Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. ápr. 3. 12h:06' EZ A 175. JÁTÉKHETED, 148. FORDULÓD 176. játékheted kezdete: ápr. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2956 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfelet választasz, első máguskobold lesz az. Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. [első máguskobold:] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. [második máguskobold:] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. [első máguskobold:] Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 18 életpontot vesztettél.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a máguskobold jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.)
Ököllel többször kegyetlenül megütöd a máguskobold testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) [első máguskobold:] Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 47 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. [első máguskobold:] Az első máguskobold összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Úgy döntesz, második máguskobold lesz a következő áldozatod. Ideje félteni az irhádat, inkább futásnak indulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}
Ninett Mada fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormol. Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia...
Egyik társad miatt nem tudsz most támadóvarázslatot alkalmazni. Az ellenfél inst.szingularitás varázslatot lő Leona irányába. Egy szerencsétlenség varázslatot dob Leona felé a másik. Társad most már nem lesz olyan szerencsés! Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg Leona irányába az ellenfél. Társad most már nem lesz olyan szerencsés!
Leona teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a koboldkirály testét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Mivel nem akarod hátbalőni társadat, így így most nem tudsz távfegyvert alkalmazni.
Mandibulakaszával Leona párszor kilyukasztja a koboldkirály bal oldalát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel Leona jól megszúrja a koboldkirály bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Társadtól te most nem tudsz támadni. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Leona felé, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Mélyen koncentrálva, az ellenfél megidéz egy káosz szava varázslatot, majd Leona felé küldi. 267 életpontot vesztett. Az ellenfél tűzeső varázslatot lő. [Leona:] 24 életpontot vesztett. [Ninett Mada:] 22 életpontot vesztett. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 600 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Ninett Mada kutat át a szörnyet. Talál valamit {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP, összes sebzés: 302, összes sebződés: 324}
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 4. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
kpb 5 | kezd. parancs berakása: 5 |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
kb 325 516 1113 | kiveszel a bankból a 325. tárgyat (516 darabot) |
d 1113 8 11 | eldobod az 1113. tárgyat (8 darabot) 11 |
bb 56 172 179 | beraksz a bankba az 56. tárgyat (172 darabot) |
bb 124 4 | beraksz a bankba a 124. tárgyat (4 darabot) |
fas 32 152 | felt. ásás 32 pontért 152 |
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta jobb lábát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,59] Még mindig az erdőben vagy.
Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vark. nekromanta testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [95,60] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Észreveszel egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély kút van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 19 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász mozgékony testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Varkaudar szablyával felnyitod az ork bérgyilász bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 csontszablyát. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 10 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ork sámán jobb lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 501 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
bpk 2 | bef. parancs kivétele: 2 |
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a mérges nyukmár fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a topránypolip testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A topránypolip most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [97,62] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 20 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a vadász varkaudar testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta bal lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. nekromanta jobb oldalát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [98,63] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dombi yeti bal lábát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dombi yeti száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. nekromanta jobb karját. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar mágus fejét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar mágus jobb karját. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 3 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [100,65] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [101,66] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy sullár. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sullár hatalmas testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár feléd rúg, de nem talál el. A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 31 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Meglengetve az ezüstkardot a másikra rohansz. {GYD:} Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed a Tguarkhan bal vállát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1881 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok jobb karját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1251 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a topránypolip puha testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A topránypolip összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a mérges nyukmár testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
hh 2167 1233 | használod a 2167. tárgyat az 1233. tárgyat |
h 1894 3 | használod az 1894. tárgyat |
ef 10 512 | energia fejlesztése 10 |
kf 253 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 215 3 |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
KOBOLDKIRÁLY (7045. SZÖRNY) Azt mondják, ahol két kobold van, ott az egyik már király, és valóban ez jellemző a kivagyiságukra. A koboldkirály persze legtöbbször semmivel sem nagyobb, vagy erősebb a többinél, s talán a bosszantó trükkök terén sem jártasabb náluk, de a királlyá választáshoz ilyen különbségekre nincs is szükség. Akinél a koboldkorona van, az a király, és kész! Gondolhatod, milyen torzsalkodás mehet végbe egy-egy koboldkorona birtoklásáért. Mindezért ne becsüld alá ezt a fura kis szerzetet, mert ártó, aljas praktikák vonatkozásában nincs párja e világon! Ha a varázslatait viszonylag ép bőrrel megúszod, már könnyű dolgod van, mert a koboldok törékeny teste bármilyen fegyverrel egyaránt jól sebezhető. |
