146. forduló, 148. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 21. 12h:29'
EZ A 214. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD
215. játékheted kezdete: máj. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [83,78] koordinátán.
Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy drótszőrű pincsi nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 279.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 274.]

* 3. KP: v 4 0 0 elmormolod a 4. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 269.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
A 2. paraméterként megadott tárgyból nem áll rendelkezésedre 10 arany összértékű. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

fkt 43 2 1 felt. készítesz a 43. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 259.]

h 78 használod a 78. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár!

Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a légirozmár testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a légirozmár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy bundás csirmáz!

Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a bundás csirmáz szőrös testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz. [16 pontot használtál fel, van még 243.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[84,78] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.

(Továbbmész...) [85,78] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy grok-képződményt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom! {egyik sebzési módja: 4x 1d6+1.}

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drasmólyom testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy bundás csirmáz!

Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bundás csirmáz fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a bundás csirmáz bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 12 madártollat. Elhagyod a furcsa képződményt. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy legyengült vérfürdető magszim került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim jobb oldalát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [86,78] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sullár. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sullár hatalmas testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a sullár nyakát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A sullár szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvágod a sullár bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sullár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tetemember közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a tetemember fejét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a tetemember rotható húsát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mandibulakaszával végigvágod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a tetemember jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [43 pontot használtál fel, van még 200.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[87,79] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az uzbány bal szárnyát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Utad során felfedezel egy rát-fát. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [88,79] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Arra van észak, és most ezen a ponton vagyunk. - mutatod a térképen. A kobold hálából megfelezi veled az uzsonnáját. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a topránypolip puha testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a topránypolip jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy topránypolip!

Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a topránypolip testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a topránypolip puha testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A topránypolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy legyengült arató csattanat. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 21.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával végigvagdosod az arató csattanat fejét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az arató csattanat testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy szürke rinocérosz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szürke rinocérosz bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [89,79] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy szőrös bozsó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a szőrös bozsó jobb lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a szőrös bozsó testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó leken néhány pofont. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a szőrös bozsó testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a szőrös bozsó nyakát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Nyelve van, de mégse nyal:
Hangja van, de magától sose szól.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [51 pontot használtál fel, van még 149.]

tim 90 titkosírás megfejtése 90 pontért
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. (-12 védelem és támadás) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a massza duzzadt orrát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A massza meglök a szarvával. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Több csapást kapsz a massza farkától. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a massza nedves nyúlványát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A massza szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ütéseket mér a massza a farkával a bal válladra. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Ráébredsz, hogy itt esélyed sincs, de legalábbis szörnyű permanens károsodást szenvedhetsz. Összevizeled magad, majd elrohansz. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [90 pontot használtál fel, van még 59.]

m 2 1 3 mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre
[90,79] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 4x 1d3+1.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [91,78] Továbbra is síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,79] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy piromenyét lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a piromenyét izzó bundáját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a piromenyét bal hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 239 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [33 pontot használtál fel, van még 26.]

szk 99 22 keresed a 99. szörnyet a 22. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

ef 5 512 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 5.]

h 238 10 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. A produkciót már egészen élvezetes - rajtad kívül néhány vikócmajom is képes végighallgatni! [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-5 életerő.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját bezabál a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 288 pontot. A következő körben tehát 285 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 147. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 18 Merészség: 6/3 Magasság: 143 cm
IQ: 25 (27) Támadás: 17 (18) Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 29 (32) Menekülés: 40 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 263/173 Jellem: jó (312) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 214/19 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 23/4 Pszi pont: 22/6
Eddig összesen 914 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 870 TP-t kaptál. Jelenleg 291 323 TP-d van. A következő szinthez még 48 677 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, varkaudar behemót, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 21/84 (+6%) vágófegyverek: 18/63 (+42%)
ütőfegyverek: 14/76 lőfegyverek: 18/55 (+9%) dobófegyverek: 6/79

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) (11 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 30 százalék;
92,79 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/77 2. nyomkövetés: 40/63 (+28%) 3. mászás: 10/72 (+9%)
4. csapdakészítés: 11/93 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/0 6. gyógyítás: 14/8
7. titkosírás: 9/81 (+44%) 8. felderítés: 6/34 (+7%) 9. szörnyidomítás: 7/41
10. teológia: 10/41 (+5%) 11. taumaturgia: 16/28 (+3%) 12. versengés: 4/32
13. zene: 6/32 (+5%) 14. szörnyismeret: 22/86 (+20%) 15. pszi: 3/54 (+10%)
16. zárnyitás: 6/33 17. vadászat: 18/38 18. bányászat: 24/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sóhajtó dorony (#112)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (104) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
gyóntatás (#56), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), gigaököl (#49)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat.
3.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 57 TU. szükséges még: 13 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1253 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 76.14 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bronzhegyű nyíl (#94) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 13 kaja (#2) 17 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 2 pirkit (#153) 1 sullár hólyag (#168)
2 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93
77
78
79
80
(83,78) légirozmár (#94), bundás csirmáz (#93)
(84,78) uzbányok (#102), Fairlight oltár, Chara-din rúnaköve
(85,78) grok-képződmény (#149), Raia oltár, drasmólyom (#60), bundás csirmáz (#93), vérfürdető magszim (#148)
(86,78) sullárok (#101), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran oltár, tetemember (#123)
(87,79) uzbány (#102), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Raia oltár, Chara-din rúnaköve
(88,79) mély kút (#93), oltár, 33. jellempróba, topránypolip (#86), arató csattanat (#144), szürke rinocérosz (#346)
(89,79) szőrös bozsó (#149), phua-kúp (#372), massza (#217)
(90,79) manaelementál (#290), 32. jellempróba, Sheran oltár
(91,78) oltár
(92,79) piromenyétek (#99), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek