146. forduló, 148. forduló, Debbie O'Connor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 12. 9h:24'
EZ A 249. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD
250. játékheted kezdete: jún. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4670
SZÁMLA : XXXX

DEBBIE O'CONNOR KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,-7] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy kontyos ősz hajú, szürke szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Elenios ministránsa. Egy aranygyűrűt, egy bundás kabátot, egy varkaudar csizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy kígyóbőr övet, egy örökkéval.tűzopálját, egy szem szimbólumot és egy varkaudar páncélt visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy kardfogú fülemüle trófea és egy kérődző etra trófea díszíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy vadász tatu. Mentális auráját felismered, ocsmány fehér a nyomorult jónak. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Továbbmész.
Az 1. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű elf férfival. A bőre kreolszínű. Ruházatát egy arató csattanat trófea, egy epokitféreg trófea és egy vérfürdető magszim trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Ketrecéből szabaduló dühöngő őrült. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csontszuronyt tart. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Choler. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 fekete bőrcsizmát (43 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Az 1. napon összefutsz egy szőke, göndör hajú, kék szemű ember nővel. Chara-din főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Tguarkhan trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Tisztán érzed auráját: gonosz, mint Te. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Tara Mortalis. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 3. napon összeakadsz Cras Lorggal. Elenios felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: strázsa. Fegyverzetét egy velociraptor trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy Földrengető trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Holmiját egy törpemammut cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Kedvesen megkérdezi tőled, hogy tudsz-e adni neki drótszőrt. Elbűvölve bólintasz. Átadsz 5 drótszőrt. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 3. napon találkozol egy ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Leah követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy alpesi tehén trófea és egy orgyilkos trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, akárcsak Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Szürke Camone. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Minden varázserőd visszatért. (+70 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 663. hetének nyerőszámai: 24, 29, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 312.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] [+1 sebzés.] [10 pontot használtál fel, van még 302.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 302.]

* 4. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 297.]

kb 161 1 kiveszel a bankból a 161. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 nagy vaspajzsot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 297.]

tf 2 6 fejleszted a 2. tulajdonságodat 6 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.) [6 pontot használtál fel, van még 291.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

m 8 mozogsz északra
[72,-8] Folytatod sétádat a házak közt. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
85 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}


Összeakadsz egy kopasz, piros szemű gnóm nővel. Bőre sárga. Tharr tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy bronzpáncélt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Bad Cickány. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[12 pontot használtál fel, van még 279.]

a 230 5392 1 átadod a 230. tárgyat az 5392. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 lánckesztyűt Bad Cickány részére. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

aa 164 161 átadod a 164. tárgyat a 161. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 vasvértet Bad Cickány részére. Ok, sikeresen átadtál 1 nagy vaspajzsot Bad Cickány részére. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

a 2 5392 7 átadod a 2. tárgyat az 5392. kalandozónak (7 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 7 kaját Bad Cickány részére. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[72,-7] Továbbmész a város utcáján.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [72,-6] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
85 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Felfedeztél egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt.

(Továbbmész...) [72,-5] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
85 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 70 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 249.]

ep 155 50 építed a 155. tárgyat 50 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[71,-6] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívői építették. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy púpos burástya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 3, gyógyulás: 3, összesen: +0 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét.

(Továbbmész...) [70,-7] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Ez Hrók erdejének a széle. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy halálmadár. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a halálmadár bal lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a halálmadár jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a halálmadár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A halálmadár karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 3, gyógyulás: 3, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [69,-8] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gorombilla közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A gorombilla mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A gorombilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 3, gyógyulás: 3, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 204.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[70,-9] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos tetű közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű fejét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 3, gyógyulás: 3, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,-10] Még mindig az erdőben vagy.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Egyszercsak kiérsz egy parányi erdei tisztásra. A virágok itt különösen színesek és illatosak. A tisztás közepén egy piros cseréptetős fehér márványlapokkal borított torony magasodik. A kéményből vidám füstcsík kunkorodik fölfelé. Az ajtó, bár nincs nyitva, vidám bohócot formázó kopogtatójával hívogatóan int feléd. (549. épület.)
Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. " [20 pontot használtál fel, van még 184.]