MÁGUSOK ITALA (1610. TÁRGY) Egy nyeletnyi, kesernyés, gyanús színű, büdös lötty, egy fura alakú fiola alján. Ennyit tudsz megállapítani első ránézésre a mágusok italáról. Persze nem véletlenül nevezik így. Ha akarod, felhörpintheted a H 1610 paranccsal (ez nem kerül TVP-be). Ekkor úgy fogod érezni, mintha a szádtól a gyomrodig mindent vörös izzásig hevítene ez a fránya ital. Persze, nem hiábavaló ez a szenvedés, mert a mágusok itala a fordulód végéig minden sebző taumaturgia és teológia varázslatod sebzését 33%-kal fogja megemelni (az ősi varázslatokra nincs hatással). Ez más, sebzést növelő hatásokkal összeadódik, de egyazon fordulóban csak egy adag mágusok italát fogyaszthatsz el. Azokra a varázslatokra, melyek az ellenfél életerejének bizonyos százalékát sebzik, az ital nincs hatással. Sajnos az elkészítésének titkát csakis elismert főmágusoktól lehetne megszerezni, de nem tudsz rá okot, miért árulnák ezt el neked. A tárgy nem átadható. A mágusok italának hatása az olimpián nem működik. |
LÉGIÓS HÁTIZSÁK (1560. TÁRGY) Egy csupa zseb, csupa kötő, terepszínű zsákocska, aminek bőrből készült az alja, és a belseje millió, apró rekeszre van felosztva... Vajon mitől ilyen értékes? Mivel te nem vagy elit császári légiós ryuku, fel sem foghatod, micsoda érték birtokába kerültél, hiszen gőzöd sincs, hogy egy teljes légiós menetfelszerelés mi mindenből áll! Az biztos, hogy remekül el lehet benne cuccolni. Ha a légiós hátizsákot magadnál tartod, feltesszük, hogy tárgyaid javát ebben a hátizsákban helyezed el. Ha pedig így teszel, megterheltséged alaposan csökkenni fog, kb. 25 kilóval. Több hátizsák hatása sajnos nem adódik össze. |
DÖGVÉSZ (7495. SZÖRNY) Dögvész Ghallán a leghírhedtebb, legismertebb thargodan. Szerencsére a csak a csekélyebb thargodanok, a tguarkhanok fajából való, ám hatalma messze felülmúlja közönséges fajtársait. Több mint 15 éve már, hogy valamilyen módon Ghallára jutott, és elfoglalta az Álomőrzők által emelt Fény szentélyét. Szerencsére akkor sikerült visszaűzni a Sötét Földre, de ő azóta is bosszút forralt Erdauin minden lakója ellen. Így az első thargodank között volt, akik a varkaudar-thargodan szövetség keretében Ghallára léptek. Hatalmát bizonyítja, hogy ő lett a csatornától nyugatra tevékenykedő csapatok főparancsnoka. Azt ajánlom, hogy messzire került el, inkább a "katonáit" likvidáld, nélkülük Dögvész is sokkal kisebb problémát jelent. |
Erő: | 22 (25) | Szint: | 21 | Merészség: | 8/4 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 27 (31) | Támadás: | 36 (38) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 18 (22) | Védekezés: | 55 (59) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 21 (23) | Életpont: | 296/261 | Jellem: | jó (202) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 24 (32) | Varázspont: | 349/2 | Pénz: | 2538 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 21/2 | Pszi pont: | 107/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 22/70 | szúrófegyverek: | 2/15 | vágófegyverek: | *19/102 (+28%) |
lőfegyverek: | 7/67 | dobófegyverek: | 23/99 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (200%) << ezüstkard (#325) (200%) << ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
102,67 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/73 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 21/35 (+43%) | 3. mászás: | 14/11 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 12/33 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/6 | 6. gyógyítás: | 26/74 |
7. titkosírás: | 3/19 | 8. felderítés: | 7/78 | 9. szörnyidomítás: | 1/69 |
10. teológia: | 22/44 (+18%) | 11. taumaturgia: | 17/16 (+49%) | 12. szerencsejáték: | 1/53 |
13. versengés: | 9/13 (+9%) | 14. harcművészetek: | 23/14 | 15. zene: | 6/18 |
16. szörnyismeret: | 3/45 | 17. pszi: | 15/20 (+23%) | 18. zárnyitás: | 1/68 |
19. vadászat: | 4/7 | 20. bányászat: | 17/46 (+22%) | 21. főzés: | 10/17 (+10%) |
22. csapatmunka: | 3/76 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 9 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 8 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 4 darabot ), ezüstkardot (#325) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12) |
surranó kígyó (#30) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), nyuhaj karbin (#110), Rodrig (#7126), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), Ninett Mada (#4647), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223), Orkhan Thai (#238), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | sorvasztás (#102) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), agykorbács (#97), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | sírlidérc (#172) | tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | vakító fény (#43) | >> | mosolygó rettenet (#97) | |
vakító fény (#43) | >> | fekete griff (#107) | tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | |
vakító fény (#43) | >> | láncravert quwarg (#744) | tisztítótűz (#44) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
tűzeső (#61) | >> | Rodrig (#7126) | vakító fény (#43) | >> | vörös rakolits (#356) | |
vakító fény (#43) | >> | Thargodan csontváz (#297) | tisztítótűz (#44) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | villámcsapás (#50) | >> | káoszteknőc (#235) | |
vakító fény (#43) | >> | 18. szintű lényekre | vakító fény (#43) | >> | 17. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | tüskepajzs (#30) | >> | Rodrig (#7126) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | elektromos pajzs (#51) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar behemót (#189) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 116 (limit: 365), a megölt vezérek száma: 1, a pontszámod: 13 350. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 39 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 31 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 670 TU szükséges.) |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | cirkuszi pergamen (#1233) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 7 | fekete gyöngy (#99) | 3 | gernim balzsam (#1894) | |||
6 | grifftojás (#179) | 1 | gyöngymangó (#135) | 29 | mákrózsa virág (#56) | |||
4 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | pirkit (#153) | 4 | rókafarok (#124) | |||
4 | spiritusz (#170) | 7 | téfea-agy (#172) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | ezüstkard (#325) | 3 | fáklya (#36) | |||
6 | gyenge méreg (#26) | 1 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 4 | púderkő (#119) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | sullár hólyag (#168) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar ékkő (#2168) | |||
1 | varkaudar szablya (#516) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) | |||
3 | vízionár szem (#102) |
92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | |
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|