146. forduló, 148. forduló, Jade Apmot összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. ápr. 1. 12h:20'
EZ A 175. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD
176. játékheted kezdete: ápr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2956
SZÁMLA : XXXX

JADE APMOT KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán.
A tervezett kaland helyszínére pontosan érkezel, és meglepődve tapasztalod, hogy már mindenki itt van. Gyorsan körbenézel, kik ezek: Ninett Mada. Ellenőrzöd a létszámot, aztán bekopogsz a fekete mágustorony ajtaján. Egy varázslóinas érkezik ajtót nyitni, és félreterelve a bamba húsgólemet, gyorsan beljebb tessékel titeket. Hamarosan már a magiszter úr szobájában ácsorogtok, s mikor az idős varázsló végre felnéz az általa olvasott könyvből, az egész csapat nevében szólalsz meg:
- Megjöttünk - közlöd tárgyilagosan. - Mi vagyunk a koboldvadászok! - Nagyszerű! Nagyszerű! - lelkendezik. - Mielőtt azonban megmutatnám a pincét, tisztáznunk kell valamit. Itt a legtöbb dolog igen értékes, mondhatni pótolhatatlan. Nem szeretném, ha nagyobb kárt okoznátok, mint a koboldok. Aki közületek legalább alapfokon nincs tisztában a varázseszközök, pergamenek, italok, és egyéb felszerelések mibenlétével, annak máris köszönöm szépen a fáradozását, de nem kérek a segítségéből.
A varázsló gyorsan leellenőrzi mindenki auráját. Ezután mint ha mi sem történt volna, vendéglátótok folytatja a beszámolót:
- Ezek a büdös koboldok mindenütt ott vannak! Már kezdik teljesen a sajátjuknak tekinteni a tornyomat, és nagyon nehéz elcsípni őket! - mondja az idős varázsló, miközben lekísér a pincébe. - És eszesek ám! Nem lehet mindenféle himihumi egérfogóval nyakon csípni őket! Valahol van itt egy rejtett átjáró... amit mi nem találtuk meg. Sejtésem szerint ezek a kis dögök találtak ezek mögött az öreg falak mögött egy titkos folyosót, ami már rég feledésbe merült, és ott húzták meg magukat - véli a magiszter. Hogy is van az a réges-régi idézet? Ha minden lehetőség valószerűtlenné válik. Az ajtó! Hát persze! Csak most tűnik fel nektek, hogy becsukva, az ajtólap mindkét oldalán van egy-egy kilincs. Nosza, próbát tesztek a másikkal, és... Ah! Egy egészen más átjáró tárul fel előttetek, mint amin lejutottatok ide! A vén varázsló fellelkesülve máris bevágtatna az ismeretlenbe, de szerencsére résen vagytok. Előbb a csapdakeresés! A legalkalmasabbnak Ninett Mada tűnik a feladatra. Bár remek csapda védte a folyosót, ez nem jelenthet akadályt! Egy-kettő túljuttok az átjárón, és egy mélybe vezető, szűk lépcső után máris a vackukon kuksoló koboldokon vagytok! Már előtted is áll következő ellenfeled, három máguskobold . (ld. enc.)

