Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jan. 29. 15h:18' EZ A 270. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD 271. játékheted kezdete: febr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3797 |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 373. tárgyat |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat a 309. tárggyal az 1322. tárgyat |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kf 1520 1 | kézbeveszed/felveszed az 1520. tárgyat a jobb kezedbe |
ek 40 6 | t. energia kisütése: 40 6 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Épp az aranyaidat számolod az Ördögi Kör baljóslatú épületénél, mikor a tömegből kiválva egy ismeretlen kalandozó lép melléd. Végigméred és próbálod mihamarabb elrejteni vagyonod. De sunyi kapzsiság helyett mérhetetlen magabiztosságot és tiszteletet olvasol le az amúgy teljesen átlagos ember minden mozdulatából. Mindössze egy apró jelvény ragadja meg figyelmedet a ruháján. Egybeolvadó szent szimbólumok. Miután köszöntitek egymást rögtön a tárgyra tér:
- Üdvözöllek barátom! Sajnos a társaim messze járnak innen, és nekem nincs több időm. Ezért bátorkodtalak megszólítani. Mint tudod, Biztosrév nem véletlenül épült pont ide! Mindig is tudtuk, hogy egy ősi, minden istent egy panteonba tömörítő vallásnak itt lehetett egy központi katedrálisa. Valószínűleg ennek a templomnak a bejáratára bukkantunk a város bővítése közben, innen kb 3 mérföldnyire délnyugatra. Az építkezés zaja olyasvalamit ébresztett fel, aminek semmi keresnivalója a város utcáin. Ha nem cselekszünk azonnal, a következő néhány hét rémálommá válik a városlakók számára. Tudom, hogy sokakat ez hidegen hagy, ezért azt is elárulom, hogy az ősiek fényűzően rendezték be vallási központjaikat és az odalent talált javakból nekem csak egy bizonyos fóliánsra van szükségem. Hajnalban várlak az építkezésnél, ne késsetek!
Azzal búcsút int és továbbáll. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Megvilágosodik előtted, hogyan indulhatnál társakkal együtt közös kalandra. (ld. enc.)
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
kb 528 1 | kiveszel a bankból az 528. tárgyat (1 darabot) |
bb 211 99 | beraksz a bankba a 211. tárgyat (99 darabot) |
fa 528 2301 1 | feladod az 528. tárgyat a 2301. kalandozónak (1 darabot) |
fa 639 2301 1 | feladod a 639. tárgyat a 2301. kalandozónak (1 darabot) |
fa 1563 4414 1 | feladod az 1563. tárgyat a 4414. kalandozónak (1 darabot) |
fa 1138 4414 1 | feladod az 1138. tárgyat a 4414. kalandozónak (1 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigvágod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével felnyitod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével felnyitod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével felnyitod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1916 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 14, gyógyulás: 24, összesen: +10 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb karját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigvágod a varkaudar íjász jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 34, gyógyulás: 35, összesen: +1 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hadúr jobb oldalát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 17 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a varkaudar hadúr jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranylánc és egy vas dobónyíl. 3357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 39, gyógyulás: 24, összesen: -15 ÉP}
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök jobb karját. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 68 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvágod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 8, gyógyulás: 27, összesen: +19 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
ve 1 10 | megveszed az 1. tárgyat 10 |
m 8 1 2 | mozogsz északra, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [200,118] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zoloboo sámán. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán fejét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. 6 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megcsapod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 30 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra támadsz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével felnyitod a varkaudar hadúr fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A varkaudar hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó. 3357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 69, gyógyulás: 71, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Skinhead lábát masszírozza. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy tűzbokrot. Jól kivehetőek a távolban. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy varkaudar varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 48 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvágod a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 29, gyógyulás: 48, összesen: +19 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 18 életpontot sebződsz. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 72 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigvágod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 41, gyógyulás: 37, összesen: -4 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 4 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Elszántan ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével felnyitod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. 2105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 25, gyógyulás: 27, összesen: +2 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével felnyitod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 35, gyógyulás: 24, összesen: -11 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. 27 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 87 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 22, gyógyulás: 33, összesen: +11 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan a másikra rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 13 arany. 2105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 21, gyógyulás: 21, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (32 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 69 életpontot sebeztél. 48 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 92, gyógyulás: 60, összesen: -32 ÉP}
h 697 9000 | használod a 697. tárgyat |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [200,115] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.
