147. forduló, 149. forduló, Erril összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. jún. 21. 15h:04'
EZ A 545. JÁTÉKHETED, 148. FORDULÓD
546. játékheted kezdete: jún. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5237
SZÁMLA : XXXX

ERRIL KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [112,92] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy hófehér, copfos hajú, izzóan vörös szemű drow férfival. Fekete a bőre. Fairlight eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy mágusköpenyt, egy nekrofun medált, egy olimpiai rézmedált, egy örökkéval. éjkövét, egy Rhatt páncélját, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy varkaudar varázsló trófea, egy hegyi góliát trófea és egy q. rohamosztagos trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított sullár. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Összeismerkedtek. Az ő neve Odin. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Kelögem átutalt a bankszámládra 10000 aranyat a táborozásod 3. napján. Kelögem átadott neked a 3. napon 5 TU-t.
A 4. napon ismét találkozol Odinnal. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A játékvezető átadott Neked 1 krónikát.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+2 tvp ). Elég rosszul pihentél, a kisebb és nagyobb quwargok állandóan csipkedtek! De most, hogy felébredsz, és látod, minden quwargoktól hemzseg, örülsz, hogy nem faltak fel teljesen (-64 életpont).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+122 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+30 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). A lottó 1186. hetének nyerőszámai: 13, 3, 11. 6 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 2. KP: ek 215 1 0 t. energia kisütése: 215 1
0 varázspont felhasználásával előállítasz 0 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

fkt 205 1 1 felt. készítesz a 205. tárgyat (1 darabot)
fkt 205 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+17 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. [20 pontot használtál fel, van még 279.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 274.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

ef 8 506 energia fejlesztése 8
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 7 vérpontot. [49 pontot használtál fel, van még 225.]

bb 892 2 beraksz a bankba a 892. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 kreiton esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

m 3 mozogsz délkeletre
[113,93] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwargok által elpusztított mély kutat. Látsz egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felkészültök az alany befogásához. A csalétket leteszed a nyílástól mintegy fél méterre, ezután te és a biológus lehasaltok az átellenes oldalon. Feszülten figyeltek. A görény egy fél óra múlva feladja: kimerészkedik a lukból. Ti azonnal rávetitek magatokat, mielőtt megpattanna a csemegével. A gnóm hálálkodik, majd buzgón hozzáfog a kutatáshoz. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 jóság.)
Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt quwarg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 205.]

ek 375 t. energia kisütése: 375
A quwargok teljesen tönkretették a helyet, ahová mászni akarsz, most nem tudod használni. Talán, ha sikerül elpusztítani a rajzást, újra használható lesz. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[114,93] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Találsz egy quwargok által elpusztított phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított manilla-fát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy Pikoló egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy purifikátor. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigvagdosod a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 gonoszság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 purifikátor hájat. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [115,93] Fák, mindenütt csak fák. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy burástya királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a burástya királynő testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Nincs időd félrehajolni. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a burástya királynő testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a burástya királynő fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a burástya királynő többször is megmar! (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. Véres nyál csordul ki a burástya királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 969 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

(Továbbmész...) [116,94] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pattanóböde közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a pattanóböde jobb oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 kaktusztüskét. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Boldog születésnapot! - mondod neki, és átadod az ajándékodat. Elmosolyodik, de aztán megrázza a fejét: - Nem fogadhatok el ilyen drága ajándékod, de azért kedves tőled. - mondja, és elbúcsúzik. (+2 jóság.)
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy korinthai amőba lesz az ellenfeled.

Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a korinthai amőba jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 18 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+27 életerő.)
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... A második megmérettetés az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerűen három válaszból kell kiválasztanod a megfelelőt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerően bólogat tudásod láttán... Ügyességpróba következik. Három labdát adnak a kezedbe, és elmondják a feladatot: zsonglőrködnöd kell. Határozottan kezded el a labdákat dobálni, kezdeti lelkesedésed viszont azonnal alábbhagy, amint azok a földön kötnek ki. 329 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. [82 pontot használtál fel, van még 123.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[117,94] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérfürdető magszim került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 magszim belet. 884 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


(Továbbmész...) [118,95] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pattanóböde. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 kaktusztüskét. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [119,95] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az uzbány testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[73 pontot használtál fel, van még 50.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[120,95] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt quwarg lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg bal középső lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 25 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 40.]

kt 209 2 elkészíted a 209. tárgyat (2 darabot)
Itt nincs óriás lián, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szuperkötelet készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 40.]

kt 1263 elkészíted az 1263. tárgyat
Sajnos nincs nálad szuperkötél, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy tünde tegezt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 40.]