Első támadásod első máguskobold ellen intézed. Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. [első máguskobold:] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... [második máguskobold:] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. [harmadik máguskobold:] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. [első máguskobold:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 23 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. [harmadik máguskobold:] Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.)
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a máguskobold jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát.
{GYD:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a máguskobold testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) [első máguskobold:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 36 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. [harmadik máguskobold:] Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 37 életpontot vesztettél.
[első máguskobold:] Az első máguskobold szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Következő célpontod második máguskobold lesz.
{GYD:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a máguskobold testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) [második máguskobold:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál ((-8 támadás))! Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. [harmadik máguskobold:] Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Gyorsan körbepillantasz, és felméred helyzeted: harmadik máguskoboldot érdemes a következőkben támadnod. Eleged lesz a harcból, futásnak indulsz a másik irányba. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 269, gyógyulás: 0, összesen: -269 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Ismereteid bővülnek a többszemélyes kalandokkal kapcsolatban. (ld. enc.) [40 pontot használtál fel, van még 244.]
A táborozás 1. napján összeakadsz B'aal T. Azaarral. Egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló holdkőjét, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy rőtmanó kacagányt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar ékkövet visel. Ruházatát egy varkaudar kósza trófea, egy vark. nekromanta trófea és egy ork bérgyilász trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 4. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember nővel. Bőre gránitszürke. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy gránit szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkévaló napkövét, egy réztornyot, egy ritualista amulettet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy óriás szőröspók trófea, egy Mnebolath trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Sihaya Mirgandil. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A táborozás 3. napján egy fekete, hosszú hajú, barna szemű elf férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi.
A 7. napon egy fekete, hosszú hajú, barna szemű elf férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Azonnal kiáltozni kezdesz: "Tolvaj, fogják meg!" A városi őrök rövidesen kézrekerítik a fickót, és magukkal viszik.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 pular kristályt (5 arany).
A 8. napon találkozol Ninett Mada. Chara-din kisebb papja. Egy arany masszariasztót, egy arany pikkelyvértet, egy bátorság medálját, egy borostyán függőt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tépett lobogót, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy Tguarkhan trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Folytatod utadat.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát. A teremtés zsákja létrehozott 1 surranó kígyó bőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+72 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+89 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+47 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 1070. hetének nyerőszámai: 25, 15, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 249.]

* 3. KP: használod a 72. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 244.]

* 4. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 243.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 241.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 239.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 239.]

kb 295 172 2 kiveszel a bankból a 295. tárgyat (172 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 elit csatavértet. Kiveszel a bank széfjéből 7 téfea-agyat. Kiveszel a bank széfjéből 30 kaját. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 239.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+71 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+70 életerő). [-15 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 229.]

ve 348 1 megveszed a 348. tárgyat 1
Vásároltál 1 shinai gömböt. 240 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 229.]

ea 295 1 eladod a 295. tárgyat 1
Eladtál 1 elit csatavértet. 30 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

ve 325 1 megveszed a 325. tárgyat 1
Vásároltál 1 ezüstkardot. 44 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 229.]

in 4647 224 318 leírod a 4647. kalandozónak a 224. szörnyet a 318. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy nanda. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) taposó tappancsot. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

kf 1753 kézbeveszed/felveszed az 1753. tárgyat
A ruhádra illeszted a lajstrom medált. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

tno 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

in 4647 238 426 leírod a 4647. kalandozónak a 238. szörnyet a 426. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Orkhan Thai. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Raia pallosát. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

kb 125 4 kiveszel a bankból a 125. tárgyat (4 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 4 mandibulapengét. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

kt 335 2 elkészíted a 335. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 ollót. Erőd TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 199.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[93,52] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A vortexmágus csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vortexmágus testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán. 1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-4 életerő). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bumerángot. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 169.]

be 597 bemész az 597. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
energiatüskék (#29) 18 aranyért, hhaar burka (#32) 42 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért,
örvénykerítés (#42) 80 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért,
láth. észlelése (#78) 42 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért,
analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért, harci induló (#443) 200 aranyért, filofaxáció II. (#444) 800 aranyért,
Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 164.]

vtn 67 varázslat tanulás: a 67. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázslat olvasása. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 129.]

ef 14 512 energia fejlesztése 14
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 45.]

hh 2167 2167 használod a 2167. tárgyat a 2167. tárgyat
Előveszed a mágikus térképet, majd egy varázslatolvasás varázslattal értelmezed azt. Ezután már nincs más dolgod, mint a megfelelő mágikus parancsszóval aktiváld azt. Úgy látszik, hogy a térkép nem téged teleportál el máshová, hanem egy bizonyos személyt hozzád. Amint aktiválod a térképet, megjelenik előtted az ellenséges sereg egyik vezére: Poomr Ko. Nem sokat teketóriázol, rárontasz. (ld. enc.)