(Továbbmész...) [200,114] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy varkaudar hadúr. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 4 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr jobb lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a varkaudar hadúr bal oldalát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. 66 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigvágod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb és egy borostyán függő. 3357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 44, gyógyulás: 74, összesen: +30 ÉP}
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [199,112] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvágod a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 13, gyógyulás: 35, összesen: +22 ÉP}
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 14 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. 24 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével felnyitod a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 26, gyógyulás: 27, összesen: +1 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 76 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével felnyitod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy és egy aranytű. 2105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 13, gyógyulás: 12, összesen: -1 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 29 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 28, gyógyulás: 31, összesen: +3 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás! Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar bal lábát. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 7 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigvágod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű és egy borostyán függő. 2105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 19, gyógyulás: 11, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nőstény varkaudar fejét. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. 40 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvagdalod a nőstény varkaudar fejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 87, gyógyulás: 54, összesen: -33 ÉP}
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
* 1. BP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 511. tárggyal a 373. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 14 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 14 pontért |
ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. - A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod). - A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik. |
FORTUNA SZENTÉLYE (645. ÉPÍTMÉNY) Mikor már úgy elkeveredtél a bozótosban, hogy attól tartasz, eltévedtél, különös helyre bukkansz: egy gyönyörű nőt ábrázoló szoborra a bozótos kellős közepén. És a környéke: 13 méter átmérőjű körben valóságos dzsungelt alkotnak a négylevelű lóherék! Ez nem lehet igaz, annyira szerencsés vagy, hogy rábukkantál Fortuna egyik rég elveszettnek hitt szentélyére! Gyorsan használd ki az alkalmat, mert könnyen lehet, mire legközelebb visszatérsz, már nem leled meg ezt a helyet! S hogy mire is tudod felhasználni szerencsédet? Hát még nem hallottál róla, hogy a szobor kezében tartott Kerek Korsóba bedobott MINDEN átkozott tárgyat (igen, a szopókövet is!) Fortuna kedves ajándéknak tekint? Úgyhogy ne habozz, add ki a H 645 <tárgy> parancsot 20 TVP-ért, és próbáld meg magad mellé állítani a szerencsét! [Megjegyzés: a parancs hatására a megadott tárgyból az összestől megszabadulsz.] |
MUEZLI ARANYKEZE (442. TÁRGY) Muezli, a hírhedt árnymanó tolvaj arról volt híres, hogy mindenkitől képes annak legféltettebb tárgyát ellopni. Hogy mindezt csak bűverejű kesztyűjének köszönheti, az csak azután derült ki, hogy Muezlit Kartagonban felakasztották. Azóta a kesztyűnek nyoma veszett, senki sem tud róla semmi pontosat. Kivéve most már téged... [Megjegyzés: mostantól képes vagy a KF ... 3 paranccsal védett tárgyakat is ellopni, de ilyenkor szükséges, hogy a tárgyra direktbe kiadott lopásod legyen, és még így is kisebb lesz az esélyed a lopásra.] |
Erő: | 25 (30) | Szint: | 28 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 24 (27) | Támadás: | 40 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 86 kg |
Ügyesség: | 18 (23) | Védekezés: | 71 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/47 év |
Egészség: | 14 (26) | Életpont: | 465/417 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (42) | Varázspont: | 632/6 | Pénz: | 4290 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 49/0 | Pszi pont: | 200/182 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/55 | ökölvívás: | 4/47 | szúrófegyverek: | 2/28 |
vágófegyverek: | 37/14 (+16%) | ütőfegyverek: | 1/24 | dobófegyverek: | 31/19 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (50%) << Shengoroth karma (#1520) (80%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -24.); bumeráng (#249) (25 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/39 (+40%) | 2. nyomkövetés: | 46/96 (+32%) | 3. mászás: | 4/80 (+27%) |
4. csapdakészítés: | 10/61 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/52 | 6. gyógyítás: | 8/13 |
7. titkosírás: | 1/18 | 8. felderítés: | 23/60 (+9%) | 9. teológia: | 28/92 (+6%) |
10. taumaturgia: | 44/0 (+51%) | 11. szerencsejáték: | 3/28 | 12. versengés: | 10/87 |
13. zene: | 1/72 | 14. szörnyismeret: | 19/32 | 15. pszi: | *20/100 |
16. vadászat: | 2/7 | 17. úszás: | 7/49 | 18. főzés: | 11/17 (+9%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
kentaurusz (#762), Raia szent lovagja (#239), varkaudar katona (#691) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
vízionár (#66), kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar vajákos (#690) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +27 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +24 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt quwarg (#202) | lángcsóva (#31) | >> | quwarg harcos (#201) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 2) |
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 250 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
797 | arany (#50) | 2 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranylánc (#191) | |||
1 | bozontfonat (#1563) | 1 | Fókuszpenge (#639) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | Khór maszkja (#1138) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
70 | sáfránypor (#211) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 10 | deus ex machina (#1) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
1 | madártoll (#112) | 4 | mocsári penke (#148) | 1 | Muezli aranykeze (#442) | |||
4 | nyílvessző (#108) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
2 | rövid íj (#107) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szent jogar (#150) | |||
2 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | tükör (#43) | 1 | varázskő (#305) | |||
3 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 4 | vasérc (#152) | |||
1 | vasvért (#164) | 13 | víz (#27) |