kf 1263 kézbeveszed/felveszed az 1263. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

kt 334 36 elkészíted a 334. tárgyat (36 darabot)
Legyártottál 36 acéltűt. Egészséged TF-elődött. [36 pontot használtál fel, van még 4.]

kt 554 10 elkészíted az 554. tárgyat (10 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Hah! Hibátlanul előadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 3, 9.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 289 pontot. A következő körben tehát 289 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG KRISTÁLYA (1207. TÁRGY)
Elérkezett a nap, amikor az Örökkévalóság Zafírja újabb evolúciós lépést tesz meg. Az égkék szín feloldódik, és fehér, a fényt ezerfelé szóró kristállyá változik. A szivárványszínű sugarak néhány pillanatra elvakítanak. Amikor látásod visszanyered, a kristály színkavalkádja rögvest rabul ejt. Valami azt súgja, hogy a kő elérte fejlődésének csúcsát! Bár a jövő mindig tartogathat meglepetéseket...
A kristály speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja a helyet más kitűzők elől. Viselésekor kapsz +50 max. ÉP-t, +50 max. VP-t, +2-t minden tulajdonságodra, +4 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +3 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY)
Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert.

KARAKTERLAP

Erril, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Bőröd mint a sírok márvány fehérje. Elenios eljövendő papja vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 148. fordulód.

Erő: 27 (31) Szint: 17 Merészség: 6/5 Magasság: 161 cm
IQ: 22 (28) Támadás: 20 (21) Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 33 (36) Menekülés: 35 % Életkor: 160/160 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 309/128 Jellem: jó (303) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (17) Varázspont: 322/0 Pénz: 515 arany Kép. pont: 7
Vérpont: 8/0
Eddig összesen 650 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 875 TP-t kaptál. Jelenleg 233 038 TP-d van. A következő szinthez még 26 962 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, quwarg királynő, áeratikus hasnyák. Jóllakottság: 78%. A 148. fordulódban 18707 arany került a bankszámládra. 18707 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 22/44 (+12%) vágófegyverek: 11/20 (+20%)
ütőfegyverek: 10/69 lőfegyverek: 15/60 dobófegyverek: 15/32 (+32%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tünde nyíl (#554) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
120,95 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1338 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/9 2. nyomkövetés: 26/41 (+10%) 3. mászás: 3/21
4. csapdakészítés: 10/18 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/79 6. gyógyítás: 25/96 (+44%)
7. titkosírás: 2/35 8. felderítés: 5/73 9. szörnyidomítás: 2/24
10. teológia: 13/92 (+4%) 11. taumaturgia: 15/36 (+5%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 6/79 (+18%) 14. harcművészetek: 3/0 15. zene: 5/75 (+1%)
16. szörnyismeret: 4/66 17. vadászat: 16/33 18. bányászat: 6/99 (+56%)
19. főzés: 7/19

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 36% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), kaffogó hebrencset (#88) szuper hálócsapdával (#274)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (190) feltámadás (#168) hadiszerencse I (#13) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 14. szintű lényekre jégcsóva (#41) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 12. szintű lényekre

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 7 (limit: 1183), pontszámod: 89.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
fejleszt.gyümölcse (292)
halandóság álcája (325)
harci mágia (334)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a belső szörnyeteg (424)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 44 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2060 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 arany (#50) 1 amniosz (#203) 26 kaktusztüske (#114)
2 kreiton esszencia (#892) 7 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 36 rákfatty váladék (#333)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
36 acéltű (#334) 2 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 magszim bél (#103) 1 purifikátor háj (#269) 2 rézdarab (#70)
1 uzbány csőr (#169) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121
91
92
93
94
95
96
(113,93) mély kút (#93), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Raia oltár, 48. jellempróba, élőholt quwarg (#202)
(114,93) Chara-din monolitja (#534), phua-kúp (#372), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720), purifikátor (#157)
(115,93) burástya királynő (#759)
(116,94) pattanóböde (#145), Sheran oltár, kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Chara-din monolitja (#534), Chara-din rúnaköve, 38. jellempróba, korinthai amőba (#420), érclelőhely
(117,94) 24. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nekrofun (#173), vérfürdető magszim (#148)
(118,95) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Sheran oltár, 50. jellempróba, érclelőhely, pattanóböde (#145)
(119,95) 39. jellempróba, uzbányok (#102)
(120,95) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 46. jellempróba, élőholt quwarg (#202)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2016.06.21 15:03 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Krónika -> 2.)
2016.06.21 15:03 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Örökkévalóság upgrade -> 1207)
˙

Üzenet küldése a karakternek