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 35 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Poomr Ko bal oldalát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Poomr Ko sima, kék bőrét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Poomr Ko vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A Poomr Ko összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1807 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Ezt a vezért eddig összesen ennnyiszer győzték le: 43. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [21 pontot használtál fel, van még 24.]
Egy körben csak egyszer használhatod ezt a tárgyat! [0 pontot használtál fel, van még 24.]

bb 1113 516 325 beraksz a bankba az 1113. tárgyat (516 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 varkaudar csontot. Beraksz a bank széfjébe 1 varkaudar szablyát. Beraksz a bank széfjébe 1 ezüstkardot. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

kb 153 2 kiveszel a bankból a 153. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

h 348 használod a 348. tárgyat
Összezúzod a shinai gömböt. Visszanyerted az elveszett tapasztalati pontjaidat! 216243 tapasztalati pontot kaptál.
Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +18 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +17 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
[2 pontot használtál fel, van még 22.]

ftv 51 7044 felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot a 7044. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

tk 16 2956 többszemélyes kaland 16 2956
Nézzük, hányan érkeztek már meg: Leona, Ninett Mada. Közösen készültök kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 215 3
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! [10 pontot használtál fel, van még 12.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 4. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 9.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 11, 25.
Kimerített a gyorsvágta. (-2 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 288 pontot. A következő körben tehát 297 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGUSKOBOLD (7044. SZÖRNY)
A koboldokról nem sok mindent lehet tudni, mivel igencsak ritka szerzetek. Fajtájuk eredete a múlt ködébe vész, és jelenük is meglehetősen titokzatos. Annyit azért elmondhatok róluk, hogy ha nagyritkán felbukkannak valahol (ez leginkább egy ódon mágustoronyban fordulhat elő), mindig iszonyatos zűrzavart okoznak. Öntörvényű, erőszakos, és arrogáns népség. Nincsenek híján a humorérzéknek, ám a varázserőnek sem! Ez pedig igen bosszantó kombináció, elhiheted! Termetük ritkán éri el az egy láb magasságot, lábuk-kezük vékonyka, ám fülük hosszú, és az orruk... nos, mint egy hatalmas uborka! Megjelenésük összességében leginkább a gnómokhoz teszi hasonlatossá őket. Mivel eléggé kiszámíthatatlanok, meglehet, hogy ellenségesek lesznek veled szemben. Ha így áll a helyzet, csak a szerencsédben bízhatsz, mert a máguskoboldok az összes undok, aljas, ócska varázstrükköt elpuffogtatják rád, ami csak ismeretes Ghallán!

ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL
Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz.

PULAR KRISTÁLY (239. TÁRGY)
Ez az érdekes, óriási hópehelyre emlékeztető kristály áttetszően fehér. Tapintásra nagyon kemény, bár egy kőkalapáccsal és hosszas munkával porrá tudnád zúzni. De ennek ugyan mi értelme lenne? A pular kristály inkább így szép, egyben. Csak ne lenne ilyen nehéz...

SHINAI GÖMB (348. TÁRGY)
A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerűen csak össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal törheted össze, 2 TVP árán.

VARÁZSLAT OLVASÁSA (67. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ha egy varázstekercsre bukkansz, az általában számodra érthetetlen ákombákomokkal, mágikus rúnákkal van tele. A varázslat olvasása azonban lehetőséget nyújt arra, hogy ezt az írást megfejtsd. Ha kiadod a V 67 parancsot, 30 varázspontért, 20 TVP-ért, akkor megfejtesz egy nálad levő varázstekercset. Ha szerencséd van, a varázstekercs egy általad eddig nem ismert varázslatot tartalmaz! Ezt a varázslatot rögvest megtanulhatod, és a továbbiakban használhatod is.

POOMR KO (957. ELLENFÉL)
Poomr Ko egyike volt a varkaudar seregek vezetőjének. Katonái élén több sikert is elért a háború alatt, végül az éppen táborozó hadseregen kalandozók ütöttek rajta. Súlyos sebet kapott a harcok során, és csak a szerencsének köszönhette, hogy sikerült elmenekülnie és elrejtőznie a közeli erdőben. Poomr Ko erőssége az egy-egy elleni küzdelem, ebben nem is nagyon akad ellenfele. Ezt a szenvedélyét általában a hadifoglyokon élte ki.
Nos, hát igaz a pletyka, Poomr Ko még mindig a nyugati erdőségekben bújkál, és gyanútlan utazókra vadászik. Most, hogy szemtől szemben álltok egymással, már nem is tűnik olyan félelmetesnek, de azért óvatosságra intenek a vívótudományát dicsérő pletykák. Kezében két halálos pengét tart, testét varkaudar páncél védi. Övén néhány DEM lóg. Valahogy meg kellene szabadítani tőlük...

KARAKTERLAP

Jade Apmot, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 147. fordulód.

