Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. márc. 16. 15h:06' EZ A 293. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD 294. játékheted kezdete: márc. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3807 SZÁMLA : XXXX |
vi 5 5 30 | viselkedésed: 5 5 30 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán jobb lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Eldobod az értéktelenné vált süvítő rája trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ork sámán trófeát. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [-7,-9] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy arató csattanat. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Üres a gyomrod, nem tudsz hányni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat egyik lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Az arató csattanat beleharap a kezedbe. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Elhajítod a vacak ork sámán trófeát, és diadalmasan beszerzel egy arató csattanat trófeát. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 71, gyógyulás: 15, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [-6,-10] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy karmos tankány. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
m 4 5 2 | mozogsz délre, délnyugatra, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel többször eltalálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 75, gyógyulás: 16, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [-7,-8] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a kölyköt, és mosolyogva átnyújtod a lihegő trollnak. Az valami köszönésfélét mormol, majd megragadja a kölyök grabancát. Hátat fordítasz, és befogod a füled, hogy minél kevésbé halld, amint a troll alaposan elveri a sipítozó gyereket. Vajon képzelted csak a csontok recsegését? (+2 gonoszság.)
Találsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy arató csattanat. Itt csata lesz.
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Az arató csattanat a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Az arató csattanat beleharap a kezedbe. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 72, gyógyulás: 16, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [-6,-8] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manifesztátor. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Elszántan a másikra rontasz. Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [-4,-8] Továbbra is síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Jo-Lee a Mágus vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy vérszomjas csüldő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Elszántan a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
ef 51 513 | energia fejlesztése 51 |
szk 42 | keresed a 42. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 31 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért |
BRONZKULCS (76. TÁRGY) Ez a szépen megmunkált, bronzból készített kulcs igazi értéket annak jelent, aki nem rendelkezik más, zárt ládák kinyitására alkalmas eszközzel. |
QUWARG BOLY (359. TEREPTÁRGY) A termeszekhez hasonlóan a quwargok is építenek bolyt maguknak. Ezek az óriási méretű várak igen impresszívek, mind méretben, mind pedig a rajta nyüzsgő quwargok számát illetően. Persze egy élelmes kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban először is minimum 30-as védettségre van szükség, hogy a kis quwargok zaklatása ellen meg tudja védeni magát, és csak ezután mászhat fel egy mászókarommal (H 78), ha mászása legalább 11-es, és van erre a célra 35 felesleges TVP-je. Hogy a quwarg várban vajon mit lehet találni a sok kis élősködőn kívül, arról csak sejtésed van, de már ezek a sejtések is igen félelmetesek... |
Erő: | 32 | Szint: | 17 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 16 (17) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 2 (5) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 258/220 | Jellem: | gonosz (53) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 80/12 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 30/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/73 (+5%) | szúrófegyverek: | 1/48 | vágófegyverek: | 1/48 |
dobófegyverek: | 13/44 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
115,72 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 46,63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 148 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/59 | 2. nyomkövetés: | 27/9 (+14%) | 3. lopás: | 1/41 |
4. mászás: | 4/89 | 5. csapdakészítés: | 12/12 | 6. csapdaészlelés: | 11/63 |
7. gyógyítás: | 38/51 | 8. titkosírás: | 11/2 | 9. felderítés: | 17/82 |
10. teológia: | 2/8 (+3%) | 11. taumaturgia: | 10/4 | 12. harcművészetek: | 14/69 |
13. szörnyismeret: | 4/14 (+20%) | 14. zárnyitás: | 5/4 | 15. vadászat: | 9/53 |
16. bányászat: | 11/33 | 17. főzés: | 5/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot, csak egyszer) |
elfogod óriás patkányt (#42) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 500 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
tetemember (#123), szutykos remák (#191), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
oldás (#372) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot]. |
2.) A legvisszataszítóbb áldozat számomra a legkedvesebb. Áldozz oltáromnál élő óriás patkányt! |
3.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 48 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 844 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 3.40 kg | Megterheltség: 4% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 147 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | mutáns csont (#331) |
-10 | -9 | -8 | -7 | -6 | -5 | -4 | -3 | |
-11 | |
|
|
|
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
|
|