezted ezt a gyönyörűen megmunkált fegyvert, biztos hogy nagy becsben őrzöd, és csak jelentősebb összegért cserébe válsz meg tőle. Quirov pengéjének forgatásához legalább 10-es szintű szúrófegyver szakértelem szükséges, s ha erre képes vagy, akár balkézbe is veheted.

LÁNCING (222. TÁRGY)
Ez az apró fémkarikákból készített páncél nagyon jó védettséget ad (8-as), és emellett nagyon könnyű. Elkészítése azonban borzalmas sok időt (majdnem egy évet) és nagyon nagy szakértelmet igényel, ezért te nem állhatsz neki összekohászkodni vasércből vagy valami másból.

HOSSZÚ ÍJ (111. TÁRGY)
A vapár ágat két smirglilevéllel ledörzsölve, és egy magszim belet ráerősítve, korszakalkotó találmányhoz jutsz: a hosszú íjhoz. Ehhez a KT 111 parancsot kell kiadnod, 50 pontért. A hosszú íjjal nagyon jól lehet célozni: 2-t ad a támadásodhoz. Sajnos a fanyilak nem jók a hosszú íjhoz lövedékként, mert túl rövidek, túl könnyűek. Fémhegyű nyilakat kell használnod. A KF 111 <nyíl sorszám> paranccsal adhatod meg, hogy éppen melyik nyilat akarod a hosszú íjhoz használni. A hosszú íjat automatikusan használod élelemszerzésnél, anélkül, hogy a nyilaid fogynának.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 148. fordulód.

Erő: 27 (36) Szint: 22 Merészség: 6/1 Magasság: 176 cm
IQ: 36 (40) Támadás: 34 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 26 (31) Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 36 (40) Életpont: 429/429 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (32) Varázspont: 449/204 Pénz: 6691 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 183/74
Eddig összesen 1452 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 602 TP-t kaptál. Jelenleg 973 717 TP-d van. A következő szinthez még 26 283 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, renegát törpe, Whurphöl.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: * 19 vágófegyverek: 22 ütőfegyverek: 22
lőfegyverek: 16 dobófegyverek: 24

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); nyílvessző (#108) (8 -12.); bumeráng (#249) (13 -16.); ubuk dobónyíl (#138) (17 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
73,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108
Feltételes varázskő használat: 40 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15 2. nyomkövetés: 21 3. mászás: 11
4. csapdakészítés: 12 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 47
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 5
10. taumaturgia: 21 11. zene: 3 12. szörnyismeret: 16
13. pszi: 16 (+1) 14. vadászat: 5 15. bányászat: 17
16. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 16 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 16 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) jégcsóva (#41) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) kisebb tűzlehelet (#110) >> 15. szintű lényekre
kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123) kisebb tűzlehelet (#110) >> nyuhaj karbin (#110)
jégcsóva (#41) >> Pszinapszis (#974) kisebb tűzlehelet (#110) >> fémbontó szójer (#150)
izomernyesztés (#33) >> burástya királynő (#759) izomernyesztés (#33) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 178. Szerzett pont: 24511. Beállított erő: 50 Összpont: 24511
Sötét kor statisztikák
Karakter csaták: 1. Monolit rombolás: 4.

Összsúly: 189.18 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
570 arany (#50) 1 arany masszariasztó (#437) 1 arany papi karkötő (#309)
1 csontszablya (#64) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 extra takarmány (#1360)
1 griff nyakék (#1579) 1 grifftoll kesztyű (#1578) 3 kaja (#2)
1 Métely páncélja (#1562) 4 orgyilkos tőr (#225) 1 rövid kard (#171)
1 Rughar gyűrűje (#518) 1 smaragd védőgyűrű (#223) 1 szögletes kő (#17)
12 tüske (#22) 1 vadászkés (#1264)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 főnixtoll (#563) 1 hosszú íj (#111) 6 madártoll (#112)
1 méregfog (#1553) 8 nyílvessző (#108) 1 rövid íj (#107)
6 spiritusz (#170) 2 szulfagor agyar (#677)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75 76
58
59
60
61
62
63
(72,59) orgyilkos (#131), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399)
(72,60) főutca (#399), ház (#400), Quirov (#975)
(72,61) Fossilium Occidentalis (#818), főutca (#399), ház (#400), útonálló (#130)
(72,62) mélységi grittang (#103), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), oltár, vaskohó (#155), 31. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), termikfészek (#2685), érclelőhely, halálosztó kain (#168)
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), Palasti (6116. kalandozó), Galargamoth (6117. kalandozó), útonálló (#130)
(73,61) világítótorony (#156), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, bíbor szulfagor (#358)
(74,61) drasmólyom (#60), törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek