Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 6. 9h:15' EZ A 307. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD 308. játékheted kezdete: okt. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4527 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | TVP spórolása: 5 pontért |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
t 9097 1 | támadod a 9097. kalandozót |
d 56 14 | eldobod az 56. tárgyat (14 darabot) |
fog 355 274 | elfogod a 355. szörnyet a 274. tárggyal |
fl 7 | lopsz a 7. fajúaktól |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 22 137 | elmormolod a 22. varázslatot |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár bal hátsó lábát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod az élőholt sullár testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod az élőholt sullár testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
kt 482 1 | elkészíted a 482. tárgyat (1 darabot) |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 26 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány jobb hátsó lábát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a karmos tankány jobb hátsó lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [120,5] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Marcho Ven-Saak. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Továbbmész...) [119,5] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Akhasaa előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku gárdista. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [117,4] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku légiós került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós jobb karját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [116,4] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Akhasaa.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
m 6 3 4 | mozogsz nyugatra, délkeletre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 9 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós jobb karját. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tormikus egér bal oldalát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tormikus egér testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tormikus egér fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tormikus egér még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [116,5] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy ryuku légiós. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 8 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [116,6] Dombos terepre érkeztél. Találsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Van nálunk egy kicsiny kályha,
Bár befűtik télbe-nyárba,
Mégsem melegszenek nála.
Látsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
kt 189 2 | elkészíted a 189. tárgyat (2 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
f 148 | kísérletezel a 148. tárggyal |
f 1170 | kísérletezel az 1170. tárggyal |
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
tpf 5 | TVP elővétele: 5 pontért |
ek 227 116 29 | t. energia kisütése: 227 116 29 |
[116,29] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
ÉLŐHOLT SULLÁR (216. SZÖRNY) Micsoda bizarr mágia képes egy ilyen ártatlan növényevőt örökös élet nélküli élőhalottságra kárhoztatni? Nos az biztos, hogy az élőholt sullár már nem az a szerencsétlen kis növényevő, aki volt. Tüzesen izzó szemeivel, törött, és ezért éles fogaival, rothasztó leheletével méltó pokolparipája a Thargodanoknak is. Nem csoda, hogy jobb hátas minden földi lénynél. |
Erő: | 20 (25) | Szint: | 15 | Merészség: | 9/3 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 24 (26) | Támadás: | 14 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 94 kg |
Ügyesség: | 16 (22) | Védekezés: | 33 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 16 (20) | Életpont: | 292/168 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (32) | Varázspont: | 289/22 | Pénz: | 457 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 21/4 | Pszi pont: | 90/34 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 21/46 (+14%) | vágófegyverek: | 12/88 |
ütőfegyverek: | 10/23 | lőfegyverek: | 8/23 | dobófegyverek: | 22/40 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (110%) << ryuku szablya (#695) (110%) << ryuku buzogány (#696) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/88 | 2. nyomkövetés: | 19/12 (+34%) | 3. lopás: | 2/35 |
4. mászás: | 8/97 | 5. csapdakészítés: | 13/22 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/16 (+12%) |
7. gyógyítás: | 24/82 (+46%) | 8. titkosírás: | 4/72 | 9. felderítés: | 12/58 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 8/4 | 11. teológia: | 15/95 (+42%) | 12. taumaturgia: | 18/17 (+25%) |
13. szerencsejáték: | 1/10 | 14. versengés: | 7/79 | 15. zene: | 4/17 (+6%) |
16. szörnyismeret: | 12/75 (+20%) | 17. pszi: | 15/26 (+12%) | 18. zárnyitás: | 1/17 |
19. vadászat: | 6/94 | 20. bányászat: | 16/61 | 21. főzés: | 10/10 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, a trolloktól (5) bármit, az emberektől (1) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az elfektől (2) bármit |
gyógyítasz 55% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
elfogod nektorafot (#355) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 58 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), Zinthurg (#180), ryuku ostromteknős (#362) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | khór darázs (#348) | villámcsapás (#50) | >> | nektoraf (#355) | |
izomernyesztés (#33) | >> | halálhozó (#419) | villámcsapás (#50) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
villámcsapás (#50) | >> | vérfürdető magszim (#148) | tűzeső (#61) | >> | orgoró (#170) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | 14. szintű lényekre | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg királynő (#153) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
tűzeső (#61) | >> | óriás csontváz (#176) | tűzeső (#61) | >> | 16. szintű lényekre | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg harcos (#201) | tűzeső (#61) | >> | epokitféreg (#147) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
tűzeső (#61) | >> | vörös rakolits (#356) | tűzeső (#61) | >> | hadroszaurusz (#162) | |
tűzeső (#61) | >> | degradátor (#210) | tűzeső (#61) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | |
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka II (#162) | >> | 14. szintű lényekre | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
2.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 0) |
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
Összsúly: 81.04 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | fémrúd (#104) | |||
1 | kaja (#2) | 3 | kaktusztüske (#114) | 1 | kötél (#92) | |||
2 | madártoll (#112) | 14 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
8 | pirkit (#153) | 1 | raptor karom (#281) | 4 | vasérc (#152) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | álompor (#396) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | raptor szablya (#482) | 1 | tankány karom (#237) | 1 | ubuk tüske (#131) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) |