Erő: 22 (27) Szint: 21 Merészség: 8/4 Magasság: 134 cm
IQ: 27 (31) Támadás: 36 (38) Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 18 (22) Védekezés: 55 (59) Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 296/197 Jellem: jó (202) Tul. pont: 6
Szerencse: 24 (32) Varázspont: 343/12 Pénz: 2291 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 21/2 Pszi pont: 99/14
Eddig összesen 932 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 085 TP-t kaptál. Jelenleg 619 792 TP-d van. A következő szinthez még 180 208 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, Brod, Rodrig. A 141. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5201 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/70 szúrófegyverek: 2/15 vágófegyverek: 19/74 (+8%)
lőfegyverek: 7/67 dobófegyverek: 23/90 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (200%) << ezüstkard (#325) (200%) << ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
93,52 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 93,58

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/57 (-300%) 2. nyomkövetés: 20/92 3. mászás: 14/9
4. csapdakészítés: 12/27 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/6 (-300%) 6. gyógyítás: 26/74
7. titkosírás: 3/19 8. felderítés: 7/60 9. szörnyidomítás: 1/69
10. teológia: 22/22 (+11%) 11. taumaturgia: 16/44 (+4%) 12. szerencsejáték: 1/53
13. versengés: 9/4 (+9%) 14. harcművészetek: 23/14 15. zene: 6/18 (+11%)
16. szörnyismeret: 3/45 17. pszi: 14/95 (+12%) 18. zárnyitás: 1/68 (-500%)
19. vadászat: 4/7 20. bányászat: 17/24 21. főzés: 10/7
22. csapatmunka: 3/13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 9 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 8 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 4 darabot ), ezüstkardot (#325) (max. 1 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
surranó kígyó (#30) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), nyuhaj karbin (#110), Rodrig (#7126), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
szintszívó (#96), trikornis (#104), Ninett Mada (#4647), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223), Orkhan Thai (#238), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) sorvasztás (#102) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
vakító fény (#43), agykorbács (#97), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> sírlidérc (#172) tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) vakító fény (#43) >> mosolygó rettenet (#97)
vakító fény (#43) >> fekete griff (#107) tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123)
vakító fény (#43) >> láncravert quwarg (#744) tisztítótűz (#44) >> varkaudar varázsló (#271)
tűzeső (#61) >> Rodrig (#7126) vakító fény (#43) >> vörös rakolits (#356)
vakító fény (#43) >> Thargodan csontváz (#297) tisztítótűz (#44) >> varkaudar hadúr (#270)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) villámcsapás (#50) >> káoszteknőc (#235)
vakító fény (#43) >> 18. szintű lényekre vakító fény (#43) >> 17. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356) tüskepajzs (#30) >> Rodrig (#7126)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271) elektromos pajzs (#51) >> Vérmes Amazon (#7123)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar behemót (#189) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 100 (limit: 355), a megölt vezérek száma: 1, a pontszámod: 11 350.
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 39 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 38 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 684 TU szükséges.)
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
344 arany (#50) 2 acéltű (#334) 1 álompor (#396)
4 drótszőr (#37) 2 gyöngymangó (#135) 1 lajhár csont (#236)
1 mágikus térkép (#2167) 4 rákfatty váladék (#333) 5 smirglilevél (#29)
1 spiritusz (#170) 4 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar szablya (#516)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bumeráng (#249) 1 fáklya (#36) 1 inváziós trófea (#2166)
27 kaja (#2) 2 olló (#335) 2 pirkit (#153)
1 surranó kígyó bőr (#47) 7 téfea-agy (#172) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95
51
52
53
54
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland, vortexmágus (#418), Poomr Ko (#957)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A halálkúpokban 10 %-kal növeltük a neves fürkészek esélyét.
* - A sámánmaszkkal mindig van legalább 10 % esély, hogy a keresett szörnnyel találkozik a karakter, feltéve, hogy az adott tereptípuson él a keresett szörny.
* - Egy hiba miatt, ha szörnyfészken TF-elt valaki, eltűnhetett a szörnyfészek a mezőről. A hibát javítottuk.
* - ľtnéztük az összes szörnyfészket, és mindegyiket visszaraktunk, ami eltűnt az elmúlt id‹szak hibája miatt.

Üzenet küldése a karakternek