be 549 bemész az 549. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. A következő pillanatban valami hatalmas erő felragad, és hátrarepít. - Gonosz, gonosz! - sipítja a kopogtató. - Javulj meg, és akkor beszélhetünk! - szól ki egy csengő, tiszta női hang. Dühtől fortyogva, körüljárod a tornyot, hogy vajon hogyan hatolhatnál be, de mindenhonnan érzed a láthatatlan mágikus erőt, mely távol tud tartani minden illetéktelen behatolót. Ide ugyan nem jutsz be! [5 pontot használtál fel, van még 179.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy drótszőrű pincsit. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 176.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 47 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 136.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 7 TVP-t kell elköltened.] Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő gorombilla nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gorombilla testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 96.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 56.]

tf 4 26 fejleszted a 4. tulajdonságodat 26 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy pókvadász nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pókvadász fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Orgyilkos tőrrel felnyársalod a pókvadász testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A pókvadász ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pókvadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
90 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 1, gyógyulás: 2, összesen: +1 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [26 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 10, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a sullár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 288 pontot. A következő körben tehát 318 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY)
Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot.

KARAKTERLAP

Debbie O'Connor, egy szőke, göndör hajú, zöld szemű ember nő vagy. Dornodon kisebb papja vagy. Papi hited: 120. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 147. fordulód.

Erő: 23 (24) Szint: 16 Merészség: 4/2 Magasság: 175 cm
IQ: 27 (29) Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 99 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 23 Menekülés: 40 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 17 Életpont: 262/399 Jellem: gonosz (191) Tul. pont: 3
Szerencse: 18 Varázspont: 226/125 Pénz: 12 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 10/0 EFejl: 8
Eddig összesen 611 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1334 TP-t kaptál. Jelenleg 171640 TP-d van. A következő szinthez még 8360 TP szükséges. Trófeáid: dehidrátor, velociraptor, quwarg harcos. A 147. fordulódban 1032 arany került a bankszámládra. 1032 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 22/18 (+3%) ütőfegyverek: 3/18
lőfegyverek: 18/37 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/19 2. nyomkövetés: 36/90 (+20%) 3. lopás: 23/55
4. mászás: 1/46 5. csapdakészítés: 11/1 (+5%) 6. csapdaészlelés: 14/94
7. gyógyítás: 32/67 8. titkosírás: 2/90 9. felderítés: 3/72
10. szörnyidomítás: 1/94 11. teológia: 18/81 (+37%) 12. taumaturgia: 5/21
13. szerencsejáték: 3/9 14. szörnyismeret: 5/94 15. zárnyitás: 5/45
16. vadászat: 12/15 17. bányászat: 5/76 18. főzés: 3/8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
mérges nyukmár (#95) (csak egyszer), tigroszlán (#43) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
9366. szövetség (#9366)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> férfiak (#998) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0)
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
13 kaja (#2) 1 lánckesztyű (#230) 1 vasvért (#164)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 lapockacsont (#33)
2 madártoll (#112) 10 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(69,-8) gorombillák (#38)
(70,-9) gyilkos tetű (#116)
(70,-7) halálmadár (#351)
(71,-10) cseréptetős torony (#549), barátság szent tüze (#484), gorombilla (#38), pókvadász (#59)
(71,-6) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Elenios oltár, púpos burástya (#92)
(72,-8) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), főutca (#399), útonálló (#130), Bad Cickány (5392. kalandozó)
(72,-7) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, ház (#400)
(72,-6) útonálló (#130), főutca (#399), oltár
(72,-5) útonálló (#130), vaskohó (#155), főutca (#399), Elenios oltár

Üzenet küldése a karakternek