Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. aug. 15. 14h:31' EZ A 1302. JÁTÉKHETED, 148. FORDULÓD 1303. játékheted kezdete: aug. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1722 |
id 34 20 | idomítod a 34. szörnyet 20 pontért |
tno 1 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tno 3 1 | növeled a 3. tulajdonságodat |
kno 4 2 | képesség-növelés 4 |
gyk 182 40 | gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért |
gyk 182 40 | gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért |
fvh 5 | felt. varázslat haszn. 5 |
tv 31 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot |
tv 32 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot |
tv 1 2 | támadó/véd. varázslat az 1. varázslatot a 2. varázslatot |
fl 1 153 | lopsz az 1. fajúaktól a 153. tárgyat |
fl 1 152 | lopsz az 1. fajúaktól a 152. tárgyat |
fl 2 153 | lopsz a 2. fajúaktól a 153. tárgyat |
fl 2 152 | lopsz a 2. fajúaktól a 152. tárgyat |
fl 3 152 | lopsz a 3. fajúaktól a 152. tárgyat |
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 szulfin (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [103,27] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Utad során felfedezel egy sziklafészket. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Alex DiMarco előtt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy emberevő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az emberevő vizenyős szemét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,27] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy emberevő. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az emberevő testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [106,27] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szürke rinocérosz került az utadba. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 rézgolyó. Többször meglövöd a szürke rinocérosz bal vállát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [107,27] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [25 pontot használtál fel, van még 5.]
m 2 2 4 | mozogsz keletre, keletre, délre |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY) Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása. |
SZULFIN (676. TÁRGY) A szulfin egy különlegesen ritka anyag, amely hihetetlenül hosszú időn keresztül képes égni és meleget adni. Ha nem volna még az aranynál is sokkal ritkább, minden bizonnyal már minden városban ezzel fűtenének fa helyett - így azonban csak méregdrága mágikus kísérleteknél alkalmazzák. |
SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY) Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését. |
ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY) Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik. |
AURACH FOG (657. TÁRGY) Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez. |
SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY) Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen. |
Erő: | 36 | Szint: | 15 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 109 cm |
IQ: | 24 (26) | Támadás: | 14 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 37 kg |
Ügyesség: | 36 | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 24 | Életpont: | 216/216 | Jellem: | gonosz (97) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 24 | Varázspont: | 113/2 | Pénz: | 31 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 18 | vágófegyverek: | 8 |
ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 16 | dobófegyverek: | 3 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -2.); tüske (#22) (3 -4.); valami (#23) (5 -6.); ubuk tüske (#131) (7 -8.); rézgolyó (#343) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 4 |
108,47 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 93 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 28 (+1) | 3. lopás: | 18 |
4. mászás: | 6 (+2) | 5. csapdakészítés: | 11 | 6. csapdaészlelés: | 10 |
7. gyógyítás: | 28 | 8. titkosírás: | 5 | 9. felderítés: | 3 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 3 | 12. taumaturgia: | 4 |
13. zene: | 1 | 14. szörnyismeret: | 3 | 15. zárnyitás: | 2 |
16. vadászat: | 13 | 17. bányászat: | 9 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet) |
deus ex machinád 12 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) bronzhegyű lándzsát (#87), az emberektől (1) pirkitet (#153), az emberektől (1) vasércet (#152), az elfektől (2) pirkitet (#153), az elfektől (2) vasércet (#152), a törpéktől (3) vasércet (#152) |
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), valamit (#23) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 50 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 12 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), kaszabolósáskát (#83) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
bakkura (#52), gitonga (#76) (csak egyszer), móleon (#68), gyilkos tetű (#116) (csak egyszer), kardfogú fülemüle (#146) (csak egyszer), Duer-ork (#45) (csak egyszer), zombi (#49) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
vízionár (#66), xirnox (#122), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | negatív kulmináció (#530, 350 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | hatalomvarázs III (#532, 400 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
3.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): többek közt 225. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35. |
Összsúly: 94.50 kg | Megterheltség: 115% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | rézdarab (#70) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | aurach fog (#657) | 1 | kaja (#2) | 2 | óndarab (#85) | |||
5 | rézgolyó (#343) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szulfin (#676) | |||
15 | tüske (#22) |
101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | |
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|