147. forduló, 149. forduló, Risara összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. máj. 5. 9h:05'
EZ A 162. JÁTÉKHETED, 148. FORDULÓD
163. játékheted kezdete: máj. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1529
SZÁMLA : XXXX

RISARA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [70,31] koordinátán.
Nagyon fáradt vagy, hátizsákod lehúzza válladat. "Vajon miért cipelek én ennyi mindent?" vetődik fel benned a gondolat, de ahelyett, hogy nekiállnál átvizsgálni tartalmát, tovább mész. "Nemsokára felérek a dombtetőre, onnan már könnyebb lesz." - biztatod magad, de a súly csak nyomaszt. Mikor végre felérsz, nem töprengsz tovább, ledobod a zsákot úgy ahogy van, és megkönnyebbülten rohansz le a füves lejtőn. "Milyen ostoba emberek vannak." - ébredsz fel álmodból.
Nyugodt meditációdat ismerős látogató zavarja meg. A FÉNY hordozóinak hírnöke ismét veled tölt egy kis időt. Beszélgettek, kacagtok, jól érzitek magatokat. A NAPpal éjszakába vált, s SZEMedet eltakarja az álmosság. Vendéged is távozik, s távoztával a téged körülvevő FÉNY is megfogyatkozik...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.)

id 112 100 idomítod a 112. szörnyet 100 pontért
Hozzálátsz a sóhajtó dorony neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 10 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 80 tapasztalati pontot kaptál. [60 pontot használtál fel, van még 227.]

f 110 kísérletezel a 110. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Eltelik egy óra... Valami dereng, de mindig a megvilágosodás előtt elcsusszan az agyad markolásából. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 217.]

flh 11 94 felt. lőfegyver haszn. 11 a 94. tárggyal
Ok, FLH 11 94 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[71,32] Még mindig füves síkságon vagy.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy korinthai amőba. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 10 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval megcsapod a korinthai amőba testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 812 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, ahol két súlyzó is fekszik a földön. Energikusan megragadod a kisebbiket, majd vigyorogva a magasba emeled. Az alakváltó azonban a fejét csóválja és a másikra mutat. Mérgesen veselkedsz neki, de vagy mert ezt már nem a te erődhöz mérték, vagy mert kimerültél az előző felemelésében, ez már nem sikerül. 255 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Egyszercsak ismerős hang üti meg a füledet. Megpillantod a bibircsókos boszorkányt a sátrának nyílásában, amint éppen neked integet, hogy gyere közelebb. Mérgelődsz egy sort, hiszen nem akartál vele találkozni, de most már nincs mit tenni: vonakodva belépsz a sátrába. Az öregasszony mosolyogva fogad.
- De jó, a csuklyavirág. - örömködik, majd mérgesen folytatja: - De hol a többi?!? Nem lehet semmit rád bízni... - Indulni készülsz, közben szomorúan konstatálod, hogy a tárgyadat már nem fogod visszakapni. Bosszúsan odébbállsz. Most feladat nélkül maradtál.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz.
- Bonyolult ez az útvesztő - szisszensz fel már az első megtett lépéseknél, bosszúsan, hiszen a komor és egyforma falak semmilyen tanáccsal nem szolgálnak a továbbhaladást illetően. Megpróbálsz logikus sorrendben végighaladni a lehetséges irányokba, azonban hamar belekeveredsz. Botorkálsz még egy darabig a félhomályban, de már tudod: csak egyetlen úton szabadulhatsz reménytelen helyzetedből, ha feladod a próbát. 255 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északra látsz egy Elenios oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő rájanyék nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,33] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gorombilla. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [73,34] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy evaporőr került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Az evaporőr meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [75 pontot használtál fel, van még 142.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[74,34] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [75,34] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 20 pontot kell rákölteni.) Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy móleon. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a móleon fémes gerincét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A móleon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy emberevő közeledik. Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az emberevő testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[38 pontot használtál fel, van még 104.]

be 40 bemész a 40. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 99.]

lm 3 4 7 mozogsz 3 4 7
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar mágus az. Fegyvere egy bunkósbot. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar mágus bal vállát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar mágus jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 csontkulcsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtó! Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [3. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [4. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vérszomjas csüldő az. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő bal oldalát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [5. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [7. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy technokolin. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a technokolin köpőszervét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A technokolin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [56 pontot használtál fel, van még 43.]

lm 9 1 mozogsz 9 1
Úgy suhansz, mint az árnyék. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [9. PONT.] A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 bordacsont [*], 1 zöld üveg és 3 ragasztó. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Megtalálod a lakatkulcsot is. Hogyan lehetett egy ekkora nagy kulcsot elveszteni? Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [42 pontot használtál fel, van még 1.]

m 8 6 7 mozogsz a 7. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

kt 238 elkészíted a 238. tárgyat
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen lantot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 238 50 használod a 238. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 81 238 használod a 81. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 163 használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -4.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sóhajtó dorony. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 289 pontot. A következő körben tehát 285 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Risara, egy szőke, göndör hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez a 148. fordulód.

Erő: 23 Szint: 15 Merészség: 7/5 Magasság: 141 cm
IQ: 26 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 19 Menekülés: 35 % Életkor: 166/166 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 237/237 Jellem: semleges (+16) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 94/82 Pénz: 289 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 987 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 925 TP-t kaptál. Jelenleg 118 988 TP-d van. A következő szinthez még 1 012 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, pattanóböde, bandita.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: * 19 ütőfegyverek: 16 lőfegyverek: * 19
dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) (11 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
75,34 mezőn táborozol, a 40. labirintusban, 1. szinten, 2. ponton

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1230 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 28 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 11 5. csapdaészlelés: 5 6. gyógyítás: 14
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 8 9. szörnyidomítás: 2
10. teológia: 4 11. versengés: 3 12. zene: 5
13. szörnyismeret: 4 14. zárnyitás: 6 15. vadászat: 8
16. bányászat: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk tüskét (#137) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot )
elfogod érző szívű dromedárt (#753) háló-csapdával (#220), északi aurachot (#350) háló-csapdával (#220), kavadut (#19) háló-csapdával (#220), tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220), gitongát (#76) háló-csapdával (#220), trikornist (#104) háló-csapdával (#220), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219)
mászol max. 42 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Thompson99 (#1042)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sóhajtó dorony (#112) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 2)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

Összsúly: 105.91 kg Megterheltség: 160%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 2 csuklyavirág (#133) 5 kaja (#2)
7 tüske (#22) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bunkósbot (#9) 1 csontkulcs (#74) 1 evaporőr háj (#105)
1 fémrúd (#104) 1 lapockacsont (#33) 2 óndarab (#85)
7 ragasztó (#83) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73 74 75 76
30
31
32
33
34
35
(70,31) adamantit erőd (#548)
(71,32) korinthai amőba (#420), rájanyék (#58)
(72,33) gorombilla (#38)
(73,34) evaporőr (#69), Elenios oltár
(74,34) tetemember (#123), 23. jellempróba, Fairlight oltár
(75,34) a 40. labirintus bejárata, vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely, móleonok (#68), emberevő (#119), varkaudar mágus (#128), vérszomjas csüldő (#114), technokolin (#50)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A megmentett lelket (1952) fel lehet áldozni minden olyan tereptárgynál, ami oltárként is funkcionál: Ezek a követkeők: templom (256), fény szentélye (376), szent tölgyfa (393), sárkánytanya (492), barátság szent tüze (484), Chara-din monolitja (524), istenek szentélyei (1173-1180). Termlszetesen csak azoknak a karaktereknek működik, akik amúgy is tudnak imádkozni ezeken a helyeken.
* - Mostantól az istenek szentélyei (1173-1180) oltárként is működnek, azaz lehet bennük pl. imádkozni. Eddig nem lehetett.
* - Az oltár eltörlése varázslat ezentúl eltörli a felszenteletlen és félig kész oltárakat is.
* - Bekerült a játékba az első létsík, a Víz síkja. Az átvezető küldetéssort a Kiégett Földek közepén érdemes keresni.

Üzenet küldése a karakternek